Puistje?quote:
Welnee, ben je gek.quote:
OMG een mod lachte om mijn grapje.quote:
Dat is nog altijd mijn grote droomquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OMG een mod lachte om mijn grapje.![]()
Lief dagboek...
DANKJE HELD! DIT LIEDJE ZOCHT IK AL EEN TIJDJEquote:
... het is mij een waar genoegen u op deze heugelijke dag een een welbehagelijk voorkomen te doen toekomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OMG een mod lachte om mijn grapje.![]()
Lief dagboek...
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
DANKJE HELD! DIT LIEDJE ZOCHT IK AL EEN TIJDJE
Teh fuck? Denken ze allemaal dat ze Prince of Persia zijn ofzo?quote:
Tuurlijk! jij niet dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Teh fuck? Denken ze allemaal dat ze Prince of Persia zijn ofzo?
HEEELOOEEEEFFFFFFFFFFFquote:
Trouwens ik geef je een tip, ga naar noorwegen, naatje had daar succesverhalen overquote:
Oh.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ahmad nu weten we wel hoe je eruitziet
Welke succesverhalen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Trouwens ik geef je een tip, ga naar noorwegen, naatje had daar succesverhalen over
Mooie jongen.quote:
Nein frau.quote:
Niks boeiends verder, en dom ben je niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, wat dan. Ik snapte m niet, ik ben dom.
quote:
quote:
Teveel mensen kennen mij.quote:
Nah ze vond dat ik er lief uitzag. Dus maar niet he.quote:
Wtf heeft hij rare abs dan.quote:
Gewoon negeren.quote:
ja deze keizer zat ook al te kijkenquote:
ik had al gemeldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:16 schreef Omdatappel het volgende:
Je mag toch geen foto's van uswest posten eigenlijk, zonder toestemming enzo?
Gelukkig hebben we modjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:16 schreef Omdatappel het volgende:
Je mag toch geen foto's van users posten eigenlijk, zonder toestemming enzo?
Waar gebeurde dat dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:16 schreef Omdatappel het volgende:
Is al weg.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:16 schreef Omdatappel het volgende:
Voor mijn vrienden staat de nsb knop altijd klaar.quote:
slapslapslapslapquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Deze aflevering van South Park vind ik denk ik wel het stomst van alle afleveringen.
Die is wel saai idd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:17 schreef Chloroform het volgende:
Deze aflevering van South Park vind ik denk ik wel het stomst van alle afleveringen.
Als crutch zegt dat ik een mafkees ben dan moet ik het maar aannemen.quote:
Oké, toegegeven, daar moest ik wel om lachen.quote:
Je bent een mafkees.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als crutch zegt dat ik een mafkees ben dan moet ik het maar aannemen.
Ja denk het wel ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als crutch zegt dat ik een mafkees ben dan moet ik het maar aannemen.
Hoi.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi.
Stukje naar boven, maar is al weg.
Ja dat weet ik inmiddels.quote:
Hij kijkt ook Comedy Central.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
hej, is dit die ene bobbie eden oid?
Ja moet watquote:
Die was laatst bij 3FMquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:19 schreef napoleonfour het volgende:
hej, is dit die ene bobbie eden oid?
En terechtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:20 schreef Omdatappel het volgende:
Mja, ik houd nooit zo van mijn foto's in een topic dat niet voor userfoto's bedoeld is, excuus.
Ik kijk een keer niet naar Ekstra Weekend gebeurd er dit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die was laatst bij 3FMEkstra Weekend, liet ze dr tieten zien op de radio.
Nou...quote:
'dus niet de moeite waard'quote:
Gerard en Domien hebben ze nog aangeraakt zelfs, Michiel was toen ook weg.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk een keer niet naar Ekstra Weekend gebeurd er dit.
Mooi meisje hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo, dan kan ik gewoon op fotoboek knopje drukken ja.
Bietsj je bent niet zo gek ver van de 50000 afquote:
wtf is 3fm?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die was laatst bij 3FMEkstra Weekend, liet ze dr tieten zien op de radio.
Met tig webcams in de studio en het wordt uitgezonden op zo'n thema kanaal.quote:
in deze tijd wel ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
Schillen jullie komkommers ook altijd?
Niet zo negatief meid.quote:
Ja, de schil is bah.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
Welnee, doe normaal.quote:
Labels, labels,.. zucht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:20 schreef Dalando het volgende:
Ik ben een mafkees, klootzak, mongool, lieverd, raar persoon, schatje, ...
Nooit. Ik eet ze rouw, ongewassen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
Echt he typisch Nederland.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
Dus ik zo barbecuen, begint het te spetteren.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
EHEC schil, jakkie bah.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
Parasol bbq-en danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
wat het is toch komkommertijd?quote:
Ah ik krijg geen brofist.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:23 schreef Chloroform het volgende:
Brofist voor de mensen die ook hun komkommer schillen.
Toen ik hoorde over de EHEC-bacterie ging ik express niet meer de komkommers schillen.quote:
En dan de komkommer herplanten voor nieuwe schil. Profit!quote:
Ja man, gewoon beetje small talk ja toch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Komkommers zijn de opvolgers van drinken?
Ja, dat ging niet.quote:
Gewoon wassen, dan is het gevaar ook geweken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja net als toen met de mexicaanse griep.
knagenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
En snijden jullie dan in plakjes of in stukken of knagen jullie gewoon aan die hele komkommer?
Heb je geen parasol thuis dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, dat ging niet.
[..]
Gewoon wassen, dan is het gevaar ook geweken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:23 schreef Chloroform het volgende:
Brofist voor de mensen die ook hun komkommer schillen.
Gewoon opeten, rauwquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
En snijden jullie dan in plakjes of in stukken of knagen jullie gewoon aan die hele komkommer?
Plakjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
Wat?! Sommige mensen doen dat.quote:
Stukjesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
Chloro overleden aan overdosis komkommer. RIP Chloro.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Toen ik hoorde over de EHEC-bacterie ging ik express niet meer de komkommers schillen.Wat moet die bacterie mij dan.
Ikke niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat?! Sommige mensen doen dat.
Ik barbecue hem gewoon rechtstreeks op het strand.quote:
ja ik dus ook, schaam mij ervoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fruit deepthroatenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
Ik spaar voor een mooie steen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Chloro overleden aan overdosis komkommer. RIP Chloro.
RIP Chloro..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Chloro overleden aan overdosis komkommer. RIP Chloro.
Gewoon de kut in joh, vagina-ehecquote:
Ik als de hele komkommer voor mezelf heb.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gekke koek.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik dus ook, schaam mij ervoor.
Zulks een vette speklap? Zet dan een veiligheidsbril op.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
Oh ja! Hey, ik leef man!quote:
Komkommercondoom neemt het gevoel zo weg hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon de kut in joh, vagina-ehec
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zulks een vette speklap? Zet dan een veiligheidsbril op.
Maak Griekse salade dan. Lekker man, feta, olijven, tomaat, komkommer, dit dat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:28 schreef Dalando het volgende:
Ik moet nog komkommer kopen, salade maken morgen vanavond.
Kaas in je saladequote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak Griekse salade dan. Lekker man, feta, olijven, tomaat, komkommer, dit dat.
Ik ben ook een zeer attente jongeman.quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:28 schreef Beach het volgende:
ik ga was gezellig
doei iedereen
doei Appelmeisje
Ja hallo terug.quote:
Want?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:30 schreef Omdatappel het volgende:
Omfg, niet over olijven gaan praten. Ik ben bang voor olijven.
quote:
Trauma aan olijven overgehouden? Gooi het er ns uit meid.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:30 schreef Omdatappel het volgende:
Omfg, niet over olijven gaan praten. Ik ben bang voor olijven.
I guess he just didquote:
Wat is een tuffenquote:
Ik vind de groene lekkerderquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Zwarte olijven eten en dan de pitjes uittuffen.
troll, van spinazie krijg je geen extra harde spieren.quote:
Ik doe het.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:30 schreef Chloroform het volgende:
Zwarte olijven eten en dan de pitjes uittuffen.
Maar maar maar maar maar maaar ik zag altijd op tv van welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
troll, van spinazie krijg je geen extra harde spieren.
Idd, veel lekkerder dan die zwarten.quote:
Altijd al eng gevonden. Het zijn net ogen en dan staren ze je zo aan en en en. Omg, een klant in de AH had een keer een hele pot laten vallen en toen moest ik het opruimen. NOEESSS.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Trauma aan olijven overgehouden? Gooi het er ns uit meid.
Ik ook. Bij mij op het werk hebben we altijd zo'n tonnetje met dikke knoflookolijven. Win.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Idd, veel lekkerder dan die zwarten.
deze manquote:
Uch.quote:
No racist.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Idd, veel lekkerder dan die zwarten.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Altijd al eng gevonden. Het zijn net ogen en dan staren ze je zo aan en en en. Omg, een klant in de AH had een keer een hele pot laten vallen en toen moest ik het opruimen. NOEESSS.
Meisje toch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Altijd al eng gevonden. Het zijn net ogen en dan staren ze je zo aan en en en. Omg, een klant in de AH had een keer een hele pot laten vallen en toen moest ik het opruimen. NOEESSS.
Verzin zelf dan wat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:33 schreef Omdatappel het volgende:
Ok, ander onderwerp.
Ik hoor jullie niet LALALALA.
Alsof jij iemand hebt die daar ook maar enigszins last van kan hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Je gaat er alleen zo van uit je bek stinken![]()
family guy op tvquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:33 schreef Omdatappel het volgende:
Ok, ander onderwerp.
Ze zijn wel baasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Teh fuck? Denken ze allemaal dat ze Prince of Persia zijn ofzo?
Edit: quootfaal, ik bedoel die tulbandgastjes natuurlijk.![]()
quote:
Toen ik op 'invoeren' drukte, wist ik dat dit soort opmerkingen gingen komenquote:
Bier. Voila, nieuw onderwerp.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:33 schreef Omdatappel het volgende:
Ok, ander onderwerp.
Ja hoor,quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:16 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom zo haten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jij iemand hebt die daar ook maar enigszins last van kan hebben.![]()
Ik keek naar BBQsausage post toen die reactie kwamquote:
Kaasknaks zijn lekker.quote:
Dat is toch niet hetzelfde.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik keek naar BBQsausage post toen die reactie kwam![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik keek naar BBQsausage post toen die reactie kwam![]()
Ik citeer:quote:
Bah.quote:
-Mc martin?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik citeer:
Het leven is zo motherfucking kut. Het leven is kut, want ik zit in de put. Wat moet ik nou doen? Wat ben ik een motherfucking oen.
Knakworstjes zijn wel lekker, maar dan wel met mosterd ofzo, gewoon zonder iets vind ik ze niet te vreten.quote:
GADVERDAMME. Daar moest ik dus serieus bijna van over mijn nek.quote:
Sorry man.quote:
Dus feitelijk mocht mijn post blijven staan. Het was meer een compliment dan gezeik tegen haar, en het was nog binnen FOK! zelfs. Maar als ze het niet leuk vond om haar foto daar te zien, dan had ik hem wel wegge-edit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor,
binnen FOK! mogen de foto's die je zelf geplaatst hebt binnen FOK! gebruikt worden,
ze mogen niet gebruikt worden om je af te zeiken of tegen je gebruikt worden.
Staat gewoon netjes in de voorwaarden die dus iedereen kent...
Bedenk dat alles wat je op internet zet, door anderen mis_en gebruikt kan worden.
Vast van een of andere rapper uit mijn oude buurt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik citeer:
Het leven is zo motherfucking kut. Het leven is kut, want ik zit in de put. Wat moet ik nou doen? Wat ben ik een motherfucking oen.
Oh.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoor,
binnen FOK! mogen de foto's die je zelf geplaatst hebt binnen FOK! gebruikt worden,
ze mogen niet gebruikt worden om je af te zeiken of tegen je gebruikt worden.
Staat gewoon netjes in de voorwaarden die dus iedereen kent...
Bedenk dat alles wat je op internet zet, door anderen mis_en gebruikt kan worden.
deze keizer snapt het nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:37 schreef napoleonfour het volgende:
family guy, weer zon kut programma wat niet grappig is.
lolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
GADVERDAMME. Daar moest ik dus serieus bijna van over mijn nek.
Ik vind het wel lekker.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
GADVERDAMME. Daar moest ik dus serieus bijna van over mijn nek.
Straks weer futurama zeker?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:37 schreef napoleonfour het volgende:
family guy, weer zon kut programma wat niet grappig is.
Sowieso. Met mosterd en een beetje mayo op een wit puntje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Knakworstjes zijn wel lekker, maar dan wel met mosterd ofzo, gewoon zonder iets vind ik ze niet te vreten.
Ik vind het om niet te vreten.quote:
In feite wel, en ik neem meteen aan dat je ge-edit zou hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dus feitelijk mocht mijn post blijven staan. Het was meer een compliment dan gezeik tegen haar, en het was nog binnen FOK! zelfs. Maar als ze het niet leuk vond om haar foto daar te zien, dan had ik hem wel wegge-edit.
"wit puntje"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso. Met mosterd en een beetje mayo op een wit puntje.
Aangezien ze het niet fijn vond wel ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
In feite wel, en ik neem meteen aan dat je ge-edit zou hebben.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat?!quote:
*denkt na over that's what she said-grapquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klinkt fout op meerdere opzichtenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
In feite wel, en ik neem meteen aan dat je ge-edit zou hebben.
Ga komkommer eten dan. Is gezond enzo.quote:
Kijk zo oprecht en eerlijk ben ik dan welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:39 schreef Omdatappel het volgende:
Gelukkig waardeert Dalando mijn verzoek.
Heb ik niet in huisquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga komkommer eten dan. Is gezond enzo.
Wat een held.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:38 schreef Omdatappel het volgende:
MC Martin, ik ben MC Martin. Chill!
De foto werd niet gebruikt om je af te zeikenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Klinkt fout op meerdere opzichten.
Dat was geen lol.quote:
puikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Aangezien ze het niet fijn vond wel ja.
1; puistenquote:
Mosterd en ketchup op wit puntje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat spel heb ik inmiddels al drie keer uitgespeeldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:39 schreef Dalando het volgende:
http://chrome.angrybirds.com/
Angry birds spelen, kusjes.
De manier waarop je het verwoord alleen alquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was geen lol.
Na avond stappen de volgende ochtend een Engels ontbijt voorgeschoteld krijgen en dan zo'n smerige kaasknak in je mond steken in de veronderstelling dat het een gewone knakworst is. Het moment dat die worst openbarstte en de kaas eruit liep. Brrr.
Wie niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat spel heb ik inmiddels al drie keer uitgespeeld
engels ontbijtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was geen lol.
Na avond stappen de volgende ochtend een Engels ontbijt voorgeschoteld krijgen en dan zo'n smerige kaasknak in je mond steken in de veronderstelling dat het een gewone knakworst is. Het moment dat die worst openbarstte en de kaas eruit liep. Brrr.
quote:
Het was vast ook wel positief bedoeld ja, Dalando is niet gemeen. Maar ik heb mijn foto's in principe liever in US dan in ONZ.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
De foto werd niet gebruikt om je af te zeikenDat had trouwens ook meteen een ban betekend.
Nee, daar maak je mij niet vrolijk mee. Ontbijten is sowieso niet de maaltijd waar ik het meest van geniet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
engels ontbijt. Begrijp wel waarom ook veel uk-ers aan overgewicht lijden
.
Gatverdamme.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was geen lol.
Als dat gebeurt dan dan dan...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een held.
Ik zit te wachten op een duet samen met Rinus.
Gaan we samen naar een concert.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan dan dan...
Ik kon alleen aan drugs denken, sorry.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
1; puisten
2; mannelijk hoogtepunt met zwakke uitkomst,
denk zelf maar verder na
Ik dacht gewoon ff vet te ontbijten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gatverdamme.En dude, sowieso Engels ontbijt.
Heb 3 weken in Oxford gezeten en bijna nooit ontbeten omdat die geur en aanzicht van die ontbijtjes bij mij al kokhalsneigingen veroorzaken.
Hallo.quote:
na een avond goed doorgaan ga je zo'n onbijt waarderen ludo. Of als je je scriptie hebt afgerond.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, daar maak je mij niet vrolijk mee. Ontbijten is sowieso niet de maaltijd waar ik het meest van geniet.
Ja hoor.quote:
Welke muziek hou je dan van?quote:
Ocharm.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon ff vet te ontbijten.
Kssst!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
na een avond goed doorgaan ga je zo'n onbijt waarderen ludo. Of als je je scriptie hebt afgerond.
no hate jwt.quote:
Ik ben nogal all-round, moet ook wel als DJ.quote:
Maar goed, gebakken ei en wat brood + bacon kon ik nog wel waarderen op zich. Maar die kaasknaks.. Traumatische ervaring dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |