Een kind is onvervangbaar...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Rijke mensen kunnen toch zo weer een nieuwe tiener kopen.
Dat was voor het drama maar ik ga niet eens proberen het je uit te leggen gezien je eerdere debiele posts in dit topic.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Want ze hadden dat meisje niet geobserveerd van tevoren.
Nou ja je kan zeggen wat je wil, maar uit dat soort series kan natuurlijk wel enorm veel nieuwe inspiratie gehaald worden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:16 schreef Razor21 het volgende:
Telegraaf reactie :
CSI Miami seizoen 1. Dat moet de inspiratie geweest zijn. "Losing Face" een precieze kopie.
mooi zo!quote:
CSI verbieden. In de ban ermee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:16 schreef Razor21 het volgende:
Telegraaf reactie :
CSI Miami seizoen 1. Dat moet de inspiratie geweest zijn. "Losing Face" een precieze kopie.
Ik heb geen twitter en weet ook niet hoe het werkt.. Maar is dat tegenwoordig een betrouwbare bron dan?quote:
Soms wel, soms nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter en weet ook niet hoe het werkt.. Maar is dat tegenwoordig een betrouwbare bron dan?
Staat ook overal op de Australische newssites.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter en weet ook niet hoe het werkt.. Maar is dat tegenwoordig een betrouwbare bron dan?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Rijke mensen kunnen toch zo weer een nieuwe tiener kopen.
Had ik toch gelijk hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je dat andere linkje hierboven ergens gezien over die vrouw?
Daar dacht ze ook dat het wel opgelost ging worden. Ze dacht ook dat die kraag van haar nep was.
Maar helaas
Gelukkig! Wat zullen die mensen blij en opgelucht zijn!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:20 schreef Me_Wesley het volgende:
http://www.dailytelegraph(...)freuzi-1226107796815
Je weet niet wat nou precies de bedoeling van de bom was, dus wellicht zijn ze nog niet echt opgelucht tot de dader gepakt is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gelukkig! Wat zullen die mensen blij en opgelucht zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |