abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100587702
;( Hier kwam er niet meer dan een teststreep in beeld.

Papillion, ik durfte eerst niet te kijken want om de één of andere reden dacht ik dat er een ranzige foto onder zat :') maar het viel mee.

Nanadu hoe is het bij jou?

Marjolijntje een :* voor jou. Het is ook balen, en een paar dagen sip zijn mag best toch. Als je daarna er maar weer met frisse moed er voor gaat ;)

Iom ik weet niet hoe dat met die cb testen is. Maar ik heb dus net bij die van de kv gezien dat negatief ook echt HEUEUEUL wit is. Als je daar ook maar iets van een streepje ziet is het gewoon raak volgens mij.

Het lijkt mij dat dat bij zo een dure cb test dan ook het geval is?
pi_100602830
He, wat ontzettend jammer Covie. Echt sip.

Net als voor Marjolijntje, voor jullie allebei een :*

Laat eens zien lom, ik ben benieuwd.

Hier getest met een Sensitest, niks, noppes, nada. Ik blijf een beetje misselijk 's morgens en mijn NOD is volgende week woens- of donderdag pas, dus ik heb nog wel een pietsie hoop.

CrazyMoon, je had dus gelijk, ik had een vals positieve test. Het leek me ook wel heel heel erg vroeg.
pi_100604421
Het is op een foto niet eens te zien. Zo vaag is hij. Ik moet overigens zondag of volgende week donderdag ongesteld worden.

Sensitest die ik meteen daarna gedaan heb met hetzelfde 'plasje' was negatief.
pi_100604849
Ha, lopen wij gelijk iom? Dat is grappig. Mijn vorige menstruatie begon de 18e en ik heb een cyclus van 30 dagen.

Ik zou het zondag weer proberen als ik jou was trouwens.

[ Bericht 22% gewijzigd door Quiztet op 11-08-2011 16:25:53 ]
pi_100605897
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 16:15 schreef Quiztet het volgende:
Ha, lopen wij gelijk iom? Dat is grappig. Mijn vorige menstruatie begon de 18e en ik heb een cyclus van 30 dagen.

Ik zou het zondag weer proberen als ik jou was trouwens.
Ik denk het. Heel erg onregelmatig.

Zondag inderdaad nog maar een keer proberen. Maar een heel licht streepje moet toch door iets komen? Hij is echt alleen te zien in het licht. Kwam na een minuut of 2 tevoorschijn en ziet er nu een dag later nog net zo uit. Als je de test snel bekijkt zou je zeggen niet zwanger.
pi_100606261
Jammer quiztet, had natuurlijk wat anders gehoopt voor je. Maar het is nog vroeg, hopelijk volgende week weer 2 streepjes maar dan een echte positieve test!

Voor jou ook iom!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_100612802
Jeetje, wat jammer dat het niemand deze ronde mee lijkt te zitten -O- .
iom en Quiztet, voor jullie duim ik nog even door, het kán nog :Y !
  † In Memoriam † donderdag 11 augustus 2011 @ 20:07:02 #108
309370 Nanadu
pi_100613850
Ik ben nog niet ongesteld Covie, maar dat zegt mij nog niet zoveel. twee jaar terug toen we voor ons eerste kindje gingen had ik ook steeds een cyclus van rond de 35 a 40 dagen. Voorlopig zal ik dus nog geen test doen, ook al ben ik toch een beetje benieuwd :o

Jammer dat je nog geen tweede streepje hebt geplast Covie, heb je al wat tekenen?

iom en quiztet voor jullie blijft het spannend!
pi_100618630
Zo dat is wel erg lang zeg!!
Dan kan je beter nog even afwachten inderdaad.. hoe lastig het ook is :{

Ik heb zelf nog steeds nergens last van.. morgen op vakantie en ik had wel graag gewild dat ik dan in elk geval wist hoe het er voor staat. Maar heb toch besloten om zaterdag pas weer te testen als ik dan nog niet ongi ben. Dus ik ga op pad met 2 tests en een doos ob's. Nu hopen dat die doos dicht mag blijven ;)

Nou Nanadu, iom en Quiztet ik blijf voor jullie duimen. Ik hoop sowieso dat er over 2 weken een paar uit dit topic naar z&g zijn geschopt ;) :Y
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:48:31 #110
309370 Nanadu
pi_100654004
Fijne vakantie alvast Covie, hopen dat je met leuk nieuws terug komt.

Ik ben nog niet ongesteld (nu op dag 31), maar voel wel steeds krampen (al 2 dagen) alsof het kan beginnen. Mijn cyclussen bij de eerste keer proberen waren inderdaad lang en dat was vaak erg frustrerend. Nu heb ik mij er wel op ingesteld. Ik ga dan ook zeker niet eerder testen dan volgend weekend.
pi_100654119
Ik hoop dat je fijn zwanger terug komt Covie!
Nanadu, ook voor jou duim ik nog even verder.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_100674233
hier niets aan de hand. De test van vanmorgen was negatief. Overigens na 10 minuten positief (kruidvat) maar je mag hem tot 5 min aflezen en toen was er echt niets te zien.

Ik moet morgen ongesteld worden, of donderdag. Ik heb niet echt een regelmatige cyclus.
pi_100674268
Hup naar de streepjes allemaal! *O* zal wel goed op gang komen na de vakantie hopen we maar :P

Weten jullie toevallig of artsen nog bepaalde pillen 'verplichten' in het zelf proberen tijdperk?
Uiteraard slik ik al braaf ruim 10 maanden foliumzuur maar ik vroeg me af of er vanuit dokters nog gezegd kan worden dat je bijv. een paar maanden bepaalde vitaminen moet gaan slikken voor hij/zij eventuele verdere stappen met je wilt gaan zetten.

}) begint al weer af te nemen en ik begin weer soort en met uit te kijken naar de volgende ronde :Y Nieuwe ronde nieuwe kansen maar weer he! *O*
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:49:40 #114
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_100674806
Hallo allemaal! Ik kom me hier dan ook maar eens melden. Twijfelde een beetje tussen dit topic en het 'als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat' topic maar uiteindelijk besloten om toch maar positief voor hier te kiezen! Mijn verhaal:
- september 2009 gestopt met de pil na ong.10 jaar (ik stopte omdat ik veel last had van tussentijdse bloedingen en eigenlijk wel 'pilmoe' was)
- pas eerste menstruatie gekregen in maart 2010 na een kuur primolut
- juli 2010 lichte menstruatie en augustus 2010 brak de hel los :'), nog nooit zo vreselijk ongesteld geweest. Vervolgens oktober 2010 weer menstruatie en daarna pas weer januari en februari 2011.

Hierna duurde het erg lang voordat er weer iets gebeurde dus ik ben uiteindelijk toch maar naar de huisarts gegaan. Inmiddels was onze kinderwens steeds groter geworden en zouden we erg graag een kleintje willen. Zij verwees me door naar de gynaecoloog waar ik (ja, ik heb last van uitstelgedrag ;) ) in mei naar toe ben gegaan. Toevallig was ik toen ongesteld. Ze heeft meteen een inwendige echo gedaan (was ik niet op voorbereid :')) en vermoedde meteen PCOS. Om meteen spijkers met koppen te slaan moest mijn vriend een zaadtest ondergaan en werd er bij mij bloedgeprikt om mijn hormoonwaarden te checken. Uit de zaadtest kwam niks geks (gelukkig!), met mijn uitslagen kon de gynaecoloog inderdaad bevestigen dat ik PCOS heb. Omdat wij dus een kinderwens hebben wilde de gyn meteen gaan starten met medicatie om ervoor te zorgen dat er netjes een ei rijpt en vervolgens een eisprong plaats vind. Hier zijn wij ook voor gegaan en inmiddels zit ik op dag 22 van mijn eerste cyclus met clomid. Er is braaf een ei aan het 'rijpen' en alles ziet er tot nu toe goed uit. Morgen of maandag zal waarschijnlijk mijn eisprong plaatsvinden dus we mogen flink aan de klus (aldus de echoscopiste :D). Heel spannend dus :).

Heel verhaal maar aangezien onze omgeving van niks weet is het fijn om het even van mij af te kunnen typen. Ik hoop dat we allemaal snel door kunnen naar Z&G! Op naar 2 streepjes :)
pi_100675172
jeetje tante soesa wat een verhaal!
Spannende tijden zeg! Klusze ;)

en hopelijk mag je gelijk door naar z&g *O*
  zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:45:39 #116
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_100678278
Thanks dananana! Ik hoop dat de volgende ronde jou ook die gewenste streepjes biedt :)
pi_100679749
Gister weer begonnen met bevruchten van eitje.... Weer afwachten dus...
pi_100682978
Welkom tante soesa! Spannend allemaal hoor, ik hoop dat je snel 2 streepjes plast!

Hier vandaag een hoop gerommel in mn onderbuik. Alsof ik ongesteld moet worden. Ik vind het raar, ongesteld ben ik net geweest, qua cyclus zit ik op dag 13 en mn eisprong zou pas over een dag of 6 moeten zijn.
Nouja, vreemd weer.
pi_100684534
Welkom tante soesa!

Hier pos. Ovu test op woensdag. 3weken vakantie gehad nu dus genoeg kunnen klussen :P

Mmm marjolijntje vervelend zo'n gevoel in je onderbuik..
pi_100704183
Fijne vakantie Covie, ik duim dat je extra gevuld terug komt! ;-)
Succes met klussen Ninedarts!
En jij succes met wachten Zoë!
Welkom tante Soesa!
Gaat het al wat beter met je buik Marjolijntje?

Hier vanmorgen een blanco test (nouja,een streepje te weinig in elk geval). Net als iom. Heb jij nog wel hoop? Hier ongesteldheidsgevoel, dus ik verwacht eerlijk gezegd niks meer.
pi_100707579
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 06:09 schreef Quiztet het volgende:
Fijne vakantie Covie, ik duim dat je extra gevuld terug komt! ;-)
Succes met klussen Ninedarts!
En jij succes met wachten Zoë!
Welkom tante Soesa!
Gaat het al wat beter met je buik Marjolijntje?

Hier vanmorgen een blanco test (nouja,een streepje te weinig in elk geval). Net als iom. Heb jij nog wel hoop? Hier ongesteldheidsgevoel, dus ik verwacht eerlijk gezegd niks meer.
Ik voel niets. Nou ja niets dat lijkt op ongesteldheid. Ik ga nog steeds uit van 32 dagen en dat is dus donderdag. Doe misschien morgen weer een test.

Clearblue gaf eerder deze week een heeeeeel vaag lijntje. Binnen 2 minuten. Maar de sensitest is blanco. De test van kruidvat is ook negatief. Ja na 10 minuten een indrooglijn maar die telt niet he :-) We wachten het af.

Is het je eerste? Bij mij de 2e. Toen had ik een dag voor mijn NOD een heul vaag streepje op sensitest. Pas 3 dagen na mijn NOD was het goed te zien.
pi_100708292
Nee, mijn tweede. Je suis une clone. Jij ook?
Ik had afgelopen maandag ook een heeeel vaag lijntje op een kv test, maar daarna niets meer positief. Mijn NOD is woensdag.
Bij mijn eerste had ik 5 dagen na NOD een positieve kv test.
pi_100708371
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 12:52 schreef Quiztet het volgende:
Nee, mijn tweede. Je suis une clone. Jij ook?
Ik had afgelopen maandag ook een heeeel vaag lijntje op een kv test, maar daarna niets meer positief. Mijn NOD is woensdag.
Bij mijn eerste had ik 5 dagen na NOD een positieve kv test.
Yip kloon. Nou ja kloon. Mijn vriend zit al een mooie tijd op Fok! niet heel actief hoor. het is geen bekende hier. En ik lurk hier vaak mee.

Vooralsnog voel ik niets. En ga ook gewoon uit van een ongesteldheid. Als ik elke maand weer denk dat ik zwanger ben kan het nog wel eens lastig worden :-)
pi_100720846
Ik duim nog even door voor jullie tweede streepjes, iom en Quiztet!

Hier nog steeds wel een beetje rommelig. Beetje alsof het beurs is ofzo. Nouja, probeer het een beetje te negeren. Juist omdat ik zo erg 'zoek' naar dingen, voel ik ook vanalles.
Klusweek komt eraan!
pi_100729878
Net even bijgelezen na een weekje vakantie.
Tante Soesa, Iom en Quiztet welkom!

Iom en Quiztet jullie maken het ook wel weer spannend:)

Jammer genoeg nog geen streepjesregen dus een dikke knuffel voor iedereen.
pi_100733504
Ah er zijn dus nog meer kloontjes hier! Ben wel benieuwd hoor! ;)

Quiztet en iom, ik blijf duimen voor jullie!
pi_100737161
Net weer een KV test gedaan. Na ongeveer 4 minuten een hele vage brede streep. Wederom alleen zichtbaar als je goed kijkt. Voor de zekerheid ook een sensitest gedaan en deze blijft wit.

Oftewel een indrooglijn op de KV. Dinsdag of donderdag de NOD. Maar dit is niet zeker.Ben heel onregelmatig.

Ik denk dat we weer kunnen klussen haha.
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:08:42 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100738035
Als je nog voor je NOD zit kun je prima een heel licht lijntje hebben iom, en een lijntje is een lijntje!

Spannend :Y
pi_100739041
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Als je nog voor je NOD zit kun je prima een heel licht lijntje hebben iom, en een lijntje is een lijntje!

Spannend :Y
Ja maar het bewuste 2e lijntje is zo vaag dat je in goed licht moet kijken. Zo op het oog zeg je negatief. Of je houd hem vlak voor je snufferd dan zie je het ook als je 1 oog dicht doet

Daarnaast veel gelezen over kv en indrooglijntjes. Met de sensitest ook negatief ga ik voorlopig uit van een nee. Donderdag een laatste test als het dan nog niet gekomen is....
pi_100748502
iom, volgens mij lopen er in OUD aardig wat mensen rond die zo'n zelfde vaag lijntje kregen en nu wel mooi mama zijn :Y . In 4 minuten zou het nog geen indrooglijntje mogen zijn, toch?

Mijn NOD staat in de OP op 21 augustus, maar zelf denk ik dat het rond de 18e al moet zijn (op basis van ovulatie/slijmverlies - zonder testen iig). Gisteravond na de sex had ik wat bloedverlies en sindsdien wat mentruatie-achtige krampjes. Dat kan natuurlijk nog van alles betekenen, maar ik denk dat ik op lowlands met tampons mag gaan slepen -O- . De klusdagen waren niet optimaal, dus de kans is waarschijnlijk toch al niet zo groot...
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:19:52 #131
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100749651
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:24 schreef iom het volgende:

[..]

Ja maar het bewuste 2e lijntje is zo vaag dat je in goed licht moet kijken. Zo op het oog zeg je negatief. Of je houd hem vlak voor je snufferd dan zie je het ook als je 1 oog dicht doet

Daarnaast veel gelezen over kv en indrooglijntjes. Met de sensitest ook negatief ga ik voorlopig uit van een nee. Donderdag een laatste test als het dan nog niet gekomen is....
uhhh zo'n test had ik ook :D idd met heeeeeel veel fantasie, kunst en vliegwerk in het licht kon ik iets ontdekken wat op een 2e streepje leek; een paar dagen later was ie wel veeeeel duidelijker.
en inmiddels loop ik met een enorme toeter te wachten op mijn 2e kindje ;)

tip: test morgen of overmorgen nog eens met KV (en ochtendurine).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  † In Memoriam † maandag 15 augustus 2011 @ 20:27:31 #132
309370 Nanadu
pi_100775073
Iom bij mijn eerste had ik ook de eerste keer testen rond mijn NOD een heel vaag lijntje die je na goed kijken zag. Mijn man zei toen ook tegen mij dat de test negatief was, maar een paar dagen later had ik toch echt 2 streepjes, dus probeer over een paar dagen nog een keer.

Welkom Tante_Soesa! Succes met klussen :P en Ninedarts ook

ik zit inmiddels op dag 34 en nog geen ongesteldheid. Verwacht dat mijn ongesteldheid deze week ergens komt en anders doe ik dit weekend een test.
pi_100778059
Deze week nog even klussen en dan kijken we wel wat er gebeurt..

Afwachten maar
  † In Memoriam † woensdag 17 augustus 2011 @ 10:01:23 #134
309370 Nanadu
pi_100843275
Wat is het rustig hier, iedereen druk bezig met klussen :D

Hier ben ik inmiddels ongesteld geworden, eerste cyclus dus 36 dagen. Hier ben ik best blij mee aangezien ik bij de eerste 7 weken moest wachten na het stoppen met de pil. Dus nu gaan we op voor ronde 2!
pi_100843523
He balen Nanadu... Op naar de volgende ronde!

Hier is de klusperiode aangebroken, maar helaas hebben we ongeveer 1 mogelijkheid (vanavond) want daarna Lowlands (en werken daar, waar klussen echt geen optie is). Ben bang dat deze ronde aan ons voorbij gaat of het moet weer een hole-in-one worden ;)
  woensdag 17 augustus 2011 @ 10:39:35 #136
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_100844199
lijnloos, heb je geen pauzes dan, op Lowlands? ;) (en leuk zeg, dat je daar voor werk naartoe gaat! wat voor werk is dat?)
in de haak.
pi_100844365
Gos Lijn, je kunt het daar overal doen! Tenten genoeg hoor! *)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100844649
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:39 schreef trui het volgende:
lijnloos, heb je geen pauzes dan, op Lowlands? ;) (en leuk zeg, dat je daar voor werk naartoe gaat! wat voor werk is dat?)
Haha, ja wel hoor, maar manlief bijna niet en als we pauze hebben dan niet tegelijk.
SPOILER: want offtopic
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100844692
Ah, joh, Lijnloos, ik moest het ook doen met één shot per maand. Alles is mogelijk! ^O^
pi_100844698
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_100844708
iom, al nieuws? :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 11:25:18 #142
279894 winka
There is no place like home..
pi_100845613
Dat klinkt al als een goed begin Nanadu. Volgende keer is het gewoon raak ;)
Hmm onhandig Lijnloos zo op Lowlands.. }:| Ik duim dus maar voor de hole in one!

Ben ook benieuwd naar iom, wil weer eens tweede streepjes zien *O*
pi_100846643
Ik duim ook voor iom!

Hier is het klusweek, maar we benutten hem niet echt optimaal, helaas. Zondagochtend geklust en hopelijk vanavond. Mn eisprong zou rond vrijdag moeten zijn. Maar ik heb op een of andere manier nu al geen goed gevoel bij deze ronde.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:21:37 #144
279894 winka
pi_100847444
Hmm.. jammer Marjoleintje.. Maar je weet maar nooit!

Wij hebben ook de klusweek niet optimaal benut, maar op de dag van mijn eisprong wel gesexed. Ik heb even een vraagje aan de kenners. Stel dat je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, op het uur af, valt de eisprong dan ook precies op de 14e dag op dat tijdstip?

Heb nu vakantie dus ben er weer lekker mee bezig :D
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:26:24 #145
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_100847589
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 12:21 schreef winka het volgende:
Hmm.. jammer Marjoleintje.. Maar je weet maar nooit!

Wij hebben ook de klusweek niet optimaal benut, maar op de dag van mijn eisprong wel gesexed. Ik heb even een vraagje aan de kenners. Stel dat je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, op het uur af, valt de eisprong dan ook precies op de 14e dag op dat tijdstip?

Heb nu vakantie dus ben er weer lekker mee bezig :D
Hoeft niet volgens mij. Ik had namelijk ook een heel voorspelbare cycles, maar heb een vroege eisprong, zo rond dag 9 al!

En voordat ik weer in de meeleesmodus ga: ik hoop dat jullie heel snel doorkomen naar Z&G :*
Oude (on)bekende.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:55:41 #146
279894 winka
pi_100848669
Bedankt Mevr_Mus :)
Nog een paar weekjes nog voor je zag ik ..spannend hoor !!
pi_100849031
Hier weinig nieuws. Gister nog een test gedaan maar negatief. Ik voel nu ook dat er een ongesteldheid komt opzetten. Morgen zou de NOD zijn dus we wachten af.

Ik zet in op nog een maand
pi_100855365
Bij jou is het dus ook best spannend iom! Geen bloed is sowieso goed toch?

Marjolijntje en Lijnloos: veel plezier met de klusmomenten die er zijn, ik duim ontzettend dat ze raak zijn.

Hier nog niet ongesteld. Ik durf niet te testen, heb nu het idee om het zaterdag of zondag pas te doen als ik dan nog niet ongesteld ben.
pi_100857416
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:33 schreef Quiztet het volgende:
Bij jou is het dus ook best spannend iom! Geen bloed is sowieso goed toch?

Marjolijntje en Lijnloos: veel plezier met de klusmomenten die er zijn, ik duim ontzettend dat ze raak zijn.

Hier nog niet ongesteld. Ik durf niet te testen, heb nu het idee om het zaterdag of zondag pas te doen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Ja maar dat heb ik wel vaker gehad. Niet zwanger en niet ongesteld. En plots een week later... Argh was ik maar gewoon regelmatig :-)

Spannend voor jou ook. Ik test morgen weer een keer. Heb van die goedkope dipsticks dus ik kan even lekker door haha
pi_100858778
Ergens houd je toch hoop he? Ik wel. Al merk ik aan alles (lees: de zinloze ruzies die ik uitlok met mijn partner, hoog zittende tranen, kort lontje ) dat het waarschijnlijk niet gelukt is deze maand, toch houd ik me vast aan 'geen bloed' en 'bijna moeten spugen van de etensgeuren in de kantine'. Hoe je jezelf gek kunt maken.

De goedkope dipsticks zijn hier al op. Ik had er drie....;-)
pi_100864026
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ah, joh, Lijnloos, ik moest het ook doen met één shot per maand. Alles is mogelijk! ^O^
Ik moest hier heel hard om lachen :D
Maar inderdaad, 1x in de maand kan maar zo de juiste treffer zijn Lijnloos!
Gaaaaf Lowlands O+ ik ben in 2000 en 2003? geweest (de jaren dat KoRn daar kwam iig)
alvast erg veel plezier gewenst!
Oh en ik duim echt heel hard dat je gauw zwanger bent O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 17 augustus 2011 @ 21:24:47 #152
279894 winka
pi_100869737
Ai, jammer iom.. En het is helemaal frustrerend dat je vaak ook een week later dan gepland ongesteld bent. Lijkt me heeel irritant!

Ik heb dat ook Quiztet, dat hoop houden. Hoe onmogelijk het ook lijkt, toch denk ik altijd dat ik een kans maak; zelfs als ik bruinverlies heb met alle bijbehorende symptomen :') Nogal vermoeiend.. maar de laatste maanden lukt het me een stuk beter.

En tsja.. ééns moet het raak zijn he?
pi_100884649
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 10:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
_O- Tja, da's ook weer waar...
Maar uhm, het wordt denk ik een onbevlekte ontvangenis.... of we moeten toch nog iets weten te doen op LL, maar ik ga uit van niet. Was gisteravond zo stikchagrijnig dat het er niet meer van gekomen is... :@
pi_100884702
Hing het in de lucht? Mijn vriend was ook zo enorm sjaggo dat ik daardoor geen zin meer had in hem..
Stiekem duim ik nu dan gewoon voor LL!
pi_100884805
Nouja, een onbevlekt kind is ook hakse welkom! :P

Jammer dat het er niet van kwam dames, maar chagrijnig vrijen is ook niet de bedoeling.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 08:55:54 #156
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_100885393
Hi meiden! Jammer dat het er niet van is gekomen bij een aantal, maar het moet wel leuk blijven :). Een kleine update van mijn kant, afgelopen maandag weer een echo gehad. Donderdag hadden ze voorspeld dat het weekend mijn eisprong plaats zou vinden en maandag konden ze dat inderdaad bevestigen. Fijn dat mijn lichaam het zo goed heeft opgepakt! We hebben het weekend goed benut haha en nu is het afwachten weer. Ik voel allemaal rare dingen maar ik ben ervan overtuigd dat het psychisch is :'). Spannend hoor!
pi_100887471
Jaah spannend Tante_Soesa! Wat duurt wachten lang he?

Heb jij al getest iom?
pi_100888918
Hier een aantal dagen niet geweest ivm virus infectie (hoge koorts enz)
Toch wel erg benieuwd hoe t met iedereen gaat dus even bijgelezen,

Spannende tijd dames, hoop dat er snel 2streepjes geplast worden! :)

Ben wel bang dat mijn hoge koorts etc invloed hebben op mijn misschien bevruchte eitje.. Zit nu op dag 20
Maargoed dat zien we over 8dgn wel..
pi_100891583
Na toch voornamelijk te lurken en alles bijgelezen te hebben, wil ik jullie bedanken voor de tip van sensitest.
De eerste positieve ovulatietest is een feit. Omdat ik een vrij lange cyclus heb (ong 40 dagen) was ik de weg kwijt wanneer nu de beste klusmomenten zijn. We zijn nu dus even hard aan de slag :)
Manlief heeft best lang naar het tweede streepje lopen staren, zo schattig O+
En is er natuurlijk direct van overtuigd dat het nu niet meer mis kan gaan....

Maar goed, deze ronde even flink testen om mijn cyclus goed in kaart te brengen en dan eens kijken hoe het uitpakt. Mijn NOD zal rond 5 september zijn, precies wanneer we op vakantie zijn. Dus testen maar mee :D
pi_100893745
Dames ik heb nog even een test gedaan. Vandaag is mijn nod. En wat blijkt:

Ik zal van het weekend nogmaals testen.... het kan evengoed vals zijn. Of niet... aaaah. Het was bijna direct zichtbaar
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:07:16 #161
279894 winka
pi_100893810
Nou dat is heel duidelijk een tweede streep, zelfs op het kleine plaatje :Y *O*
En als je dit meteen te zien krijgt dan ben je echt zwanger hoor!!!! w/ *O*

-edit- heb nog een paar keer gekeken maar hee kan niet missen, gefeliciteerd!!!!
pi_100893953
Duidelijke streep hoor! *O*
pi_100894160
Whaaahaaa wat goed iom! En wat een duidelijke streep. Gaaf gaaf gaaf! *O*
pi_100894326
Zeker een hele duidelijke iom!!! *O* Van harte meid! *O*
pi_100894465
Ik zie em, ik zie em!! *O*
pi_100894523
Ik kan het alleen nog niet geloven. We zijn al bijna een jaar bezig voor de 2e. En nadat ik een hele poost niet ongesteld werd is dit pas net weer op gang. (ontpillen).

Ik zal nog wel een paar dagen / testen etc nodig hebben om het te geloven.
pi_100895554
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 12:39 schreef Theeleuter het volgende:
Na toch voornamelijk te lurken en alles bijgelezen te hebben, wil ik jullie bedanken voor de tip van sensitest.
De eerste positieve ovulatietest is een feit. Omdat ik een vrij lange cyclus heb (ong 40 dagen) was ik de weg kwijt wanneer nu de beste klusmomenten zijn. We zijn nu dus even hard aan de slag :)
Manlief heeft best lang naar het tweede streepje lopen staren, zo schattig O+
En is er natuurlijk direct van overtuigd dat het nu niet meer mis kan gaan....

Maar goed, deze ronde even flink testen om mijn cyclus goed in kaart te brengen en dan eens kijken hoe het uitpakt. Mijn NOD zal rond 5 september zijn, precies wanneer we op vakantie zijn. Dus testen maar mee :D
Klinkt goed! En spannend :D

Iom; wauw! *O*
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:50:49 #168
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100895653
Indrooglijnen of vals positief, het is allemaal even onwaarschijnlijk/niet-bestaand. Ik lurk altijd mee in dit topic en dacht gelijk al dat jij zwanger was Iom :D Die laatste test ziet er precies zo uit als de mijne vorig jaar. Gefeliciteerd!
pi_100895827
Yaaay, weer een stripke! Leuk iom! Gefeliciteerd *O*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:38:49 #170
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_100897651
Gefeliciteerd iom!
pi_100898092
Jeuj streepjes! *O*
Tralalalaaa
pi_100898710
Gefeliciteerd *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_100898845
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 19:14 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik moest hier heel hard om lachen :D
Maar inderdaad, 1x in de maand kan maar zo de juiste treffer zijn Lijnloos!
Gaaaaf Lowlands O+ ik ben in 2000 en 2003? geweest (de jaren dat KoRn daar kwam iig)
alvast erg veel plezier gewenst!
Oh en ik duim echt heel hard dat je gauw zwanger bent O+
true!

om t maar lomp te stellen, in januari hebben mijn vriend en ik elkaar bar weinig gezien want ik werkte tot heel laat en hij overdag dus lag te maffen als ik thuis kwam. 1 x seks gehad die maand en hoppatee
  donderdag 18 augustus 2011 @ 17:42:53 #174
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100903128
Gefeliciteerd iom!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 18:21:14 #175
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100904384
iom, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_100909691
Eindelijk weer streepjes hier!! Iom gefeliciteerd!! *O* *O*

Hopelijk zijn jouw streepjes het begin van een nieuwe streepjesregen!
pi_100909752
iom gefeliciteerd meid *O*
pi_100910017
Zal ik de streepjesregen dan maar voortzetten... O-)

Gisteren was mijn NOD en ook hier 2 streepjes. *O* *O* *O*

SPOILER
Dus wie volgt :D

ik weet nog niet helemaal hoe ik hier een foto krijg sorry
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:33:41 #179
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100910024
Van harte iom! *O*

:o :o

Roosje! Ook van harte! *O*

[ Bericht 60% gewijzigd door RockabeIIa op 18-08-2011 22:05:38 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_100910876
Roosje! :D *O*
pi_100910983
Roosje en iom..Gefeliciteerdd!!!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:58:15 #182
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_100911127
Roosje ook 2 streepjes! Gefeliciteerd!
pi_100911859
iom en roosje gefeliciteerd
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2011 @ 21:24:43 #184
309370 Nanadu
pi_100912561
iom en roosje gefeliciteerd *O* *O*

Hier is de ongesteldheid in alle hevigheid losgebarsten })
Wel een voordeel als het goed is heb ik mijn vruchtbare periode tijdens onze vakantie :P
pi_100913021
Wow Roosje, wat goed zeg!! Jij ook gefeliciteerd!! Dit zijn de goede berichten! *O* *O*

Nanadu, hopelijk kunnen we na de volgende rond ook voor jou jompelen!
pi_100913162
Gefeliciteerd Roosje! Gaaf hoor. *O*

Nanadu gaat lekker klussen op vakantie! Enjoy!
pi_100913356
Gefeliciteerd beide!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:55:12 #188
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_100917489
Iom en Roosje van harte! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_100919028
Iom en roosje gefeliciteerd!
pi_100927150
*O* Roosje, van harte! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:36:27 #191
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100927269
Roosje, jij ook van harte gefeliciteerd! *O*
pi_100927925
Roosje gefeliciteerd! *O*
pi_100933973
ion en Roosje gefeliciteerd *O* *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_100936732
*O* Iom en Roosje84 *O* van harte!

Nanandu, jammer van de }) nu. Maar een goede vruchtbare vakantie gewenst ;)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:35:04 #195
279894 winka
pi_100938666
En nog een streepje *O* w/ *O* Gefeliciteerd Roosje, geniet ervan!!!

Jammer Nanadu dat het niet gelukt is.. Volgende keer beter ^O^

Ik heb een goed gevoel voor deze maand :) Ik zit nu op zes dagen na mijn eisprong en heb last van steken aan de linkeronderkant van mijn buik, en soms wat misselijkheid. Mijn borsten zijn ook gevoeliger dan anders. Afwachten maar want over 8/9 dagen is pas mijn nod.

Ik heb wel een klein veegje bruin gespot en ik hoop dat dit geen slecht teken is. Want volgens mij hoort het toch rood te zijn tijdens de innesteling?
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:58:40 #196
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_100939419
Winka, wat spannend! Bij mij ook bruin hoor bij de innesteling, geen spoortje rood te bekennen! *fingers crossed*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_100942095
Spannend Winka! Wij gaan dan gelijk op, zit nu ook op 6 DPO volgens FF. Heb wel wat heeeee licht roze afscheiding sinds gisteren en nu wat bruinig. Ik hoop heel hard dat dat een innesteling is!
pi_100943242
Ik ga duimen voor jullie Labello en Winka!
Nanadu: fijn klussen tijdens de vakantie! Maakt het alleen maar leuker :)

Hier zou vandaag mn eisprong moeten zijn, gister avond geklust. Het wachten is hier nu weer begonnen denk ik. Maar op een of andere manier verwacht ik er nog steeds niets van. We zien wel :)
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 17:58:03 #199
171422 LadyBlack
paint it black
pi_100945711
Wauw, streepjes!!! Gefeliciteerd iom en roosjes!! *O*

Nanadu, balen dat het deze keer niet gelukt is, maak er dan maar een mooie vakantie van ;)
Zoe, wat naar dat je zulke hoge koorts hebt gehad :{ Voel je je nu wel weer beter?
Lijnloos, op voor een onbevlekte ontvangenis dus? ;) Evengoed veel plezier op Lowlands, tof dat je er gaat werken! _O_
Voor de 4 dames hierboven is het dus nog afwachten? Same here, zit op 5 DPO :) Duimen maar!!
pi_100945984
Ik wacht lekker met jullie mee ;)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')