skins new seizoen ep 1 is af.quote:
Ow, ik heb de laatste 2 (of 1 weet niet meer precies) seizoenen niet gezien omdat mensen zeiden dat die kut waren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
skins new seizoen ep 1 is af.
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wtf had niet eens door dat het al middernacht is.
obesitas -> Check!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Bier --> Check!
Bitterballen ---> Check!
Mayo ---> Check!
Nachtbagger ---> Check!
Deze nacht kan niet meer stuk
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wtf had niet eens door dat het al middernacht is.
Oh, dan open ik de volgende keer gewoon om: 23:59 dat zien ze vast wel een keer door de tengels.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wel, want ik heb dit topic geopend. Precies om 00:00:00 , zoals jullie van me gewend zijn.
Hoi Paulquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:07 schreef Paul het volgende:
Klein Zwitserland Dames 4 zoekt met spoed een keeper
Ga solliciteren dan! Met de dames douchen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:07 schreef Paul het volgende:
Klein Zwitserland Dames 4 zoekt met spoed een keeper
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:10 schreef Dalando het volgende:
Sultana: Check
Geneukt?: Check
Ijsthee: Check
Hertog Jan: Check
Chips: Check
Ready to roll.
Nee, dan krijgt ie een slotje, en is die van mij alsnog hét NB topic.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oh, dan open ik de volgende keer gewoon om: 23:59 dat zien ze vast wel een keer door de tengels.
Wat geloof je neit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |