Wat draagt dat bij voor de daders? Die weten toch goed waar ze mee te maken hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb dat ook gelezen van die indringer met bivakmuts.
Ik begrijp alleen niet waarom ze de ouders van het meisje en een schoolfoto van het meisje niet in beeld brengen. Zodat het meisje een gezicht krijgt om die dader(s) te vermurwen.
Deze twist.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:24 schreef Nina-Sanders het volgende:
Totdat opeens blijkt dat er ook nog vaginaal een bom ingewerkt is :x
quote:Teenager safe after ten-hour-bomb scare
Sydney police have safely resolved a situation in which an 18-year-old woman attached to what they thought could be a bomb.
After the incident on Sydney’s lower north shore entered its 10th hour on Wednesday night, Assistant Commissioner Mark Murdoch said the girl had been released from the device and reunited safely with her parents.
The device was still intact, he told reporters.
The girl is believed to have been attached to the device by a person at her home in Mosman since 2.30pm (AEST), with police negotiators and bomb disposal experts working to defuse the situation.
Mr Murdoch said there had been some previous interaction between the girl and the person who attached the device.He declined to detail any demands had been made by the person
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:24 schreef Nina-Sanders het volgende:
Totdat opeens blijkt dat er ook nog een tweede bom vaginaal ingewerkt is
_________quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:27 schreef Strani het volgende:
Grappig om te zien hoe de jongere pubers hier er meteen een spannend entertainment-verhaal van maken en de volwassenen misschien iets meer neiging tot medeleven hebben.
nou lijkt me dat dit er echt behoorlijk inhakt, dit vergeet ze van haar hele leven niet meer, maar triest dat mensen zoiets iemand kunnen aandoen, zieke geestenquote:
Niemand is onvervangbaar, maak je maar geen illusies dat de wereld niet zonder jouw kan. Die blijft echt wel doordraaienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:13 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Een kind is onvervangbaar...
Je loopt een beetje te chillen, en opeens zit er een bom om je nek???quote:Het is onduidelijk hoe de bom op het lichaam van de vrouw terecht gekomen is, maar ze heeft hem niet zelf geplaatst. Het tienermeisje belde zelf de politie nadat ze het verdachte apparaat ontdekt had.
gebeurt mij regelmatig, maar ik heb geen rijke ouders dus laten ze me zelf dat kreng verwijderenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:39 schreef Darklight het volgende:
Wat een vaag verhaal
[..]
Je loopt een beetje te chillen, en opeens zit er een bom om je nek???
Ja, opeens had ze die, Magie jeweets....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:39 schreef Darklight het volgende:
Wat een vaag verhaal
[..]
Je loopt een beetje te chillen, en opeens zit er een bom om je nek???
nopequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:37 schreef zoalshetis het volgende:
was het geen flauwe grap? zijn ze er al helemaal zeker van dat het om een bom ging?
quote:Assistant Commissioner Mark Murdoch told reporters that the 18-year-old woman had been released from the "very elaborate, very sophisticated device".
Mooi huis, maar die dochter heeft een flinke onderkin volgens mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Samen het haar vader. Werkt als CEO bij een IT bedrijf waar o.a. Microsoft & IBM klant van zijn
Dit is hun huis:
[ afbeelding ]
...en wat zit er op haar slaap?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mooi huis, maar die dochter heeft een flinke onderkin volgens mij.
Hierboven stond dat de persoon het huis in is gegaan, de bom onder dwang om de nek van het meisje heeft geplaatst, en vervolgens heeft gezegd dat ze niet alles van hun gesprek aan de politie mocht doorgeven. Dus de twee verhalen (man met bivakmuts en contact) sluiten elkaar zo niet uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:43 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind dat een interessante plot twist, want eerst was het dat iemand met een bivakmuts op het huis was binnen gedrongen, en nu is het ineens dat die persoon en dat meisje al eerder contact hebben gehad?
Deze man had juist een bivak muts op................dus het verhaal kan gewoon goed kloppen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hierboven stond dat de persoon het huis in is gegaan, de bom onder dwang om de nek van het meisje heeft geplaatst, en vervolgens heeft gezegd dat ze niet alles van hun gesprek aan de politie mocht doorgeven. Dus de twee verhalen (man met bivakmuts en contact) sluiten elkaar zo niet uit.
Balaclava is een bivakmutsquote:The Daily Telegraph understands the extortionist, clad in a balaclava, entered the house shortly after 2pm and took the girl hostage.
Ik zei toch precies hetzelfde? Dat het een het ander niet uitsluit?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:49 schreef danilel het volgende:
[..]
Deze man had juist een bivak muts op................dus het verhaal kan gewoon goed kloppen!
[..]
Balaclava is een bivakmuts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |