abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:29:43 #251
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_100370333
Dat sowieso Susie, ik had mezelf echt geen raad geweten met Willem alleen thuis. Ik dacht vooraf dat ik wel van wanten wist, maar ik heb mezelf nog nooit zo onzeker gevoeld als die eerste nacht met z'n drietjes. Toen de kraamhulp eenmaal vertrok voelde ik mezelf er al heel wat beter tegen opgewassen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:38:46 #252
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100370762
Ik wist niet eens hoe ik een baby goed moest vasthouden. Of hoe je een baby afdroogt (deppen dus, en wel in elk spleetje en rimpeltje). Wat ik nu nog niet weet is waar babyolie voor is en de kraamhulp is al anderhalve week weg :D lang leve internet en het fokforum!
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 21:53:36 #253
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100371537
Phew, gelukkig ben ik niet de enige! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 00:09:06 #254
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100377664
Dank jullie wel voor de reacties, de veel verschillende persoonlijke reacties op de kraamzorg.
Wat vlindur zegt, eventueel kan ik haar eerder naar huis sturen, als ik toe ben aan privacy ;)

Tsja ik weet niet, misschien ben ik nogal eigenwijs of overmoedig :+ maar een baby wassen, luier wisselen en zo, dat heb ik weleens gedaan en zie daar ook niet tegenop.
En ik denk nog naief dat alles toch wel een beetje vanzelf gaat, zoals borstvoeding en zo :+
Maar inderdaad wie weet hoe gescheurd en afgemat ik uit die bevalling kom en rol ik dan de rode loper voor de kraamzorg uit ;)
Ik had alleen de gedachte wat moet ze 6 uur lang hier doen, mij checken en de baby checken daar doe je toch ook geen 6 uur over, dus wat doet ze (of wat doen we) de rest van de tijd.
En zo groot is ons appartment helemaal niet, dus daar ben je ook gauw klaar mee.
En bezoek komt 's avonds dus... afijn we hebben een grote tv, kan ze altijd nog tv kijken :9
Maar ik moet me gewoon niet zo druk maken :P , daar zal het wel aan liggen. :{

Nirak, ik heb alle kleertjes en bijkomstige dingen al een keer gewassen :+ en ik ben morgen 25 weken :P

Beesie-Jen lekker hormonster dat je er bent, hier een dikke knuffel :*

MissJones goed om te horen, en óp naar de volgende goede dag ^O^
Rayen 2½ jaar!
pi_100378773
de badkamer soppen, het toilet soppen, de was doen, het bed verschonen (en dan dus nog meer was hebben, want dat bed moet blijkbaar dagelijks verschoont).
En overal van die klote muisjes overheen flikkeren, zelfs als ze fruitsalade maakt :r

Echt in mijn kraamweek is de badkamer vaker gesopt dan hier normaal in een half jaar gebeurd...
1a2x per dag 8)7
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 00:52:36 #256
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_100379463
Ik zag het ook niet zitten om een kraamhulp te hebben, maar ik heb bijna gejankt toen ze wegging.
Het huis is hier nog nooit zo netjes geweest, ze ging constant met peuter de deur uit, even naar het park of een boodschapje doen. Ik houd helemaal niet van mensen in mijn huis maar zij ging gewoon haar eigen gang en had precies in de gaten hoe ons huishouden werkt, dat moet je maar net treffen natuurlijk.
pi_100381988
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 00:34 schreef p_iglet het volgende:
de badkamer soppen, het toilet soppen, de was doen, het bed verschonen (en dan dus nog meer was hebben, want dat bed moet blijkbaar dagelijks verschoont).
En overal van die klote muisjes overheen flikkeren, zelfs als ze fruitsalade maakt :r

Echt in mijn kraamweek is de badkamer vaker gesopt dan hier normaal in een half jaar gebeurd...
1a2x per dag 8)7
Maar de rest van het jaar ligt je doos natuurlijk niet in- en uitwendig aan stukken gereten met allerlei infectie-gevaar van dien op de loer enzo :Y)
In de kraamweek liever iets te hygienisch en een keertje onnodig die wasmachine aan of dat bed verschoond dan een keer te weinig imho. Ik herken het wel, ik moest er ook om lachen, dat ding stond hier bij allebei ook vol-continu te blazen :') maar och.

Hier ook een hele lieve kraam die met mijn oudste ging wandelen enzovoorts. Ik heb bij de intake van het kraambureau twee dingen aangegeven. Ik wilde heel graag een niet-rookster, en ik heb aangegeven dat ik verwachtte weinig hulp nodig te hebben bij borstvoeding en de verzorging van mijn baby (en dan bedoel ik vooral het leren van dingen), maar dat ik het belangrijk vond dat iemand zich een beetje kon ontfermen over oudste en er voor haar ook een feestje van kon maken. En dat deed ze, met verve O+ er zijn nog nooit zoveel liedjes gezongen, boekjes gelezen, met haartjes getut en buiten gevoetbald en weet ik wat nog meer als toen :D
Daar at ik zelf met liefde mijn appel voor uit het vuistje, in plaats van vakkundig in stukjes in een bakje met een parasolletje erin en muisjes erover ;)
:)
pi_100383360
ik zie zelf een beetje heel erg op tegen kraamzorg. Zelf zijn wij namelijk niet zo heel erg netjes en ik ben dus vooral bang dat ze raar opkijkt dat het hier niet blinkt en dat er her en der wat rommel ligt. Leven in een showroom is gewoon niets voor ons. Verder heb ik het idee dat ik een beetje mensenschuw ben ofzo. Ik hou er echt niet van om mensen lang om me heen te hebben (enkele mensen zoals familie en hele goede vrienden daargelaten natuurlijk). Maarja, we zien wel hoe het loopt.

Hier nu overigens een van mijn slechtste nachten tot nu toe in progress. Ik heb pas een half uurtje soort van geslapen, werd echter wakker van een hele nare droom en sindsdien is er steeds wel iets aan de hand op het moment dat ik in slaap dreig te vallen: een snurkende vriend, een irritante kat die op bed springt of aan de deur krabt, een tiet die zo pijn doet dat ik er van lig te huilen.

Ik vind zwanger zijn ineens niet zo heel erg leuk meer. Vooral die pijnlijke tieten/tepels kunnen me gestolen worden. Helemaal omdat ik nog niets gevonden heb dat de pijn laat weggaan...
pi_100383892
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:20 schreef Webkim het volgende:
Oh, glucosetolerantietest, gross he, dat drankje Soempie?! Ik kon het ook niet ineens achterover kloeken, dus heb het half kokhalzend beetje bij beetje binnengewerkt toen, iew! Moest jij ook op de poli blijven tot de volgende bloedafname? Ik wel toen, heb daar een beetje zitten breien. :X
Ik moest het dus vorige week in 5 min opgedronken hebben!! :r En ik moest inderdaad ook blijven op de poli, en dat wist ik niet/was ik vergeten en had niks bij me... BORING 2 uur daar zitten..
Vond het ook heel vies, was er echt heel misselijk van geworden, wat een troep!
pi_100384145
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 05:25 schreef SummerBreeze het volgende:
ik zie zelf een beetje heel erg op tegen kraamzorg. Zelf zijn wij namelijk niet zo heel erg netjes en ik ben dus vooral bang dat ze raar opkijkt dat het hier niet blinkt en dat er her en der wat rommel ligt. Leven in een showroom is gewoon niets voor ons. Verder heb ik het idee dat ik een beetje mensenschuw ben ofzo. Ik hou er echt niet van om mensen lang om me heen te hebben (enkele mensen zoals familie en hele goede vrienden daargelaten natuurlijk). Maarja, we zien wel hoe het loopt.
Dat heb ik ook wel een beetje. Gelukkig hebben we wel hulp in huis maar ik ben ook een vrij slechte huisvrouw. Maar misschien is het straks door de nesteldrang wel ineens blinkend schoon.

Ik ga wat betreft bevalling ook een beetje uit van worst case senario. Zelf flink in de kreukels, manlief die van toeten nog blazen weet, problemen met borstvoeding, kraamtranen en zelf ook geen benul hebben.... Nou, dan lijkt een kraamzorg toch wel een uitkomst....

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 05:25 schreef SummerBreeze het volgende:
Hier nu overigens een van mijn slechtste nachten tot nu toe in progress. Ik heb pas een half uurtje soort van geslapen, werd echter wakker van een hele nare droom en sindsdien is er steeds wel iets aan de hand op het moment dat ik in slaap dreig te vallen: een snurkende vriend, een irritante kat die op bed springt of aan de deur krabt, een tiet die zo pijn doet dat ik er van lig te huilen.

Ik vind zwanger zijn ineens niet zo heel erg leuk meer. Vooral die pijnlijke tieten/tepels kunnen me gestolen worden. Helemaal omdat ik nog niets gevonden heb dat de pijn laat weggaan...
Ik hoop dat je zo nog even kan slapen. :*

Ik heb mijn 12 uur er weer opzitten. Heerlijk geslapen (sorry), kan nog wel een uurtje of wat slapen maar mijn lijf wil niet meer liggen. Alles doet pijn en zit vast. En ik ben een beetje hyper want we gaan straks weer baby kijken bij de pretecho *O*
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 09:32:25 #261
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100384476
bleeeuhhh; ik wil ook weer zo graag een keer een nacht doorslapen... ik ben 5 keer naar het toilet geweest, en had het warm, en heb veel wakker gelegen....Gelukkig is het weekend en is T thuis, dus die gaat nog ff met Evie op pad straks, kan mama nog een poging doen tot iets extra slaap...
(wallen tot mijn knieen en hoofdpijn nu....)
*meldt*

alle andere slechte slaapsters vast een :*

en kraamhulp heb ik dus geen ervaring mee, vorige keer bijna 2 weken in het ziekenhuis doorgebracht. Eerst zag ik het ook niet zo zitten, maar besef me steeds meer dat het ook wel lekker is, iemand die dingen kan doen die je zelf ff niet kan doen, iemand die mijn dreumes af en toe ff entertaint etc...
en als ik behoefte heb aan privacy sluit ik me dus gewoon ff een poosje op in de slaapkamer met mijn mini.. O+ we zullen zien hoe het gaat :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100384837
tja, goed en lang slapen betekent hier helaas ook niet dat de energie overloopt. Romd 3 uur val ik steevast weer in slaap en ook 's avonds kost het me moeite om tot 20.00 uur wakker te blijven.
pi_100384962
Hier ga ik voor de 3e keer mijn kraamtijd in het kraamhotel doorbrengen. Ook een beetje door wat iedereen aangeeft. Het idee dat er een ander in je huis dingen doet die je zelf helemaal anders zou doen. Ik vind het ook moeilijk om dingen uit handen te geven enzo.
Kraamhotel vond ik ideaal. Lekker op me eigen eilandje, en als ik dingen wilde weten of hulp nodig had was er iemand voor me. Al de kraamvisite daar laten komen. En eenmaal thuis lekker tijd voor "ons gezinnetje".
Ik ben nu 26 weken en een half :) Heerlijk gevoel.
Voel me zelf nog wel steeds belabberd (inmiddels ijzertabletten, viel flauw duizelig enzo, nog steeds hartkloppingen en binnen een poep en een scheet buiten adem) maar ben heel blij met elke beweging die ik voel. En die voel ik nu echt heel goed O+
Verder is vooral manlief (jaja de 26e ben ik "even"getrouwd) bezig in ons nieuwe huis. Op 1 sep gaan we over en er moet nog veel gebeuren.
Voor de baby moet nog alles aangeschaft worden, van kamertje tot kleertjes. Maar dat leek ons handiger om gelijk in het nieuwe huis te doen. Ik word daar nu toch wel een beetje onrustig van hoor.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_100385148
Goedemorgen!

Donderdagavond zijn we teruggekomen van 3 weken Frankrijk.
We hebben het heerlijk gehad! Ik was en ben nog wel erg misselijk, veel last van boeren en kokhalzen en daardoor soms ook overgeven. En dus de hele dag continu misselijk.
Eten en drinken smaakt me niet meer. Kan niks vinden dat me wel lekker smaakt.

Vandaag precies 13 weken zwanger!! Dinsdag weer een echo (de termijnecho) hopelijk horen we dan ook het hartje ipv het alleen zien kloppen op beeld. Vind het wel erg spannend, soms momenten dat ik dacht dat het niet goed was. Nu (door de misselijkheid en mijn buik groeit) voel ik dat het wel goed zit daarbinnen.
Hopelijk houdt de misselijkheid snel op. Bij m'n zoon stopte het rond week 15, maar de hele zwangerschap door veel last van boeren en kokhalzen.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100385155
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:01 schreef Kyara het volgende:
tja, goed en lang slapen betekent hier helaas ook niet dat de energie overloopt. Romd 3 uur val ik steevast weer in slaap en ook 's avonds kost het me moeite om tot 20.00 uur wakker te blijven.
Ik heb precies hetzelfde... kan wel blijven slapen voor m'n gevoel!
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_100385196
Gisteren echo gehad en alles zag er weer goed uit O+
nu 26 augustus nog een echo en dan 16 september de 20 weken echo!
Ben echt zo benieuwd of het jongetjes, meisjes of een jongen en een meid zullen zijn :)

Gisteren al behang gekocht voor de kamer, dus dat gaan we morgen doen.
Lief is nu bezig met alles te witten, zodat we na het weekend lekker klaar zijn met het "grote" werk.
pi_100385213
Kraamzorg... nog helemaal niet in verdiept :@ dat zal ik het weekend eens gaan doen!
Volgende week wel een afspraak bij 2 kdv om eens een kijkje te gaan nemen :)
pi_100385480
Susie, vandaag zijn we 29 weken zwanger *O*

Een knuffel voor de slechte slapers hier.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 11:35:28 #269
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100386334
*O* Ja, Nirak alweer 29 weken! *O*
pi_100386381
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 10:29 schreef klumsy het volgende:
Kraamzorg... nog helemaal niet in verdiept :@ dat zal ik het weekend eens gaan doen!
Volgende week wel een afspraak bij 2 kdv om eens een kijkje te gaan nemen :)
Ik weet niet waar je woont maar voor beiden geldt in sommige steden toch wel zo vroeg mogelijk inschrijven dus goed dat je er mee aan de slag gaat ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 11:55:19 #271
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100386769
p_iglet, het bed elke dag verschonen, damn. Ik heb maar 2 sets overtrekken en die wissel ik elke keer af.
Kijk aan dat "moeten" heb ik dus een hekel. Zonde van een droger die elke keer zo'n groot dekbed droog moet blazen of ik "moet" nog andere sets erbij kopen.
Kijk daar heb je het alweer, dat "moeten". :9

En die muisjes.... tenzij ze ze zelf meeneemt komt hier geen muisje ergens overheen. Ik heb een grote hekel aan die vieze dingen. :r
Heb al bedacht als de baby eindelijk geboren is, dan neemt mijn vriend voor zijn collega's van die 1 stuks verpakte chocolaatjes mee met daarop de naam van de baby.
Veel makkelijker en lekkerder dan dat beschuitje met die gore muisjes :Y

Summerbreeze dan ben ik ook wel mensenschuw, lijkt me ook geweldig irritant "een vreemde" in je eigen huis uren om je heen te hebben.
En normaal ben ik ook niet zo'n poetsmiep, maar tsjonge jonge mijn huis is door nesteldrang nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest.
Ik sta er elke dag verbaast van. :D
Volgens mij moet die wel vroeger geboren worden want al zo vroeg nesteldrang is toch wel een beetje raar
Goh Summerbreeze jij moet na mij bevallen, en je tiet die al zo pijnlijk is?
IK heb wel ongeloofelijke gevoelige tepels.

Kyare lekker echo kijken, ik wil ookkkkkkk (gelukkig kan ik volgende week vrijdag weer kijken)

Goh kraamhotel, helemaal niet bij nagedacht. Jammer, dat zou inderdaad misschien een mooie optie zijn geweest.

Klumsy, en ik vond het vooral heel leuk om "gericht" babyspullen te kunnen kopen als je eenmaal weet wat het word.

Mijn buik groeit gestaag door, gisteren kwam ik er tot mijn schrik achter dat ik met mijn vinger de "bodem" van mijn navel makkelijk kon aanraken :o
Straks heb ik helemaal geen navel meer brrrr beetje eng hoor.
Rayen 2½ jaar!
pi_100386942
Zo'n kraamverzorgster is er niet om je huis te keuren op schoonheid hoor dames. Tenzij het schimmel op de muren staat en het een gevaar voor iedereen is misschien ;)

Als je geen muisjes wil/lust kan je dat toch aangeven? En hier hebben we in overleg om de dag het bed verschoond. Wij hebben geen droger dus dat overtrek was in de winter echt niet snel genoeg droog om er de volgende dag meteen weer op te gooien.

Het zijn geen heksen. Er valt heel goed met ze te praten en overleggen hoor.

Als het je tweede kindje is, is de situatie alweer heel anders maar bij een eerste denk ik dat zowel borst- als kunstvoeding een veel onzekerder verhaal is dan je van tevoren denkt en is het fijn dat er iemand is om je te begeleiden daarin.
The way you rock'n'roll
pi_100387020
hahahaha die van ons begreep het na 100x echt niet hoor dat ik geen muisjes lust :D
Net als dat ik diksap heerlijk vind, maar echt niet lust als je dat 1 op 4 aanmaakt. :r
pi_100387040
Oké je houdt altijd eigenwijze exemplaren natuurlijk :D
The way you rock'n'roll
pi_100388669
Vandaag 18 weken en net terug van de pretecho. Wat was dat ontzettend leuk!

Ze heeft ook meteen opgemeten en gekeken en alles ziet er goed uit. Geeft ook weer rust voor de 20 weken echo
(de echoscopist die de pretecho heeft gemaakt werkt ook bij het instituut waar wij de seo moeten laten maken en geeft ook les dus ze weer wel waar ze het over heeft)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100389466
mooie plaatjes kyara, en een jongetje!! hartstikke leuk!
pi_100389782
Wat mooi en fijn kyara :)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:11:12 #278
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100391457
Mooie echo's Kyara!
pi_100392392
Kyara, mooie plaatjes!

Het bedden verschonen ging hier ook niet elke dag. In overleg met de kraam afgesproken dat we het deden, als het nodig was, en anders om de dag. Had wel een 3e set beddengoed gekocht, aangezien we geen droger hebben. Maar die was niet echt nodig geweest.
Onze kraam was echt niet zo van het moeten.
Ik moest ook rusten na de lunch, maar haar alternatief dat ik in ieder geval even rustig op bed wat was ging vouwen was ook prima.

Ik kan de bodem van mijn navel zien. Mijn buik heeft er goed zin in deze keer ;)
pi_100392554
kyara O+ wat een mooie fotootjes

en knulletje O+
pi_100392968
Kyara een jongetje !! mooie foto's O+ O+
En ik durf het bijna niet te zeggen, en durf niet te juichen maar ik heb sinds vannacht, sinds uur of 4, geen weeën meer !!!
Waardoor ik ook wat uren aan slaap heb kunnen inhalen. :Z
pi_100393123
MJ, fijn dat je beter geslapen hebt! Krijg je in ieder geval wat meer rust. Geniet er maar even van!
  Moderator zaterdag 6 augustus 2011 @ 16:18:21 #283
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100393392
En we hebben er weer een kwaaltje bij ... opvliegers. Mên, zo uit het niets krijgt ze een rode kop en begint ze te zweten als een otter :{
F.K.A. SuperwormJim
pi_100394164
Miss Jones, wat fijn zeg geen weeën meer en dus lekker slaap ingehaald, heeeerlijk!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:41:42 #285
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100395800
Kyara ook een jongetje *O*

MissJones heerlijkkkkkk *O* nou maar duimen dat er vele weeën-loze nachten en dagen komen.

SuperWormJim, wat een "raar" kwaaltje, en heel vervelend lijkt me.

Ik heb net een kinderwagen op marktplaats gekocht *O*
Morgen ga ik hem ophalen, kan het nog steeds soms niet geloven dat we straks een kindje krijgen soms. Dus kasten liggen al vol met kleertjes, maar als straks die kinderwagen hier staat, blijf het soms nog een beetje vreemd vinden hahaha :9

Kijk dit is ém,

Rayen 2½ jaar!
pi_100396285
Mooie aankoop TJ!
Hier ook nog steeds dat onwerkelijke gevoel, gaat vast over als we onze frummel vast hebben :)

SWJim, herkenbaar :')

MissJ, fantastisch! Ik hoop dat ze voorlopig weg blijven :) zit je al in de veilige zone?
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 18:06:32 #287
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100396430
super, missjones!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 18:32:38 #288
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100396996
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:00 schreef Nirak het volgende:
Mooie aankoop TJ!
Hier ook nog steeds dat onwerkelijke gevoel, gaat vast over als we onze frummel vast hebben :)

SWJim, herkenbaar :')

MissJ, fantastisch! Ik hoop dat ze voorlopig weg blijven :) zit je al in de veilige zone?
MJ had al spuiten gehad voor longrijping van haar kleine meid :Y zeg ik alvast voordat zijzelf dit kan zeggen héhe'...
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 18:35:13 #289
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100397054
Ik moet nog een kruik kopen, maar nu kwam ik dit tegen http://www.pittenzak.nl/bestellen/
Heeft iemand daar ervaring mee? Jaren geleden heb ik eens zo'n zak gehad en weet nog wel dat het heerlijk warm is en lekker snel in de magnetron.
Het lijkt mij veel handiger dan een waterkruik.
Dus iemand ervaring hiermee in combinatie met baby's?
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 18:45:58 #290
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100397393
Goed gescoord TJ!

Wat een goed bericht MJ! Lekker veel bijslapen nu!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 18:50:03 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100397513
helluw :)

ahhhh Kyara wat een toffe echo!! :D en gewoon een zoon op komst! tof hoor :D

Oooo Mj eindelijk eens een beetje goed nieuws van jou!
*O* *O* *O*

Beregd en Piglet al gespot vandaag?? Piglet je hebt meldplicht hoor!! :Y :o :+ :+ :+

Hilliebilli; bij jou dus nog alles rustig begrijp ik???

TJ; toffe kinderwagen, mooie kleur. Wij hebben ook een Buzz en bevalt helemaal prima :D
pi_100398431
TJ, wij hebben ook een pittenzak en het een keertje gebruikt tegen de krampjes voor Eva.
Persoonlijk zou ik hem niet gebruiken als zijnde kruik. Een ouderwetse kruik geeft zo'n 4 uur warmte af, terwijl zo'n pittenzak al met een kwartiertje de grootste warmte kwijt is.
Je zou hem dus wel in huis kunnen halen voor bijvoorbeeld buikpijn en dergelijke.
Een vriendin van me had het in de vorm van een olifantje. Zijn buikje zat vol met die pitten en dat ligt lekkerder bij je kindje dan zo'n grote zak.
Ik weet alleen niet waar ze hem gekocht heeft.
pi_100398724
Ik ben er echt wel hoor :D

D'r gebeurd hier nog helemaal niks, naja iets meer harde buiken en iets meer actief zwanger zeg maar, maar dat mag onderhand ook wel met 37.1... Net maar even heel slim bedacht dat t_igger Pepijn morgen avond naar oma brengt ipv ik maandag middag. Dan hoef ik niet helemaal naar brabant te rijden en heb ik alle tijd om eindelijk eens babywasjes etc te gaan doen.

En ik beval sowieso niet voor volgende week zaterdag, dat kan planningstechnisch helemaal niet :+

Autostoeltje, babysokjes, sterilisator, kruik, ledikantje en weet ik wat allemaal nog meer staat nog bij schoonpa op zolder :D
Ik heb geloof ik alleen 50/56 kleding, hydrofielluiers en beddengoed hier al.

Wat fijn MJ dat het wat rustiger is in je buik, ik duim voor je dat dat zo blijft ^O^
pi_100399897
MJ, wat een supernieuws dat de weeën weg zijn (of in ieder geval waren). Hopen dat het zo blijft.

Hier vandaag stof voor gordijnen, gordijnrails en een deel van de verlichting gekocht. En over een meubelboulevard lopen als je misschien 2,5 uur geslapen hebt de voorgaande nacht kan ik niemand aanraden.

Morgen de stof voor de gordijnen voorwassen in verband met krimp en dan maandag de naaimachine ophalen bij m'n moeder. Ik heb er zin in :D
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 20:45:06 #295
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100400988
Avond :O !

Poeh, druk dagje achter de rug hier, nou met de pootjes omhoog op de bank even genieten van de rust :P !

miss-jones, even jompelen voor jou *O* *O* *O* Geen weeën meer!! Hopelijk blijft het zo!

Kyara een heus manneke in d'r buik! Whoehoew! Ik moet nog 2 nachies slapen!

TimeJumper, leuke wagen!

En even voor iedereen die ik vergeten ben, mijn geheugen is af en toe een vergiet maar ik ben gewoon even vergeten wat ik nog allemaal wou typen :@ !
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 20:46:57 #296
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100401066
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:35 schreef TimeJumper het volgende:
Ik moet nog een kruik kopen, maar nu kwam ik dit tegen http://www.pittenzak.nl/bestellen/
Heeft iemand daar ervaring mee? Jaren geleden heb ik eens zo'n zak gehad en weet nog wel dat het heerlijk warm is en lekker snel in de magnetron.
Het lijkt mij veel handiger dan een waterkruik.
Dus iemand ervaring hiermee in combinatie met baby's?
Zoiets word wel enorm warm, ik zou dat persoonlijk toch afraden.
We gebruiken het wel nu (Roy morgen 2jr) als Roy veel buikpijn heeft.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100401223
Ik zit met m'n voeten in een bak water met ijs :') echt heerlijk :)
pi_100401252
Kyara mooie echo's O+ en een jongetje wat leuk! O+
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:00:02 #299
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100405769
Thanks Danic en Bar. Tsja als die niet zo lang warm blijft heeft het weinig zin. Dan ga ik maar zo'n ouderwetse kruik bij de Hema halen.

Mooi effei een bevestiging van Beessie-Jen, vond het lastig zonder ervaring een kinderwagen te kopen. Eigenlijk maar gekocht gewoon op "looks" . Dus goed om te horen dat hij dus ook in de praktijk bevalt.
Ik kan eigenlijk niet wachten tot morgen om hem te halen. :@ ;)
Nog een dom vraagje waarschijnlijk :@ , maar er zit dus een winterzak bij de kinderwagen, leg je daar je baby dan gewoon in met jasje en zo. Of leg je hem ook nog daarin met lakentje en dekentje?
Of iets extra's, het lijkt me dan toch gewoon wat fris of zo.
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:19:15 #300
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100406460
@TJ; die grote winterzak is voor in de buggy; dus als je kindje wat groter is..
en die kleine voor in de maxicosi.
En ik deed bij echt koud weer gewoon een jas aan, en dan de voetenzak eroverheen.. (kindje zit natuurlijk wel stil in de buggy of maxicosi).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')