Ik heb:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:45 schreef Dalando het volgende:
Ik ontbijt met
[ afbeelding ]
True story
Ik met Frosties...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:45 schreef Dalando het volgende:
Ik ontbijt met
[ afbeelding ]
True story
Vroeger man, altijd die dingen in de melk laten weken, chocomelk! Dat opdrinken en de rest laten staan, ja toch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:45 schreef Dalando het volgende:
Ik ontbijt met
[ afbeelding ]
True story
Kusje terug, slaap lekker!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:47 schreef FreezePop het volgende:
Ik ga wel meteen slapen. Morgen vroeg op. Kusje voor de dames en vriendschappelijke knuffel voor de heren.
ik gewoon metquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:47 schreef FreezePop het volgende:
Ik ga wel meteen slapen. Morgen vroeg op. Kusje voor de dames en vriendschappelijke knuffel voor de heren.
Heb je, behalve je angst voor lapo's en olijven, nog meer gekke angsten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
Ik durfde niet meer te posten, omdat bijna lapo enzo.
Moet je de rest van de melk bijvullen metquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeger man, altijd die dingen in de melk laten weken, chocomelk! Dat opdrinken en de rest laten staan, ja toch.
Kan moeilijk gaan eten als ik geen trek heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heel slecht en al helemaal nu je op je voeding gaat letten.
Ik snap niet wat daar lekker aan is, van die vieze soppige dingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik gewoon met
[ afbeelding ]
Shakira? Freshly Ground?quote:
Overall vind ik Michael Jackson geweldig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bazenvoer.
Maar DJ dus? Heb je wel een favoriete artiest of iets?
Ook nog 30 minuten bewegen naar werk ofzo? En dan lunchen met een boterham met kaas?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ontbijt meestal met twee stuks fruit.
Ehm.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je, behalve je angst voor lapo's en olijven, nog meer gekke angsten?
deze blijven hard, je moet ook geen goedkope rommel kopenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar lekker aan is, van die vieze soppige dingen.
Ik ben lapohunter.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm.
Topic-open angst? Maar dat staat ook in verband met lapoangst, denk ik. Toch?
Ik ben raar.
Hmm, oké. Michael Jackson maakte wel toffe muziek ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Overall vind ik Michael Jackson geweldig.
Maar nog levend en echt actief niet echt.
Daar heeft het wel veel van weg. Minus dat bewegen, reizen met OV namelijk. Eenmaal aangekomen kan ik wel een broodje door mijn keel krijgen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ook nog 30 minuten bewegen naar werk ofzo? En dan lunchen met een boterham met kaas?
Wat lief.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm.
Topic-open angst? Maar dat staat ook in verband met lapoangst, denk ik. Toch?
Ik ben raar.
Grutjes, wil je erover praten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben lapohunter.
Ik heb lapo trauma's opgelopen in december.
Dat probeer ik nu te compenseren.
Dat is om niet te vretenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Al tijden mijn ontbijt
Ik mis nu gewoon iets unieks bij artiesten het is allemaal te monotoon, unieke bands of artiesten zijn er niet meer. Ja Lady Gaga maar die vind ik vooral heel raar en maakt af en toe een leuke plaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, oké. Michael Jackson maakte wel toffe muziek ja.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Al tijden mijn ontbijt
Daar is je opa nog groot mee geworden.quote:
We kunnen elkaar helpen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, wil je erover praten?
Cker wel, samen met warme melkquote:
hahaha, hard aan het trainen zeker?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Al tijden mijn ontbijt
Ik ontbijt niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:53 schreef Chloroform het volgende:
Serious, ben ik de enige die niet ontbijt?
Ik ontbijt om 2 uur 's middags, telt dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:53 schreef Chloroform het volgende:
Tegenwoordig brunch ik enkel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:53 schreef Chloroform het volgende:
Ja heerlijk, even ontstressen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:53 schreef Dalando het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY.. Was het vingeren leuk?
Ja, zonder ontbijt val ik binnen 30 min om.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:53 schreef Chloroform het volgende:
Nee, dan lunch je gewoon. Trouwens ook mijn standaard.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ontbijt om 2 uur 's middags, telt dat?
Nog hulp ed gehad?quote:
Lady Gaga was even leuk omdat ze anders is, omdat ze haar eigen ding doet. En omdat de deuntjes blijven hangen. Na een poosje wordt het irritant.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis nu gewoon iets unieks bij artiesten het is allemaal te monotoon, unieke bands of artiesten zijn er niet meer. Ja Lady Gaga maar die vind ik vooral heel raar en maakt af en toe een leuke plaat.
Brunchen.. seriously?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tegenwoordig brunch ik enkel.
Nee hoor!quote:
Ja, oké. Spannend.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:53 schreef heloef het volgende:
[..]
We kunnen elkaar helpen.
Jij helpt mij van mijn lapo gehunt af en ik help jou van je angst voor lapo's af.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:53 schreef Chloroform het volgende:
Niet haten op croissantjes en jus. Verse jus dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Met een croissantje, en een glaasje jus.
Ik vind het ook heel spannend.quote:
Vandaag al geweestquote:
Met scharrel?quote:
True, maar dat ga je niet dagelijks eten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet haten op croissantjes en jus. Verse jus dan.
quote:
Hoe enig.quote:
Waarom niet? Was bij mij bijna standaard dat ik elke dag voor college op t station nog een ham/kaas-croissantje en een flesje aardbeien-jus ging halen bij de appie to go.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, maar dat ga je niet dagelijks eten.
Sex on the beach?quote:
We gaan op buienradar kijken en als het gaat regenen en wolken enzo gaan we naar een zwemparadijs.quote:
En dat dus.quote:
Slaap lekker Appel.quote:
Slaap lekker.quote:
Dat is toch niet vers, en die ingepakte croissantjes bij de AH zijn ook niet te eten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom niet? Was bij mij bijna standaard dat ik elke dag voor college op t station nog een ham/kaas-croissantje en een flesje aardbeien-jus ging halen bij de appie to go.
Ga zuipen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:58 schreef Tchock het volgende:
Ik heb liefdesverdriet maar een topic in R&P maken gaat me echt te ver
Van dat soort gekke dingen doen we niet aan, we zijn niet swingers of een "pittig koppel dat seks langs de snelweg heeft", wij hebben een serieuze relatie.quote:
Wiet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
VANACHT WIR PLANTJES KNIPPE BIJ TREES OP ZOLDER.
Je moet ook niet die ingepakte hebben, drol.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is toch niet vers, en die ingepakte croissantjes bij de AH zijn ook niet te eten.
Ik vind dat zo'n leuk account.twitter:conniemeijer twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 14:02:27UT WOR ALLEEN MAAR ERGER MEEJ GERTIE NADAT IK HAAR UT ZIEKEHUIS IN HEB GESLAGE. GISTER IS ZE OPNIEW GEWOND GERAAK http://bit.ly/r8WScS reageer retweet
Eerst ff douchen? *aan*.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
VANACHT WIR PLANTJES KNIPPE BIJ TREES OP ZOLDER.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Van dat soort gekke dingen doen we niet aan, we zijn niet zwingers of een "pittig koppel dat seks langs de snelweg heeft", wij hebben een serieuze relatie.
Hebben ze ze vers daar dan? Hier nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet ook niet die ingepakte hebben, drol.
Wel goed Nederlandsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind dat zo'n leuk account.twitter:conniemeijer twitterde op dinsdag 02-08-2011 om 14:02:27UT WOR ALLEEN MAAR ERGER MEEJ GERTIE NADAT IK HAAR UT ZIEKEHUIS IN HEB GESLAGE. GISTER IS ZE OPNIEW GEWOND GERAAK http://bit.ly/r8WScS reageer retweet
Ik hoor het... geniet helemaalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
DA GEVOEL DA DA JE DENKT DA JE EEN SCHEET MOET LATE MAR DA BLIJKT DAN DIAREE TE ZIJN. DA OVERKWAM MIJ WEER DEZE MORGEN.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
In wat voor gehucht woon jij dat ze geen vers afgebakken croissantjes hebben bij de AH?!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hebben ze ze vers daar dan? Hier niet
Ik heb je tekst 5 keer gelezen, maar kan er niks van maken. Je zinsopbouw zuigt harder dan 4 Poolse hoeren die een half jaar zonder werk zaten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Van dat soort gekke dingen doen we niet aan, we zijn niet zwingers of een "pittig koppel dat seks langs de snelweg heeft", wij hebben een serieuze relatie.
Flevolandquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In wat voor gehucht woon jij dat ze geen vers afgebakken croissantjes hebben bij de AH?!
Hoe hard zuigen 4 Poolse hoeren die een half jaar zonder werk zaten dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb je tekst 5 keer gelezen, maar kan er niks van maken. Je zinsopbouw zuigt harder dan 4 Poolse hoeren die een half jaar zonder werk zaten.
Oh, nou wie weet!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]Alsof je in een serieuze relatie geen seks op het strand kan hebben.
Zo hard dat je pik eraf valt!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe hard zuigen 4 Poolse hoeren die een half jaar zonder werk zaten dan?
alsof ze currywurst eten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan trekt het dekbed je reet in.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wut, volgens mij klopt hij gewoon.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb je tekst 5 keer gelezen, maar kan er niks van maken. Je zinsopbouw zuigt harder dan 4 Poolse hoeren die een half jaar zonder werk zaten.
OMG een mod lachte om mijn grapje.quote:
Speciale vertaling voor jou;quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zwingers?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wut, volgens mij klopt hij gewoon.
4 feiten die ik duidelijk probeerde te maken:
• Van dat soort gekke dingen doen we niet aan.
• We zijn niet zwingers.
• We zij niet een "pittig koppel dat seks langs de snelweg heeft".
• Wij hebben een serieuze relatie.
Swingers.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OMG een mod lachte om mijn grapje.![]()
Alweer!
Lief dagboek...
Zingers bedoelt ze. Ken je he koppel niet dan?quote:
Trekken ze het dekbed er dan ook uit als je klaarkomt zodat je bed uiteindelijk onder de poep zit?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan trekt het dekbed je reet in.
Dat wilde ik inderdaad ff horen.quote:
Taalgrapjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OMG een mod lachte om mijn grapje.![]()
Alweer!
Lief dagboek...
♫ Toeter toeter toeter toeter toeter, met Romana op de scooter. ♫quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zingers bedoelt ze. Ken je he koppel niet dan?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Trekken ze het dekbed er dan ook uit als je klaarkomt zodat je bed uiteindelijk onder de poep zit?
Van die koppels die seks met iedereen gaat hebben omdat dat leuk en fijn is. Google maar op parenclub ofzo.quote:
♫ Eije Eije Eije, wil een stukje met haar rijden ♫quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
♫ Toeter toeter toeter toeter toeter, met Romana op de scooter. ♫
JE MOET JE MUIL HOUWEquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
♫ Eije Eije Eije, wil een stukje met haar rijden ♫
Het was een uiterst serieuze vraag hoor.quote:
♫ Ukke Ukke Ukke Ukke Ukke, da zal nu wel gaan lukken ♫quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
♫ Eije Eije Eije, wil een stukje met haar rijden ♫
Nee, dat werkt alleen bij 2 vingers.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Trekken ze het dekbed er dan ook uit als je klaarkomt zodat je bed uiteindelijk onder de poep zit?
Hoeveel?quote:
Ah, vaak niet de leukste koppels?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Van die koppels die seks met iedereen gaat hebben omdat dat leuk en fijn is. Google maar op parenclub ofzo.
Wil je er een aan iemand verkopen of vraag je of iemand er een heeft?quote:
Hendig sjiek jungske.quote:
Kijk onder het postvakquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hoeveel?
[..]
Ah, vaak niet de leukste koppels?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:08 schreef napoleonfour het volgende:
Aj, de cameraman is neer. Ik herhaal, de cameraman is neer.
Oh oké.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:08 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, dat werkt alleen bij 2 vingers.
Nog van die kekke kraaltjes om je spaken heen?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog van die kekke kraaltjes om je spaken heen?
Geen animal planet kijkenquote:
Uhu. Kreeg een bidon. Zo vet nu!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, meestal bestaan die koppels uit: Een kalende, chubby Kees/Piet/Henk zonder persoonlijke hygiëne en die speciaal onderwijs heeft gevolgd en een dikke roodgeverfde Margreet die wel heel gezellig kan praten en kreunt tijdens de seks.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah, vaak niet de leukste koppels?
Kun je wel handsfree drinken?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhu. Kreeg een bidon. Zo vet nu!
Wat is ditmaal je excuus?quote:
Schoppenaas met knijpers aan mijn voorvork.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tenminste dat beeld heb ik erbij, ik ben nog nooit in een parenclub geweest!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, meestal bestaan die koppels uit: Een kalende, chubby Kees/Piet/Henk zonder persoonlijke hygiëne en die speciaal onderwijs heeft gevolgd en een dikke roodgeverfde Margreet die wel heel gezellig kan praten en kreunt tijdens de seks.
Ah so! inclusief pittig en lekker hip kapsel waarschijnlijk? En vaak met camera bij de handquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee, meestal bestaan die koppels uit: Een kalende, chubby Kees/Piet/Henk zonder persoonlijke hygiëne en die speciaal onderwijs heeft gevolgd en een dikke roodgeverfde Margreet die wel heel gezellig kan praten maar en kreunen tijdens de seks.
Ja eh niet anders dan anders. Gewoon jouw schuld dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je wel handsfree drinken?
[..]
Wat is ditmaal je excuus?
Fivel?quote:
Vergeet de (veel te) zongebruinde huid niet icm gouden sieraden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tenminste dat beeld heb ik erbij, ik ben nog nooit in een parenclub geweest!
Ben ik weer mooi mee klaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja eh niet anders dan anders. Gewoon jouw schuld dus.
pċ gensynquote:
Ja, aan het eind van de avond met de hele groep, naakt en voldaan op de foto.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ah so! inclusief pittig en lekker hip kapsel waarschijnlijk? En vaak met camera bij de hand
Sorry baas.quote:
Volgens mij komen er sowieso enkel dames met een maatje meer en pittig kapsel naar een parenclubquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tenminste dat beeld heb ik erbij, ik ben nog nooit in een parenclub geweest!
Nu word je eng.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, aan het eind van de avond met de hele groep, naakt en voldaan op de foto.
Sorry.quote:
Heb je catch me if you can nog afgekeken?quote:
Hier was dat het vanmiddag al eigenlijk. Bewolking.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:16 schreef monkyyy het volgende:
Maar wordt het morgen echt slecht weer?
Oh gelukkig!quote:
Volgens mijn vader niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:16 schreef monkyyy het volgende:
Nu snel van onderwerp veranderen hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:16 schreef monkyyy het volgende:
Ja leuke film.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je catch me if you can nog afgekeken?
Hier in het oosten was het de hele dag lekker weer hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hier was dat het vanmiddag al eigenlijk. Bewolking.
Eens. Dat deel waar hij piloot speelt en dan al die speelgoedvliegtuigjes in dat bad heeft liggen.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nu snel van onderwerp veranderen he
[ afbeelding ]
Midden Oosten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hier in het oosten was het de hele dag lekker weer hoor
Ja, hier in 't Zeeuwse dus niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hier in het oosten was het de hele dag lekker weer hoor
Save quote as.quote:
Ja, heb wat onderzoek gedaan en blijkt dat hij dat in het echt ook deed!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eens. Dat deel waar hij piloot speelt en dan al die speelgoedvliegtuigjes in dat bad heeft liggen.![]()
![]()
Nee, wel eerder huidkanker.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:19 schreef Crutch het volgende:
Minder ozonlaag betekent warmere zomer toch?
Keuzes, keuzes..
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:20 schreef Chloroform het volgende:
Van pindakaas krijg je ook kanker.
En sla en en en en en..quote:
Oh, dan pas ik.quote:
Wie eet er dan ook sla?quote:
Damn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, heb wat onderzoek gedaan en blijkt dat hij dat in het echt ook deed!
Sindsdien niet meer. Sta het ook dagelijks af te raden aan mensen hier in de supermarkt.quote:
Loop godverdomme eens niet zo te zeiken. Het was prachtig weer vandaag. Eindelijk geen regen, gewoon genieten en bek houden.quote:
Hele film is gebaseerd op waar gebeurt verhaal toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, heb wat onderzoek gedaan en blijkt dat hij dat in het echt ook deed!
Ja mevrouw, sorry mevrouw!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Loop godverdomme eens niet zo te zeiken. Het was prachtig weer vandaag. Eindelijk geen regen, gewoon genieten en bek houden.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sindsdien niet meer. Sta het ook dagelijks af te raden aan mensen hier in de supermarkt.
Ja, waar gebeurt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hele film is gebaseerd op waar gebeurt verhaal toch?
Zeker weer zo'n sog-projectje van je?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sindsdien niet meer. Sta het ook dagelijks af te raden aan mensen hier in de supermarkt.
Nee, een waargebeurd verhaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hele film is gebaseerd op waar gebeurt verhaal toch?
Braaf.quote:
I C WUT U DID DARRRRquote:
Is gebeurd.quote:
Ging vandaag weer erg goed. Ineens lekker weer, verdomme ik was net zo blij met die matige zomer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n sog-projectje van je?
Op Aarde.quote:
Mensen die niet snappen dat het waar gebeurt is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat het is gebeurt is.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat het waar gebeurt is.
Matig van je.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ging vandaag weer erg goed. Ineens lekker weer, verdomme ik was net zo blij met die matige zomer.
*geeft Roosvicee*quote:
Zie hem rijmen dan, wow!quote:
Fuck it ook, fucking harde discussie heb ik hier..quote:
"Er is nog een lange weg te gaan voordat hamburger en kanker in de volksmond met elkaar in verband worden gebracht. Dat is broodnodig."quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:30 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.doorbraak.eu/gebladerte/10097l05.htm
Wat is deze
Mijn oma zei dan altijd een versje op. Ben 'm ff vergeten.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Er is nog een lange weg te gaan voordat hamburger en kanker in de volksmond met elkaar in verband worden gebracht. Dat is broodnodig."
Hamburger...broodnodig...
Pluk een roos zet em op je hoed dan voel je je morgen weer goed of zo?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mijn oma zei dan altijd een versje op. Ben 'm ff vergeten.
Mijn mama zei dan altijd dat het morgen pas weer goed kwamquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:33 schreef Crutch het volgende:
Pluk een roos.
Zet 'm op je hoed,
dan komt alles weer goed.
Probeer voortaan tab-spatie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie ook dat je bij het versturen van een dm automatisch tab-enter doet en dat de pagina dan gaat herladen en je je bericht opnieuw moet typen?!![]()
![]()
En wat nou als ik boos ben omdat ik mijn benen kwijt ben? Krijg ik dan mijn benen terug?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:33 schreef Crutch het volgende:
Pluk een roos.
Zet 'm op je hoed,
dan komt alles weer goed.
Nee, geen last van. Ik ben alleen wel een ? vergeten. ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:34 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie ook dat je bij het versturen van een dm automatisch tab-enter doet en dat de pagina dan gaat herladen en je je bericht opnieuw moet typen?!![]()
![]()
Echte bazen weten dit soort handigheden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:35 schreef Crutch het volgende:
En voor het invoeren van een post doe je tab-tab-spatie.
Er gaat een wereld voor me open.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:35 schreef Crutch het volgende:
Lul niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:35 schreef Crutch het volgende:
Jonge, dan selecteer je het subforum waarin je het topic wilt zetten.quote:
Ik weet nog een cheat code.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Echte bazen weten dit soort handigheden.
Neen das preview, tad+enter doet instant posten hier (op mac)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:35 schreef Crutch het volgende:
ALS JE JE BERICHTINVOERVLAK NOG HEBT GESELECTEERD JA!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jonge, dan selecteer je het subforum waarin je het topic wilt zetten.
*zwijmel*quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:37 schreef Chloroform het volgende:
Ik bedoel dus ook tab-tab-enter. (Zucht, Ludo.![]()
)
Ik heb zo'n fancy Mac, daar hebben ze die functie eruit gehaald omdat dat hip is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:38 schreef Crutch het volgende:
[..]
ALS JE JE BERICHTINVOERVLAK NOG HEBT GESELECTEERD JA!
Tekstvak geselecteerd, tab(Preview geselecteerd) - tab(Invoeren geselecteerd) - spatie (Invoeren ingedrukt, post verzonden)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Neen das preview, tad+enter doet instant posten hier (op mac)
ik doe altijd tab tab enter.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tekstvak geselecteerd, tab(Preview geselecteerd) - tab(Invoeren geselecteerd) - spatie (Invoeren ingedrukt, post verzonden)
Ik druk altijd op invoerenquote:
of gewoon alt+s.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:40 schreef Crutch het volgende:
je kan ook shift+alt+s doen. (windows)
Ik ga slapen doei.quote:
ninja edtitoti h/A enisn eEINSSZ@@@@!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |