Prima, krijg ik pm als je het weet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:48 schreef Sjapoela het volgende:
Genoteerd, maar beloof niets. Ik kijk het ff aan
Volgensmij klopt het wat de admiraal zegt. Maar je kan de content opnieuw downloaden opeen andere xbox mocht je dat ooit nog willen, het is accountgebonden en niet consolegbonden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:27 schreef Sjapoela het volgende:
En waarom kan ik dan wel met mijn andere live abo BC2 Vietnam spelen?
Wil je best geloven, maar vind het raar
Accounts erbij verkopen mag sowieso niet in V&A. Sommige games die je download kan je idd wel afspelen met een ander account. Alleen als je HDD vastloopt of leeggooit dan kan je de game er niet meer opnieuw opzetten als je het account niet meer hebt. Dit omdat de games account gebonden zijn.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:35 schreef Sjapoela het volgende:
In mijn OP staat dat ik mijn account erbij verkoop, alles wissen en gegevens veranderen. Games bewaren, heb altijd met een redeem code betaald, nooit incasso.
Heb ik een punt? Begin te twijfelen
dat klopt, daarom komt het ook niet echt van de grond...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:56 schreef Sjapoela het volgende:
Oke duidelijk, bedankt! Ik pas het vanavond op mn pc aan, gaat nu moeilijk.
Dus, games downloaden is belachelijk slecht geregeld op XBL
Je koopt een product zonder restwaarde!
quote:
PabloEscobar is gebanned en zal niet terugkomen, denk vermeldt het even zodat je weet dat je geen reactie van hem zal krijgenquote:
Haha. Zou ik graag doen, maar het geld daarvoor is er nietquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:01 schreef Sjapoela het volgende:
Ik weet het, maar ik wacht liever wat langer, wil jij niet voor een mooie prijs alles overnemen?
Dat ligt toch echt veel te ver van de vraagprijs af... E325 is een hele nette prijs..quote:
Nee toch liever niet, anders raak ik de games niet kwijtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:28 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ga je al overstag sjapoela?
¤100 voor je console + hdd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |