Inderdaad. Carly is ook geen lieverdje geweest, maar die zegt gewoon eerlijk. Janet is achterbaks en hypocriet. Maar goed. Hopelijk is dat snel voorbij. Het is namelijk wel een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:27 schreef Miam het volgende:
Liever Carly dan Janet, wat is dat een zeikerd geworden zeg.
Ja, Janet is een hele mooie vrouw om naar te kijkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:17 schreef Axia het volgende:
[..]
Inderdaad. Carly is ook geen lieverdje geweest, maar die zegt gewoon eerlijk. Janet is achterbaks en hypocriet. Maar goed. Hopelijk is dat snel voorbij. Het is namelijk wel een mooie vrouw.
En ik moet zeggen, Carly vind ik nu ook veel mooier dan eerst. Dat lange haar staat haar prachtig.
De personage Carly vind ik sowieso het leukst, toen ze er even een tijdje uit was, miste ik haar wel. Ik was dan ook wel weer blij dat ze terug was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:26 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, Janet is een hele mooie vrouw om naar te kijkenjammer dat ze zo'n kutrol heeft,
zij kan het ook niet helpen.
Carly d'r lange haar is super ja, maar misschien zijn dat extensions.
idd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hahaha!
Recentelijk is ze inderdaad prachtig! Haar stem ook.
Ik vind het haar heel mooi staan zo!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:18 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze heeft haar haar nu weer kort ....
[ afbeelding ]
Zonde.
En van wat jaren geleden:
Craig: "Look at you, I could eat you like an ice cream sundae."
Carly: "Try it, and all you'll get are crushed nuts."
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:41 schreef Miam het volgende:
wat een schattig babyventje!adooooorableeeeeeeeeeeeeeeee
Je hebt atwt net niet gezien dan.quote:
Ik kijk het altijd op RTL8, dus ik heb het gisteravond al gezien.quote:
oh kan ook ja!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kijk het altijd op RTL8, dus ik heb het gisteravond al gezien.
Voor mij is het geen probleem: ik ga bijna altijd om 4:00 of later naar bed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:06 schreef Miam het volgende:
[..]
oh kan ook ja!
Vind het jammer dat het savonds zo laat wordt uitgezonden.
dit i.v.m werk enzo.
zo.. tsja dan kun je je het veroorloven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Voor mij is het geen probleem: ik ga bijna altijd om 4:00 of later naar bed.
En na As The World Turns komt The Young & The Restless. Hoef je niet eens van zender te wisselen.
Tja, geen werk of studie.
Nope:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:27 schreef rebel-angel het volgende:
ik ben in de war dat schattige babyventje noemen ze Jack jr
maar is die JJ dan geen Jack jr![]()
oooh envoor zuipschuit carly in dat stukje
Jack en Carly hebben JJ geadopteerd toen hij al minstens 6 jaar oud was.quote:Joseph James "J.J." Snyder (née Sweeney; previously Larrabee)
Ik vind haar totaal niet mooi/knap, ik vind haar een verveelde en arrogante uitstraling hebben..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Henry's ondergoed.
Janet is irritant, maar de actrice, Julie Pinson, is 43 en nog steeds prachtig:
[ afbeelding ]
Wat een schoonheid.
Ik vind het heerlijk om naar te kijken!quote:
dat sowiesoquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:57 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om naar te kijken!
haha oh lord nee. niet met zo'n onderbroekquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat sowieso
Al zal ik niet zo'n man moeten hebben hoor.
Zo'n onderbroek is nogal een afknapper inderdaadquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:00 schreef Miam het volgende:
[..]
haha oh lord nee. niet met zo'n onderbroek
Dat is ze zekerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Henry's ondergoed.
[ afbeelding ]
Wat een schoonheid.
Ik ook...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:02 schreef Miam het volgende:
Ik wil ook zo'n Reid! ik word al week van die blik in z'n ogen. (..)
En dat komt dus door die schrijvers, want Meredith Hagner (Liberty) en Julie Pinson (Janet) zijn hele goede actrices.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:44 schreef Angelic_Rose het volgende:
En dat van Liberty komt ook bij mij helemaal niet binnen hoor, ik vind het niet perse slecht geacteerd maar die scenes kunnen mij absoluut niet boeien..
Misschien vanwege het iets te hoge ik-ben-zo-ziek-en-zielig gehalte.
Fergie a.k.a. Stacy Ferguson?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:48 schreef rooie60 het volgende:
Janet heeft veel weg van (kan ff niet op de naam komen (zangeres black eyed peace. uh Furgie?
Ik vind haar helemaal niks, maarrruuhhh 43 is ook nog niet zo oud hoor....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Henry's ondergoed.
[ afbeelding ]
Wat een schoonheid.
Je bedoelt Peggy Bundy...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Fergie a.k.a. Stacy Ferguson?
Ik zie de overeenkomsten niet ...
ik heb laatst een filmpje gezien met een interview en daar vertelde ze dat ze haar haren lang moest laten groeien en dat het geen extensions waren vanwege haar rol als Carly en dat de regiseurs dat het liefste wilden ,maar haar voorkeur gaat nog altijd uit naar een kort kapsel.....en in haar nieuwe rol als 'Diane heeft ze gelijk ook weer de schaar erin gezetquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:26 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, Janet is een hele mooie vrouw om naar te kijkenjammer dat ze zo'n kutrol heeft,
zij kan het ook niet helpen.
Carly d'r lange haar is super ja, maar misschien zijn dat extensions.
Aah zonde, ik vind haar veel mooier met lang haarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 08:48 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik heb laatst een filmpje gezien met een interview en daar vertelde ze dat ze haar haren lang moest laten groeien en dat het geen extensions waren vanwege haar rol als Carly en dat de regiseurs dat het liefste wilden ,maar haar voorkeur gaat nog altijd uit naar een kort kapsel.....en in haar nieuwe rol als 'Diane heeft ze gelijk ook weer de schaar erin gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |