Prima, krijg ik pm als je het weet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:48 schreef Sjapoela het volgende:
Genoteerd, maar beloof niets. Ik kijk het ff aan
Volgensmij klopt het wat de admiraal zegt. Maar je kan de content opnieuw downloaden opeen andere xbox mocht je dat ooit nog willen, het is accountgebonden en niet consolegbonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:27 schreef Sjapoela het volgende:
En waarom kan ik dan wel met mijn andere live abo BC2 Vietnam spelen?
Wil je best geloven, maar vind het raar
Accounts erbij verkopen mag sowieso niet in V&A. Sommige games die je download kan je idd wel afspelen met een ander account. Alleen als je HDD vastloopt of leeggooit dan kan je de game er niet meer opnieuw opzetten als je het account niet meer hebt. Dit omdat de games account gebonden zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Sjapoela het volgende:
In mijn OP staat dat ik mijn account erbij verkoop, alles wissen en gegevens veranderen. Games bewaren, heb altijd met een redeem code betaald, nooit incasso.
Heb ik een punt? Begin te twijfelen
dat klopt, daarom komt het ook niet echt van de grond...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Sjapoela het volgende:
Oke duidelijk, bedankt! Ik pas het vanavond op mn pc aan, gaat nu moeilijk.
Dus, games downloaden is belachelijk slecht geregeld op XBL
Je koopt een product zonder restwaarde!
quote:
PabloEscobar is gebanned en zal niet terugkomen, denk vermeldt het even zodat je weet dat je geen reactie van hem zal krijgenquote:
Haha. Zou ik graag doen, maar het geld daarvoor is er nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:01 schreef Sjapoela het volgende:
Ik weet het, maar ik wacht liever wat langer, wil jij niet voor een mooie prijs alles overnemen?
Dat ligt toch echt veel te ver van de vraagprijs af... E325 is een hele nette prijs..quote:
Nee toch liever niet, anders raak ik de games niet kwijtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ga je al overstag sjapoela?
¤100 voor je console + hdd.
Toch wel? Verdomme nu ga ik informeren ook, die zegt zo, de ander zegt weer zus en op internet is er niets over te vindenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:31 schreef tuut-chips het volgende:
Wat admiraal zegt is onzin. De games op de harde schijf blijven gewoon gekoppeld aan de 360, en alle accounts op die console kunnen ze spelen.
Het is zo. Games zijn speelbaar voor alle accounts op de eerste Xbox waarop ze gedownload zijn, en op andere xboxen alleen met het account dat ze gedownload heeft.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:24 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Toch wel? Verdomme nu ga ik informeren ook, die zegt zo, de ander zegt weer zus en op internet is er niets over te vinden
Toch niet als je je profiel verwijderd? Of is daarom de keuze;quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het is zo. Games zijn speelbaar voor alle accounts op de eerste Xbox waarop ze gedownload zijn, en op andere xboxen alleen met het account dat ze gedownload heeft.
Nee dat klopt al helemaal niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het is zo. Games zijn speelbaar voor alle accounts op de eerste Xbox waarop ze gedownload zijn, en op andere xboxen alleen met het account dat ze gedownload heeft.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:08 schreef Sjapoela het volgende:
Alles in 1, ik verkoop geen losse games.
Vraagprijs: E325,-
Nee niet echtquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:16 schreef Clemenza het volgende:
Gaat niet echt hard hè.. Als je toch besluit om games te verkopen bied ik 10 plus verzendkosten voor Fifa 11!
Laten we het zo zeggen:quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:10 schreef snakeplahah het volgende:
dus je kan stellen dat de HDD games gewoon niet te spelen zijn, de HDD gewist zal dienen te worden en je de HDD games zelf zal moeten aanschaffen om ze te spelen, dus dat de HDD games niet verkoopbaar zijn? Zoals Admiraal dus al zei?
met andere woorden, je hebt er niks aan, want of ze staan erop maar je kan ze niet spelen of ze worden gewist!quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen:
Stel dat TS zich niet helemaal netjes aan de FOK V&A-regels houdt en zijn account erbij mee verkoopt, dan is er niets aan de hand. Jij kunt dan verder spelen onder zijn account.
Als hij zich netjes aan de V&A-regels houdt, staat alles er nog wel op, maar kun je er niets mee en zijn die games idd niet verkoopbaar omdat zijn account niet koopt.
En hij is eindelijk verkocht!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:46 schreef Exentric90 het volgende:
275,- incl verzenden. 325 bied ik alleen met controller
Woohoo, bij dezen!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:40 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
En hij is eindelijk verkocht!Slotje!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()