quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
Voor het geval dat Patrick terugleestgelukkige eenmaandsverkering morgen
!
Ik ga aan het bier.
Ze heeft erop gestaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
volgens mij heeft Mientje Whale mijn voet gekneusd ofzo
Vet pijnlijk... ja, dat moet het Mientje wel zijn geweestquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Geen idee.. maar mn enkel is vet pijnlijk
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vet pijnlijk... ja, dat moet het Mientje wel zijn geweest
WAAATquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
Zo, iets wat ik wist is de wereld in geschopt. Mooi, weer een geheim minder
wie is zwanger?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
Zo, iets wat ik wist is de wereld in geschopt. Mooi, weer een geheim minder
Niets voor jullie normale mensen. Ik, autistje, ben blij met http://fok.nl/456794quote:
Ik ben blij voor je, meid.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets voor jullie normale mensen. Ik, autistje, ben blij met http://fok.nl/456794
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:02 schreef Ian_Nick het volgende:
http://www.facebook.com/HelpNameMySonHarryPotter
*liked
Ja, maar vanaf zijn elfde gaat het een stuk beter.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:04 schreef Renesite het volgende:
Nee. I dislike. Dat kind krijgt een kutjeugd.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar vanaf zijn elfde gaat het een stuk beter.
Beetje geile liftmuziek?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hang al 16 minuten aan de lijn.. zonder ook maar een medewerker gesproken te hebben
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar vanaf zijn elfde gaat het een stuk beter.
Mohh.... lady gaga-alejandro, beyonce-if i were a boy, we speak no americano.. en zon negerliedquote:
quote:
Neequote:
Aan Siep en Ianquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Lief he
Zolder is ook helemaal opgeruimd![]()
Jaquote:
Ja eromheen is er wel troep, maar de grond is schoon en de voorzolder ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker boeiend, ik slaap ook in de troep hoor
Nee Simone maar dat zeg ik zelf nooitquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Stond er Siep? Whehehehe
[..]
Ja eromheen is er wel troep, maar de grond is schoon en de voorzolder ook
Owquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee Simone maar dat zeg ik zelf nooit
Moet je niet alles klakkeloos uitgeven!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OwIk dacht even dat ik echt Siep had gedaan
Ik heb mijn xbox verkocht, dus daar ga ik eens effe lekker drank van halenEn de rest van mijn verjaardags boodschappen
Is toch achterlijk..... iets verkopen om een feestje te geven
ja vind ik heel achterlijk dus laat ze zelf maar de drank meenemen, je hebt ook geen liggende gelden toch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OwIk dacht even dat ik echt Siep had gedaan
Ik heb mijn xbox verkocht, dus daar ga ik eens effe lekker drank van halenEn de rest van mijn verjaardags boodschappen
Is toch achterlijk..... iets verkopen om een feestje te geven
Hmmm misschien even droogneucken.quote:
Tja soms gebeurd dat wel eensquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Moet je niet alles klakkeloos uitgeven!
even lekker skarenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmmm misschien even droogneucken.
Met een verjaardag? Nou nee dan doe ik dat ook zelf betalen hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja vind ik heel achterlijk dus laat ze zelf maar de drank meenemen, je hebt ook geen liggende gelden toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |