quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow ik kan dat regelen rrrrrrroarrrrrr.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:31 schreef Toverheks het volgende:
heb vandaag voor het eerst het hartje gehoord, wat is dat leuk
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
als je er op slaat, komt er een stofwolk af?
Whehehe ik had vandaag iemand aan de telefoon die zei jezus normaal ben je al hees maar nu ben je echt niet normaalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:37 schreef Toverheks het volgende:
en jullie zijn allemaal jaloers op mijn stemgeluid als ik het zo leesik zou zeggen lekker gaan roken, veel babbelen en je wordt net zo hees als mij
Je weet wat ik bedoel, dus zeik nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
COLLEGE EN HET IS UNIVERSITEIT IK STUDEER JAAA
Ja, komt me bekend voor woehaaaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gofferquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jij krijgt dat ook ben ik van overtuigd........... en je lijkt me een hele lieve mama straks, jou baby komt lachend en giegelend ter wereld let maar opquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij krijgt dat ook ben ik van overtuigd........... en je lijkt me een hele lieve mama straks, jou baby komt lachend en giegelend ter wereld let maar op
Meid je bent mooi van jezelf don't kidd everyone! Kusje!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga weer even verder met opruimen en wassen
quote:
zie je wel.....jou GOEDEMORGEN is nog veel erger dan de mijnequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehe ik had vandaag iemand aan de telefoon die zei jezus normaal ben je al hees maar nu ben je echt niet normaal
quote:
Nah ik spreek hem iedere maand ivm afsluiting ik heb weer dubbel gelegen met hem vandaagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je wel.....jou GOEDEMORGEN is nog veel erger dan de mijne
Luisteren naar zijn eigen hartje. en daarna een pedicure.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik spreek hem iedere maand ivm afsluiting ik heb weer dubbel gelegen met hem vandaag
zag net was de verkeerdequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij gaat wat aan zichzelf verbouwenz?
Haha, ik zit nu trouwens weer op pc want laptop doet echt weer raarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik had ook een *leuk* gesprek nog gisteravond
moet het muizenwerkboek hanteren zoiets je weet wel van wie hahahaa
whahaah ja mss word ik dodgeschoten door een drugsdealer wooohohoo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
daar heb je idd alle geluk bij nodig
Wel spannend....twitter onsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
whahaah ja mss word ik dodgeschoten door een drugsdealer wooohohoo.
Ja doei.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:45 schreef Kally het volgende:
Uhhh iedereen die gaat doei en succes enzulks, auto update is ruk op mijn pc
Ruk offquote:
oud nieuwsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:47 schreef Toverheks het volgende:
Tienermeisje in Sydney dreigt opgeblazen te worden![]()
![]()
te triest voor woorden
was weg he vandaag las het half uurtje terug triest hoor en vooral zieke mensen lopen er op deze aardkloot rondquote:
Sorry sorry?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat duurt nog 1.5 week, tot ik weer word offgerukt!
scharrel 2quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dan is scharrel 2 ook weer in t land
Ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
scharrel 2wie is dan scharrel 1
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
scharrel 2wie is dan scharrel 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |