interlands zijn er nogquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Lol wut? je geeft je belangrijke spelers rust in de JCS maar je speelt na aanvang van de competitie wel nog een oefenpot?.
Das toch niet meer dan een veredeld trainingspartijtje mag ik hopen..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Lol wut? je geeft je belangrijke spelers rust in de JCS maar je speelt na aanvang van de competitie wel nog een oefenpot?.
Zelfde tijd speelt Nederland tegen Engeland, verwacht dus gewoon een B-elftal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:30 schreef HeatWave het volgende:
coach: Sir Alex Fergusonquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:34 schreef muzas het volgende:
Wie zitten er nou eigenlijk in dat dreamteam van v.d. Sar?
johnnie heitingaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:47 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
coach: Sir Alex Ferguson
Ronald Koeman,
Wayne Rooney,
Rio Ferdinand.
Verder weet ik nog niks.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:49 schreef Wessiej het volgende:
Dream Team: Edwin van der Sar, Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Giovanni van Bronckhorst, Gary Neville, André Ooijer, Michael Carrick, Phillip Cocu, Johnny Heitinga, Alessandro del Piero, Ryan Giggs, Dirk Kuyt, Dennis Bergkamp, Louis Saha, Wayne Rooney and Boudewijn Zenden. Coaches: Sir Alex Ferguson en René Meulensteen.
Dream Team: Edwin van der Sar, Rio Ferdinand, Nemanja Vidic, Giovanni van Bronckhorst, Gary Neville, André Ooijer, Michael Carrick, Phillip Cocu, Johnny Heitinga, Alessandro del Piero, Ryan Giggs, Dirk Kuyt, Dennis Bergkamp, Louis Saha, Wayne Rooney and Boudewijn Zenden. Coaches: Sir Alex Ferguson en René Meulensteen.
Mooi op tijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:52 schreef JaimyLee het volgende:
Ik zit al klaar in mn Manchester United shirt
Bergkamp is nog steeds beter dan iedere speler wat op het veld staat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:54 schreef muzas het volgende:
Hmm ik vertrouw op goalbein. Wordt een makkie... Al die ouwe lullen inmaken
3!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:57 schreef Chillerd het volgende:
Er worden vanavond toch 2 wedstrijden gespeeld?
Nu hun beste spits in het tweede moet spelen wél, Kwalitatief beter dan Bergkampquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bergkamp is nog steeds beter dan iedere speler wat op het veld staat.
Mag hopen dat je een troll bent.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Nu hun beste spits in het tweede moet spelen wél, Kwalitatief beter dan Bergkamp![]()
2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOMFGHELICOPTERquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:49 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mag hopen dat je een troll bent.Ben jij nieuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik zag ook al dat het begin en het eind zo dicht bij elkaar zitten, bij nader kijken zag ik ook dat de wedstrijden erg kort zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:44 schreef truedestiny het volgende:
Wat belachelijk trouwens. Die eerste wedstrijd duurt 10 minuten per helft. de 2de 15 en de belangrijkste 30.
Contracten enzo...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:46 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja ik zag ook al dat het begin en het eind zo dicht bij elkaar zitten, bij nader kijken zag ik ook dat de wedstrijden erg kort zijn.
Idd, aankomende zondag Community Shield tegen City. Doe maar wel met Rooneyquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Contracten enzo...
Een geblesseerde Rooney zal Sir Ferguson niet leuk vinden
quote:Ajax roept supporters op om niet meer naar de open dag van de club te komen. Ongeveer vijftigduizend belangstellenden zijn al op het evenement aanwezig. "Meer drukte zou niet goed zijn", stelt Ajax in een verklaring op zijn website. Fans kunnen de open dag ook volgen via Ajax TV.
De open dag, die op een parkeerterrein bij de ArenA wordt gehouden, duurt tot 16.00 uur. Daarna verplaatsen de activiteiten zich naar de ArenA zelf. Edwin van der Sar neemt woensdagavond afscheid met twee voetbalwedstrijden. Daarin spelen vele grote namen mee.
Kinderen mogen datquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:11 schreef JaimyLee het volgende:
Word leuk daar rondlopen in mn MUFC shirt
ik ben 16 en soms voel ik me nog kindquote:
je bent een kind mongoolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:14 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ik ben 16 en soms voel ik me nog kind
Niet haten op MUFCquote:
ik had in het vorige topic een link geplaatst en dat doe ik nog maar een keer dan, commentaar waarschijnlijk in het engels, vanaf 17:45quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:19 schreef truedestiny het volgende:
Maar het is nergens live te volgen behalve in het stadion zelf?
NL3?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:19 schreef truedestiny het volgende:
Maar het is nergens live te volgen behalve in het stadion zelf?
Hij is 16. Dus het is gewoon nog een kind.quote:
quote:Door de eventuele komst van Harry Forrester naar Ajax lijkt een streep te kunnen. De middenvelder, twintig jaar jong en afkomstig uit Engeland, begon onlangs aan een stage bij de landskampioen. Die verliep positief en Ajax bood Forrester dan ook een overeenkomst aan. Hij meldt nu zelf via zijn Twitter-account dat hij het aanbod heeft afgeslagen.
Aanvankelijk was Forrester, die werd opgeleid bij Aston Villa maar daar nimmer debuteerde, nog positief over zijn kansen op een dienstverband. “Het ziet er naar uit dat ik op korte termijn naar Amsterdam kan verhuizen”, liet hij nog enthousiast weten. Nu merkt hij op dat hij niet naar Amsterdam gaat. “Het contract is me aangeboden, maar onze plannen kwamen niet overeen”, aldus Forrester.
Hij legt uit dat het niet om een financiële kwestie ging, maar om sportieve redenen. Mogelijk wilde Ajax dat de Engelsman aanhaakte bij de beloften, terwijl hij zelf een plekje bij de selectie van Frank de Boer voor ogen had. Ajax deed vooralsnog geen officiële mededelingen over Forrester. De club trok Theo Janssen, Thulani Serero, Derk Boerrigter, Kolbeinn Sigthórsson en Mats Rits aan voor komend seizoen.
Kom naar Ajaxquote:Voetballegende Pelé is van mening dat supertalent Neymar nog in Brazilië moet blijven. "Hij moet nog niet vertrekken. Als hij zich hier ontwikkelt, kan hij net zo goed als Messi worden."
"Hij is nog erg jong. Als hij vertrekt, moet hij naar Spanje of Nederland", zegt Pelé. "Hij is er nog niet, maar hij kan een hele grote worden."
Neymar staat in de belangstelling van Real Madrid. De Koninklijke is bereid om 45 miljoen euro te betalen voor de Braziliaanse superster van Santos.
Hoef die overrated speler hier niet te zien, plus is het een 4-4-2 spitsquote:
Eredivisie niveau kan hij echt wel aan hoor, maar zinloze discussie, die gaat voor heel veel geld naar zo'n K club als Real of Chelski of Arab City en wordt dan verneukt, zie Robinho was ook een nieuwe Peléquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoef die overrated speler hier niet te zien, plus is het een 4-4-2 spits
Hij is evenveel waard als de gehele selectie bij elkaarquote:
Is dat dat arrogante mannetje die zichzelf 3x zo goed als Pele en Messi bij elkaar vindt?quote:
Is er ook een nederlandse of niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:32 schreef Stiggie het volgende:
Het is gestart! http://www.vipbox.tv/watc(...)imonial-matches.html
dat dus, is wel van een paychannel deze linkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is er ook een nederlandse of niet?
Of is het weer zo ver dat ze het in Engeland helemaal uitzenden en hier maar een stukje?
Was echt enorm druk inderdaad. Wel mooi, want daardoor was de IMAX weer bijna uitgestorven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:03 schreef Devv het volgende:
De tering, wat is het druk bij de ArenA. Ik kwam er toevallig net langs. Hopelijk is het vanavond iets minder druk (zal wel niet).
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:54 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Was dat geen meisje die nummer 3?
Die doet niet meequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:53 schreef Marktplaatsman het volgende:
Hopelijk is Litmanen in topvorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |