Wie is wie?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:49 schreef Oognip het volgende:
Dit filmpje van lieve Emma en Oscar is gewoon al 124 keer bekeken
Oscar is de rode en Emma dus de cypersequote:
Oh ja, duh, rode katten zijn meestal mannetjesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oscar is de rode en Emma dus de cyperse
Het is vooral zo'n leuk filmpje als je weet dat 3 weken daarvoor het aaien zo verliep:
Ze krijgen er ook wel een opdonder vanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
Ik haat narcose. Dikdik hijgt nog steeds debiel
Balenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
Ik haat narcose. Dikdik hijgt nog steeds debiel
Mja, dat zal idd ook wel. Maar toch. Arm beertjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze krijgen er ook wel een opdonder van
Morgen zal het weer een stuk beter zijn
Heb heb mijn scherm standaard op erg donker staan. Ik haat fel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb een programma geïnstalleerd wat echt superrelaxed is. Die zorgt ervoor dat de brightness van je computerscherm 's avonds minder is, daar zou je ook beter van moeten gaan slapen. Ik ben benieuwd
Het is sowieso prettiger kijken
Sir yes sir!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Balen
GREYS! Dan moet je wel hier komen he
Jawel maar dat gaat minder geleidelijk dan ditquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:42 schreef Oognip het volgende:
Mm kun je niet ook handmatig je scherm donkerder zetten? Jawel toch? Of vergat je dat steeds?
Jij kijkt ook Comedy Central zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Is toch niet zo gek dat je slecht geslapen hebt, met Emma enzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:02 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Blegh wat heb ik slecht geslapen zeg, gister ook al. Ik snap er niks van want we hebben zo'n heerlijk bed
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Joh, ben blij, waar moest je anders over zeuren
En ik duim zéker ook voor Bobjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:23 schreef Maes het volgende:
Nou, Bob is bij de DA, als het goed is wordt ze om 10.00 uur geholpen, ik ben maar gaan stofzuigen enzo. Het jarig jetje ligt nog te bed
Ow spannend, hoe laat mag je haar halen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:23 schreef Maes het volgende:
Nou, Bob is bij de DA, als het goed is wordt ze om 10.00 uur geholpen, ik ben maar gaan stofzuigen enzo. Het jarig jetje ligt nog te bed
Zie je wel dat je wel lief bentquote:
Tussen half 4 en 4, misschien eerder als ze goed uit de narcose komt, de arts belt als er bijzonderheden zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow spannend, hoe laat mag je haar halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |