Ik ben wel benieuwd wat voor geluid er uit jou komt, als je jankt!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel mooi en ik zag haar kijken he, van je gaat toch niet lopen jankenik zei alleen oh wat lief
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor geluid er uit jou komt, als je jankt!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik koop mijn verjaardagsboodschappen altijd bij de lidl idd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:32 schreef Laysa het volgende:
Mensen die alleen merken drinken en eten kopen zijn mensen die geld zat hebben...ik drink lekker merkeloos
Als een haperende Vespa, gok ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik snik heel zachtjes, ach ik huil heel weinig, heb niks om te huilen, had ik maar eens iets om ff lekker te jankenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
niks moet hoor..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik koop mijn verjaardagsboodschappen altijd bij de lidl idd.
Maar mijn wijn en bier moet altijd jupiler en estrella zijn
Das omdat je het lekker vindt....Mij boeit het voor geen meterquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik koop mijn verjaardagsboodschappen altijd bij de lidl idd.
Maar mijn wijn en bier moet altijd jupiler en estrella zijn
KusjeneneenN!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:35 schreef Renesite het volgende:
GODVER WIL IEDEREEN AJB EENS STOPPEN MET GELD UITGEVEN?!!!
Thuis wel gejankt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel mooi en ik zag haar kijken he, van je gaat toch niet lopen jankenik zei alleen oh wat lief
Ik vind alleen deze wijn lekkerquote:
KON DAT MAAR RUNÉquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:35 schreef Renesite het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:35 schreef Renesite het volgende:
Nee, ga tippelen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:36 schreef Renesite het volgende:
Hallo heeft iemand zestienhonderdeuro exclusief boekengeld voor mij kusje hvj doei
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:36 schreef Renesite het volgende:
Hallo heeft iemand zestienhonderdeuro exclusief boekengeld voor mij kusje hvj doei
nee ook niet, ben vrij nuchterquote:
Op het moment niet.quote:
Okquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:35 schreef Renesite het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:36 schreef Renesite het volgende:
Zo heel snel gaat het he? Geweldigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ook niet, ben vrij nuchternee echt niet gehuild vond het wel mooi om te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |