Wie is wie?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:49 schreef Oognip het volgende:
Dit filmpje van lieve Emma en Oscar is gewoon al 124 keer bekeken
Oscar is de rode en Emma dus de cypersequote:
Oh ja, duh, rode katten zijn meestal mannetjesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oscar is de rode en Emma dus de cyperse
Het is vooral zo'n leuk filmpje als je weet dat 3 weken daarvoor het aaien zo verliep:
Ze krijgen er ook wel een opdonder vanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
Ik haat narcose. Dikdik hijgt nog steeds debiel
Balenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
Ik haat narcose. Dikdik hijgt nog steeds debiel
Mja, dat zal idd ook wel. Maar toch. Arm beertjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze krijgen er ook wel een opdonder van
Morgen zal het weer een stuk beter zijn
Heb heb mijn scherm standaard op erg donker staan. Ik haat fel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb een programma geïnstalleerd wat echt superrelaxed is. Die zorgt ervoor dat de brightness van je computerscherm 's avonds minder is, daar zou je ook beter van moeten gaan slapen. Ik ben benieuwd
Het is sowieso prettiger kijken
Sir yes sir!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Balen
GREYS! Dan moet je wel hier komen he
Jawel maar dat gaat minder geleidelijk dan ditquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:42 schreef Oognip het volgende:
Mm kun je niet ook handmatig je scherm donkerder zetten? Jawel toch? Of vergat je dat steeds?
Jij kijkt ook Comedy Central zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Is toch niet zo gek dat je slecht geslapen hebt, met Emma enzoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:02 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Blegh wat heb ik slecht geslapen zeg, gister ook al. Ik snap er niks van want we hebben zo'n heerlijk bed
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Joh, ben blij, waar moest je anders over zeuren
En ik duim zéker ook voor Bobjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:23 schreef Maes het volgende:
Nou, Bob is bij de DA, als het goed is wordt ze om 10.00 uur geholpen, ik ben maar gaan stofzuigen enzo. Het jarig jetje ligt nog te bed
Ow spannend, hoe laat mag je haar halen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:23 schreef Maes het volgende:
Nou, Bob is bij de DA, als het goed is wordt ze om 10.00 uur geholpen, ik ben maar gaan stofzuigen enzo. Het jarig jetje ligt nog te bed
Zie je wel dat je wel lief bentquote:
Tussen half 4 en 4, misschien eerder als ze goed uit de narcose komt, de arts belt als er bijzonderheden zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow spannend, hoe laat mag je haar halen?
Voor wie het verdient, ik ben niet zomaar lief hoorquote:
Boh, die drie keer dat Chico bij de da was voor een operatie waren echt de kutste dagen van mn leven geloof ik, ik hoop dat ze snel weer lekker thuis isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:30 schreef Maes het volgende:
[..]
Tussen half 4 en 4, misschien eerder als ze goed uit de narcose komt, de arts belt als er bijzonderheden zijn.
Nou, dat probleem heb ik dus ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:33 schreef Maes het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk zulke gesprekken op mijn werk, op een of andere manier kan ik niet goed voor mezelf opkomen (joh![]()
) dus veel succes, Rewimo, ik duim dat je krijgt wat je zo graag wil
Foto's maken he?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb weer alle hondjes bij me, strakjes lekker laten zwemmen weer bij onze Vodafoonpool
Ja ze boffen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:12 schreef Oognip het volgende:
Wat een mooie dag om te trouwen met dat heerlijke weer
Ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Ah dat zal een prachtig bruidspaar zijn zeg!
En wat goed van Biet![]()
Ik doe mn best voor foto's maar tis daar druk en chaotisch, dus ik hoop dat het me lukt
Ik ben een béétje laat, maar ik duim voor de zekerheid toch nog maar evenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan ook een paar duimen gebruiken: heb om 10 uur een gesprek met HR over mijn werk, om te vragen of ik toch niet naar Retourpost kan. Ik hoop zó dat het alsnog lukt. Dat zou echt een pak van mijn hart zijn...
Te laatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:27 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben een béétje laat, maar ik duim voor de zekerheid toch nog maar even
Misschien kunnen ze er samen in?quote:
Blergh...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Te laat
En het wordt dus toch non-telefonie. Ik weet nu wel waarom en ik snap het ook. Maar ik vind het nog steeds niet echt leuk
Sorry; was even afgeleidquote:
Dat je het snapt, scheelt wellicht een beetje, maar het blijft poep.quote:En het wordt dus toch non-telefonie. Ik weet nu wel waarom en ik snap het ook. Maar ik vind het nog steeds niet echt leuk
Ik moest écht fucking hard lachenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Zie je, je kan ook je dag happybeginnen
Komt goed met Bobquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:23 schreef Maes het volgende:
Blije megoolquote:
Hoe gaat het vandaag met Jip?quote:
Jaaquote:
JA LEKKER!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
JA FUCK YOU, FIEPS PICS HAD IK BESTELD!
![]()
Ja maar jij bent een Proquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
LIK MN MOSSEL!
![]()
Kutsmoes ook, ik maak duizend foto's met 5 honden, falert
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
JA SCHIET DAN ES OP MET JE SCHIJTFILMPJE!
Fiepsje![]()
![]()
![]()
Bietje jammer van die zwarte baan op de foto rechts, maar beter dan niks
NOG VIER MINUTENquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
IS HET EEN BIOSCOOPFILM VAN 3 UUR OF WAT????????????
Nee idd, dat van dat piepen heb je ook niets aan om dat te wetenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:32 schreef Maes het volgende:
Ik heb net de DA gebeld operatie was goed gegaan de DA verteld me straks de details en ik mag om 16.00 uur weer bellen of Bob naar huis mag. Ze was nu nog in diepe slaap. Vanmorgen had ze heel erg zitten piepenKijk dat zijn dingen die ik dan liever niet weet
Nog een half uurtje
Ja, WTF, Biet zal toch niet stiekem een omgebouwde zijn?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:34 schreef Maes het volgende:
Fiep en Biet zijn leuk samenFiep bood zich aan aan Biet. In de zin van: staart opzij en lik me mossel
Dan had ik je nog langer moeten laten wachten, dat leek me niet wenselijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja muziekjes dr onder zetten dus, echt, kleine moeite groot plezier
Nou ik was meer bang voor het hellevuur en vloek die je anders over me ging uitspreken.quote:
Schijtleister die je dr bent ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik was meer bang voor het hellevuur en vloek die je anders over me ging uitspreken.
't Is ook nooit goed met jou he?quote:
Boorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
BREAKING!
Boor ging zojuist uit zichzelf in die nieuwe kattenbak via die gekke ingang!
Ik doe dr zo wel een voor je op de postquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Is ook nooit goed met jou he?
Leuk filmpje, met de kleine domina Fieps![]()
Maar wat is nu een likmossel? Heb het zelfs gewaagd ernaar te googlen maar dat leverde niks op, zelfs niet iets schunnigs
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:44 schreef Barbaaf het volgende:
Maar wat is nu een likmossel? Heb het zelfs gewaagd ernaar te googlen maar dat leverde niks op, zelfs niet iets schunnigs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |