Wie heeft daar nu geen zin in..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Damn nu heb ik ook zin in seks (wafels).
Jij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:13 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wie heeft daar nu geen zin in..
Flink neuken om die er weer af te krijgen dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel calorieën daar in zitten
Je gelooft ook direct alle TT's hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens deze TT dan:
[Singles] Waar Spijker83 niet het type is om te neuken
Voor hoeveel personen? En blijft er wat over?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ga een New York Cheesecake maken. Met chocolade.
Ik ga naar New Yorkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ga een New York Cheesecake maken. Met chocolade.
Ik ga niet in m'n eentje een hele taart opetenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen? En blijft er wat over?
Ik nietquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je gelooft ook direct alle TT's he
quote:
Ik bedoelde daarmee dat ik niet direct met iedereen (in dit geval de buuf) het bed in duik..quote:
Ja euh, ik heb net mn scharrel verteld dat ik hem nooit hoef te zienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Flink neuken om die er weer af te krijgen dan.
Neuken dan maar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja euh, ik heb net mn scharrel verteld dat ik hem nooit hoef te zienKom je dus een beetje laat mee
Maar dan hou ik geen redenen over om Q af te wijzenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal wel raar zijn als ik gewoon vooral een leuk meisje zoek, haarkleur, lengte, lekker belangrijk.
Oh, trust me, die hou je zatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar dan hou ik geen redenen over om Q af te wijzen
Ik kliktequote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[OUD SC] Niet klikken ;(
Behoorlijk overbodige waarschuwing.
Maar dat leuk is al behoorlijk subjectief.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal wel raar zijn als ik gewoon vooral een leuk meisje zoek, haarkleur, lengte, lekker belangrijk.
Ik ga snel richting de 100 hoor, 90 inmiddels.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent geen 2 meter lang en weegt geen 100kg
Ja tuurlijk, maar ik ga niet een of ander perfect wezentje bedenken en dan mijn hele leven op zoek blijven naar drquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar dat leuk is al behoorlijk subjectief.
Je zoekt de mysterieuze "klik"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar ik ga niet een of ander perfect wezentje bedenken en dan mijn hele leven op zoek blijven naar dr.
Klein, lang, whatever, als ze maar cute is.
Doen veel mensen dat dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar ik ga niet een of ander perfect wezentje bedenken en dan mijn hele leven op zoek blijven naar dr.
Uiteraard, maar dat heeft dus niets te maken met een vooraf bedacht setje uiterlijke kenmerkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je zoekt de mysterieuze "klik"Ik denk dat bovenstaande voor praktische iedere vrijgezel geldt
Nee ik reageer nergens op, ik verzin gewoon zo ter plekke even een onderwerpquote:
Daar kan ik mee leven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ok, dan wil ik gewoon niet omdat daarom
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ik reageer nergens op, ik verzin gewoon zo ter plekke even een onderwerp.
Nope, maar je hebt het nu over een partner/relatie whatever. Het ging eerder over wat je aantrekkelijk vindt. Gezien Q alleen wil neuken, boeit zijn karakter etc me niet, maar gaat het puur om het uiterlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat heeft dus niets te maken met een vooraf bedacht setje uiterlijke kenmerken.
Dat kan nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Daar heb jij weer een puntquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope, maar je hebt het nu over een partner/relatie whatever. Het ging eerder over wat je aantrekkelijk vindt. Gezien Q alleen wil neuken, boeit zijn karakter etc me niet, maar gaat het puur om het uiterlijk
Story of my life, ik doe het onmogelijkequote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Story of my life, ik doe het onmogelijke.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft een eigen stroopwafelkraamquote:
Je gaat in een stroopwafelkraam eten, maar eet geen stroopwafels... KLOPT NIETquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft een eigen stroopwafelkraamLaat ik daar toevallig vanavond gaan eten. Ik eet alleen die stroopwafels ff niet
![]()
So true.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope, maar je hebt het nu over een partner/relatie whatever. Het ging eerder over wat je aantrekkelijk vindt. Gezien Q alleen wil neuken, boeit zijn karakter etc me niet, maar gaat het puur om het uiterlijk
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
Je gaat in een stroopwafelkraam eten, maar eet geen stroopwafels... KLOPT NIET
Hallo!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:20 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen!![]()
Wat een leuke TT
Wat voor types? Euhm.......op mediterraans o.a. Hoezo?quote:
Je zou met Spirit moeten trouwen met je hoezo!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor types? Euhm.......op mediterraans o.a. Hoezo?
Watte?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou met Spirit moeten trouwen met je hoezo!
Of alles wat dr aandacht geeft!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Watte?Spirit valt toch alleen op gespierde vikings?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wilde het dus gewoon weten uit interesse.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Watte?Spirit valt toch alleen op gespierde vikings?
Nee, eigenlijk altijd al gehad. Vreemd genoeg zijn vrijwel al mijn exen blond, op 1 uitzondering na. En sommigen waren ook nog eens bl0ndTquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik wilde het dus gewoon weten uit interesse.
Ben je op mediterraans gaan vallen nadat je daar heen ging? Heb je je als een soort kameleon aan je omgeving aangepast? Of zat die liefde er altijd al in?
Misschien zelfs de reden om daar heen te gaan?
En mediterraans zei je?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk altijd al gehad. Vreemd genoeg zijn vrijwel al mijn exen blond, op 1 uitzondering na. En sommigen waren ook nog eens bl0ndT
Wat een mooi meisjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
En mediterraans zei je?
of
[ afbeelding ]
Wat voor brillen? Zonnebrillen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn brillen bestellen! Eindelijk
.
En waar val je zelf op dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik wilde het dus gewoon weten uit interesse.
Ben je op mediterraans gaan vallen nadat je daar heen ging? Heb je je als een soort kameleon aan je omgeving aangepast? Of zat die liefde er altijd al in?
Misschien zelfs de reden om daar heen te gaan?
aangezien je de bovenste niet als "meisje" kunt bestempelen, neem ik aan dat je de onderste bedoelt?quote:
Ja, dohquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
aangezien je de bovenste niet als "meisje" kunt bestempelen, neem ik aan dat je de onderste bedoelt?
/lurk
#durfduidelijketaaltevragenquote:
Ja, jij komt hier nooit meer, waarom niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
#durfduidelijketaaltevragen
Hey B. Ja, ik spreek jou veel te weinig, dus maar ff stalken dan
Dan heb je iets verkeerds gedaan in je relatiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:58 schreef Jackson5 het volgende:
Vrijgezel zijn is cewll! Na 1,5 jaar heb ik m'n leven gelukkig weer terug
Nee, ben blij dat ik er vanaf ben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je iets verkeerds gedaan in je relatie
Ja meer in de zin van, weer kunnen ouwehoeren en praten met wie je maar wilt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde op 'm'n leven weer terug' gedeelte
Vrouwen bedoel je?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:01 schreef Jackson5 het volgende:
Ja meer in de zin van, weer kunnen ouwehoeren en praten met wie je maar wilt.
Dan zoek je de verkeerde vriendin uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:01 schreef Jackson5 het volgende:
Ja meer in de zin van, weer kunnen ouwehoeren en praten met wie je maar wilt.
ben de vijandige en hooghartige manier van posten van een deel van de posters hier zat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij komt hier nooit meer, waarom niet?
Daarom is ie ook bij haar weg gok ik zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
Dan zoek je de verkeerde vriendin uit.
Zou je denken?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je iets verkeerds gedaan in je relatie
Namen willen wequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben de vijandige en hooghartige manier van posten van een deel van de posters hier zat.
Ja wat anders?quote:
Ik bedoel gewoon dingen die je niet kan maken als je een vriendin hebt, die je nu wel kan doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zoek je de verkeerde vriendin uit.
weet ik, maar geen behoefte aan het 'vermaak' dat dat oplevert.quote:
Hooghartig ben ik volgens mij regelmatig, vijandig niet. Vind het trouwens wel meevallen momenteelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben de vijandige en hooghartige manier van posten van een deel van de posters hier zat.
Iedereen is op vakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hooghartig ben ik volgens mij regelmatig, vijandig niet. Vind het trouwens wel meevallen momenteel
Nee dank je, ik heb al een naamquote:
Brood en spelen willen wequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
weet ik, maar geen behoefte aan het 'vermaak' dat dat oplevert.
Je hoeft je naam niet te veranderen hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb al een naam.
Het is Dik, een bijzonder kind, en dat is het.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft je naam niet te veranderen hoor
+1quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Sorry hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en vele met jou in dit topic. Ik dus niet en daarom blijf ik veelal weg.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het afzeiken en elkaar soms voor rotte vis uitmaken eigenlijk het leukste.
Neuken wil hij!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:04 schreef Cue_ het volgende:
Nou meestal mag je in een relatie wel gewoon met andere vrouwen praten
Je moet het je gewoon niet zo persoonlijk aantrekken, het is tenslotte maar een suffe slowchatreeks op een forumquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en vele met jou in dit topic. Ik dus niet en daarom blijf ik veelal weg.
Maar het topic blijft trekken
Buigen voor terreur noemen we datquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en vele met jou in dit topic. Ik dus niet en daarom blijf ik veelal weg.
Maar het topic blijft trekken
sommigen vinden dat niet onder de categorie 'leuk' of 'vermaak' vallenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Je moet het je gewoon niet zo persoonlijk aantrekken, het is tenslotte maar een suffe slowchatreeks op een forum.
Ik zit hier gewoon regelmatig wat stoom af te blazen, krijg ook regelmatig een sneer ofzo, nou en? Gewoon lachen erom en terug etteren.
Heb jij nog nooit een relatie gehad? Tuurlijk mag dat niet!quote:
Heul niet, het is een way of life!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je moet het je gewoon niet zo persoonlijk aantrekken, het is tenslotte maar een suffe slowchatreeks op een forum.
Dan heb je sowieso weinig op FOK! te zoeken natuurlijk, dat is hier al sinds moment 1 volksport nummer 1quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sommigen vinden dat niet onder de categorie 'leuk' of 'vermaak' vallen
Natuurlijk niet! Niet met je eigen vriendin, maar ook niet met andere vrouwen!quote:
Voor sommigen wel ja. Maar ook voor velen niet en als je dus 'geluk' hebt vind je wel zo'n topic.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Dan heb je sowieso weinig op FOK! te zoeken natuurlijk, dat is hier al sinds moment 1 volksport nummer 1.
Op en lekker dingquote:
En bier! En tetten!quote:
Hockeymeisjes is niet echt mijn smaak. Een wulpse schone met zwarte haren en grijze ogen welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op en lekker ding![]()
Nee serieus, ik denk dat het makkelijkst is te omscrhijven als hockey meisjes.
Dat lijtk altijd het meest duidelijk voor iedereen.
Zoals het hoort! Neuken is toch maar vies ende zondig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Niet met je eigen vriendin, maar ook niet met andere vrouwen!
na 1,5 hier posten merkte ik dat er ook irl door afstompte. Klinkt mss overdreven, maar zo ervaar ik dat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon regelmatig wat stoom af te blazen, krijg ook regelmatig een sneer ofzo, nou en? Gewoon lachen erom en terug etteren.
Dat mag ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hockeymeisjes is niet echt mijn smaak. Een wulpse schone met zwarte haren en grijze ogen wel![]()
Branden zal ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals het hoort! Neuken is toch maar vies ende zondig.
Vooral bier...dan kweek ik die tieten zelf wel ;')quote:
het ligt toch echt aan jou hoor, nofi, maar als jij zo op eieren loopt omdat er wel eens iemand op internet iets gemeens kan zeggen....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
na 1,5 hier posten merkte ik dat er ook irl door afstompte. Klinkt mss overdreven, maar zo ervaar ik dat.
Als jij je er wel prettig bij blijft voelen, vooral doorgaan.
Ik merk nu dus alweer dat ik heel erg op m'n hoede ben om niks te posten waarop ik aangevallen kan worden. Geen zin in, ga weer met m'n ventje spelen
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:16 schreef Godtje het volgende:
Ik mis Joe en Yipyip
Ik vind dat vijandige ook niet fijn
weet ik, daarom blijf ik ook weg ipv hier een kusjekroeltopic van proberen te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het ligt toch echt aan jou hoor, nofi, maar als jij zo op eieren loopt omdat er wel eens iemand op internet iets gemeens kan zeggen....
Dude, whud?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat mag ook.
Dat heet nou smaak. Ik vind het ook niet erg dat je westlife fan bent. Daar verschillen wij ook in.
En dan noem je die 1,5 jaar een relatie?quote:
Mag bruin en blauw ook?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hockeymeisjes is niet echt mijn smaak. Een wulpse schone met zwarte haren en grijze ogen wel![]()
Successen behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe een bomgordel om, er wachten in het hiernamaals 72 maagden op je!
Dat mag ookquote:
Wat moet een maagd nou met 72 andere maagden?! Daar is toch geen lol aan??quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Doe een bomgordel om, er wachten in het hiernamaals 72 maagden op je!
Details!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat moet een maagd nou met 72 andere maagden?! Daar is toch geen lol aan??
Alleen voor jou dan he?quote:
Het is de moeite van het proberen waard.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Successen behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst!
Ja nee zo makkelijk kom je er niet af hoor!! Vertel nou maar eens! Er gaan gewonden vallen, ik zeg het je!quote:
Maar das toch de opzet van het plan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja nee zo makkelijk kom je er niet af hoor!! Vertel nou maar eens! Er gaan gewonden vallen, ik zeg het je!
Het is alleen dan weer jammer dat je op grote vikingen valtquote:
Jij bent toch al bezetquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is alleen dan weer jammer dat je op grote vikingen valt
Oh sorry, dan heb ik het verkeerd begrepen.. Ik hou mn mond alquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar das toch de opzet van het plan?
O dat doe ik wel gewoon hoorquote:
En 3000 kilometer verder weg. In de zon. Bij de cocktailbar. Aan het strand.quote:
Erik Northmanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is alleen dan weer jammer dat je op grote vikingen valt
Als je zo gaat beginnen hoef ik je niet meer hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En 3000 kilometer verder weg. In de zon. Bij de cocktailbar. Aan het strand.
Als je tieten gaat kweken ga ik niet met je naar bed hoor!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vooral bier...dan kweek ik die tieten zelf wel ;')
Geef toe dat jij ook best wel op het strand aan een cocktail zou willen sippen jijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen hoef ik je niet meer hoor
Schijnbaarquote:
True. Geef ik toe.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef toe dat jij ook best wel op het strand aan een cocktail mij zou willen sippen jij
Not gonna happenquote:
Jamaar hij wilt het maar niet begrijpen. Ik voel me bijna gestalkedquote:
Je woont op een veilige afstand dus niet zo zeurenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar hij wilt het maar niet begrijpen. Ik voel me bijna gestalked
In een donker steegje dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je tieten gaat kweken ga ik niet met je naar bed hoor!
Als ik wil zeuren, dan zeur ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je woont op een veilige afstand dus niet zo zeuren
Zegt hij met z´n biertietenquote:
Maar je probleem is opgelostquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:49 schreef Godtje het volgende:
1 keer gezocht naar voedingen voor een pc vorige week. Heb dat ding al lang gehaald en het probleem is opgelost.
Nog moet ik me bijna op elke site door advertenties van voedingen heen worstelen.
En dan zie je deze foto:quote:Patricia doet op haar beurt ook wat terug voor haar vriend. "Ik ben dertien kilo afgevallen. Daar heeft zij voor gezorgd", zegt hij. "Daar ben ik eigenlijk wel blij om, want ik was echt vet en dat is nu wel minder."
In de tekst staat dat hij dat dus deedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan zie je deze foto:
[ afbeelding ]
Hhmm, volgens mij zou hij 13 kilo moeten afvallen........
Nog een keer 13 bedoel je?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan zie je deze foto:
[ afbeelding ]
Ja voor je lol heb je geen seks met hem.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
Het staat er wel vaag want "zij heeft ook wat voor hem gedaan" "hij is afgevallen"
Vrouwen moeten niet blazenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
Hoi, ik kom dit topic even nieuw leven inblazen
Doe eens niet zo oppervlakkig!! Alsof alles alleen om het uiterlijk draait zeg..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan zie je deze foto:
[ afbeelding ]
Heel zachtjes in je oorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo oppervlakkig!! Alsof alles alleen om het uiterlijk draait zeg..![]()
Misschien issie wel een beest in bed
quote:Helen Mirren heeft lekkerste lichaam
AMSTERDAM - Wat een goed nieuws: je kunt dus gewoon wél 66 jaar zijn en het lekkerste lichaam van de wereld hebben! Het lukte actrice Helen Mirren tenslotte ook..
Uit een poll onder 2000 mensen werd The Body of the Year gekozen. De prijs ging dit jaar naar Helen Mirren met 17,65 procent van de stemmen. Mirren werd ondermeer bekend door haar rol in The Queen waar ze een Oscar voor in ontvangst mocht nemen, maar wij zijn maar wat bekend met haar lichaam door de topless fotoshoot voor New York Magazine en foto's van Mirren op het Italiaanse strand Puglia. Zagen we allemaal maar zo uit op ons 66e.
De 66-jarige Britse actrice liet daarmee Elle MacPherson (10,6%), Jennifer Lopez (6,6%), Cheryl Cole (5,35%), Pippa Middleton (4%), Kate Winslet (3,9%) en Nicole Scherzinger (3,8%) achter zich
Ik raak altijd in de war van dat woordje.. denk altijd dat het stiekem verkeerd geschreven is ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef toe dat jij ook best wel op het strand aan een cocktail zou willen sippen jij
Paay stond toch ook laatst in de playboy en die is toch ook al 103 ofzo? Die zag er ook niet verkeerd uit, hoewel ik me afvraag waarom je op die leeftijd met zo'n verkiezing mee wilt doen...quote:
quote:Boer Wim weer vrijgezel
van onze redactie
AMSTERDAM - Wim Petter, die in 2009 meedeed aan het programma Boer Zoekt Vrouw, en zijn Astrid zijn uit elkaar.
"Als je weet waar we wonen, komt het misschien een beetje raar over wat ik nu ga zeggen, maar Astrid kan hier op de boerderij op een of andere manier haar rust niet vinden", vertelt een verdrietige Wim in Weekend. "Ik heb er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het voor haar beter zou gaan voelen hier, maar is dat is me niet gelukt."
Nadat ze haar baan bij de Belastingdienst en haar woning in Leeuwarden had opgegeven om bij de melkveehouder in te trekken, stortte Astrid zich volledig op haar nieuwe bestaan in het boerenbedrijf. Even leek ze haar draai te hebben gevonden, maar nu kan ze niet wachten tot ze weer terug kan naar de hoofdstad van Friesland.
"Ik heb Astrid nog gevraagd of het op liefdesgebied eventueel weer goed zou kunnen komen, als ze straks weg is van de boerderij. Ze heeft me echter laten weten dat dat er voor ons niet meer in zit, helaas", vertelt Wim
Ik heb dat volgens mij gezien en ik vond dat niet erg smakelijk moet ik eerlijk zeggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Paay stond toch ook laatst in de playboy en die is toch ook al 103 ofzo? Die zag er ook niet verkeerd uit, hoewel ik me afvraag waarom je op die leeftijd met zo'n verkiezing mee wilt doen...
Dan zou het wel kunnen lukken van een afstandjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees, lag het niet aan de boerderij
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij gezien en ik vond dat niet erg smakelijk moet ik eerlijk zeggen.
En er staan op de telegraaf foto's bij van Hellen in bikni en ze doet het zeker niet verkeerd.
Maar lekkerste lichaam van de wereld. ......
Die ja.quote:
Precies dat. Er zijn wel mooiere lichamen lijkt me. Misschien was het een poll onder 60 plussersquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die ja.
Niet verkeerd voor 66.
Maar mooiste van de wereld? Ik had het in elk geval niet verzonnen.
Ze niet accepteren is de oplossing. Maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Raar dat opeens je Facebook dan ook weer wordt overspoeld met de huiswijven die het nu eindelijk ontdekt hebben, op naar Google+.
Dat is volgens mij echt de doodsteek van je Social Media site, als de huisvrouwen het massaal ontdekken...
Sja, opzich doe ik dat ook wel, maar het valt me gewoon op dat er opeens nu weer allerlei babymeuk voorbij komtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze niet accepteren is de oplossing. Maar je hebt wel gelijk.
Google + spam word ik ook al gek van.
Ik zit er niet op en nog krijg ik ... likes to hare this with you
Tyf een end op.
Ja, Al je exen gaan trouwen en krijgen kidsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, opzich doe ik dat ook wel, maar het valt me gewoon op dat er opeens nu weer allerlei babymeuk voorbij komt.
Niet allequote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, Al je exen gaan trouwen en krijgen kids
Lukt niet meerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:37 schreef CherryLips het volgende:
http://perezhilton.com/20(...)ting-a-child-feature
Facebook heeft hele mooie blokkeer-functies.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Raar dat opeens je Facebook dan ook weer wordt overspoeld met de huiswijven die het nu eindelijk ontdekt hebben, op naar Google+.
Dat is volgens mij echt de doodsteek van je Social Media site, als de huisvrouwen het massaal ontdekken...
Een niet nader te noemen ex-mod?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, opzich doe ik dat ook wel, maar het valt me gewoon op dat er opeens nu weer allerlei babymeuk voorbij komt.
Ja tuurlijk, maar het viel me gewoon op de laatste paar dagenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Facebook heeft hele mooie blokkeer-functies.
WHYYYquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Social network
Kan je naast facebook nog iets gaan bijhouden.
Correct, en niet nader te noemen blond meisje van toentertijd 18quote:
Die staat niet op mijn eerste pagina.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Correct, en niet nader te noemen blond meisje van toentertijd 18.
Bij Hyves waren vooral die custom profielen met al die springerige kutplaatjes, banners en felroze achtergronden gruwelijk irritant.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar het viel me gewoon op de laatste paar dagen.
EN Hyves ben ik dus mee genokt om deze reden, zal bij FB dus ook wel zo gaan.
Dat kon je default wel uitzetten toch? Maar idd, van die irritante kant en klaar "prettig weekend" groetjes met puppies en glitters, tief toch op met me...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij Hyves waren vooral die custom profielen met al die springerige kutplaatjes, banners en felroze achtergronden gruwelijk irritant.
Ik moet een beetje huilen als ik er aan denk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kon je default wel uitzetten toch? Maar idd, van die irritante kant en klaar "prettig weekend" groetjes met puppies en glitters, tief toch op met me...
Ze hebben nu inmiddels door dat je wel die plaatjes kan posten, en dat doen ze dus ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet een beetje huilen als ik er aan denk.
Gelukkig kan Facebook dat niet en daarom vinden al die huisvrouwen FB zo stom.
elke fucking ochtend, middag en avond van die blije poeziealbumplaatjes met 'fijne dag!' of 'fijne avond!' ROT TOCH OPquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kon je default wel uitzetten toch? Maar idd, van die irritante kant en klaar "prettig weekend" groetjes met puppies en glitters, tief toch op met me...
Ik mis Napsterquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben nu inmiddels door dat je wel die plaatjes kan posten, en dat doen ze dus ook.
Soms verlang ik naar de tijden dat internet nog iets vaags was dat nooit zou aanslaan.
Die jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
elke fucking ochtend, middag en avond van die blije poeziealbumplaatjes met 'fijne dag!' of 'fijne avond!' ROT TOCH OP
Toen wij als pioniers nog op IRC zaten en het web nog niet uitgevonden was.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben nu inmiddels door dat je wel die plaatjes kan posten, en dat doen ze dus ook.
Soms verlang ik naar de tijden dat internet nog iets vaags was dat nooit zou aanslaan.
TEGEN DE MUUR ER MEE! ALLEMAAL!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
elke fucking ochtend, middag en avond van die blije poeziealbumplaatjes met 'fijne dag!' of 'fijne avond!' ROT TOCH OP
De mogelijkheden waren beperkt, maar er zaten tenminste geen hersenlozen op internet....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen wij als pioniers nog op IRC zaten en het web nog niet uitgevonden was.
Mooi was die tijd.....
Dat is nou het niveau van Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ja. Waarom vinden mensen dat toch leuk? Ik kan er met mijn kop niet bij.....
Maar ook geen lekkere chicks.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mogelijkheden waren beperkt, maar er zaten tenminste geen hersenlozen op internet....
So? Die heb je gewoon IRLquote:
Ik log wel uitquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mogelijkheden waren beperkt, maar er zaten tenminste geen hersenlozen op internet....
Bui-ten! Je weet wel, niet online, van vroeger!quote:
Nope, doesn't ring a bell.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bui-ten! Je weet wel, niet online, van vroeger!
geeft niet, het is nu toch niet meer relevant, met 10 jaar ken je mensen alleen nog maar van profielfoto's en pingquote:
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geeft niet, het is nu toch niet meer relevant, met 10 jaar ken je mensen alleen nog maar van profielfoto's en ping.
Oh dat hoeft niet hoor, je kan nu al gewoon voorlopenquote:
Duielijk Hyves-volkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het geluid dat je magnetron maakt als je maaltijd klaar isquote:
Ontbijt!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het geluid dat je magnetron maakt als je maaltijd klaar is
Ik doe mn best!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet hoor, je kan nu al gewoon voorlopen.
Goed. Nee. Kan beter.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
YipYip
Hoe is het met je? Ben je aan het werk? bevalt je werk?
Tttttttttttrrrrrrrrrrrrrrug naar de supermarkt dan!quote:
Waarom om de minuut als je het elke minuut kan doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ik ben niet de enige wiens maobiele datanetwerk er uit ligt van Tmobile
FIX IT! Ik wil weer om de minuutt kunnen whatsappen naar mijn vriendje met "Ben je aant dooooeeeen?"
Wil je nu alweer van hem af ofzo?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ik ben niet de enige wiens maobiele datanetwerk er uit ligt van Tmobile
FIX IT! Ik wil weer om de minuutt kunnen whatsappen naar mijn vriendje met "Ben je aant dooooeeeen?"
Warme wafels met slagroom en aardbeienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:48 schreef Running_free het volgende:
Maar ik heb al besloten dat ik van die andere wafels ga bakken vrijdag.
Wil niet terug naar de supermarkt, regen.....
Warme appeltaart met slagroomquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Warme wafels met slagroom en aardbeien
Wel zo'n hele grote dan he! Die zijn kei lekker :pquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik zin in een warme stroopwafel van die toko naast de Slegte in Arnhem
Warme wafels met vers geklopte slagroom poedersuiker en warme kersen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Warme wafels met slagroom en aardbeien
Ook lekkerquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:54 schreef Running_free het volgende:
[..]
Warme wafels met vers geklopte slagroom poedersuiker en warme kersen.
Wat hebben we nu weer gedaanquote:
Jullie praten over eten terwijl ik net vanochtend besloten heb dat ik 3kg wil afvallenquote:
Ga je Hyves opleuken met glitterplaatjes van puppies ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
Ik haat niemand!![]()
Ik ben helemaal verliefd op elk levend wezen, Al die kleine unieke karaktertjes![]()
Zo mooi!
In elk mens zit zoveel moois
2 dagen niet slikken maar uitspugen en je bent er al.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jullie praten over eten terwijl ik net vanochtend besloten heb dat ik 3kg wil afvallenDUS KAPPEN NOU!
-75 gram per dag en je bent in 45 dagen klaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jullie praten over eten terwijl ik net vanochtend besloten heb dat ik 3kg wil afvallenDUS KAPPEN NOU!
Ik heb geen hyvesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga je Hyves opleuken met glitterplaatjes van puppies ofzo.
Zo zonde...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
2 dagen niet slikken maar uitspugen en je bent er al.
Je klint een beetje als Orson Welles in the Third Man nu....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
Ik haat niemand!![]()
Ik ben helemaal verliefd op elk levend wezen, Al die kleine unieke karaktertjes![]()
Zo mooi!
Ach, gewoon even 3 maaltijden per dag en geen tussendoortjes en een paar keer extra sporten en ik gok dat het wel goed komt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:58 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
-75 gram per dag en je bent in 45 dagen klaar
Het leven, de wereld en al het levende op deze prachtige aarde zijn dan ook fascinerend.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je klint een beetje als Orson Welles in the Third Man nu....
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wil je nu alweer van hem af ofzo?
Zal ik ook ff iets moois in jou stoppen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:57 schreef Godtje het volgende:
Ik haat niemand!![]()
Zo mooi!
Ja? Hij is een lekker plekje om je zaad te dumpen?quote:
Wat een liefdequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het leven, de wereld en al het levende op deze prachtige aarde zijn dan ook fascinerend.
Ik koester ze allemaal
quote:You know, I never feel comfortable on these sort of things. Victims? Don't be melodramatic. Look down there. Tell me. Would you really feel any pity if one of those dots stopped moving forever? If I offered you twenty thousand pounds for every dot that stopped, would you really, old man, tell me to keep my money, or would you calculate how many dots you could afford to spare? Free of income tax, old man. Free of income tax - the only way you can save money nowadays.
Opbokkuh vuile stinknicht!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik ook ff iets moois in jou stoppen?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Opbokkuh vuile stinknicht!![]()
Jij en je flikker maatjes kunnen aan het gas! Walgelijk soort
Beats using a tissuequote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja? Hij is een lekker plekje om je zaad te dumpen?
Nou dat laatste nog niet hequote:Ik vind het natuurlijk prachtig die liefde!![]()
Dat hij zich zo vertrouwd volede bij je. Dat hij teder uit die kast durfde te stappen gesteund door je liefde.![]()
Werkelijk prachtig
Tnx, zal wel lukken, al word ik platgebeld door ceremoniemeesters etc etcquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:20 schreef Godtje het volgende:
Ik ga zo weer weg.
Veel plezier morgen HW
Zeg, wij houden met ons tegenatuurlijke geneuk jullie fokgedrag nog een beetje in toom ja! Stelletje breeders in een wereld die al overbevolkt is!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Opbokkuh vuile stinknicht!![]()
Jij en je flikker maatjes kunnen aan het gas! Walgelijk soort
Homo's zijn zo onbaatzuchtigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, wij houden met ons tegenatuurlijke geneuk jullie fokgedrag nog een beetje in toom ja! Stelletje breeders in een wereld die al overbevolkt is!
dit is wel een erg relax nummer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:38 schreef Running_free het volgende:
Waarom luister ik naar Ballads?
Verder ik hoef ook niet zo nodig kinderen hoor....
ben jij in het bezit van kleine nerds?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Nerdjes van me, ik heb een .xls-bestand gekregen en gebruik zelf microsoft office 2003, maar hij vertikt het om hem te openen, dan krijg ik een melding en als ik op OK klik, krijg ik alleen allemaal rare tekens
[ afbeelding ]
Ik krijg dat kloteplaatje ook al niet groter
klinkt goed! Zalm is lekkerrrrquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:08 schreef Running_free het volgende:
Iets met Aardappel-anders en zalm, lekker makkelijk in de oven, koken voor 1 persoon is saai....
Ik kan het openen als google doc en dan weer opslaan als excelbestand, maar dan ben ik de filters kwijtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:27 schreef Running_free het volgende:
Ik weet mijzelf meestal wel goed te redden met de pc maar niet goed genoeg om een ander advies te geven denk ik, daarbij heb ik excel al heel lang niet meer gebruikt. Sorry
Eet ze!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:36 schreef Running_free het volgende:
Hier niet echt weer om te BBQen, alhoewel mijn balkon is droog.... maar goed mijn eten staat al in de oven.
Hier 9 uur per jaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eet ze!
Hier is het ruim 9 maanden per jaar BBQ weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |