Ik denk het. Heel erg onregelmatig.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:15 schreef Quiztet het volgende:
Ha, lopen wij gelijk iom? Dat is grappig. Mijn vorige menstruatie begon de 18e en ik heb een cyclus van 30 dagen.
Ik zou het zondag weer proberen als ik jou was trouwens.
Ik voel niets. Nou ja niets dat lijkt op ongesteldheid. Ik ga nog steeds uit van 32 dagen en dat is dus donderdag. Doe misschien morgen weer een test.quote:Op zondag 14 augustus 2011 06:09 schreef Quiztet het volgende:
Fijne vakantie Covie, ik duim dat je extra gevuld terug komt! ;-)
Succes met klussen Ninedarts!
En jij succes met wachten Zoë!
Welkom tante Soesa!
Gaat het al wat beter met je buik Marjolijntje?
Hier vanmorgen een blanco test (nouja,een streepje te weinig in elk geval). Net als iom. Heb jij nog wel hoop? Hier ongesteldheidsgevoel, dus ik verwacht eerlijk gezegd niks meer.
Yip kloon. Nou ja kloon. Mijn vriend zit al een mooie tijd op Fok! niet heel actief hoor. het is geen bekende hier. En ik lurk hier vaak mee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:52 schreef Quiztet het volgende:
Nee, mijn tweede. Je suis une clone. Jij ook?
Ik had afgelopen maandag ook een heeeel vaag lijntje op een kv test, maar daarna niets meer positief. Mijn NOD is woensdag.
Bij mijn eerste had ik 5 dagen na NOD een positieve kv test.
Ja maar het bewuste 2e lijntje is zo vaag dat je in goed licht moet kijken. Zo op het oog zeg je negatief. Of je houd hem vlak voor je snufferd dan zie je het ook als je 1 oog dicht doetquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Als je nog voor je NOD zit kun je prima een heel licht lijntje hebben iom, en een lijntje is een lijntje!
Spannend
uhhh zo'n test had ik ookquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:24 schreef iom het volgende:
[..]
Ja maar het bewuste 2e lijntje is zo vaag dat je in goed licht moet kijken. Zo op het oog zeg je negatief. Of je houd hem vlak voor je snufferd dan zie je het ook als je 1 oog dicht doet
Daarnaast veel gelezen over kv en indrooglijntjes. Met de sensitest ook negatief ga ik voorlopig uit van een nee. Donderdag een laatste test als het dan nog niet gekomen is....
Haha, ja wel hoor, maar manlief bijna niet en als we pauze hebben dan niet tegelijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:39 schreef trui het volgende:
lijnloos, heb je geen pauzes dan, op Lowlands?(en leuk zeg, dat je daar voor werk naartoe gaat! wat voor werk is dat?)
SPOILER: want offtopicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Hoeft niet volgens mij. Ik had namelijk ook een heel voorspelbare cycles, maar heb een vroege eisprong, zo rond dag 9 al!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:21 schreef winka het volgende:
Hmm.. jammer Marjoleintje.. Maar je weet maar nooit!
Wij hebben ook de klusweek niet optimaal benut, maar op de dag van mijn eisprong wel gesexed. Ik heb even een vraagje aan de kenners. Stel dat je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, op het uur af, valt de eisprong dan ook precies op de 14e dag op dat tijdstip?
Heb nu vakantie dus ben er weer lekker mee bezig
Ja maar dat heb ik wel vaker gehad. Niet zwanger en niet ongesteld. En plots een week later... Argh was ik maar gewoon regelmatig :-)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:33 schreef Quiztet het volgende:
Bij jou is het dus ook best spannend iom! Geen bloed is sowieso goed toch?
Marjolijntje en Lijnloos: veel plezier met de klusmomenten die er zijn, ik duim ontzettend dat ze raak zijn.
Hier nog niet ongesteld. Ik durf niet te testen, heb nu het idee om het zaterdag of zondag pas te doen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Ik moest hier heel hard om lachenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ah, joh, Lijnloos, ik moest het ook doen met één shot per maand. Alles is mogelijk!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ah, joh, Lijnloos, ik moest het ook doen met één shot per maand. Alles is mogelijk!
Klinkt goed! En spannendquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:39 schreef Theeleuter het volgende:
Na toch voornamelijk te lurken en alles bijgelezen te hebben, wil ik jullie bedanken voor de tip van sensitest.
De eerste positieve ovulatietest is een feit. Omdat ik een vrij lange cyclus heb (ong 40 dagen) was ik de weg kwijt wanneer nu de beste klusmomenten zijn. We zijn nu dus even hard aan de slag
Manlief heeft best lang naar het tweede streepje lopen staren, zo schattig![]()
En is er natuurlijk direct van overtuigd dat het nu niet meer mis kan gaan....
Maar goed, deze ronde even flink testen om mijn cyclus goed in kaart te brengen en dan eens kijken hoe het uitpakt. Mijn NOD zal rond 5 september zijn, precies wanneer we op vakantie zijn. Dus testen maar mee
true!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:14 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik moest hier heel hard om lachen![]()
Maar inderdaad, 1x in de maand kan maar zo de juiste treffer zijn Lijnloos!
Gaaaaf Lowlandsik ben in 2000 en 2003? geweest (de jaren dat KoRn daar kwam iig)
alvast erg veel plezier gewenst!
Oh en ik duim echt heel hard dat je gauw zwanger bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wie volgt
ik weet nog niet helemaal hoe ik hier een foto krijg sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |