Volgens mij gaan we een hele mooie zonnige middag krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:02 schreef Schuifpui het volgende:
Vandaag zou de beste dag van het weekend zijn toch? Het lijkt wel herfst.![]()
Harde, vlagerige wind met van tijd tot tijd felle buien.
Alsof dat zo onduidelijk is.. komop zegquote:Op zondag 7 augustus 2011 08:37 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik kan er ook helemaal niks van maken.
Ik was even in de war met dat andere filmpje bij die schaatsbaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 11:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alsof dat zo onduidelijk is.. komop zegmooi filmpje!
Als wat voor tornado zou die geclassificeerd zijn?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Och in Nederland blijven mensen duidelijk tornado'tjes windhozen noemen. Zoals die 2 jaar geleden in 't westerkwartier.
Nu is Hantum hier hemelsbreed ook maar 30km vandaan ofzo..
Gewoon aan de schade te zien lijkt het me een 1.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:26 schreef Disorder het volgende:
[..]
Als wat voor tornado zou die geclassificeerd zijn?
Hier schijnt de zon gewoonquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:10 schreef Timmos het volgende:
Het wordt weer tijd om het licht aan te doen hier binnen..:')
Ik denk dat de ochtendspits vooral last gaat krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:22 schreef Fredo55 het volgende:
Het Belgische KMI heeft het over intense buien vannacht met kans op onweer.
Als ik zo naar Meteox kijk, komt er een buiencomplex met onweer deze kant op.
Iemand die hier wat meer van kan zeggen? Knmi spreekt nl niet over onweer vannacht.
Ik denk dat het om pulse storms gaat. Buien die vanuit het niets ontstaan en even flink opleven, met aardig wat ontladingen en zware regen, om vervolgens snel uit te sterven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:22 schreef Fredo55 het volgende:
Het Belgische KMI heeft het over intense buien vannacht met kans op onweer.
Als ik zo naar Meteox kijk, komt er een buiencomplex met onweer deze kant op.
Iemand die hier wat meer van kan zeggen? Knmi spreekt nl niet over onweer vannacht.
Hij is nu hier. Ik heb een flits of 4 gehad en ik zie de bui nog steeds wat ontwikkelingen hiero.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik denk dat het om pulse storms gaat. Buien die vanuit het niets ontstaan en even flink opleven, met aardig wat ontladingen en zware regen, om vervolgens snel uit te sterven.
Daarnet was er dus zoëen bij Eindhoven.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hij is nu hier. Ik heb een flits of 4 gehad en ik zie de bui nog steeds wat ontwikkelingen hiero.
Nananana, flits 5quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Drassss, niet eerlijk, wij alleen de hoosbuien, jij krijgt er de lichtshow bij
Net? Het is al een tijdje donker hoor :pquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:14 schreef Stokstaart het volgende:
Nog steeds geen regen in Rotterdam, zonnetje scheen zelfs net nog ff lekker.
Weinig wind ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |