abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100389466
mooie plaatjes kyara, en een jongetje!! hartstikke leuk!
pi_100389782
Wat mooi en fijn kyara :)
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 15:11:12 #278
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100391457
Mooie echo's Kyara!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100392392
Kyara, mooie plaatjes!

Het bedden verschonen ging hier ook niet elke dag. In overleg met de kraam afgesproken dat we het deden, als het nodig was, en anders om de dag. Had wel een 3e set beddengoed gekocht, aangezien we geen droger hebben. Maar die was niet echt nodig geweest.
Onze kraam was echt niet zo van het moeten.
Ik moest ook rusten na de lunch, maar haar alternatief dat ik in ieder geval even rustig op bed wat was ging vouwen was ook prima.

Ik kan de bodem van mijn navel zien. Mijn buik heeft er goed zin in deze keer ;)
pi_100392554
kyara O+ wat een mooie fotootjes

en knulletje O+
pi_100392968
Kyara een jongetje !! mooie foto's O+ O+
En ik durf het bijna niet te zeggen, en durf niet te juichen maar ik heb sinds vannacht, sinds uur of 4, geen weeën meer !!!
Waardoor ik ook wat uren aan slaap heb kunnen inhalen. :Z
pi_100393123
MJ, fijn dat je beter geslapen hebt! Krijg je in ieder geval wat meer rust. Geniet er maar even van!
  Moderator zaterdag 6 augustus 2011 @ 16:18:21 #283
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_100393392
En we hebben er weer een kwaaltje bij ... opvliegers. Mên, zo uit het niets krijgt ze een rode kop en begint ze te zweten als een otter :{
F.K.A. SuperwormJim
pi_100394164
Miss Jones, wat fijn zeg geen weeën meer en dus lekker slaap ingehaald, heeeerlijk!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 17:41:42 #285
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100395800
Kyara ook een jongetje *O*

MissJones heerlijkkkkkk *O* nou maar duimen dat er vele weeën-loze nachten en dagen komen.

SuperWormJim, wat een "raar" kwaaltje, en heel vervelend lijkt me.

Ik heb net een kinderwagen op marktplaats gekocht *O*
Morgen ga ik hem ophalen, kan het nog steeds soms niet geloven dat we straks een kindje krijgen soms. Dus kasten liggen al vol met kleertjes, maar als straks die kinderwagen hier staat, blijf het soms nog een beetje vreemd vinden hahaha :9

Kijk dit is ém,

Rayen 2½ jaar!
pi_100396285
Mooie aankoop TJ!
Hier ook nog steeds dat onwerkelijke gevoel, gaat vast over als we onze frummel vast hebben :)

SWJim, herkenbaar :')

MissJ, fantastisch! Ik hoop dat ze voorlopig weg blijven :) zit je al in de veilige zone?
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 18:06:32 #287
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_100396430
super, missjones!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 18:32:38 #288
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100396996
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:00 schreef Nirak het volgende:
Mooie aankoop TJ!
Hier ook nog steeds dat onwerkelijke gevoel, gaat vast over als we onze frummel vast hebben :)

SWJim, herkenbaar :')

MissJ, fantastisch! Ik hoop dat ze voorlopig weg blijven :) zit je al in de veilige zone?
MJ had al spuiten gehad voor longrijping van haar kleine meid :Y zeg ik alvast voordat zijzelf dit kan zeggen héhe'...
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 18:35:13 #289
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100397054
Ik moet nog een kruik kopen, maar nu kwam ik dit tegen http://www.pittenzak.nl/bestellen/
Heeft iemand daar ervaring mee? Jaren geleden heb ik eens zo'n zak gehad en weet nog wel dat het heerlijk warm is en lekker snel in de magnetron.
Het lijkt mij veel handiger dan een waterkruik.
Dus iemand ervaring hiermee in combinatie met baby's?
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 18:45:58 #290
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100397393
Goed gescoord TJ!

Wat een goed bericht MJ! Lekker veel bijslapen nu!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 18:50:03 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100397513
helluw :)

ahhhh Kyara wat een toffe echo!! :D en gewoon een zoon op komst! tof hoor :D

Oooo Mj eindelijk eens een beetje goed nieuws van jou!
*O* *O* *O*

Beregd en Piglet al gespot vandaag?? Piglet je hebt meldplicht hoor!! :Y :o :+ :+ :+

Hilliebilli; bij jou dus nog alles rustig begrijp ik???

TJ; toffe kinderwagen, mooie kleur. Wij hebben ook een Buzz en bevalt helemaal prima :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100398431
TJ, wij hebben ook een pittenzak en het een keertje gebruikt tegen de krampjes voor Eva.
Persoonlijk zou ik hem niet gebruiken als zijnde kruik. Een ouderwetse kruik geeft zo'n 4 uur warmte af, terwijl zo'n pittenzak al met een kwartiertje de grootste warmte kwijt is.
Je zou hem dus wel in huis kunnen halen voor bijvoorbeeld buikpijn en dergelijke.
Een vriendin van me had het in de vorm van een olifantje. Zijn buikje zat vol met die pitten en dat ligt lekkerder bij je kindje dan zo'n grote zak.
Ik weet alleen niet waar ze hem gekocht heeft.
pi_100398724
Ik ben er echt wel hoor :D

D'r gebeurd hier nog helemaal niks, naja iets meer harde buiken en iets meer actief zwanger zeg maar, maar dat mag onderhand ook wel met 37.1... Net maar even heel slim bedacht dat t_igger Pepijn morgen avond naar oma brengt ipv ik maandag middag. Dan hoef ik niet helemaal naar brabant te rijden en heb ik alle tijd om eindelijk eens babywasjes etc te gaan doen.

En ik beval sowieso niet voor volgende week zaterdag, dat kan planningstechnisch helemaal niet :+

Autostoeltje, babysokjes, sterilisator, kruik, ledikantje en weet ik wat allemaal nog meer staat nog bij schoonpa op zolder :D
Ik heb geloof ik alleen 50/56 kleding, hydrofielluiers en beddengoed hier al.

Wat fijn MJ dat het wat rustiger is in je buik, ik duim voor je dat dat zo blijft ^O^
pi_100399897
MJ, wat een supernieuws dat de weeën weg zijn (of in ieder geval waren). Hopen dat het zo blijft.

Hier vandaag stof voor gordijnen, gordijnrails en een deel van de verlichting gekocht. En over een meubelboulevard lopen als je misschien 2,5 uur geslapen hebt de voorgaande nacht kan ik niemand aanraden.

Morgen de stof voor de gordijnen voorwassen in verband met krimp en dan maandag de naaimachine ophalen bij m'n moeder. Ik heb er zin in :D
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 20:45:06 #295
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100400988
Avond :O !

Poeh, druk dagje achter de rug hier, nou met de pootjes omhoog op de bank even genieten van de rust :P !

miss-jones, even jompelen voor jou *O* *O* *O* Geen weeën meer!! Hopelijk blijft het zo!

Kyara een heus manneke in d'r buik! Whoehoew! Ik moet nog 2 nachies slapen!

TimeJumper, leuke wagen!

En even voor iedereen die ik vergeten ben, mijn geheugen is af en toe een vergiet maar ik ben gewoon even vergeten wat ik nog allemaal wou typen :@ !
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 20:46:57 #296
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_100401066
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 18:35 schreef TimeJumper het volgende:
Ik moet nog een kruik kopen, maar nu kwam ik dit tegen http://www.pittenzak.nl/bestellen/
Heeft iemand daar ervaring mee? Jaren geleden heb ik eens zo'n zak gehad en weet nog wel dat het heerlijk warm is en lekker snel in de magnetron.
Het lijkt mij veel handiger dan een waterkruik.
Dus iemand ervaring hiermee in combinatie met baby's?
Zoiets word wel enorm warm, ik zou dat persoonlijk toch afraden.
We gebruiken het wel nu (Roy morgen 2jr) als Roy veel buikpijn heeft.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_100401223
Ik zit met m'n voeten in een bak water met ijs :') echt heerlijk :)
pi_100401252
Kyara mooie echo's O+ en een jongetje wat leuk! O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:00:02 #299
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_100405769
Thanks Danic en Bar. Tsja als die niet zo lang warm blijft heeft het weinig zin. Dan ga ik maar zo'n ouderwetse kruik bij de Hema halen.

Mooi effei een bevestiging van Beessie-Jen, vond het lastig zonder ervaring een kinderwagen te kopen. Eigenlijk maar gekocht gewoon op "looks" . Dus goed om te horen dat hij dus ook in de praktijk bevalt.
Ik kan eigenlijk niet wachten tot morgen om hem te halen. :@ ;)
Nog een dom vraagje waarschijnlijk :@ , maar er zit dus een winterzak bij de kinderwagen, leg je daar je baby dan gewoon in met jasje en zo. Of leg je hem ook nog daarin met lakentje en dekentje?
Of iets extra's, het lijkt me dan toch gewoon wat fris of zo.
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:19:15 #300
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100406460
@TJ; die grote winterzak is voor in de buggy; dus als je kindje wat groter is..
en die kleine voor in de maxicosi.
En ik deed bij echt koud weer gewoon een jas aan, en dan de voetenzak eroverheen.. (kindje zit natuurlijk wel stil in de buggy of maxicosi).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')