Ik heb:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:45 schreef Dalando het volgende:
Ik ontbijt met
[ afbeelding ]
True story
Ik met Frosties...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:45 schreef Dalando het volgende:
Ik ontbijt met
[ afbeelding ]
True story
Vroeger man, altijd die dingen in de melk laten weken, chocomelk! Dat opdrinken en de rest laten staan, ja toch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:45 schreef Dalando het volgende:
Ik ontbijt met
[ afbeelding ]
True story
Kusje terug, slaap lekker!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:47 schreef FreezePop het volgende:
Ik ga wel meteen slapen. Morgen vroeg op. Kusje voor de dames en vriendschappelijke knuffel voor de heren.
ik gewoon metquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:47 schreef FreezePop het volgende:
Ik ga wel meteen slapen. Morgen vroeg op. Kusje voor de dames en vriendschappelijke knuffel voor de heren.
Heb je, behalve je angst voor lapo's en olijven, nog meer gekke angsten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:47 schreef Omdatappel het volgende:
Ik durfde niet meer te posten, omdat bijna lapo enzo.
Moet je de rest van de melk bijvullen metquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vroeger man, altijd die dingen in de melk laten weken, chocomelk! Dat opdrinken en de rest laten staan, ja toch.
Kan moeilijk gaan eten als ik geen trek heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heel slecht en al helemaal nu je op je voeding gaat letten.
Ik snap niet wat daar lekker aan is, van die vieze soppige dingen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik gewoon met
[ afbeelding ]
Shakira? Freshly Ground?quote:
Overall vind ik Michael Jackson geweldig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bazenvoer.
Maar DJ dus? Heb je wel een favoriete artiest of iets?
Ook nog 30 minuten bewegen naar werk ofzo? En dan lunchen met een boterham met kaas?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:49 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ontbijt meestal met twee stuks fruit.
Ehm.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je, behalve je angst voor lapo's en olijven, nog meer gekke angsten?
deze blijven hard, je moet ook geen goedkope rommel kopenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar lekker aan is, van die vieze soppige dingen.
Ik ben lapohunter.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm.
Topic-open angst? Maar dat staat ook in verband met lapoangst, denk ik. Toch?
Ik ben raar.
Hmm, oké. Michael Jackson maakte wel toffe muziek ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Overall vind ik Michael Jackson geweldig.
Maar nog levend en echt actief niet echt.
Daar heeft het wel veel van weg. Minus dat bewegen, reizen met OV namelijk. Eenmaal aangekomen kan ik wel een broodje door mijn keel krijgen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:50 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ook nog 30 minuten bewegen naar werk ofzo? En dan lunchen met een boterham met kaas?
Wat lief.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm.
Topic-open angst? Maar dat staat ook in verband met lapoangst, denk ik. Toch?
Ik ben raar.
Grutjes, wil je erover praten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben lapohunter.
Ik heb lapo trauma's opgelopen in december.
Dat probeer ik nu te compenseren.
Dat is om niet te vretenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Al tijden mijn ontbijt
Ik mis nu gewoon iets unieks bij artiesten het is allemaal te monotoon, unieke bands of artiesten zijn er niet meer. Ja Lady Gaga maar die vind ik vooral heel raar en maakt af en toe een leuke plaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hmm, oké. Michael Jackson maakte wel toffe muziek ja.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Al tijden mijn ontbijt
Daar is je opa nog groot mee geworden.quote:
We kunnen elkaar helpen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, wil je erover praten?
Cker wel, samen met warme melkquote:
hahaha, hard aan het trainen zeker?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Al tijden mijn ontbijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |