Wie is wie?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:49 schreef Oognip het volgende:
Dit filmpje van lieve Emma en Oscar is gewoon al 124 keer bekeken
Oscar is de rode en Emma dus de cypersequote:
Oh ja, duh, rode katten zijn meestal mannetjesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oscar is de rode en Emma dus de cyperse
Het is vooral zo'n leuk filmpje als je weet dat 3 weken daarvoor het aaien zo verliep:
Ze krijgen er ook wel een opdonder vanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
Ik haat narcose. Dikdik hijgt nog steeds debiel
Balenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
Ik haat narcose. Dikdik hijgt nog steeds debiel
Mja, dat zal idd ook wel. Maar toch. Arm beertjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze krijgen er ook wel een opdonder van
Morgen zal het weer een stuk beter zijn
Heb heb mijn scherm standaard op erg donker staan. Ik haat fel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb een programma geïnstalleerd wat echt superrelaxed is. Die zorgt ervoor dat de brightness van je computerscherm 's avonds minder is, daar zou je ook beter van moeten gaan slapen. Ik ben benieuwd
Het is sowieso prettiger kijken
Sir yes sir!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Balen
GREYS! Dan moet je wel hier komen he
Jawel maar dat gaat minder geleidelijk dan ditquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:42 schreef Oognip het volgende:
Mm kun je niet ook handmatig je scherm donkerder zetten? Jawel toch? Of vergat je dat steeds?
Jij kijkt ook Comedy Central zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Is toch niet zo gek dat je slecht geslapen hebt, met Emma enzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:02 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Blegh wat heb ik slecht geslapen zeg, gister ook al. Ik snap er niks van want we hebben zo'n heerlijk bed
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Joh, ben blij, waar moest je anders over zeuren
En ik duim zéker ook voor Bobjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:23 schreef Maes het volgende:
Nou, Bob is bij de DA, als het goed is wordt ze om 10.00 uur geholpen, ik ben maar gaan stofzuigen enzo. Het jarig jetje ligt nog te bed
Ow spannend, hoe laat mag je haar halen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:23 schreef Maes het volgende:
Nou, Bob is bij de DA, als het goed is wordt ze om 10.00 uur geholpen, ik ben maar gaan stofzuigen enzo. Het jarig jetje ligt nog te bed
Zie je wel dat je wel lief bentquote:
Tussen half 4 en 4, misschien eerder als ze goed uit de narcose komt, de arts belt als er bijzonderheden zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow spannend, hoe laat mag je haar halen?
Voor wie het verdient, ik ben niet zomaar lief hoorquote:
Boh, die drie keer dat Chico bij de da was voor een operatie waren echt de kutste dagen van mn leven geloof ik, ik hoop dat ze snel weer lekker thuis isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Tussen half 4 en 4, misschien eerder als ze goed uit de narcose komt, de arts belt als er bijzonderheden zijn.
Nou, dat probleem heb ik dus ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:33 schreef Maes het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk zulke gesprekken op mijn werk, op een of andere manier kan ik niet goed voor mezelf opkomen (joh![]()
) dus veel succes, Rewimo, ik duim dat je krijgt wat je zo graag wil
Foto's maken he?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb weer alle hondjes bij me, strakjes lekker laten zwemmen weer bij onze Vodafoonpool
Ja ze boffen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:12 schreef Oognip het volgende:
Wat een mooie dag om te trouwen met dat heerlijke weer
Ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ah dat zal een prachtig bruidspaar zijn zeg!
En wat goed van Biet![]()
Ik doe mn best voor foto's maar tis daar druk en chaotisch, dus ik hoop dat het me lukt
Ik ben een béétje laat, maar ik duim voor de zekerheid toch nog maar evenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan ook een paar duimen gebruiken: heb om 10 uur een gesprek met HR over mijn werk, om te vragen of ik toch niet naar Retourpost kan. Ik hoop zó dat het alsnog lukt. Dat zou echt een pak van mijn hart zijn...
Te laatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:27 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben een béétje laat, maar ik duim voor de zekerheid toch nog maar even
Misschien kunnen ze er samen in?quote:
Blergh...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Te laat
En het wordt dus toch non-telefonie. Ik weet nu wel waarom en ik snap het ook. Maar ik vind het nog steeds niet echt leuk
Sorry; was even afgeleidquote:
Dat je het snapt, scheelt wellicht een beetje, maar het blijft poep.quote:En het wordt dus toch non-telefonie. Ik weet nu wel waarom en ik snap het ook. Maar ik vind het nog steeds niet echt leuk
Ik moest écht fucking hard lachenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Zie je, je kan ook je dag happybeginnen
Komt goed met Bobquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:23 schreef Maes het volgende:
Blije megoolquote:
Hoe gaat het vandaag met Jip?quote:
Jaaquote:
JA LEKKER!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
JA FUCK YOU, FIEPS PICS HAD IK BESTELD!
![]()
Ja maar jij bent een Proquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
LIK MN MOSSEL!
![]()
Kutsmoes ook, ik maak duizend foto's met 5 honden, falert
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
JA SCHIET DAN ES OP MET JE SCHIJTFILMPJE!
Fiepsje![]()
![]()
![]()
Bietje jammer van die zwarte baan op de foto rechts, maar beter dan niks
NOG VIER MINUTENquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
IS HET EEN BIOSCOOPFILM VAN 3 UUR OF WAT????????????
Nee idd, dat van dat piepen heb je ook niets aan om dat te wetenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:32 schreef Maes het volgende:
Ik heb net de DA gebeld operatie was goed gegaan de DA verteld me straks de details en ik mag om 16.00 uur weer bellen of Bob naar huis mag. Ze was nu nog in diepe slaap. Vanmorgen had ze heel erg zitten piepenKijk dat zijn dingen die ik dan liever niet weet
Nog een half uurtje
Ja, WTF, Biet zal toch niet stiekem een omgebouwde zijn?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:34 schreef Maes het volgende:
Fiep en Biet zijn leuk samenFiep bood zich aan aan Biet. In de zin van: staart opzij en lik me mossel
Dan had ik je nog langer moeten laten wachten, dat leek me niet wenselijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja muziekjes dr onder zetten dus, echt, kleine moeite groot plezier
Nou ik was meer bang voor het hellevuur en vloek die je anders over me ging uitspreken.quote:
Schijtleister die je dr bent ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik was meer bang voor het hellevuur en vloek die je anders over me ging uitspreken.
't Is ook nooit goed met jou he?quote:
Boorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
BREAKING!
Boor ging zojuist uit zichzelf in die nieuwe kattenbak via die gekke ingang!
Ik doe dr zo wel een voor je op de postquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed met jou he?
Leuk filmpje, met de kleine domina Fieps![]()
Maar wat is nu een likmossel? Heb het zelfs gewaagd ernaar te googlen maar dat leverde niks op, zelfs niet iets schunnigs
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef Barbaaf het volgende:
Maar wat is nu een likmossel? Heb het zelfs gewaagd ernaar te googlen maar dat leverde niks op, zelfs niet iets schunnigs
Oh jij partypooperquote:
Ja!quote:
Pleasertje dat je dr bentquote:
Sorry!quote:
I'mYou're a bitchquote:
Ah, snoepschelpenquote:
Likmosselen jaquote:
Zing voor me Spook!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:48 schreef Greys het volgende:
[..]
I'mYou're a bitch
I'm a lover
I'm a child ( uhuh)
I'm no mother ()
And Rewimo is a partypooperrrrrrrrrrrrr
Zo, ben ik blij dat dat uit de buurt is!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:51 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Anderhalf meter lange python ontsnapt in Arnemuiden
Laatste update: 4 augustus 2011 15:23
AMSTERDAM - Een koningspython van anderhalve meter lang is donderdagochtend ontsnapt uit een woning in Arnemuinen.
De wurgslang wist zijn terrarium in het pand in de Schoolstraat rond 08.40 uur te verlaten en is sindsdien spoorloos. Dat meldt de politie.
Omwonenden wordt geadviseerd om alert te zijn. Als zij het beest aantreffen moeten ze direct de politie bellen.
Bron: nu.nl
Wie woont er in de buurt?
Honden binnenboord allemaal!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo, ben ik blij dat dat uit de buurt is!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen idee waar dat is dus ik gok dat ik niet in de buurt woon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat treffen ze het met het weerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
Kijk eens wat ik in FB in het topic over MissBliss en Re vond
[ afbeelding ]
Jaquote:
Hij heeft een Sjon-kapselquote:
En als het goed is, gaan ze nu zo'n beetje echt trouwenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Vooral omdat ze op het strand trouwen!
Re is echt retecool
En Leo zo mooi in d'r geweldige jurk!
En gerbera's in het trouwboeket!
Ik dacht het vooral aan die gele te zienquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh die gerbera's kon ik niet herkennen, zijn de enige bloemen die ik leuk vind voor in een vaas
Is het alweer vier uurquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als het goed is, gaan ze nu zo'n beetje echt trouwen
Mooi pak trouwens
Ja!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als het goed is, gaan ze nu zo'n beetje echt trouwen
Mooi pak trouwens
Jij bent toch een vriendin van MissBliss? En jullie gingen toch ook samen naar die persdag in Volendam?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Vanavond ga ik er even heen
Kan niet de hele avond blijven want dan zit Bietje te lang alleen.
Heb haar een keer of eh... 6/7 in het echt ontmoet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij bent toch een vriendin van MissBliss? En jullie gingen toch ook samen naar die persdag in Volendam?
Ik wist niet dat MissBliss zo'n band had met ESFquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb haar een keer of eh... 6/7 in het echt ontmoet.
Asielacties, bruiloft Maes en idd allebei de Eurovisie persdagen was ze mee! De laatste keer in Volendam samen!
Toen hebben we er nog een dagje uit van gemaakt en zijn we in Volendam blijven hangen en hebben we die Volendams kostuum foto laten maken
Het zijn allebei heel grote schatten
Dat had ze ook totáál niet, heeft ze eerlijk toegegevenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik wist niet dat MissBliss zo'n band had met ESF
Het ging haar zeker alleen om de persdag en niet om heel ESF?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ze ook totáál niet, heeft ze eerlijk toegegeven
Tot de eerste persdag in de Zaanse Schans, met Sieneke. Daar hebben we zo'n leuke dag gehad met al die artiesten in het wild, dat ze het zelf ook leuk begon te vinden. En ze wilde ook direct weer mee naar Volendam
In eerste instantie ging het alleen om de foto's die ze dan voor FOK! kon maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het ging haar zeker alleen om de persdag en niet om heel ESF?
Dat we haar dan nooit in ESF zien!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
In eerste instantie ging het alleen om de foto's die ze dan voor FOK! kon maken.
Maar eenmaal daar vond ze het juist super leuk met al die Eurovisie deelnemers en wist ze zelfs naderhand wie wie was enzoDat kijkt dan ook leuker naar het Eurovisie, als je die deelnemers in het echt hebt gezien
Ze zit vaak in de SHO SC en soms hier ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat we haar dan nooit in ESF zien!
Moet ik weer eerst gaan uitzoeken wat SHO isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zit vaak in de SHO SC en soms hier ook.
Je kunt niet in alle fora druk posten
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
No shitquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:33 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga ff bij Oognip de katjes aaien enzo
Qwea zegt ha als jij zegt dat MrsBliss niet in ESF komtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Of maak je dat er zelf van?
Lummeltje, ze zegt gewoon gedagquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Qwea zegt ha als jij zegt dat MrsBliss niet in ESF komt
Zo, zit die er even relaxed bijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Nieuw bureaublad (vorige was koala):
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt!
(koala niet trouwens)
Knap!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:42 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb zojuist de allereerste James Grieve uit eigen tuin op
Vier jaar op gewacht, maar dan heb je ook wat!
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
Veeg me op Qut!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:51 schreef Rewimo het volgende:
Het komt pas goed als Baloe een hap uit d'r kuit neemt, waar 10 hechtingen voor nodig zijn...
Waar het hart van vol is.........quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Crap waarom las ik tot twee keer toe kut?
Daar ben ik al 2 jaar naar toe aan het gaan, erg eigenlijk dat ik er nog niet geweest benquote:
Het is echt de moeite waardquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Daar ben ik al 2 jaar naar toe aan het gaan, erg eigenlijk dat ik er nog niet geweest ben
Minder dodelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Veeg me op Qut!
Hoest met BoeBoe en zn dodelijke wond vandaag?
Jezelf bij kop en kont pakken en de dag ten goede gaan keren. Zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:47 schreef Qwea het volgende:
Damn, it's just one of those days. Again.
Like : aarg. Zucht. Pfff. Blegh.
Enzo.
Dus, wat doe je dan? Precies. Bier.
Ja dat lijkt me idd wel wat voor haar, als ze alle hondjes getemd heeft over gaan op roofvogels temmen , de stoere meidquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Thessa is echt he-le-maal obsessed met die roofvogels daar ja
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:02 schreef indaha het volgende:
Nou ik ben maar eens bij de verpleging gaan vragen waar die uitslagen bleven, maar het is een darminfectie en het gaat de goede kant op de koorts is weg en zo gauw als de diaree over is xal hij wel naar huis mogen, misschien zaterdag al.
Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:02 schreef indaha het volgende:
Nou ik ben maar eens bij de verpleging gaan vragen waar die uitslagen bleven, maar het is een darminfectie en het gaat de goede kant op de koorts is weg en zo gauw als de diaree over is xal hij wel naar huis mogen, misschien zaterdag al.
Dan moet je het kabeltje zoekenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:18 schreef Oognip het volgende:
Mijn olympus camera loopt te kutten, hij wil niet meer aangesloten worden op m'n laptop
Ja hequote:
Die heb ik natuurlijk, maar elke keer dat ik mijn camera aansluit op het kabeltje valt m'n camera uit. Zonder kabeltje werkt m'n camera wel perfectquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan moet je het kabeltje zoeken
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:07 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat de koorts iig weg is, Indaha
Gaiapark is leuk, maar er zijn best wat dieren niet aanwezig die bij andere dierentuin vanzelfsprekend zijn, zoals beren, zeehonden, pinguins, olifanten, tijgers. Daarvoor in de plaats hebben ze weer een hoop dieren wel die ze in andere dierentuinen niet hebben. En er was zo'n toffe roofvogelshowDie beesten vlogen zoooo laag
Geef dr maar een aai vanaf hier!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:30 schreef Maes het volgende:
We zijn er weer. Nog wat wiebelig op de poten maar wel blij om me te zienOp het eerste gezicht geen uitzaaiingen en uitslag van goed/kwaadaardig krijg ik over 10 dagen als de hechtingen eruit gaan. Ze heeft een verfromfraaid bekkie omdat de tandjes zijn schoongemaakt en ze gromt naar Fiep.
Ik zal straks een fotootje maken als ze er iets beter uit ziet
Ik heb al vaker foto's van mijn camera gehaald hoor dus ik weet hoe het moetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Je camera moet ook uit staan als je hem aansluit , de foto's kijk je dan via de pc niet via de camera![]()
Naar huis
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Je camera moet ook uit staan als je hem aansluit , de foto's kijk je dan via de pc niet via de camera![]()
Naar huis
Aan mij heb je niets , dit zijn klusjes die mijn man toebedeeld heeft gekregenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb al vaker foto's van mijn camera gehaald hoor dus ik weet hoe het moetcamera stond uit, maar het schermpje springt aan zodra ik er de kabel in plug om te vragen of ik de camera op de pc aan wil sluiten. Maar dat schermpje springt dus uit.
Geef maar een knuffel aan bob van mequote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:30 schreef Maes het volgende:
We zijn er weer. Nog wat wiebelig op de poten maar wel blij om me te zienOp het eerste gezicht geen uitzaaiingen en uitslag van goed/kwaadaardig krijg ik over 10 dagen als de hechtingen eruit gaan. Ze heeft een verfromfraaid bekkie omdat de tandjes zijn schoongemaakt en ze gromt naar Fiep.
Je hebt een programma'tje (gratis) dat je kunt installeren, waarna je het wel kunt veranderenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kom ik erachter dat je op Windows 7 Starter niet zelf je bureaublad kan veranderen
Die koala heeft het mannetje erop gezet
Ik heb nu alleen maar een paar van die thema's
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
Kijk eens wat ik in FB in het topic over MissBliss en Re vond
[ afbeelding ]
Klinkt redelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:30 schreef Maes het volgende:
Oh wat vreselijk leuk, die had ik in de stress een beetje gemist. Mooi paar hoor!!quote:
Ah mooi! En moeten ze van de rand springen de sloot in, of is er ook een gemakkelijk in- en uitloopje?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow Greys ik was naar dat veldje hier geweest, was echt relaxt. Een hele grote sloot erbij. Zal zo ff filmpje uploaden. Kan ik mooi af en toe heen
Het kán een trap zijn geweest, het kán neurologisch zijn en het kán orthopedisch zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik had ook de indruk dat t altijd zo goed met hem ging, dus ik snapte ook al niet goed waar nu dan ineens die ernstige klachten na een trap dan vandaan moeten komen
2 kanten waar ze er zo in kunnen lopen en aan de kant waar de sloot wat groter is, moeten ze er inspringen. Moet alleen nog ff kijken of het echt helemaal goed is afgesloten als jij ook een keer daarheen wil gaan. Volgens mij zit er alleen 1 stukje open waar een bruggetje loopt, maar daarachter zit een weilandquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah mooi! En moeten ze van de rand springen de sloot in, of is er ook een gemakkelijk in- en uitloopje?Ik kom ook wel een keer daarheen dan
Ik herkende het van een katje dat ik ooit had dat uit ween asiel kwam en er slecht aan toe was. Maar dat was ook een stresskip.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:05 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het kán een trap zijn geweest, het kán neurologisch zijn en het kán orthopedisch zijn.
Dat weten ze dus niet.
Het is nogal lastig gissen.
En wat Nok zei, hij leek wat smaller aan de achterkant maar echt last had hij er niet van. Dat is pas sinds kort.
Maargoed, ik ben toch al een dierenbeul dat ik een week heb gewacht met naar de dierenarts gaan omdat ik per se naar m'n eigen dierenarts wilde.
Ik had nu echt het gevoel dat het 'm zeer deed, dat ie niet lekker meer in z'n vel zit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik herkende het van een katje dat ik ooit had dat uit ween asiel kwam en er slecht aan toe was. Maar dat was ook een stresskip.
Merlijn heeft ook van die rare heupjes, alleen dan zonder het kale.
Katten kunnen heel erg lang pijn verbergen.
Van mij krijg je dat verwijt niet, hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:15 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik had nu echt het gevoel dat het 'm zeer deed, dat ie niet lekker meer in z'n vel zit.
En geloof me, het eerste wat we gedaan hebben toen we thuis waren, is met hem naar de dierenarts gaan.
En ik vind het nu niet echt leuk om elke keer die opmerkingen te krijgen van hoe lang ga je het nú weer aankijken. Ik ben verdorie afgelopen 2 weken 5 keer bij de dierenarts geweest. Want die kat is alles voor me.
Maargoed, ik zeg er wel niks meer over.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:15 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik had nu echt het gevoel dat het 'm zeer deed, dat ie niet lekker meer in z'n vel zit.
En geloof me, het eerste wat we gedaan hebben toen we thuis waren, is met hem naar de dierenarts gaan.
En ik vind het nu niet echt leuk om elke keer die opmerkingen te krijgen van hoe lang ga je het nú weer aankijken. Ik ben verdorie afgelopen 2 weken 5 keer bij de dierenarts geweest. Want die kat is alles voor me.
Maargoed, ik zeg er wel niks meer over.
Jij niet. oh-oh.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van mij krijg je dat verwijt niet, hoor.
sorry misschien moet ik dit niet zeggen, maar op mij komt dit nu over alsof iedereen hier je dingen verwijt. beetje kort door de bocht.quote:
Nee nee, Sorry zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry misschien moet ik dit niet zeggen, maar op mij komt dit nu over alsof iedereen hier je dingen verwijt. beetje kort door de bocht.
ah edit![]()
Niet alleen toen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat zei ze omdat je toen niet naar de dierenarts ging toen je bij je schoonouders was. Maar goed, moet je lekker zelf weten wanneer je naar de dierenarts gaat toch. Het is jouw kat.
Welnee, niet meer dan logisch dat je je alles dan wat extra aantrekt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Naja, sorry.
Ben gewoon nogal overgevoelig nu.
My bad.
Nja, ik wist even niet hoe ik het anders moest noemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:34 schreef Cat22 het volgende:
Kun je tegenwoordig geld winnen als je jezelf een dierenmishandelaar noemt of zo?![]()
DMKan me best voorstellen dat sommige reacties harder binnenkomen dan normaal, ongeacht wat de poster ermee bedoelde. Het is gewoon hartstikke rottig en naar wat er met Jip aan de hand is.
Kusje op je badquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:32 schreef DanseMacabre het volgende:
Naja, sorry.
Ben gewoon nogal overgevoelig nu.
My bad.
Dat mag. Maar ik ben gegaan wanneer het kon, meteen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kusje op je bad. Ik begrijp dat je je ook naar voelt hierover maar ik vind wel dat men anderen erop aan mag spreken als iemand niet snel naar de DA gaat als een huisdier zo overduidelijk pijn heeft, ook al is dat door omstandigheden weg lastig.
Dat zeg ik ook, dat ik het misschien verkeerd interpreteer. Omdat het nogal hoog zit nu.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:58 schreef Oognip het volgende:
DM
Volgens mij is het voor iedereen duidelijk dat Jip alles voor je is en dat je jezelf een tonsillectomie wenst zolang Jip geen pijn heeft zegt een hoop. Maar de opmerkingen over hoe lang je Jip nu weer laat wachten, interpreteer je die misschien niet verkeerd vanwege alle stress? Zijn sommige van die opmerkingen niet meer bedoelt als: wanneer zal er verbetering moeten komen of hoe lang mag je het aankijken van de dierenarts?
Dan was die opmerking wel ongepast ja, mij staat het precieze verloop van zaken niet helder meer voor de geest.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat mag. Maar ik ben gegaan wanneer het kon, meteen.
En die opmerking hoelang ik nu weer zou afwachten was de ochtend na z'n eerste spuit dexomethason, die drie dagen duurde. Dus ik zat al elke avond bij de DA met Jip.
quote:Ik heb nog liever zelf een tonsillectomie dan dat ik Jip laat lijden. En dat meen ik serieus.
Zullen we het onderwerp dan maar laten rusten en ons bezig houden met positieve dingen denken voor Jip (*)?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:59 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, dat ik het misschien verkeerd interpreteer. Omdat het nogal hoog zit nu.
Ah ok dat had ik nog niet gelezenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:59 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, dat ik het misschien verkeerd interpreteer. Omdat het nogal hoog zit nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |