Mijn inspiratiebronquote:
Roompotgolfcaddyparasolijscombie spelproblems ;Dquote:
Neen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn lichaamstemperatuur stijgt enorm van jouw aanwezigheid, dat weet je toch
Ik wil er enkel aan herinnerd worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
wouwquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Naar huis, ze geven ons vrede, nu borger nog.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:54 schreef Cactus1 het volgende:
Waar zijn 2NutZ, Muhahaha en alle andere MissV volgers eigenlijk?
2nutz verstopt zig voor mijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:54 schreef Cactus1 het volgende:
Waar zijn 2NutZ, Muhahaha en alle andere MissV volgers eigenlijk?
Borker*quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:56 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Naar huis, ze geven ons vrede, nu borger nog.
Sommige mensen doen dat juist op Fokquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:57 schreef Borker_Trio het volgende:
Borker*
Ik kampeer in borger
Eenmaal thuis ga ik een leven zoeken.
Oei niet ziek wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het stijgt met deze post naar 38,5... ga zo door en ik moet weer in bed gaan liggen
Je kampeert ergens en gaat er dan FOK!ken?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:57 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Borker*
Ik kampeer in borger
Eenmaal thuis ga ik een leven zoeken.
Duh. Zou ik ook doen tijdens een roompotvakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je kampeert ergens en gaat er dan FOK!ken?
Doe nou niet zo verbaasd, dat doet 80% vd Fok!'ersquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:58 schreef smegmanus het volgende:
Je kampeert ergens en gaat er dan FOK!ken?
Lol hosselde, MET WIE DANquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Duh. Zou ik ook doen tijdens een roompotvakantie
Oh nee... Ik hosselde tijdens mijn roompotvakantie
Met wie ik hosselde? Met het kleine zusje van mijn beste vriendinquote:
Ik ben een gecertificeerd dokter, ik kan het weten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
TelaatDaarom ben ik ook weer hier terug gekeerd
Ontwenningsverschijnselen volgens Chirrel
Neequote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze haar hubbie () daar heeft opgeduikeld
jan alarm, dat klinkt erg bekendquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
NeeOnmogelijk.
Ik heb een leuke avond beleefd met iemand die zichzelf Jan Alarm noemde
Kom je me nog onderzoeken of heb je je einddiagnose al gesteld?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:01 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik ben een gecertificeerd dokter, ik kan het weten.
Oh ja? Heb jij hem ook gehad. Hij kon erg goed zoenenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
jan alarm, dat klinkt erg bekend
Jan Alarm? Wtf?!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:01 schreef MissVanity het volgende:
NeeOnmogelijk.
Ik heb een leuke avond beleefd met iemand die zichzelf Jan Alarm noemde
Niks. Hij was wel lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jan Alarm? Wtf?!Dat kan nooit goed zijn geweest. Wat was er zo alarmerend aan hem?
Hahahaha. Baas ben jequote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef muhahaha het volgende:
Nee dat is de bijnaam die ik had gekregen doordat ik na het klaarkomen zo hard schreeuwde
Elke ochtend neukt hij je wakker.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef muhahaha het volgende:
Nee dat is de bijnaam die ik had gekregen doordat ik na het klaarkomen zo hard schreeuwde
Sommige dingen moet je écht niet willen delen op Fok!, dit is er zo éénquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef muhahaha het volgende:
Uhmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef MisterChirrel het volgende:
MissVan, mag ik een andere foto van je? Onze dineetjes raken in herhaling omdat je maar één gezichtsuitdrukking hebt. Ik heb geprobeerd middels paint je te laten fronzen, maar het is toch niet hetzelfde.
Deel je 'm dan weer met ons? Ik wil ook wel eens een andere omgeving zien. Ik stel voor vanuit bad met een plasma-tv ofzo en wat kaarslicht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef MisterChirrel het volgende:
MissVan, mag ik een andere foto van je? Onze dineetjes raken in herhaling omdat je maar één gezichtsuitdrukking hebt. Ik heb geprobeerd middels paint je te laten fronzen, maar het is toch niet hetzelfde.
Haha. Je moest wel lachen toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je écht niet willen delen op Fok!, dit is er zo één
Ik stuur je een semi naaktfoto via pmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef MisterChirrel het volgende:
Kijk eens hoe het werkt! Gewoon wat meer tekst neerzetten dan: PICS!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:07 schreef MissVanity het volgende:
Ik stuur je een semi naaktfoto via pm
Omdat je het zo lief vraagt
ik ook gaarnequote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik stuur je een semi naaktfoto via pm
Omdat je het zo lief vraagt
Ik heb gezegd dat hij m niet met jullie mag delen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Chirrel m wel met mooie entourage deelt met ons
Daarom! Stiekem kick ik daaropquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:10 schreef muhahaha het volgende:
Flauw zeg, chirrel is stiekem 60+ bah bah
Je probeert ons uit elkaar te drijven. Je snapt toch wel dat er straks niemand meer je Fokvriendje wil zijn als je Chirrel elke keer voor trektquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:10 schreef MissVanity het volgende:
Ik heb gezegd dat hij m niet met jullie mag delen.
Ik heb jou PM privileges gegeven, ik PM normaliter nooit terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je probeert ons uit elkaar te drijven. Je snapt toch wel dat er straks niemand meer je Fokvriendje wil zijn als je Chirrel elke keer voor trekt
Halloquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je probeert ons uit elkaar te drijven. Je snapt toch wel dat er straks niemand meer je Fokvriendje wil zijn als je Chirrel elke keer voor trekt
Jouw bijnaam is Jan Alarmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:23 schreef muhahaha het volgende:
hey en ikke dan, chirrel krijgt alle chicks
Niet bij nieuwe chicksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jouw bijnaam is Jan AlarmDat schrikt meisjes af...
Misschien als je de stap durft te wagen en naar buiten gaat dat je een meisje vindt??quote:
nee dat is engquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Misschien als je de stap durft te wagen en naar buiten gaat dat je een meisje vindt??
Over je angsten heen stappenquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:39 schreef MisterChirrel het volgende:
Ho, vergeten om naar mijn Cactus account te wisselen. :<
Oh... Hahaha. Ik dacht al wat andersquote:
Ja toen ik de zin zelf las dacht ik oo dit gaat misverstanden gevenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:56 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oh... Hahaha. Ik dacht al wat anders
Niet dat dit topic geen bagger isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:58 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja toen ik de zin zelf las dacht ik oo dit gaat misverstanden geven
Dag kenau.quote:
Ik voel je. Succes jochiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:04 schreef mctwigt het volgende:
bah ik ben een verhaal aan het verzinnen... een nieuw lang stripverhaal met kwaak... ik heb het onderwerp, een stel karakters, wat tussenstukken... maar het begin verzinnen lukt nietde aanzet... waarom het gebeurd... frustratie
O-Oquote:
Haha ik woon in zo'n gat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:55 schreef mctwigt het volgende:
Ik ben in de bus naar Alblasserdam vanuit Rotterdamnaar zo een boerengat zonder metro met alleen een bus die om het uur rijd
Ik woon lekker vlakbij de metro bus en trein en dat in een buitenwijk van Rotterdamquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha ik woon in zo'n gat.
Fuck yeah!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:56 schreef mctwigt het volgende:
Even een flauwgrapje:
Zit een man op de bus te wachten.
Zegt de buschaffeur: Hè kom der eens af!
helaas welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:21 schreef MissVanity het volgende:
Hebben de fokvriendjes een leven buiten fok ofzo![]()
Het is hier echt dood...
Smegma + anus = Smegmanusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Haha ik woon in zo'n gat.
Fuck yeah!
Vind mezelf nog iets te jong voor deze activiteiten o.oquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef mctwigt het volgende:
Nou kijkbuislievertjes aan alles komt een einde zo ook dit avontuur! En onthoud! Neuk veilig anders krijg je ook mislukte straataso's
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef mctwigt het volgende:
Nou kijkbuislievertjes aan alles komt een einde zo ook dit avontuur! En onthoud! Neuk veilig anders krijg je ook mislukte straataso's
hahaha ow wowquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef MisterChirrel het volgende:
Hallo, Duitser.
"Was sagst du?"
Ik zaag plankjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |