SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Ik hoef niet altijd de lapo hoor.quote:
Klopt, maar het heeft zoveel kanten, de onvoorspelbaarheid kan ook enorm kut zijn....dan hebje de ene dag het heel gezellig en de volgende dag heeft ze een ontzettende negatieve houding....en ga daar dan nog maar eens "goed" mee om...haha, bijna alles wat je zegt wordt verkeerd opgevat...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Zielige meisjes zijn meestal depri, daar kun je niet mee lachenMaar aan de andere kant, ze zijn denk ik wel heel aanhankelijk van een vriend
Iemand wijzen op nervositeit heeft nooit zo'n zin denk ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Had je haar achteraf willen wijzen op het stinken en nerveus doen?
Dan weten we dat ook weer.quote:
Zou het autobiografisch zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Die ene meisje die strawberry beschreef kan idd problemen hebben thuis, maar dan kan ze toch wel wat aan haar geur doen?
Ik knijp 'm nu al voor die introductieweek hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als jij zieliger zou doen zou er wel een "Date" voor ons inzitten.
ik kan het me al helemaal voorstellen, jij zou zielig moeten doen dat je helemaal niets weet van het studieleven op utwente, nu je daar misschien heengaat(of die andere), en dan kan ik zeggen dat ik het ook niet weet.
maar als je dan volhoudt, en zielig blijft doen dan zeg ik zo van: "oke! dan gaan we dat samen wel uitzoeken" ofzoiets.
en dan ga ik voor je op internet kijken (ik weet het zelf ook niet) waar de studentenplekken zijn. en dan ga ik daar zelf ook heen, maar dan mag je mee.
en dat is een "Date" met een doel. (hebben we het eerder over gehad).
Aha, oke.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand wijzen op nervositeit heeft nooit zo'n zin denk ik.
Stinken wel op subtiele wijze, volgens mij zelfs een keer direct. Dan zei ze dat ze vergeten was haar tanden te poetsen. Was het de volgende dag weer hetzelfde. Soort zelfverwaarlozing denk ik.
Inmiddels gaat het wel beter met haar. Ze had thuis nogal wat issues met haar familie geloof ik. En op school werd ze wel eens gepest omdat ze dik was. Maar niet stelselmatig.
BAM!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Ik logde net in, zag het en dacht doe het maar.
Als ik die jongen had moeten wijzen op al zijn rare gewoontes was ik er wel even mee bezig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Had je haar achteraf willen wijzen op het stinken en nerveus doen?
Tuurlijk, maar er zijn echt verneukte gezinnen waar het hele huis stinkt, dus niemand leert haar dat dat abnormaal is....klinkt stom ma als je daarin opgroeit weet je niet beterquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Die ene meisje die strawberry beschreef kan idd problemen hebben thuis, maar dan kan ze toch wel wat aan haar geur doen?
Ze vond je te oud.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:
hoi is kut, begin gewoon met iets socialers
angel-joy ga je nou mee naar de VIP-floor ondertussen ofwat
Die ene?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Hou op ik mag dit jaar over doen en heb nu al de zenuwen als de pest. Al die nieuwe mense lere kenne etc. nee niks voor mij. Kben er tevens trouwens wel echt een ster in om contacten te leggenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik knijp 'm nu al voor die introductieweek hoor.
Contact leggen met vreemden is niet een van mijn sterkste punten.
Ik heb er eigenlijk zin in! Ik heb aan de studie die ik nu doe eigenlijk maar 1 vriend/goede kennis overgehouden, en ik hoop dat het wat beter gaat als ik er een studie bij doe.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, 't zal wel aan mij liggen, maar ik doe dat gewoon.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik die jongen had moeten wijzen op al zijn rare gewoontes was ik er wel even mee bezig.
Je wilt van binnen haar beschermen en leiden. Deze eigenschappen mag je best nog meer naar buiten brengen want ze zijn zeer goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als jij zieliger zou doen zou er wel een "Date" voor ons inzitten.
ik kan het me al helemaal voorstellen, jij zou zielig moeten doen dat je helemaal niets weet van het studieleven op utwente, nu je daar misschien heengaat(of die andere), en dan kan ik zeggen dat ik het ook niet weet.
maar als je dan volhoudt, en zielig blijft doen dan zeg ik zo van: "oke! dan gaan we dat samen wel uitzoeken" ofzoiets.
en dan ga ik voor je op internet kijken (ik weet het zelf ook niet) waar de studentenplekken zijn. en dan ga ik daar zelf ook heen, maar dan mag je mee.
en dat is een "Date" met een doel. (hebben we het eerder over gehad).
Ik probeer positief te denken. Mogelijk leuke nieuwe contacten opdoen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:16 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Hou op ik mag dit jaar over doen en heb nu al de zenuwen als de pest.
Stiekem tips ontvangen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat hier zo zou posten dan?Met wat voor een doel?
oeh, dit doet me weer aan dingen denken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Dat dus....misschien is ze wel borderline, manisch depressief, suïcidaal...allemaal al tegengekomen, wordt snel vervelend.
Tevens weer het risico om weer de fucking outcast te worden zoals ze dat noemden hier. En daar heb ik geen zin in. Ookal ben ik zoo vreselijk anders in mijn gedrag etc. dan de restquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik probeer positief te denken. Mogelijk leuke nieuwe contacten opdoen!
Ik denk dat ze depressief was en 's ochtends al met moeite zich naar school kon bewegen. Dan neem je ook niet de moeite om te tandenpoetsen of zo, denk ik. Best wel een vicieuze cirkel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat is een hele goede! Als je niet zelf fysiek of mentaal in de stemming kan komen, moet je een interactie aan gaan om jezelf "wakker te schudden".quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef minibeer het volgende:
Trouwens, om in een goede stemming te komen helpt veel hoi zeggen ook wel, bij mij in ieder geval. Heb ik al eens gezegd, maar ja, nu het in de tt staat doe ik het lekker nog een keer.
Daar heb ik aan het begin van de avond de moed meestal nog niet voorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:
hoi is kut, begin gewoon met iets socialers
angel-joy ga je nou mee naar de VIP-floor ondertussen ofwat
Ben ik soms ook wel eens bang voor. Vreemd eigenlijk aangezien ik nooit een outcast ben geweest. En nooit gepest, hooguit een keer uitgescholden voor aidspukkelhoofd door een zwerver.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tevens weer het risico om weer de fucking outcast te worden zoals ze dat noemden hier. En daar heb ik geen zin in. Ookal ben ik zoo vreselijk anders in mijn gedrag etc. dan de rest
Goeie instelling.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk zin in! Ik heb aan de studie die ik nu doe eigenlijk maar 1 vriend/goede kennis overgehouden, en ik hoop dat het wat beter gaat als ik er een studie bij doe.
wat voor jongens vind zij leuk?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Eenzelfde voorbeeld van de middelbare school.
Een meisje, duidelijk niet gelukkig, geen vriendinnen, betrokken we een keer bij een gesprek dat ons vriendengroepje had in de pauze. Sinds dien kwam ze elke pauze bij ons hangen, maar het was eigenlijk heel ongemakkelijk omdat ze nooit wat zei en supernerveus bij ons zat. Ze stonk tevens nogal.
Hoe goedbedoeld ook, niet echt handig. Omdat ze zich op een gegeven moment niet echt gewenst meer voelde, niet eens bewust maar dat merk je dan aan die hele groepsdynamiek, doet het nog meer kwaad dan goed ook...
Okee dingen die ik kon bedenken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Tja, 't zal wel aan mij liggen, maar ik doe dat gewoon.
Alternatieve jongens of zo, geen idee eigenlijk. Ken haar niet zó goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat voor jongens vind zij leuk?
dat gebeurt vanzelf tijdens de introweek. alcohol helpt daar wel in.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarvoor moet ik nou weer mee?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
nemen we heloef ook mee angel-joy?
Altijd geweest. Altijd gepest. En nooit geaccepteerd. Omdat ik anders was dan de rest. Ik had andere interesses. Andere opvattingen. Andere muziek style etc. Niet omdat mensen mij niet mochten. Maar omdat ik anders was dan de groep. Ik vertoonde raar gedrag af en toe dat achter af gezien door autisme kwam. Marja.. zit nu net weer een jaar met een beetje normale sociale contacten. Blijft gewoon echt fucking moeilijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben ik soms ook wel eens bang voor. Vreemd eigenlijk aangezien ik nooit een outcast ben geweest. En nooit gepest, hooguit een keer uitgescholden voor aidspukkelhoofd door een zwerver.
Doe maar weer zo tegen heloefquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, heloef nemen we niet meeWe nemen strawberry mee
Je haat me he?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, heloef nemen we niet meeWe nemen strawberry mee
Tja ik kan dus alleen naar het kamp van de studie, ook een intro. Maar niet algemene introweek zoals de keiweek etc. Alcohol gaat me vast en zeker helpen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat gebeurt vanzelf tijdens de introweek. alcohol helpt daar wel in.
Maar er zijn toch wel meer 'rare' mensen? Kon je daar geen aansluiting bij vinden? Mss dat je daar sowieso dan beter mee kunt opschieten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:23 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Altijd geweest. Altijd gepest. En nooit geaccepteerd. Omdat ik anders was dan de rest. Ik had andere interesses. Andere opvattingen. Andere muziek style etc. Niet omdat mensen mij niet mochten. Maar omdat ik anders was dan de groep. Ik vertoonde raar gedrag af en toe dat achter af gezien door autisme kwam. Marja.. zit nu net weer een jaar met een beetje normale sociale contacten. Blijft gewoon echt fucking moeilijk.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Nee, niet gemeen bedoeldDiep van binnen weet je toch dat ik van je hou heloef?!
ik probeer nog elk jaar intro-papa te zijn ondanks dat ik al lang niet meer studeer. ik neem daar ook gerust vrij voor. Altijd leuk om mee te maken en je leert er mensen kennen. En dat gebeurt vanzelf.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja ik kan dus alleen naar het kamp van de studie, ook een intro. Maar niet algemene introweek zoals de keiweek etc. Alcohol gaat me vast en zeker helpen.Scheelt wel dat het in groepjes wordt opgedeeld. Al moet je met die groepjes ook maar net mazzel hebben.
O ja ik moet nog bijleren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu moet je ook wel zeggen dat je diep van binnen ook van mij hou![]()
Laat ik het zo zegge daar kon ik geen aansluiting mee vinden. Ook daardat ik altijd werd/was gepest. Durfde ik andere mensen niet eens meer te vertrouwen. En zo begon mijn game en internet leven. Ben toen uiteindelijk maar fora gaan bezoeken om toch iets contact te hebben met mensen. Heb veel begeleiding enzo gezocht. Uiteindelijk na een jaar of 10 ging het langzaam beter. Ben zo ongeveer om die redenen vanaf mijn 8ste tot mijn 16e een echte die-hard gamer geweest. Marja...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar er zijn toch wel meer 'rare' mensen? Kon je daar geen aansluiting bij vinden? Mss dat je daar sowieso dan beter mee kunt opschieten.
Heloef ziet vrouwen puur als seksuele objecten, sorryquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu moet je ook wel zeggen dat je diep van binnen ook van mij hou![]()
Verwacht je problemen van je ouders?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het stiekem gedaan terwijl mijn ouders op vakantie zijnIk moet die confrontatie nog aan.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen in hem, vooral omdat ik het hoorde over die posters vandaag etc en dat verven. Er zit creativiteit in die persoon.
Das heul niet waar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:29 schreef minibeer het volgende:
[..]
Heloef ziet vrouwen puur als seksuele objecten, sorry
Zij liever dan ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:34 schreef NaRRaToR het volgende:
er wordt fink geregeld in dit topicgoed bezig mensen!
Gaat dit echt daadwerkelijk ergens over of ben ik weer veuls te naïefquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef WokkelKardinaal het volgende:
waarom nemen we hem niet mee dan
Neu kben net weer single na een half jaar...quote:
Waarschijnlijk naïef.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Gaat dit echt daadwerkelijk ergens over of ben ik weer veuls te naïef?
ik zie de relatie niet tussen net een half jaar single zijn en strandfeesten? je kunt tich gewoon plezier hebben daar? of ga je alleen ergens heen om serieus te hosselen zoals ff3 doetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:36 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neu kben net weer single na een half jaar...
Dat kan je ook zien als reden om te feestenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:36 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Neu kben net weer single na een half jaar...
Trustenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga slapen, hoor het nog wel of heloef meegaatTrusten mensen
Slaap lekker lieverd, hou van je.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga slapen, hoor het nog wel of heloef meegaatTrusten mensen
Wij zijn verliefd en zijn al bezig met een eigen huisje ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Gaat dit echt daadwerkelijk ergens over of ben ik weer veuls te naïef?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij zijn verliefd en zijn al bezig met een eigen huisje ja.
Zozo 25x zijn we bij de watjes brigade?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
als heloef 25x kan opdrukken in 1 goede sessie magdie mee
Je moet laag beginnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:40 schreef WokkelKardinaal het volgende:
2 topics terug zattie op 3 al
Ja maar jij bent gewoon een veertje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Heloef kan dat wel, hij kon mij jongleren weet je nog
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen hier is stinkend jaloersquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij bent toch niet jaloers hè wokkelkardinaal![]()
jij bent stiekem de poster van Borderline icm Autisme ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
hulp hierbij nodig heloef? doen we een personal training sessie ;Pquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
als heloef 25x kan opdrukken in 1 goede sessie magdie mee
Tuurlijk wie niet. Zo'n schoonheid als jij ziet iedere jongeman wel zitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij bent toch niet jaloers hè wokkelkardinaal![]()
Ik zat meer te denken aan dit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:42 schreef WokkelKardinaal het volgende:
hier heb je bouwplannen voor je eigen huisje.
[ afbeelding ]
Ik ben geen autist en heb maar een account hier dus nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jij bent stiekem de poster van Borderline icm Autisme ?
ik zag de link met snel samenwonen xD (het was btw sarcastisch bedoeld)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben geen autist en heb maar een account hier dus nee.
Is dit het interieur?:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan dit.
[ afbeelding ]
Alle voorgaande posts zijn zo'n beetje sarcastisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik zag de link met snel samenwonen xD (het was btw sarcastisch bedoeld)
ssssshhhhtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Alle voorgaande posts zijn zo'n beetje sarcastisch.
Ik ben geen tandarts dus nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Is dit het interieur?:![]()
[ afbeelding ]
Ik hou wel van je, trouw met mij!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Was het sarcastisch? Ik d8 dat je het meende![]()
Haters gonna hate.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja schatje, tuurlijk wil ik met je trouwen![]()
Btw: wt voor ring geef je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]Ik zou haar deze geven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Sorry.quote:
En onze conversatie is geheel weg gechatquote:
Daarvoor DM und PM.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:03 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
En onze conversatie is geheel weg gechat
chad vaderquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:03 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
En onze conversatie is geheel weg gechat
Ja, ik verwacht ruzie met mijn moeder. Maar het komt goed, ik heb gedaan wat juist voor me isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:30 schreef zusterclivia het volgende:
Verwacht je problemen van je ouders?
Gewoon lekker er tegenin gaan en alles eruit gooien mocht ze moeilijk gaan doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ruzie met mijn moeder. Maar het komt goed, ik heb gedaan wat juist voor me is
Eerlijk gezegd zie ik er heel erg tegenop nu ze weer bijna terug komt. Ik ben niet zo goed in voor mezelf opkomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gewoon lekker er tegenin gaan en alles eruit gooien mocht ze moeilijk gaan doen.
Hoezo ruzie? Het is jouw kamer. Als jij het zo beter geordend vindt...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik verwacht ruzie met mijn moeder. Maar het komt goed, ik heb gedaan wat juist voor me is
Niet hopen, heft in eigen handen nemen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik er heel erg tegenop nu ze weer bijna terug komt. Ik ben niet zo goed in voor mezelf opkomen.
Ik hoop op een wonder
Mijn moeder gaat het gewoon niet echt leuk vinden dat ik dit op eigen houtje gedaan heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo ruzie? Het is jouw kamer. Als jij het zo beter geordend vindt...
Waarom dan niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat het gewoon niet echt leuk vinden dat ik dit op eigen houtje gedaan heb.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar daarnaast ben ik sindsdien ook collectief door alle vrouwen genegeerd en/of slecht behandeld. Voor mij bewijst dat gewoon dat de meeste vrouwen niet deugen. Er is nog nooit, in het echt, een vrouw aardig voor me geweest.
En bedankt, ik heb een paar keer met je afgesproken, vriendschappelijk, je bent hier thuis geweest, gezellige pokeravond, hebt zelfs kunnen blijven logeren, als ik iets doe, avondje met vrienden, verjaardag, nodig ik je áltijd uit, dat je niet altijd die stap kunt zetten, ok, dat doet er niet toe. Je weet dat je welkom bent. Maar dit bewijst wel dat je vast houdt aan het negatieve en de positieve dingen vergeet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar feit is dat ik op mijn moeder na nog nooit een vrouw heb ontmoet (in het echt) die aardig voor me was.
wats gebeurd?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik buurt af en toe even mee. Maar ik lees nou even iets waar ik op móet reageren. In een ouder topic. Jullie gaan zo hard dat ik niet élk topic kan meelezen, excuus![]()
Lieve Benzin, miep niet zo!
[..]
[..]
En bedankt, ik heb een paar keer met je afgesproken, vriendschappelijk, je bent hier thuis geweest, gezellige pokeravond, hebt zelfs kunnen blijven logeren, als ik iets doe, avondje met vrienden, verjaardag, nodig ik je áltijd uit, dat je niet altijd die stap kunt zetten, ok, dat doet er niet toe. Je weet dat je welkom bent. Maar dit bewijst wel dat je vast houdt aan het negatieve en de positieve dingen vergeet.
Zelfs de dag nadat je hier bent geweest, post je op fok dat je never nooit iets leuks onderneemt. Ok, ik zal gek zijn dat ik altijd een deur open houd voor je. Maar ik kan mij voorstellen dat veel mensen, meisjes, in de zelfde positie ook denken, bekijk het maar. Je waardeert het niet. Het komt namelijk best wel kwetsend over. Ik bedoel dit niet slecht.. Maar het is niet allemaal kommer en kwel.
Sorry voor de inbraak. Ik wilde het toch even gezegd hebben
Wut?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:36 schreef Raggingbull het volgende:
WTF staat ineens een afscheidsbrief van iemand op fok
Het is volgens mij al eerder gezegd tegen Benzin. En dat is dat hij wss beter af is door profi hulp te zoeken voor zijn problemen. Maar ook daarin zal hij de eerste stap moeten zetten. nog wat tegeltjeswijsheid:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Dit is niet bedoeld om benzin te 'ontmaskeren'. Ik heb hem hier vaker privé over aangesproken en hij wéét het ook. Hij is zich ook van geen kwaad bewust, en zelfs op die pokeravond voelt hij zich niet op zijn gemak, dat weet ik, maar hij deed het toch, hulde daarvoor
Hij valt ook niet door de mand, ik denk dat benzin zich vaker rot voelt dan goed, en dat de positieve momenten niet eens meer opvallen. Ik wil hem er alleen maar op attenderen.
Ehm?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wats gebeurd?
ik kan me iets van wat langer terug herinneren van jou over zielige jongens willen helpen op zichzelf te komen ofzoiets. en ze dan eten en koffie geven.
was dat nou van een ander topic of was dat over benzin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet slecht bedoeld, ik gebruikte de meeste keren het woord bijna in mijn zinnen. Misschien overdrijf ik voor mezelf de negatieve dingen inderdaad te erg en ik weet dat ik positieve dingen vaak vergeet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
En bedankt, ik heb een paar keer met je afgesproken, vriendschappelijk, je bent hier thuis geweest, gezellige pokeravond, hebt zelfs kunnen blijven logeren, als ik iets doe, avondje met vrienden, verjaardag, nodig ik je áltijd uit, dat je niet altijd die stap kunt zetten, ok, dat doet er niet toe. Je weet dat je welkom bent. Maar dit bewijst wel dat je vast houdt aan het negatieve en de positieve dingen vergeet.
Zelfs de dag nadat je hier bent geweest, post je op fok dat je never nooit iets leuks onderneemt. Ok, ik zal gek zijn dat ik altijd een deur open houd voor je. Maar ik kan mij voorstellen dat veel mensen, meisjes, in de zelfde positie ook denken, bekijk het maar. Je waardeert het niet. Het komt namelijk best wel kwetsend over. Ik bedoel dit niet slecht.. Maar het is niet allemaal kommer en kwel.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ehm?
Ja, ik vang ze op van straat, en knap ze weer op om ze met winst te verkopen. Zoiets?Dat klinkt aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
Dat misschien kan je wel weglaten als je je contact met vrouwen nu nog zo erg laat beheersen door iets wat op de middelbare school gebeurt is. Je bent ook echt niet alleen in dergelijke gebeurtenissen en pesterijen, maar veel anderen komen er wel gewoon overheen. Just saying.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien overdrijf ik voor mezelf de negatieve dingen inderdaad te erg en ik weet dat ik positieve dingen vaak vergeet.
Of mensen moeten het gewoon zelf doen. Zonder hulp.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben vroeger altijd voor de pestslachtoffers op school opgekomen, en inderdaad altijd geprobeerd hun zelfvertrouwen een boost te geven. Dat klopt. Misschien dat MliG dat bedoeld. Verder stuur ik af en toe een 'kop op' mailtje maar ik ga zelden koffie drinken
Kijk, ik heb weinig tijd om half nederland door te reizen om met regelmaat wat met Benzin te ondernemen, of met wie van mijn vrienden dan ook. Meestal nodig ik de hele groep uit en ik snap heel goed dat Benzin dat (nog) niet trekt. Maar ik vind het echt knap dat hij die stap wel ondernam met een vreemde van internet en zelfs een keer in groepsverband. Benzin weet ook dat als hij er even doorheen zit, hij mij altijd kan bellen of smsen om wat af te spreken, alleen moet dat knoppie in zn koppie nog even om dat hij wel gewenst is. Tis echt een schat van een jongen
better?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Kom maar op hoorThe more the.. Hoe schrijf je dat?
Dat zonder meerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:52 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Of mensen moeten het gewoon zelf doen. Zonder hulp.
Nou zegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:53 schreef Raggingbull het volgende:
Haha zou leuk zijn![]()
Gaat ik alleen sowieso niet komen.
Hulde voor dit. Dit soort mensen zijn echt de helden van deze wereld. Dat je die jongen wil helpen, heel tof van je. Ik denk dat hij wel dankbaar is, maar tegelijkerijd het nog steeds moeilijk heeft. Maar hoe zijn jullie dan zo bij elkaar uitgekomen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben vroeger altijd voor de pestslachtoffers op school opgekomen, en inderdaad altijd geprobeerd hun zelfvertrouwen een boost te geven. Dat klopt. Misschien dat MliG dat bedoeld. Verder stuur ik af en toe een 'kop op' mailtje maar ik ga zelden koffie drinken
Kijk, ik heb weinig tijd om half nederland door te reizen om met regelmaat wat met Benzin te ondernemen, of met wie van mijn vrienden dan ook. Meestal nodig ik de hele groep uit en ik snap heel goed dat Benzin dat (nog) niet trekt. Maar ik vind het echt knap dat hij die stap wel ondernam met een vreemde van internet en zelfs een keer in groepsverband. Benzin weet ook dat als hij er even doorheen zit, hij mij altijd kan bellen of smsen om wat af te spreken, alleen moet dat knoppie in zn koppie nog even om dat hij wel gewenst is. Tis echt een schat van een jongen
Sorry tenzij je iemand gigantisch hard wil zien dichtklappen dan wil ik wel komen.quote:
volgensmij was er een keer iemandhet iets dat je huurders zat te zoeken voor een lege slaapkamer ofzoiets, en ontbijt en koffie aanbood.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Via een kop-op mailtjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hulde voor dit. Dit soort mensen zijn echt de helden van deze wereld. Dat je die jongen wil helpen, heel tof van je. Ik denk dat hij wel dankbaar is, maar tegelijkerijd het nog steeds moeilijk heeft. Maar hoe zijn jullie dan zo bij elkaar uitgekomen?
Nee dat was Benzinquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
volgensmij was er een keer iemandhet iets dat je huurders zat te zoeken voor een lege slaapkamer ofzoiets, en ontbijt en koffie aanbood.
misschien was het iemand anders
Zal er ook mee te maken hebben dat ondanks die uitnodiging toch nog heel ongemakkelijk verliep bv. Ik snap het wel. Het is fucking moeilijk weer iets op te bouwen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Via een kop-op mailtje
Ik geloof niet in die verhalen dat mensen waardeloos zijn, als ik sommige posts lees. Want helaas is het zelfbeeld van sommigen wel zo
Is het ook wel hoor. En ondanks dat mijn deur voor iedereen open staat, vind bijv. Benzin het ook toch nog moeilijk om het contact op te zoeken. Prima, ik val hem ook niet af. Ik hoop alleen dat dat zelfvertrouwen er ooit wel komt, het gevoel dat je er mag wezen (geldt niet alleen voor hem, maar voor een hoop anderen, met of zonder uitnodiging)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zal er ook mee te maken hebben dat ondanks die uitnodiging toch nog heel ongemakkelijk verliep bv. Ik snap het wel. Het is fucking moeilijk weer iets op te bouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt wel mee, vraag maar aan benzinquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:54 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Sorry tenzij je iemand gigantisch hard wil zien dichtklappen dan wil ik wel komen.
Ben waarschijnlijk iets te jong vermoed ikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, vraag maar aan benzinGelukkig heb ik een hele toffe vriendengroep die iedereen makkelijk opneemt
Mijzelf incluis want ik ben zelf ook zo onzeker als de pest en ik houd totaal niet van groepen
Via mijn zusje en het zusje van mijn beste vriendin is de leeftijd drastisch gedaaldquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:02 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ben waarschijnlijk iets te jong vermoed ik
Die zijn ook engquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:04 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik zal donkere steegjes vermijden![]()
als je iemand ziet in een donker steegjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:04 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik zal donkere steegjes vermijden![]()
Geen idee. Alleen met net 17 ben ik hier in dit topic toch wel de jongste.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Via mijn zusje en het zusje van mijn beste vriendin is de leeftijd drastisch gedaaldEnne.. Zo oud ben ik toch nog niet?
Nee hoor, net was er nog een 16-jarige aanwezig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:05 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Geen idee. Alleen met net 17 ben ik hier in dit topic toch wel de jongste.
Crack cocainequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wat doe jij in dat donkere steegje
Geeft het woord hogesnelheidslijn een andere betekenisquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:07 schreef WokkelKardinaal het volgende:
das het betere spul ,schuif eens op
Wie die heb ik gemist?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, net was er nog een 16-jarige aanwezig.
Gaat dit over de crack of over mijn vriendengroepquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
allemaal vrouwen ook? lijkt sterk op mn werk dan
Ow wacht... die... haha gemist dat zij 16 is..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Angel-Joy, maar die is nu aan het slapen als het goed is.
Crack == vrouwen.. rare asociatie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gaat dit over de crack of over mijn vriendengroep
Ik ben gek op vrienden maar het merendeel bestaat uit vrouwen
Helaas kan ik blijkbaar geen vriendschappen met mannen opbouwen, want veel laten niets meer van zich horen
Ze schijnen als crack te werkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:10 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Crack == vrouwen.. rare asociatie?
Nou.. de helft is op vakantie dus ik wilde zeggen, pas in september maar volgens mij kan ik zo een nieuwe groep bij elkaar verzamelenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:11 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik heb altijd rare associaties na crack![]()
tevens: waar en wanneer gaan we pokeren
Niks mis met hakken, werkt altijd top om die te dragen tijdens het versieren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:11 schreef TC_Artemis het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw draagt hakken en oefent haar dansmoves denk ik
Wow, echt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik buurt af en toe even mee. Maar ik lees nou even iets waar ik op móet reageren. In een ouder topic. Jullie gaan zo hard dat ik niet élk topic kan meelezen, excuus![]()
Lieve Benzin, miep niet zo!
[..]
[..]
Sorry voor de inbraak. Ik wilde het toch even gezegd hebben
Ja, eens, maar in een studentenflat is het altijd wat minderquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niks mis met hakken, werkt altijd top om die te dragen tijdens het versieren.
Ga naar haar toe en zorg dat ze ze uitrekt dan!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ja, eens, maar in een studentenflat is het altijd wat minder
Tuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had met mijzelf afgesproken op werkdagen vroeg te slapen.. Maar t is best gezellig hier. Mag ik blijven posten?
Ik heb maandag weer gemerkt dat je er niet op moet gaan rennen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niks mis met hakken, werkt altijd top om die te dragen tijdens het versieren.
Denk t.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:15 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had met mijzelf afgesproken op werkdagen vroeg te slapen.. Maar t is best gezellig hier. Mag ik blijven posten?
Hier half 8. Maar ik kan toch niet slapen. Mijn vriend snurkt sinds kortquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik moet ook om 8u weer aan de slag
Meh, ik zit al in mn comfy avond kapotte lievelingsjoggingbroekquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga naar haar toe en zorg dat ze ze uitrekt dan!
Kan best hoor. Maar als je er al niet op kan lopen moet je het niet proberen nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb maandag weer gemerkt dat je er niet op moet gaan rennen.
Als man zijnde moet je er toch sowieso niet op gaan lopen, laat staan rennen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb maandag weer gemerkt dat je er niet op moet gaan rennen.
Ik kan het ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als man zijnde moet je er toch sowieso niet op gaan lopen, laat staan rennen?
Als niemand wat durft te zeggen gaat t er bijna net zo serieus aan toe als op tvquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:17 schreef debeterebob het volgende:
gaat hier nou een gezellige kleine pokermeet komen met grotendeels mensen die het wat lastiger hebben (of in FOK!termen ''geen vriendin kunnen krijgen''![]()
Vrouwen zijn gewoon lastige en vooral vaak vervelende wezens. Ze komen meteen als je uit je werk komt met moeilijke vragen als wat vind je zo aantrekkelijk aan mij? en hoe vind je deze jurk die ik net nieuw heb?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:17 schreef debeterebob het volgende:
gaat hier nou een gezellige kleine pokermeet komen met grotendeels mensen die het wat lastiger hebben (of in FOK!termen ''geen vriendin kunnen krijgen''![]()
Grapjas.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als man zijnde moet je er toch sowieso niet op gaan lopen, laat staan rennen?
Jij bent tof.quote:
Ik had talentquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij bent tof.
Ik kan t niet.
Ik kan al niet op platte zolen lopenIk ga dan al te vaak door mijn enkel
Nou maandag dacht een vriendin dat wel te kunnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kan best hoor. Maar als je er al niet op kan lopen moet je het niet proberen nee.
Jij?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou maandag dacht een vriendin dat wel te kunnen.
Ik zeg die bus gaan we niet meer halen want dat rennen op die hakken gaat niet lukken.
Zij zegt oh dat kan ik wel hoor ren maar alvast.
Dus ik ren alvast naar die bus.
Wie ligt daar vervolgens op de grond met twee schaafwonden op de knieen, een kapotte broek en met hakken die ze een half uur eerder heeft gekocht die beschadigd zijn?
Kijk dat zij het niet kan wil niet zeggen dat het compleet onmogelijk is hè.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg die bus gaan we niet meer halen want dat rennen op die hakken gaat niet lukken.
Wie ligt daar vervolgens op de grond met twee schaafwonden op de knieen, een kapotte broek en met hakken die ze een half uur eerder heeft gekocht die beschadigd zijn?
Lijkt dan wel erg veel op de Big Bang Theoryquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als niemand wat durft te zeggen gaat t er bijna net zo serieus aan toe als op tv
Ik heb wel nog een hele krat bier van de vorige keer
Glad?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kijk dat zij het niet kan wil niet zeggen dat het compleet onmogelijk is hè.
En misschien was het wel glad, dan kan je ook op sneakers gewoon onderuit gaan.
Jij bent echt een grapjas.quote:
Ik vind het lastig hoor. 90% van mij vraagt dat nooit, omdat ik een ander antwoord wil horen, of uberhaupt een specifiek antwoord, dus waarom zou ik het vragen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:19 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon lastige en vooral vaak vervelende wezens. Ze komen meteen als je uit je werk komt met moeilijke vragen als wat vind je zo aantrekkelijk aan mij? en hoe vind je deze jurk die ik net nieuw heb?
Gelukkig heb ik geen alcoholvrij bier want dat levert helemaal vage situaties opquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt dan wel erg veel op de Big Bang TheoryEn ja daar zit ook een Rash bij
![]()
Er zit een verhaal aan vast, het is een grap.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:24 schreef debeterebob het volgende:
Doe je ondertitel eens aanpassen, zo wanhopig hoeft ook nie...
[..]
Met 10% minder gewicht was je wel acceptabel geweest ;0quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind het lastig hoor. 90% van mij vraagt dat nooit, omdat ik een ander antwoord wil horen, of uberhaupt een specifiek antwoord, dus waarom zou ik het vragen?
Maar een deel van mij wilt wel horen dat ik er goed uit zie in die jurk en dat die -3 kg wel opvalt. Dat is een kleine minderheid van 10%, moet kunnen toch?
Tuurlijk, maar als 17 jarige 11 uur werkende per dag en ik kom thuis moet mijn ma nie lope zeuren over die nieuwe jurk en me ex nie over wa ik zo aantrekkelijk vond aan haar. Nee dan wil ik eten en slapen. Snap nie zoveel van vrouwen wat het contact maken en leggen met die sekse ook lastiger maakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind het lastig hoor. 90% van mij vraagt dat nooit, omdat ik een ander antwoord wil horen, of uberhaupt een specifiek antwoord, dus waarom zou ik het vragen?
Maar een deel van mij wilt wel horen dat ik er goed uit zie in die jurk en dat die -3 kg wel opvalt. Dat is een kleine minderheid van 10%, moet kunnen toch?
Ze vinden mij alleen schattig, lief en knuffelbaar. Ze zijn inderdaad vervelend.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:19 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon lastige en vooral vaak vervelende wezens. Ze komen meteen als je uit je werk komt met moeilijke vragen als wat vind je zo aantrekkelijk aan mij? en hoe vind je deze jurk die ik net nieuw heb?
vrouwen willen ook wel eens complimenten geven. Hun valt het op als ik een nieuw trui heb of zo. Mannen zeggen er nooit wat van . Toch wel leuk om te horen tochquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als 17 jarige 11 uur werkende per dag en ik kom thuis moet mijn ma nie lope zeuren over die nieuwe jurk en me ex nie over wa ik zo aantrekkelijk vond aan haar. Nee dan wil ik eten en slapen.
Ook_gek?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt annoying als vrouwen naar complimenten vissenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
vrouwen willen ook wel eens complimenten geven. Hun valt het op als ik een nieuw trui heb of zo. Mannen zeggen er nooit wat van . Toch wel leuk om te horen tochSoms dan.
Ik ga meestal niet om met mannen van 30 op hakken.quote:
Mja... ik krijg et te horen als ie nie zo leuk isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
vrouwen willen ook wel eens complimenten geven. Hun valt het op als ik een nieuw trui heb of zo. Mannen zeggen er nooit wat van . Toch wel leuk om te horen tochSoms dan.
Ja versieren is het vervelendste wat er is als je een lichte sociale beperking hebtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Gaat het hier 95% van de tijd echt over de ellende van het versieren? Met uitzondering van een lurker die even meepost en voor een halve soap zorgt? Mijn excuses trouwens
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Gaat het hier 95% van de tijd echt over de ellende van het versieren? Met uitzondering van een lurker die even meepost en voor een halve soap zorgt? Mijn excuses trouwens
Dat jij kwam was weer een van de spontane wendingen van dit topic.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Smooothhquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat jij kwam was weer een van de spontane wendingen van dit topic.
Maakt het ook wel verslavend om hier te blijven posten.
Waarom uitstellen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb alles wat met vrouwen te maken heeft uitgesteld naar later in mijn leven dus ik zorg niet voor drama en ellende voorlopig.
Ze vind me meestal lief en schattig.quote:
Nachtbagger.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:36 schreef debeterebob het volgende:
Naar welke SC moet het offtopic zich dan verplaatsen?
De oplossing is simpel, je escaleert niet en daarom vinden ze je lief en schattig. Als je escaleert wordt je of weggeblazen of vinden ze je leuk. Het zwaard moet je scherper maken, waardoor je straks het zwaard als een samurai beheerst.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze vind me meestal lief en schattig.
Dus laat maar ik ga me er niet meer druk over maken dat ik geen vriendin kan krijgen.
Hmmm okee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De oplossing is simpel, je escaleert niet en daarom vinden ze je lief en schattig. Als je escaleert wordt je of weggeblazen of vinden ze je leuk. Het zwaard moet je scherper maken, waardoor je straks het zwaard als een samurai beheerst.
Ik heb daar ook geen erg in hoor. Ik post gezellig mee maar vind het al snel te gezellig, en dan verlies ik al snel de insteek van het topic..Maar ik zal proberen niet af te dwalen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat jij kwam was weer een van de spontane wendingen van dit topic.
Maakt het ook wel verslavend om hier te blijven posten.
En in het eerste geval?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen erg in hoor. Ik post gezellig mee maar vind het al snel te gezellig, en dan verlies ik al snel de insteek van het topic..Maar ik zal proberen niet af te dwalen.
Anyway, vrouwen zijn niet zo eng hoorIk heb de problemen weer andersom. Ik leg makkelijk contacten, en ik heb liever vrienden dan vriendinnen. Maar soms hecht ik mij snel aan iemand, en juist diegene laat dan afweten. Ik heb misschien geen moeite met versieren, meer moeite met goede en blijvende contacten leggen.
Dat kan 2 rednene hebben: Of de mannen haken af omdat ik bezet ben, of op de lange termijn ben ik gewoon niet interessantEn in dat laatste geval kan ik ook wat van dit topic leren.
Ja maar anders vliegt het topic dicht heb je ook niks aan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:38 schreef minibeer het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Moderator-ambities?
Truequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar anders vliegt het topic dicht heb je ook niks aan.
Niets aan te doen? Ik ben vanaf het begin straight to the point, dus als ze afhaken.. Ik kan mij niet voorstellen dat ik een indruk maak die andere mannen zo aantrekkelijk vinden dat ze het zo spijtig vinden dat ik bezet ben dat ze dan maar afhaken, dus ik ga voor optie 2quote:
tering, wat kun jij een onzin uitkramen zegquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:37 schreef firefly3 het volgende:
De oplossing is simpel, je escaleert niet en daarom vinden ze je lief en schattig. Als je escaleert wordt je of weggeblazen of vinden ze je leuk. Het zwaard moet je scherper maken, waardoor je straks het zwaard als een samurai beheerst.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:42 schreef debeterebob het volgende:
Zelf wel moeite met contact leggen met vrouwen. Het duurt gewoon 10x zo lang voordat ik op een zelfde niveau qua verhoudingen zit in vergelijking met mannen. Ben veel te verlegen tegen onbekende vrouwen/dames. Ik heb eigenlijk geen vrouwen die ik mijn vrienden kan noemen. Best typisch.
Zo OT?
Ik vond het andere gesprek veel vermakelijker
dat ist zeker maar dan wel iets wat nie zo oppervlakkig isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn jullie vooral uit op versieren/relaties, of is een band/vriendschap opbouwen met het andere geslacht ook een te overwinnen hindernis?
is het vastgekit zitten in je eigen wereld en het derhalve posten van je eigen misinterpretaties en andere waanbeelden ontopic?quote:
Nou het tweede heb ik al dus dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:43 schreef Cassandra87 het volgende:
Zijn jullie vooral uit op versieren/relaties, of is een band/vriendschap opbouwen met het andere geslacht ook een te overwinnen hindernis?
tussen de regels door lees ik dat je meer moet rukken. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:43 schreef Lynthy het volgende:
[..]
tering, wat kun jij een onzin uitkramen zeg
Echt negeren is moeilijk he?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:45 schreef Lynthy het volgende:
[..]
is het vastgekit zitten in je eigen wereld en het derhalve posten van je eigen misinterpretaties en andere waanbeelden ontopic?
Als je weer komt zeuren mag je wegblijven.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:45 schreef Lynthy het volgende:
[..]
is het vastgekit zitten in je eigen wereld en het derhalve posten van je eigen misinterpretaties en andere waanbeelden ontopic?
Ik heb nooit het gevoel dat een vrouw me leuk vond.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:42 schreef debeterebob het volgende:
Zelf wel moeite met contact leggen met vrouwen. Het duurt gewoon 10x zo lang voordat ik op een zelfde niveau qua verhoudingen zit in vergelijking met mannen. Ben veel te verlegen tegen onbekende vrouwen/dames. Ik heb eigenlijk geen vrouwen die ik mijn vrienden kan noemen. Best typisch.
Zo OT?
Ik vond het andere gesprek veel vermakelijker
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Ik ga dan voor PennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar mijn vriendengroep lijkt serieus best veel op de BBT![]()
gewoon als in sympathiek he, niet als in relatie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nooit het gevoel dat een vrouw me leuk vond.
Of ik heb het nooit gemerkt kan ook.
Da's een bekend probleem hier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen erg in hoor. Ik post gezellig mee maar vind het al snel te gezellig, en dan verlies ik al snel de insteek van het topic..Maar ik zal proberen niet af te dwalen.
Als ik geknuffeld wordt door een leuke meid heb ik een drang om haar bijvoorbeeld in haar nek een kusje te geven enz. Heb je zo'n soort drang of instinct om zoiets dergelijks te doen maar misschien dat je geweten zegt "niet doen!"?. Deze succes barriére moet je voor jezelf kapot maken en meer genieten van het moment, dan komen dingen spontaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou het tweede heb ik al dus dat is het probleem niet.
Dus het eerste maar het helpt echt niet mee dat ik een hoog knuffelgehalte heb.
Precies.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
gewoon als in sympathiek he, niet als in relatie.
Ik ken iemand die was ook altijd de knuffelbeer. Is wat langer vrijgezel gebleven, geloof tot zn 24e ofzo. Toen kwam hij een klein schattig meisje tegen, echt waar. Die zocht juist weer de geborgenheid in een relatie, dat was een perfecte match.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nooit het gevoel dat een vrouw me leuk vond.
Of ik heb het nooit gemerkt kan ook.
Oh god.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die was ook altijd de knuffelbeer. Is wat langer vrijgezel gebleven, geloof tot zn 24e ofzo.
Ik stap niet zo gauw op vrouwen af en daarnaast heb ik niet zo;n uiterlijk dat ze naar mij toe komen rennen. Komt vanzelf goedquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies.
Nooit het gevoel of idee gehad dat een vrouw aangetrokken tot mij was.
Een vriendin van me lijkt er heel veel op, wel grappig!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ga dan voor Penny![]()
Maar mijn vriendengroep lijkt serieus best veel op de BBT
het was een serieuze vraag anders... maar goed, jullie doen liever aan symptoonbestrijding dan het aanpakken van de oorzaak... want zeg nu zelf, wat draagt die suffe strontvlieg nu bij aan dit topic?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:49 schreef Crutch het volgende:
Als je weer komt zeuren mag je wegblijven.
Ok dan voel ik mij al minder schuldigquote:
TETTENquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een vriendin van me lijkt er heel veel op, wel grappig!
Ik ga voor Leonardquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ga dan voor Penny![]()
Maar mijn vriendengroep lijkt serieus best veel op de BBT
Hij post volgens de regels helaas want ik vind hem strontvervelend. Maar mens maak je niet zo druk zeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:53 schreef Lynthy het volgende:
[..]
het was een serieuze vraag anders... maar goed, jullie doen liever aan symptoonbestrijding dan het aanpakken van de oorzaak... want zeg nu zelf, wat draagt die suffe strontvlieg nu bij aan dit topic?
maar goed, geef mij maar notes, en laat die onzin van strontvlieg maar staan.
alles voor de kijkcijfers he?
Heb je ook al snel met een Robot en een zwijgend persoon...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga voor LeonardDie heeft toch van alles wel een beetje
7 jaar man dat is bijna een decennium.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heloef kennende ja, maar hij moet zich niet aanstellen.
Ja, echt heerlijk!quote:
Ik vroeg ooit een meisje mee naar de bioscoop (ik was 16 ofzo).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies.
Nooit het gevoel of idee gehad dat een vrouw aangetrokken tot mij was.
Oh ik weet wel dat het goed komt hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik stap niet zo gauw op vrouwen af en daarnaast heb ik niet zo;n uiterlijk dat ze naar mij toe komen rennen. Komt vanzelf goed
Ja daarom zeg ik ook of ik heb het gemist.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik vroeg ooit een meisje mee naar de bioscoop (ik was 16 ofzo).
Haar vriendin was overigens veel leuker, maar ik dacht nooit dat ik haar zou kunnen krijgen.
Vraagt ze of haar vriendin mee mag? Ik dacht, nou ja moet dan maar.
Later bleek dus dat die vriendin mij leuk vond, ik had het nooit gemerkt.![]()
Is verder niets geworden, helaas.
sinds wanneer is zuigen en trollen volgens de regels?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
Hij post volgens de regels helaas want ik vind hem strontvervelend. Maar mens maak je niet zo druk zeg.
Ik had ook voor de andere dates van penny kunnen gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je ook al snel met een Robot en een zwijgend persoon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |