Wie heeft daar nu geen zin in..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Damn nu heb ik ook zin in seks (wafels).
Jij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:13 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wie heeft daar nu geen zin in..
Flink neuken om die er weer af te krijgen dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel calorieėn daar in zitten
Je gelooft ook direct alle TT's hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens deze TT dan:
[Singles] Waar Spijker83 niet het type is om te neuken
Voor hoeveel personen? En blijft er wat over?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ga een New York Cheesecake maken. Met chocolade.
Ik ga naar New Yorkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ga een New York Cheesecake maken. Met chocolade.
Ik ga niet in m'n eentje een hele taart opetenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen? En blijft er wat over?
Ik nietquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je gelooft ook direct alle TT's he
quote:
Ik bedoelde daarmee dat ik niet direct met iedereen (in dit geval de buuf) het bed in duik..quote:
Ja euh, ik heb net mn scharrel verteld dat ik hem nooit hoef te zienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Flink neuken om die er weer af te krijgen dan.
Neuken dan maar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja euh, ik heb net mn scharrel verteld dat ik hem nooit hoef te zienKom je dus een beetje laat mee
Maar dan hou ik geen redenen over om Q af te wijzenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal wel raar zijn als ik gewoon vooral een leuk meisje zoek, haarkleur, lengte, lekker belangrijk.
Oh, trust me, die hou je zatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar dan hou ik geen redenen over om Q af te wijzen
Ik kliktequote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[OUD SC] Niet klikken ;(
Behoorlijk overbodige waarschuwing.
Maar dat leuk is al behoorlijk subjectief.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal wel raar zijn als ik gewoon vooral een leuk meisje zoek, haarkleur, lengte, lekker belangrijk.
Ik ga snel richting de 100 hoor, 90 inmiddels.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent geen 2 meter lang en weegt geen 100kg
Ja tuurlijk, maar ik ga niet een of ander perfect wezentje bedenken en dan mijn hele leven op zoek blijven naar drquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar dat leuk is al behoorlijk subjectief.
Je zoekt de mysterieuze "klik"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar ik ga niet een of ander perfect wezentje bedenken en dan mijn hele leven op zoek blijven naar dr.
Klein, lang, whatever, als ze maar cute is.
Doen veel mensen dat dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar ik ga niet een of ander perfect wezentje bedenken en dan mijn hele leven op zoek blijven naar dr.
Uiteraard, maar dat heeft dus niets te maken met een vooraf bedacht setje uiterlijke kenmerkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je zoekt de mysterieuze "klik"Ik denk dat bovenstaande voor praktische iedere vrijgezel geldt
Nee ik reageer nergens op, ik verzin gewoon zo ter plekke even een onderwerpquote:
Daar kan ik mee leven.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ok, dan wil ik gewoon niet omdat daarom
+1 herkenbaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ik reageer nergens op, ik verzin gewoon zo ter plekke even een onderwerp.
Nope, maar je hebt het nu over een partner/relatie whatever. Het ging eerder over wat je aantrekkelijk vindt. Gezien Q alleen wil neuken, boeit zijn karakter etc me niet, maar gaat het puur om het uiterlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat heeft dus niets te maken met een vooraf bedacht setje uiterlijke kenmerken.
Dat kan nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Daar heb jij weer een puntquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope, maar je hebt het nu over een partner/relatie whatever. Het ging eerder over wat je aantrekkelijk vindt. Gezien Q alleen wil neuken, boeit zijn karakter etc me niet, maar gaat het puur om het uiterlijk
Story of my life, ik doe het onmogelijkequote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Story of my life, ik doe het onmogelijke.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft een eigen stroopwafelkraamquote:
Je gaat in een stroopwafelkraam eten, maar eet geen stroopwafels... KLOPT NIETquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft een eigen stroopwafelkraamLaat ik daar toevallig vanavond gaan eten. Ik eet alleen die stroopwafels ff niet
![]()
So true.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope, maar je hebt het nu over een partner/relatie whatever. Het ging eerder over wat je aantrekkelijk vindt. Gezien Q alleen wil neuken, boeit zijn karakter etc me niet, maar gaat het puur om het uiterlijk
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:54 schreef Spirit82 het volgende:
Je gaat in een stroopwafelkraam eten, maar eet geen stroopwafels... KLOPT NIET
Hallo!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:20 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen!![]()
Wat een leuke TT
Wat voor types? Euhm.......op mediterraans o.a. Hoezo?quote:
Je zou met Spirit moeten trouwen met je hoezo!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor types? Euhm.......op mediterraans o.a. Hoezo?
Watte?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je zou met Spirit moeten trouwen met je hoezo!
Of alles wat dr aandacht geeft!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Watte?Spirit valt toch alleen op gespierde vikings?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wilde het dus gewoon weten uit interesse.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Watte?Spirit valt toch alleen op gespierde vikings?
Nee, eigenlijk altijd al gehad. Vreemd genoeg zijn vrijwel al mijn exen blond, op 1 uitzondering na. En sommigen waren ook nog eens bl0ndTquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik wilde het dus gewoon weten uit interesse.
Ben je op mediterraans gaan vallen nadat je daar heen ging? Heb je je als een soort kameleon aan je omgeving aangepast? Of zat die liefde er altijd al in?
Misschien zelfs de reden om daar heen te gaan?
En mediterraans zei je?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk altijd al gehad. Vreemd genoeg zijn vrijwel al mijn exen blond, op 1 uitzondering na. En sommigen waren ook nog eens bl0ndT
Wat een mooi meisjequote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
En mediterraans zei je?
of
[ afbeelding ]
Wat voor brillen? Zonnebrillen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
Ik ga mijn brillen bestellen! Eindelijk
.
En waar val je zelf op dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar ik wilde het dus gewoon weten uit interesse.
Ben je op mediterraans gaan vallen nadat je daar heen ging? Heb je je als een soort kameleon aan je omgeving aangepast? Of zat die liefde er altijd al in?
Misschien zelfs de reden om daar heen te gaan?
aangezien je de bovenste niet als "meisje" kunt bestempelen, neem ik aan dat je de onderste bedoelt?quote:
Ja, dohquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
aangezien je de bovenste niet als "meisje" kunt bestempelen, neem ik aan dat je de onderste bedoelt?
/lurk
#durfduidelijketaaltevragenquote:
Ja, jij komt hier nooit meer, waarom niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
#durfduidelijketaaltevragen
Hey B. Ja, ik spreek jou veel te weinig, dus maar ff stalken dan
Dan heb je iets verkeerds gedaan in je relatiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:58 schreef Jackson5 het volgende:
Vrijgezel zijn is cewll! Na 1,5 jaar heb ik m'n leven gelukkig weer terug
Nee, ben blij dat ik er vanaf ben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je iets verkeerds gedaan in je relatie
Ja meer in de zin van, weer kunnen ouwehoeren en praten met wie je maar wilt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde op 'm'n leven weer terug' gedeelte
Vrouwen bedoel je?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:01 schreef Jackson5 het volgende:
Ja meer in de zin van, weer kunnen ouwehoeren en praten met wie je maar wilt.
Dan zoek je de verkeerde vriendin uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:01 schreef Jackson5 het volgende:
Ja meer in de zin van, weer kunnen ouwehoeren en praten met wie je maar wilt.
ben de vijandige en hooghartige manier van posten van een deel van de posters hier zat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij komt hier nooit meer, waarom niet?
Daarom is ie ook bij haar weg gok ik zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
Dan zoek je de verkeerde vriendin uit.
Zou je denken?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je iets verkeerds gedaan in je relatie
Namen willen wequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben de vijandige en hooghartige manier van posten van een deel van de posters hier zat.
Ja wat anders?quote:
Ik bedoel gewoon dingen die je niet kan maken als je een vriendin hebt, die je nu wel kan doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zoek je de verkeerde vriendin uit.
weet ik, maar geen behoefte aan het 'vermaak' dat dat oplevert.quote:
Hooghartig ben ik volgens mij regelmatig, vijandig niet. Vind het trouwens wel meevallen momenteelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ben de vijandige en hooghartige manier van posten van een deel van de posters hier zat.
Iedereen is op vakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hooghartig ben ik volgens mij regelmatig, vijandig niet. Vind het trouwens wel meevallen momenteel
Nee dank je, ik heb al een naamquote:
Brood en spelen willen wequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:04 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
weet ik, maar geen behoefte aan het 'vermaak' dat dat oplevert.
Je hoeft je naam niet te veranderen hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb al een naam.
Het is Dik, een bijzonder kind, en dat is het.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hoeft je naam niet te veranderen hoor
+1quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Sorry hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en vele met jou in dit topic. Ik dus niet en daarom blijf ik veelal weg.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het afzeiken en elkaar soms voor rotte vis uitmaken eigenlijk het leukste.
Neuken wil hij!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:04 schreef Cue_ het volgende:
Nou meestal mag je in een relatie wel gewoon met andere vrouwen praten
Je moet het je gewoon niet zo persoonlijk aantrekken, het is tenslotte maar een suffe slowchatreeks op een forumquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en vele met jou in dit topic. Ik dus niet en daarom blijf ik veelal weg.
Maar het topic blijft trekken
Buigen voor terreur noemen we datquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en vele met jou in dit topic. Ik dus niet en daarom blijf ik veelal weg.
Maar het topic blijft trekken
sommigen vinden dat niet onder de categorie 'leuk' of 'vermaak' vallenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:11 schreef HeatWave het volgende:
Je moet het je gewoon niet zo persoonlijk aantrekken, het is tenslotte maar een suffe slowchatreeks op een forum.
Ik zit hier gewoon regelmatig wat stoom af te blazen, krijg ook regelmatig een sneer ofzo, nou en? Gewoon lachen erom en terug etteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |