skins new seizoen ep 1 is af.quote:
Ow, ik heb de laatste 2 (of 1 weet niet meer precies) seizoenen niet gezien omdat mensen zeiden dat die kut waren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
skins new seizoen ep 1 is af.
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wtf had niet eens door dat het al middernacht is.
obesitas -> Check!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bier --> Check!
Bitterballen ---> Check!
Mayo ---> Check!
Nachtbagger ---> Check!
Deze nacht kan niet meer stuk
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wtf had niet eens door dat het al middernacht is.
Oh, dan open ik de volgende keer gewoon om: 23:59 dat zien ze vast wel een keer door de tengels.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wel, want ik heb dit topic geopend. Precies om 00:00:00 , zoals jullie van me gewend zijn.
Hoi Paulquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:07 schreef Paul het volgende:
Klein Zwitserland Dames 4 zoekt met spoed een keeper
Ga solliciteren dan! Met de dames douchen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:07 schreef Paul het volgende:
Klein Zwitserland Dames 4 zoekt met spoed een keeper
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:10 schreef Dalando het volgende:
Sultana: Check
Geneukt?: Check
Ijsthee: Check
Hertog Jan: Check
Chips: Check
Ready to roll.
Nee, dan krijgt ie een slotje, en is die van mij alsnog hét NB topic.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, dan open ik de volgende keer gewoon om: 23:59 dat zien ze vast wel een keer door de tengels.
Wat geloof je neit.quote:
Wil je dat ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom ontploft die aardappel niet?
Minder dan 1000 posts hebbenquote:
kheb geen tv is kapotquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:07 schreef Crack_ het volgende:
Hallon
Kijken jullie ook die mandy pijnenburg shit?
Een happyface.jpg om je op te vrolijken:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nee gwn bn ni bly man weenie warom
Niet weten dat Dalando bij zijn geboorte al 1337 posts had.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij had ook ooit minder dan 1000 posts
Bedankt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Een happyface.jpg om je op te vrolijken:
[ afbeelding ]
Maar inmiddels al lang niet meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij had ook ooit minder dan 1000 posts
ow gwn zomerdepressie ineensquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nee gwn bn ni bly man weenie warom
wauw, jij bent zo elitequote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar inmiddels al lang niet meer. [ afbeelding ]
ja veel werken alles dit dat nu slapen maar wil niet dit dat enzoquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar inmiddels al lang niet meer. [ afbeelding ]
Je wist het zelf niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet weten dat Dalando bij zijn geboorte al 1337 posts had.
veel werken is nooit goed, mja in turkije hoef je niet te werken. wanneer ga je?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja veel werken alles dit dat nu slapen maar wil niet dit dat enzo
Ik las Sunchaserquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:14 schreef MajorTom. het volgende:
Ik ga later met Susan Coffey trouwen.![]()
![]()
![]()
MajorTom heb je weer eens op haar gefaptquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:14 schreef MajorTom. het volgende:
![]()
![]()
Wanneer ze 80 is en haar man is overleden aan prostaatgriep?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:14 schreef MajorTom. het volgende:
![]()
![]()
eind augustus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
veel werken is nooit goed, mja in turkije hoef je niet te werken. wanneer ga je?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
MajorTom heb je weer eens op haar gefapt
Even fappen, brbquote:
Achter deze lachende ogen brandt een traan van pijnquote:
Ben je langs mono's fotoboek gegaan ofzo?quote:
Nee volgende week, dan zijn we allebei nog jong en vruchtbaar. Ik ben dan natuurlijk wel de knapste van het stel, maar ik neem wel genoeg met haar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wanneer ze 80 is en haar man is overleden aan prostaatgriep?
Mooi poëtisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Achter deze lachende ogen brandt een traan van pijn
Imageshack is kut hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
[ http://img94.imageshack.us/img94/3528/49dc42cdd4cfa.jpg (copy/paste deze link) ]
Niets te zien daar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ben je langs mono's fotoboek gegaan ofzo?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:17 schreef Lindgren. het volgende:
[ http://img94.imageshack.us/img94/3528/49dc42cdd4cfa.jpg (copy/paste deze link) ]
In plaats van telkens losse plaatjes posten post gewoon een fotoserie.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:19 schreef MajorTom. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft de handdoek al gepakt toch![]()
![]()
![]()
In spoilerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
In plaats van telkens losse plaatjes posten post gewoon een fotoserie.
Niet al meer dan 2 uur weten dat Suzan Coffey lekker isquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet al meer dan 2 uur weten dat Suzan Coffey lekker is
Wie niet? Op remlof na dan weetje, wie niet?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
OP DEZE FOTO KWAM IK OZEANENS.
Nu ga ik slapen. Tursten.
Moest je serieus lachen om een van Dalando's niet leuke garpjens?quote:
Trusten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
OP DEZE FOTO KWAM IK OZEANENS.
Nu ga ik slapen. Tursten.
Ik wist het al toen ze nog een klein huppelend kleutertje was. Dit was gewoon een herhalende bevestiging, like: sneeuw is koud.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet al meer dan 2 uur weten dat Suzan Coffey lekker is
Wat heeft remlove er nou weer mee te maken?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie niet? Op remlof na dan weetje, wie niet?
Ja ik vond het grappig. Bedankt voor de welterusten en ik wacht op je paint.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Moest je serieus lachen om een van Dalando's niet leuke garpjens?
Kreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegquote:
Wat kreeg je?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Kreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
quote:
Beeeaaaachhhquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Kreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:24 schreef Dalando het volgende:
Ik introduceer u: de Lindren. 14.gif:
[ afbeelding ]
Ik zeg nieuwe UIquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:24 schreef Dalando het volgende:
Ik introduceer u: de Lindren. 14.gif:
[ afbeelding ]
MONKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
MONKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:25 schreef Dalando het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Goed man, met jou?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:25 schreef Dalando het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYy, hoe gaat ie?
Wij zijn hier getuige van een historisch moment.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wacht op de HQ. Dan wordt het mijn UI.
Ik luister nu ook.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
wtfquote:
Moet daar ook een 14.gif versie van komen?quote:
Welnee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Moet daar ook een 14.gif versie van komen?
Tyfusmongool nu heb ik m in mn hoofdquote:
quote:
Op remlof na dan.quote:
neequote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 | <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> alert('YOU HAVE BEEN SAXROLLED!'); alert('NOW SING! HERE ARE THE LYRICS!'); alert('OH, FORGET, LET ME BREATHE, LET ME LIVE!'); alert('JUST RUN AWAY FROM MY MIND.'); alert('OH, FORGIVE, I DON\'T NEED,'); alert('I WON\'T BREATHE!'); alert('JUST GET AWAY FROM MY LIFE!'); alert('YOU\'VE LOST ONE AND ALL, SO FLY AWAY'); alert('OVER THE CLOUDS, UNDER THE SKY.'); alert('NEVER COME BACK AND RUN AWAY'); alert('WITH ALL YOUR MIGHT, GIVE UP YOU!'); alert('I DON\'T BELIEVE ANYMORE YOUR SHALLOW HEART.'); alert('I KNOW THAT IT\'S YOU WHO CHOSE TO PLAY THIS TRICK.'); alert('O\'LL NEVER FORGIVE YOU, NOT FOR ANYTHING!'); alert('AND NOW YOU ARE LEFT WITH NOTHING.'); alert('OH, FORGET, LET ME BREATHE, LET ME LIVE!'); alert('JUST RUN AWAY FROM MY MIND.'); alert('OH, FORGIVE, I DON\'T NEED,'); alert('I WON\'T BREATHE!'); alert('JUST GET AWAY FROM MY LIFE!'); alert('OH, FORGET, LET ME BREATHE, LET ME LIVE!'); alert('JUST RUN AWAY FROM MY MIND.'); alert('OH, FORGIVE, I DON\'T NEED,'); alert('I WON\'T BREATHE!'); alert('JUST GET AWAY FROM MY LIFE!'); alert('THERE\'S NO OTHER TIME TO MAKING'); alert('HAPPINESS. YOU HAVE MISTAKEN.'); alert('WE HAVE NO PROGRESSIVE FUTURE!'); alert('I KNOW YOUR LYING NATURE.'); alert('THERE\'S NO OTHER TIME TO MAKING'); alert('HAPPINESS. YOU HAVE MISTAKEN!'); alert('WE HAVE NO PROGRESSIVE FUTURE!'); alert('I KNOW YOUR LYING NATURE!'); alert('OH, FORGET, LET ME BREATHE, LET ME LIVE!'); alert('JUST RUN AWAY FROM MY MIND.'); alert('OH, FORGIVE, I DON\'T NEED,'); alert('I WON\'T BREATHE!'); alert('JUST GET AWAY FROM MY LIFE!'); alert('OH, FORGET, LET ME BREATHE, LET ME LIVE!'); alert('JUST RUN AWAY FROM MY MIND.'); alert('OH, FORGIVE, I DON\'T NEED,'); alert('I WON\'T BREATHE!'); alert('JUST GET AWAY FROM MY LIFE!'); alert('NOW YOU CAN SAXROLL YOUR FRIENDS AND MAKE THEM CRAZY!'); </SCRIPT> |
Het faaltquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:36 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
De code is niet eens xHTML valid
Neequote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dalando spamslet.Dagcijfers #219
Op 50equote:
hoe de fuck doet iemand 700+ posts op één dag.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ja maar ik was naar mijn idee niet eens heel actief vandaagquote:
Gewoon 24 uur FOK!ken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
hoe de fuck doet iemand 700+ posts op één dag.
08. 241 BBQSausagequote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:40 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
ja maar ik was naar mijn idee niet eens heel actief vandaag
Dude. Ik sta gewoon in die lijst. 31e. Het is mijn lijst-ontgroening.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:40 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
ja maar ik was naar mijn idee niet eens heel actief vandaag
Zal wel veel in SC's zitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
Het gekke is, ik zie die JJH gewoon ook amper.
SCsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
Abbo + ieder topic volspammen: geen plaspauzes, eetpauzes, slaap.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:42 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
Hoe die gast 2500 post op 1 dag had, weet ik nog steeds niet
quote:
Hoe krijg je überhaupt meer dan 2000 posts op een dag zonder ban?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Abbo + ieder topic volspammen: geen plaspauzes, eetpauzes, slaap.
vurtel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb bijna mn eerste mijlpaal. :$
Ja maar je hebt 70 posts per dagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hij is ook gebanned.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe krijg je überhaupt meer dan 2000 posts op een dag zonder ban?
4444?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Op het einde komt er een Mudkip... ik heb 'm afgekekenquote:
quote:
haha die heb ik lekker nietquote:
Alleen hele dirty dubstep of van die diepe zoals Skillrex maaktquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik luister ook altijd dubstep 's nachts, maar niet jouwe
muggen doden toch het is een echte slachtpertij hier, volkeremoord allesquote:
Skrillex! Hij is echt geweldig!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Alleen hele dirty dubstep of van die diepe zoals Skillrex maakt
Gif gebruiken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:48 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
muggen doden toch het is een echte slachtpertij hier, volkeremoord alles
Dit doet pijn aan m'n oren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:46 schreef Dalando het volgende:
Tijd voor muzak. En s'nachts is het dubstep tijd.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:49 schreef MajorTom. het volgende:
ik heb er net een half plat gedrukt met mijn pink en zijn achterpoten spartelen nu nogsteeds
"president" voldoet ook wel hoor (ahmadinejad is president van Iran)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi! Ik weet nooit zo goed hoe ik jou moet noemen; ik onthoud je naam nooit.
Wat heb jij met die smiley?quote:
Ah, op die manier. Weer iets geleerd, dank u. Kom je uit Iran of gewoon zo maar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
"president" voldoet ook wel hoor (ahmadinejad is president van Iran)
Nee ahmadinejad is eigenlijk best wel een klootzak, maar ik vond het plaatje gewoon geniaal, vandaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Weer iets geleerd, dank u. Kom je uit Iran of gewoon zo maar?
Ohh jawel hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi BlankeHarry. Jou ken ik nog niet, volgens mij.
je reactie ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
![]()
dat duurt nog wel even hoor.
Plaatje zie ik even niet, omdat mobiel FOK!ken en UI's uit. Maar zal heus tof zijn dan!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee ahmadinejad is eigenlijk best wel een klootzak, maar ik vond het plaatje gewoon geniaal, vandaar.
deze:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Plaatje zie ik even niet, omdat mobiel FOK!ken en UI's uit. Maar zal heus tof zijn dan!
Simpelweg onwaar, zit nu op 9% lichaamvetquote:
Hey gaat wel, en met jou?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:57 schreef Omdatappel het volgende:
Beaaaach.
Hoe gaat het met je? Ik spreek je amper, de laatste tijd.
Gaat ook wel. Hehe, snap ik. Druk bezig met een sociaal leven? Tof!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Hey gaat wel, en met jou?
Heb andere dingen aan mn hoofd dan fokken en msnennen meestal
Jawel joh,quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, hé, grutjes, niet echt een aantrekkelijke man.
Aannames aannamesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaat ook wel. Hehe, snap ik. Druk bezig met een sociaal leven? Tof!
Neuh, er zijn alleen veel grappig plaatjes van 'm.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, hé, grutjes, niet echt een aantrekkelijke man.
quote:
Woordenhussel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Aannames aannames
Gaat ook wel moet naar goed gaan he
Daar gaat t ook niet omquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:03 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vind hem echt niet knap hoor, jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |