Mijn inspiratiebronquote:
Roompotgolfcaddyparasolijscombie spelproblems ;Dquote:
Neen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn lichaamstemperatuur stijgt enorm van jouw aanwezigheid, dat weet je toch
Ik wil er enkel aan herinnerd worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
wouwquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Naar huis, ze geven ons vrede, nu borger nog.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:54 schreef Cactus1 het volgende:
Waar zijn 2NutZ, Muhahaha en alle andere MissV volgers eigenlijk?
2nutz verstopt zig voor mijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:54 schreef Cactus1 het volgende:
Waar zijn 2NutZ, Muhahaha en alle andere MissV volgers eigenlijk?
Borker*quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:56 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Naar huis, ze geven ons vrede, nu borger nog.
Sommige mensen doen dat juist op Fokquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:57 schreef Borker_Trio het volgende:
Borker*
Ik kampeer in borger
Eenmaal thuis ga ik een leven zoeken.
Oei niet ziek wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het stijgt met deze post naar 38,5... ga zo door en ik moet weer in bed gaan liggen
Je kampeert ergens en gaat er dan FOK!ken?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:57 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Borker*
Ik kampeer in borger
Eenmaal thuis ga ik een leven zoeken.
Duh. Zou ik ook doen tijdens een roompotvakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kampeert ergens en gaat er dan FOK!ken?
Doe nou niet zo verbaasd, dat doet 80% vd Fok!'ersquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:58 schreef smegmanus het volgende:
Je kampeert ergens en gaat er dan FOK!ken?
Lol hosselde, MET WIE DANquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Duh. Zou ik ook doen tijdens een roompotvakantie
Oh nee... Ik hosselde tijdens mijn roompotvakantie
Met wie ik hosselde? Met het kleine zusje van mijn beste vriendinquote:
Ik ben een gecertificeerd dokter, ik kan het weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
TelaatDaarom ben ik ook weer hier terug gekeerd
Ontwenningsverschijnselen volgens Chirrel
Neequote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar hubbie () daar heeft opgeduikeld
jan alarm, dat klinkt erg bekendquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
NeeOnmogelijk.
Ik heb een leuke avond beleefd met iemand die zichzelf Jan Alarm noemde
Kom je me nog onderzoeken of heb je je einddiagnose al gesteld?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:01 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik ben een gecertificeerd dokter, ik kan het weten.
Oh ja? Heb jij hem ook gehad. Hij kon erg goed zoenenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
jan alarm, dat klinkt erg bekend
Jan Alarm? Wtf?!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:01 schreef MissVanity het volgende:
NeeOnmogelijk.
Ik heb een leuke avond beleefd met iemand die zichzelf Jan Alarm noemde
Niks. Hij was wel lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jan Alarm? Wtf?!Dat kan nooit goed zijn geweest. Wat was er zo alarmerend aan hem?
Hahahaha. Baas ben jequote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef muhahaha het volgende:
Nee dat is de bijnaam die ik had gekregen doordat ik na het klaarkomen zo hard schreeuwde
Elke ochtend neukt hij je wakker.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef muhahaha het volgende:
Nee dat is de bijnaam die ik had gekregen doordat ik na het klaarkomen zo hard schreeuwde
Sommige dingen moet je écht niet willen delen op Fok!, dit is er zo éénquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef muhahaha het volgende:
Uhmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef MisterChirrel het volgende:
MissVan, mag ik een andere foto van je? Onze dineetjes raken in herhaling omdat je maar één gezichtsuitdrukking hebt. Ik heb geprobeerd middels paint je te laten fronzen, maar het is toch niet hetzelfde.
Deel je 'm dan weer met ons? Ik wil ook wel eens een andere omgeving zien. Ik stel voor vanuit bad met een plasma-tv ofzo en wat kaarslicht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef MisterChirrel het volgende:
MissVan, mag ik een andere foto van je? Onze dineetjes raken in herhaling omdat je maar één gezichtsuitdrukking hebt. Ik heb geprobeerd middels paint je te laten fronzen, maar het is toch niet hetzelfde.
Haha. Je moest wel lachen toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je écht niet willen delen op Fok!, dit is er zo één
Ik stuur je een semi naaktfoto via pmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef MisterChirrel het volgende:
Kijk eens hoe het werkt! Gewoon wat meer tekst neerzetten dan: PICS!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:07 schreef MissVanity het volgende:
Ik stuur je een semi naaktfoto via pm
Omdat je het zo lief vraagt
ik ook gaarnequote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik stuur je een semi naaktfoto via pm
Omdat je het zo lief vraagt
Ik heb gezegd dat hij m niet met jullie mag delen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Chirrel m wel met mooie entourage deelt met ons
Daarom! Stiekem kick ik daaropquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:10 schreef muhahaha het volgende:
Flauw zeg, chirrel is stiekem 60+ bah bah
Je probeert ons uit elkaar te drijven. Je snapt toch wel dat er straks niemand meer je Fokvriendje wil zijn als je Chirrel elke keer voor trektquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:10 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb gezegd dat hij m niet met jullie mag delen.
Ik heb jou PM privileges gegeven, ik PM normaliter nooit terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je probeert ons uit elkaar te drijven. Je snapt toch wel dat er straks niemand meer je Fokvriendje wil zijn als je Chirrel elke keer voor trekt
Halloquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je probeert ons uit elkaar te drijven. Je snapt toch wel dat er straks niemand meer je Fokvriendje wil zijn als je Chirrel elke keer voor trekt
Jouw bijnaam is Jan Alarmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:23 schreef muhahaha het volgende:
hey en ikke dan, chirrel krijgt alle chicks
Niet bij nieuwe chicksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jouw bijnaam is Jan AlarmDat schrikt meisjes af...
Misschien als je de stap durft te wagen en naar buiten gaat dat je een meisje vindt??quote:
nee dat is engquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Misschien als je de stap durft te wagen en naar buiten gaat dat je een meisje vindt??
Over je angsten heen stappenquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:39 schreef MisterChirrel het volgende:
Ho, vergeten om naar mijn Cactus account te wisselen. :<
Oh... Hahaha. Ik dacht al wat andersquote:
Ja toen ik de zin zelf las dacht ik oo dit gaat misverstanden gevenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oh... Hahaha. Ik dacht al wat anders
Niet dat dit topic geen bagger isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:58 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja toen ik de zin zelf las dacht ik oo dit gaat misverstanden geven
Dag kenau.quote:
Ik voel je. Succes jochiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:04 schreef mctwigt het volgende:
bah ik ben een verhaal aan het verzinnen... een nieuw lang stripverhaal met kwaak... ik heb het onderwerp, een stel karakters, wat tussenstukken... maar het begin verzinnen lukt nietde aanzet... waarom het gebeurd... frustratie
O-Oquote:
Haha ik woon in zo'n gat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:55 schreef mctwigt het volgende:
Ik ben in de bus naar Alblasserdam vanuit Rotterdamnaar zo een boerengat zonder metro met alleen een bus die om het uur rijd
Ik woon lekker vlakbij de metro bus en trein en dat in een buitenwijk van Rotterdamquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha ik woon in zo'n gat.
Fuck yeah!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:56 schreef mctwigt het volgende:
Even een flauwgrapje:
Zit een man op de bus te wachten.
Zegt de buschaffeur: Hè kom der eens af!
helaas welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:21 schreef MissVanity het volgende:
Hebben de fokvriendjes een leven buiten fok ofzo![]()
Het is hier echt dood...
Smegma + anus = Smegmanusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha ik woon in zo'n gat.
Fuck yeah!
Vind mezelf nog iets te jong voor deze activiteiten o.oquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef mctwigt het volgende:
Nou kijkbuislievertjes aan alles komt een einde zo ook dit avontuur! En onthoud! Neuk veilig anders krijg je ook mislukte straataso's
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef mctwigt het volgende:
Nou kijkbuislievertjes aan alles komt een einde zo ook dit avontuur! En onthoud! Neuk veilig anders krijg je ook mislukte straataso's
hahaha ow wowquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef MisterChirrel het volgende:
Hallo, Duitser.
"Was sagst du?"
Ik zaag plankjes!
Dat denk ik ook altijdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:56 schreef mctwigt het volgende:
Wat haat ik tv snachtsRTL... Je zal je dochter er maar tegenkomen
Goedemorgen! Ik ben op het werk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:25 schreef MisterChirrel het volgende:
Gegroet allen, onderweg naar werk. : D
Het zal jezelf maar wezen, na een stevig avondje zuipen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd
Rekken en strekken, nakend.nl
Spelen met ballen, nakend.nl
Het zal je kind maar wezen
Had ik ook, 7 uur op, 5 over 7 de deur uit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik ben op het werk.
Ik had me verslapenMaar ben nog wel op tijd
5 minuten is voor mij te kortquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:09 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Het zal jezelf maar wezen, na een stevig avondje zuipen.
[..]
Had ik ook, 7 uur op, 5 over 7 de deur uit.
Tsk, ben jij nou een vlotte dame met een pittig kapsel?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
5 minuten is voor mij te kort
Make-up en haar duurt lang
Ik was om 8 uur op en om 10 voor half 9 de deur uit.
Nee. Ik heb halflang haarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:32 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Tsk, ben jij nou een vlotte dame met een pittig kapsel?
OEH! Krijgen we weer een busavontuur?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:24 schreef mctwigt het volgende:
Moguh zit weer op de bus te wachtenhij rijdt nu om het half uur
Oh, dat heb ik natuurlijk gezien op die pikante foto's die jij me stuurde.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee. Ik heb halflang haar
Geen korte pittige kapsels voor mij.
"GA ER NOU EENS VANAF." aldus de norse buschauffeur.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:24 schreef mctwigt het volgende:
Moguh zit weer op de bus te wachtenhij rijdt nu om het half uur
Preciesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik natuurlijk gezien op die pikante foto's die jij me stuurde.
Stiekeme glimlach hierquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:38 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
"GA ER NOU EENS VANAF." aldus de norse buschauffeur.
Echtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:44 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik vond je ontblote boezem vooral uitermate lustopwekkend.
Groot zijn ze zeker.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
EchtWat een groot compliment.
quote:
Hihiquote:
Ze zijn geblushed door onze vette spang en flirtaties.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hihi![]()
Waar hangt iedereen nu weer uit?
Oh, jammer. Hun verliesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:02 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ze zijn geblushed door onze vette spang en flirtaties.
Yo.
Whut?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:28 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik heb het beloofd aan Tamara.
Mijn voornaam is Vanityquote:
Hahaha. Wil je je pics met ons delen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:40 schreef muhahaha het volgende:
Ok dan geen pics, ik heb al andere pics
Oh diequote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:44 schreef muhahaha het volgende:
Lieverd die heb ik toch van je gehad
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:48 schreef muhahaha het volgende:
Wie is Tamara dan, ook een fok vriendje?
het was niet zo spannendquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:27 schreef MissVanity het volgende:
[..]
OEH! Krijgen we weer een busavontuur?
Dat was gister ook heel erg spannend
Niveau is niet uit te drukken in temperatuur.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:52 schreef MissVanity het volgende:
Dit gaat echt nergens over
Het niveau is gedaald tot onder het vriespunt
Is dat een nieuwe masturbatie-techniek die mij vreemd is?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:53 schreef mctwigt het volgende:
[..]
het was niet zo spannend
ging spaans lullen...
Hihiquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:53 schreef mctwigt het volgende:
[..]
het was niet zo spannend
hij stopte een paar keer en een spaanse dame kwam in de bus (hihi ik zei kwam ) en ging spaans lullen...
Ze smaakte naar chocolaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:54 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HihiJe zei kwam!
Spaans dus? Was ze lekker?
meh meh.... ik zou haar niet doenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:54 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HihiJe zei kwam!
Spaans dus? Was ze lekker?
Tja... Jammer. Dan moeten we maar plaatjes posten van mooie dames die je wel zou doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:54 schreef mctwigt het volgende:
[..]
meh meh.... ik zou haar niet doen
quote:
Ik vind haar echt leuk.quote:
Ik eis beeldmateriaal.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
[..]
Ik vind haar echt leuk.
Ik weet niet waarom... Maar ze is mijn favoriete vrouw.
Ze is actrice dus beeldmateriaal genoegquote:
Poepje, het plaatje doet het niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:00 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ze is actrice dus beeldmateriaal genoeg
Jawel hoor...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:01 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Poepje, het plaatje doet het niet.
Ik zie het plaatje gewoon...quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:14 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik wil dat die het niet doet.
Whahaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:22 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
DAT WEET JE DONDERS GOED MEISJE.
Ze smst niet meer terug.
We zijn allemaal liefquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:26 schreef timmmmm het volgende:
Oke, vertel me eens over deze SC. Wie is er lief, wie niet? WIe is er te doen, wie niet. En dat waren de belangrijkste dingen wel
Ohquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik zal het je ook maar vast vertellen, ik ben ook niet lief. Af en toe vertoon ik trekjes die in de verte op hartelijkheid lijken, maar daar houdt het ook mee op.
Dat je niet te hoge verwachtingen hebt
Dus je wil juist dat ik je doe omdat ik een mannetje ben?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:32 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik ben te doen.
Edit: Oh, ik dacht dat je een vrouw was, maar je bent een mannetje.
Edit: Des te beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luis
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:39 schreef Willyfoofoo het volgende:
Leuk meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luis
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Zou je mijn moeder van FOK af willen halenquote:
Je hebt concurrentiequote:
WIlliefoefoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luis
Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Concurrentie?quote:
Meh, het zou een matige vangst zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus je wil juist dat ik je doe omdat ik een mannetje ben?
Is die MissVanity te doen? Dan moet ik misschien maar doen of ik lief ben
Susan Coffey fangroup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luis
Oke, dan bewaar ik die voor jou, jij lijkt me iemand die daar genoegen mee moet nemenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Meh, het zou een matige vangst zijn.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke, dan bewaar ik die voor jou, jij lijkt me iemand die daar genoegen mee moet nemen
2 dagen geregistreerd, en je hebt 464 posts? Sadnessquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:44 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Zou je mijn moeder van FOK af willen halen
Mijn PMbox staat open voor foto's om het tegendeel te bewijzen. Kleding optioneelquote:
Dat zou een beetje matig van je zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:55 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
We hebben modsupport voor vreemd neuken.
Of je nou vreemd neukt of normaal neukt, mijn zegen heb jequote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:55 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
We hebben modsupport voor vreemd neuken.
OOOOOOOOOooooooh BURNquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:57 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat zou een beetje matig van je zijn
Met matigheid moet je geen genoegen nemen.
Derhalve raad ik je aan verder te zoeken.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:57 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Down daten is helemaal hip, dan willen de knappere vrouwtjesexemplaren aan mij bewijzen dat ik schoner goed waard ben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:57 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nouja zeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Meh, het zou een matige vangst zijn.
Daar ga ik je niet bij helpen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:00 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Down daten is helemaal hip, dan willen de knappere vrouwtjesexemplaren aan mij bewijzen dat ik schoner goed waard ben.
Ze willen je niet al was je de laatstequote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:00 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Down daten is helemaal hip, dan willen de knappere vrouwtjesexemplaren aan mij bewijzen dat ik schoner goed waard ben.
Hoi! Kom je me redden? Chirrel doet weer gemeenquote:
Daten?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Daar ga ik je niet bij helpen.
Ik date alleen met lelijke mannen.
Dan voel ik me knapper
Niet eens als laatste? Dan hebben ze toch wel erg onrealistische verwachtingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze willen je niet al was je de laatste
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:00 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Heb je wel nodig ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Daar ga ik je niet bij helpen.
Ik date alleen met lelijke mannen.
Dan voel ik me knapper
Het is mijn rolstoel he? Verdomme, ik had voor de RollFlex 3000 moeten gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze willen je niet al was je de laatste
Da's geen nieuwsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hoi! Kom je me redden? Chirrel doet weer gemeen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Hoi! Kom je me redden? Chirrel doet weer gemeen
Nu denkt de mod dat ik een lelijkerd ben
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn PMbox staat open voor foto's om het tegendeel te bewijzen. Kleding optioneel
eerder een TrollFlex 3000quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:02 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Heb je wel nodig ja.
[..]
Het is mijn rolstoel he? Verdomme, ik had voor de RollFlex 3000 moeten gaan.
Wouw wie is die spetter *fapfapfap*quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wens jullie veel geluk samen
quote:
Chirrel's schoonmoeder.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wouw wie is die spetter *fapfapfap*
Van fappen komen spetters ja. No shitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wouw wie is die spetter *fapfapfap*
quote:
Jawel. Lijkt je vriendin een beetje op haar moeder?quote:
De downie valt niet ver van de trap.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jawel. Lijkt je vriendin een beetje op haar moeder?
Dan heb jij zeggenschap over hem!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gauw nog een kindje verwekken dan wordt ik chirrels schoonvader
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:06 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jawel. Lijkt je vriendin een beetje op haar moeder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Tsja, moest je toch ergens terugpakken, en in je poepertje leek me geen goede optie.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]Dat is geen Susan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:06 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Dan heb jij zeggenschap over hem!
Precies jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:06 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Bedankt voor het mededelen. Ik ga even poepenquote:
En hij mag me duwen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:06 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat chirrel verstandig genoeg is om zich niet te laten commanderen.quote:
Schoonzoon*quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt het maar te slikken zoon
Verstandigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:09 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat chirrel verstandig genoeg is om zich niet te laten commanderen.
Zware mentale retardatiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Verstandiglijk gehandicapt?
Jij? Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:10 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Verstandiglijk gehandicapt?
gebeurdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:11 schreef muhahaha het volgende:
Hij wordt overschat, luister ik heb zijn pics gezien en het was niks, wordt niks, zal zo blijven etc. Beter doet ie wat ik zeg dan gebeurd er nog wat
Waar dacht je aan, zakken voor Nederlands?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:11 schreef muhahaha het volgende:
Hij wordt overschat, luister ik heb zijn pics gezien en het was niks, wordt niks, zal zo blijven etc. Beter doet ie wat ik zeg dan gebeurd er nog wat
Wie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:11 schreef muhahaha het volgende:
Of dacht je aan penetratie?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:11 schreef muhahaha het volgende:
Ik drukte op F7 en alles wert goedgekeurtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:12 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Waar dacht je aan, zakken voor Nederlands?
Zijn 'schoonzoon', Chirrel, arme ziel.quote:
Dem, fu D:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik drukte op F7 en alles wert goedgekeurt
Nou, ik zat zo lekker, ik dacht ook, kom op, een mooie bolus voor volk en vaderland!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Bedankt voor het mededelen. Ik ga even poepen
Oh, ik dacht dat je een nieuw lit wert, geen nieuw lid.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:14 schreef muhahaha het volgende:
Ik werd vroeger kei-erg gepest, daardoor kon ik de les niet volgen en toen fok in de lucht werd gegooit werd ik meteen lid
JA MET EEN ANDER ACCOUNT
Welkom bij de club!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik zat zo lekker, ik dacht ook, kom op, een mooie bolus voor volk en vaderland!
Nu ga ik lunchen met popcorn. Hihi, ik ben dik!
Inderdaad, doe het als een normaal mens en Twitter het.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:18 schreef muhahaha het volgende:
Waarom moeten fokkers meededelen dat ze gaan kakken, kan mij het boeien dat je naar de porseleine pot gaat
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik zat zo lekker, ik dacht ook, kom op, een mooie bolus voor volk en vaderland!
Nu ga ik lunchen met popcorn. Hihi, ik ben dik!
Poepen is mijn allesjequote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:18 schreef muhahaha het volgende:
Waarom moeten fokkers meededelen dat ze gaan kakken, kan mij het boeien dat je naar de porseleine pot gaat
Niet zo zeurenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:18 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:20 schreef muhahaha het volgende:
Nou sorry op het moment dat ik dat las draaide de bolus zich om in mijn darm kanaal en nu moet ik ook schijten.
Bedankt he
Ik ben MissVanity, 22 jaartjes jong, werk als receptioniste.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:21 schreef timmmmm het volgende:
kom kindjes, we gaan het over de belangrijke dingen des levens hebben, vertel is wat over jezelf!
Doe ik vaak genoeg hoor. Ik poep namelijk alleen maar thuisquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:22 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind kakken best wel belangrijk, hou het maar eens op
Ik werd vannochtend wakker met kramp in mijn buik. Er was geen tijd om naar het ziekenhuis te gaan; het moest hier gebeuren. Ik puf en hijg, krijs en huil, maar langzaam maar zeker glijdt er een natte, bruine baby uit. De nageboorte was wat minder prettig, dus door de extreem branderige nasensatie, heb ik een deuk in de baby geslagen. Zo dood als een pier. Gelukkig paste hij nog net door de wc.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:18 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:23 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik werd vannochtend wakker met kramp in mijn buik. Er was geen tijd om naar het ziekenhuis te gaan; het moest hier gebeuren. Ik puf en hijg, krijs en huil, maar langzaam maar zeker glijdt er een natte, bruine baby uit. De nageboorte was wat minder prettig, dus door de extreem branderige nasensatie, heb ik een deuk in de baby geslagen. Zo dood als een pier. Gelukkig paste hij nog net door de wc.
Het doorbijten van de navelstreng vind ik altijd zo'n rotklus.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:23 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik werd vannochtend wakker met kramp in mijn buik. Er was geen tijd om naar het ziekenhuis te gaan; het moest hier gebeuren. Ik puf en hijg, krijs en huil, maar langzaam maar zeker glijdt er een natte, bruine baby uit. De nageboorte was wat minder prettig, dus door de extreem branderige nasensatie, heb ik een deuk in de baby geslagen. Zo dood als een pier. Gelukkig paste hij nog net door de wc.
Hout, voor mij, Ik hou van een klassieke stijl.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:18 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben Borker_Trio en ik ben 15 jaar en ik ben online als ik er zin in heb xDquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:21 schreef timmmmm het volgende:
kom kindjes, we gaan het over de belangrijke dingen des levens hebben, vertel is wat over jezelf!
GJ!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:23 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Is goed, jij eerst.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:21 schreef timmmmm het volgende:
General Chat en dan dagcijfersquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:26 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik ben Borker_Trio en ik ben 15 jaar en ik ben online als ik er zin in heb xD
En waar kun je de dagtop100 zien
Hallo MissVanity.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben MissVanity, 22 jaartjes jong, werk als receptioniste.
Ik ben gemiddeld 8 uur per dag online. Ik sta vandaag op nummer 7 in de dag top 100 .
Fokvriendjes is mijn uitvindingEn geweldig succesvol
Dat hebben we heggenscharen en scheppen voor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:25 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Het doorbijten van de navelstreng vind ik altijd zo'n rotklus.
Zo ver is mijn stam nog niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:30 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dat hebben we heggenscharen en scheppen voor.
welke stam.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:31 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Zo ver is mijn stam nog niet.
En jullie hebben wel wc's?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:31 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Zo ver is mijn stam nog niet.
Gestolen van de moderne beschaving.quote:
net zei hij nog dat hij een plee had.quote:
Schijnbaar want jij bent naar binnen geloktquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
Heeft homo-slowchat een andere naam gekregen?
Ja, en je bent meer dan welkom.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ja, en we misten enkel nog jouw aanwezigheid.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
Cool verhaal. Ik mag jou welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hallo MissVanity.
Ik ben tim, met niet 1, niet 2, niet 3, niet 4 maar wel VIJF mmen, timmmmm. Zonder hoofdletter ook erg belangrijk. Ik tel 20 lentes en ik werk bij de la place, ik bak broodjes, pizza's, flip burgers en meer van dat soort dingen. Komend jaar ga ik HBO rechten studeren.
Ik ben gemiddeld teveel en niet genoeg online te vinden.
Als Sp3c, paddy en frutsel doodgaan, ben ik de baas in NWS
quote:
IK HOU VAN JOU <3quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:51 schreef MissVanity het volgende:
Geen ruzie maken
Ik wil hier alleen liefde en vrolijkheid zien.
Jij lijkt me ook wel een leuke meid, laten we chatten! Misschien kan zelfs de webcam aan ;$quote:
Ik las vanmorgen in de esta van mijn moeder nog over cybersex en pedofilie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook wel een leuke meid, laten we chatten! Misschien kan zelfs de webcam aan ;$
Mijn MSN is geilenegertwilneuksecks@live.nl. spreek je zo! grgr
Voeg mij maar toe. lievegeilemeidmetdikketetten2002@hotmail.comquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij lijkt me ook wel een leuke meid, laten we chatten! Misschien kan zelfs de webcam aan ;$
Mijn MSN is geilenegertwilneuksecks@live.nl. spreek je zo! grgr
Ik ook van jouquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:52 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
IK HOU VAN JOU <3:D:D:D::D:D:D:D:D:D::D
O, ik dacht: blubberblubberblubberdikkertjeinrubber@gmail.comquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Voeg mij maar toe. lievegeilemeidmetdikketetten2002@hotmail.com
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:51 schreef MissVanity het volgende:
Geen ruzie maken
Ik wil hier alleen liefde en vrolijkheid zien.
Mission accomplished?quote:
Grappigquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, ik dacht: blubberblubberblubberdikkertjeinrubber@gmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |