Maar de rest van het jaar ligt je doos natuurlijk niet in- en uitwendig aan stukken gereten met allerlei infectie-gevaar van dien op de loer enzoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:34 schreef p_iglet het volgende:
de badkamer soppen, het toilet soppen, de was doen, het bed verschonen (en dan dus nog meer was hebben, want dat bed moet blijkbaar dagelijks verschoont).
En overal van die klote muisjes overheen flikkeren, zelfs als ze fruitsalade maakt
Echt in mijn kraamweek is de badkamer vaker gesopt dan hier normaal in een half jaar gebeurd...
1a2x per dag
Ik moest het dus vorige week in 5 min opgedronken hebben!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:20 schreef Webkim het volgende:
Oh, glucosetolerantietest, gross he, dat drankje Soempie?! Ik kon het ook niet ineens achterover kloeken, dus heb het half kokhalzend beetje bij beetje binnengewerkt toen, iew! Moest jij ook op de poli blijven tot de volgende bloedafname? Ik wel toen, heb daar een beetje zitten breien.
Dat heb ik ook wel een beetje. Gelukkig hebben we wel hulp in huis maar ik ben ook een vrij slechte huisvrouw. Maar misschien is het straks door de nesteldrang wel ineens blinkend schoon.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 05:25 schreef SummerBreeze het volgende:
ik zie zelf een beetje heel erg op tegen kraamzorg. Zelf zijn wij namelijk niet zo heel erg netjes en ik ben dus vooral bang dat ze raar opkijkt dat het hier niet blinkt en dat er her en der wat rommel ligt. Leven in een showroom is gewoon niets voor ons. Verder heb ik het idee dat ik een beetje mensenschuw ben ofzo. Ik hou er echt niet van om mensen lang om me heen te hebben (enkele mensen zoals familie en hele goede vrienden daargelaten natuurlijk). Maarja, we zien wel hoe het loopt.
Ik hoop dat je zo nog even kan slapen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 05:25 schreef SummerBreeze het volgende:
Hier nu overigens een van mijn slechtste nachten tot nu toe in progress. Ik heb pas een half uurtje soort van geslapen, werd echter wakker van een hele nare droom en sindsdien is er steeds wel iets aan de hand op het moment dat ik in slaap dreig te vallen: een snurkende vriend, een irritante kat die op bed springt of aan de deur krabt, een tiet die zo pijn doet dat ik er van lig te huilen.
Ik vind zwanger zijn ineens niet zo heel erg leuk meer. Vooral die pijnlijke tieten/tepels kunnen me gestolen worden. Helemaal omdat ik nog niets gevonden heb dat de pijn laat weggaan...
Ik heb precies hetzelfde... kan wel blijven slapen voor m'n gevoel!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:01 schreef Kyara het volgende:
tja, goed en lang slapen betekent hier helaas ook niet dat de energie overloopt. Romd 3 uur val ik steevast weer in slaap en ook 's avonds kost het me moeite om tot 20.00 uur wakker te blijven.
Ik weet niet waar je woont maar voor beiden geldt in sommige steden toch wel zo vroeg mogelijk inschrijven dus goed dat je er mee aan de slag gaatquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 10:29 schreef klumsy het volgende:
Kraamzorg... nog helemaal niet in verdieptdat zal ik het weekend eens gaan doen!
Volgende week wel een afspraak bij 2 kdv om eens een kijkje te gaan nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MJ had al spuiten gehad voor longrijping van haar kleine meidquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:00 schreef Nirak het volgende:
Mooie aankoop TJ!
Hier ook nog steeds dat onwerkelijke gevoel, gaat vast over als we onze frummel vast hebben
SWJim, herkenbaar
MissJ, fantastisch! Ik hoop dat ze voorlopig weg blijvenzit je al in de veilige zone?
Zoiets word wel enorm warm, ik zou dat persoonlijk toch afraden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:35 schreef TimeJumper het volgende:
Ik moet nog een kruik kopen, maar nu kwam ik dit tegen http://www.pittenzak.nl/bestellen/
Heeft iemand daar ervaring mee? Jaren geleden heb ik eens zo'n zak gehad en weet nog wel dat het heerlijk warm is en lekker snel in de magnetron.
Het lijkt mij veel handiger dan een waterkruik.
Dus iemand ervaring hiermee in combinatie met baby's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |