quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
"Niet openen voor de trein stilstaat"
Nostalgie.
et duurde eff voordat het kwartje vielquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag op Veenendaal Centrum. Enorm grappig en enorm treffend
Neuquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef Ascendancy het volgende:
Arriva dreigt met rechter rond mislukte hsl
Geheel terecht natuurlijk, hoewel het voor de klant niet het gunstigste is.
Ik vraag me af in hoeverre een bod van 50 miljoen lager wel reëel was. 115 miljoen per jaar is er toch ook niet te verdienen met die lijn?
Ja. Plus dat ik zelf in Ut woon en mijnquote:
De enige gunstige optie voor dequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:14 schreef Ascendancy het volgende:
Arriva dreigt met rechter rond mislukte hsl
Geheel terecht natuurlijk, hoewel het voor de klant niet het gunstigste is.
Ik vraag me af in hoeverre een bod van 50 miljoen lager wel reëel was. 115 miljoen per jaar is er toch ook niet te verdienen met die lijn?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag op Veenendaal Centrum. Enorm grappig en enorm treffend
Kan NS ineens wel die onzalige herschikking op de Oude Lijn teniet doen, wedden?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:10 schreef James1988 het volgende:
[..]
De enige gunstige optie voor deReiziger
is integratie met het hoofdrailnet. Twee concessies levert nu al voldoende problemen op terwijl beide bedrijven NS zijn. Als straks Arriva daar rijdt en de NS (op de oude lijn) beconcurreert wordt het er alleen maar erger op.
En om jou twee keer het starttarief af te troggelen. Kutkaart.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:44 schreef greavy het volgende:
Een prachtige vooruitgang voor de nieuwe abonnementen:
Vanaf 1 Januari 2012 zijn de nieuwe abonnementen geldig bij de overige vervoerders MITS NS in December kan aantonen dat deze abonnementen goed werken, en niet tevaak falen, én de vervoerders allemaal zicht hebben op deze gegevens (OOK de controleteams etc)
Hierover is op 1 Augustus jl. een akkoord bereikt.
Het enige nadeel dat blijft is, dat wanneer je overstapt van vervoerder A naar vervoerder B dat opnieuw in- en uitchecken verplicht blijft. Dit om de kostenverdeling goed te berekenen.
Scherp +1.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag op Veenendaal Centrum. Enorm grappig en enorm treffend
Ze brengen eerst een slecht product op de markt, vervolgens gaan ze dat product wat minder slecht maken, en dan moeten we allemaal blij zijn enzo?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:44 schreef greavy het volgende:
Een prachtige vooruitgang voor de nieuwe abonnementen:
het opstap tarief zal echt niet 2x worden gerekend, doen ze dat wel dan zullen ze het moeten omdraaien naar een overstap..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
En om jou twee keer het starttarief af te troggelen. Kutkaart.
Als blaak, heemstede-aerdenout en Schiedam centrum eruit gaan als IC stop, dan lijkt het me voor de rest niet zo'n probleem. MITS die toeslag eruit gaat en dat lijkt me logisch als ze het als 1 pakket krijgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kan NS ineens wel die onzalige herschikking op de Oude Lijn teniet doen, wedden?
NS maakt daar dus GEEN overstap van. Check je uit dan is je reis afgelopen (en de transactie afgesloten), check je dan weer in dan staat de teller weer op 0.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:10 schreef mschol het volgende:
[..]
het opstap tarief zal echt niet 2x worden gerekend, doen ze dat wel dan zullen ze het moeten omdraaien naar een overstap..
Alleen bij vervoerders die de algemene regels van de chipkaart hanteren (en rekenen met een vaste km-prijs). Daar doet NS dus niet aan mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:19 schreef Ascendancy het volgende:
ovchipkaart.nl beweerst overigens dat overstappen binnen 35 minuten nooit 2x het basistarief kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |