NEUHHHHHquote:
Denk dat wij die moeten maken.... blijkbaar doet de oude garde al 1271 topics zonderquote:
quote:
jij pakt hem tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lees de laatste 5 posts maar terug
ik was je aan het waarschuwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lees de laatste 5 posts maar terug
En omdat ik dat dus niet in de gaten had, duurde het even voor ik opende. Dank je voor het waarschuwen kokquote:
oh, tja, dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat wij die moeten maken.... blijkbaar doet de oude garde al 1271 topics zonder
ik waarschuwde eerderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En omdat ik dat dus niet in de gaten had, duurde het even voor ik opende. Dank je voor het waarschuwen kok
Sorry, mijn schuld Drassss, ik had niet in de gaten dat ze aan het hunten waren en pakte perongeluk de lapoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef Drassss het volgende:
Ah we zijn hier. Ik vond het al zo stil.
Kokje stelde een nieuwe TT voor, maar toen had ik deze al geopendquote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, mijn schuld Drassss, ik had niet in de gaten dat ze aan het hunten waren en pakte perongeluk de lapo
Geen probleem!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, mijn schuld Drassss, ik had niet in de gaten dat ze aan het hunten waren en pakte perongeluk de lapo
jajajajajajajajaja, maak dat je kat(ten) maar wijsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die smoesjes heb je nog steeds niet verleerd hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
graag ook wat verder naar het oosten, laat maar knallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen probleem!
Ah Utrecht ook al een onweer waarschuwing morgen.
Oosten moet zeker lukken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
graag ook wat verder naar het oosten, laat maar knallen![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
graag ook wat verder naar het oosten, laat maar knallen![]()
wat zij zegtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij hebt toch morgen ook nog weekend? Fietsen is gezond voor je
is ook pas leuk als het donker is, dus overdag alle tijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij hebt toch morgen ook nog weekend? Fietsen is gezond voor je
Oh, de lijstjes staan nog voor op jou?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
is ook pas leuk als het donker is, dus overdag alle tijd
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
als er nog iemand meer trek heeft, tast toe
[ afbeelding ]
ben al kaaschips aan het wegstouwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon doorproppenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben al kaaschips aan het wegstouwen
sla even over, zit nog vol van de lamskebab met vuel verse knoflooksausquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
He Bol, weet jij toevallig of er vanuit jouw regio lokale kazen naar Amsterdam geexporteerd worden? Zag op het internet best wat lekkere kaasje, maar heb ze hier nog niet zo snel gevondenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben al kaaschips aan het wegstouwen
Mister J.Lo dit keer wel netjes geleverdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
sla even over, zit nog vol van de lamskebab met vuel verse knoflooksaus
pfff zou het niet wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He Bol, weet jij toevallig of er vanuit jouw regio lokale kazen naar Amsterdam geexporteerd worden? Zag op het internet best wat lekkere kaasje, maar heb ze hier nog niet zo snel gevonden
blue d'auvergnequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He Bol, weet jij toevallig of er vanuit jouw regio lokale kazen naar Amsterdam geexporteerd worden? Zag op het internet best wat lekkere kaasje, maar heb ze hier nog niet zo snel gevonden
Trusten Bol. Tot morgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef bollokus het volgende:
zo ga nog een stukje my name is earl kijken en dan tukken
ciao allen![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
@Ceetje, hoe waren je eerste twee dagen op het werk eigenlijk? Hadden ze daar de rode loper wel voor je uitgerold? Zag dat Mary het hier vergeten is
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef bollokus het volgende:
ciao allen![]()
ja ja, ik geloof jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is niet waar, was uitgerold, maar Ceetje kwam niet. Dus opgerold en voor Marrije weer uitgerold, en toen kwamen jullie er met jullie zwarte kakken over heen denderen, dus die rode loper was zwart en versleten voor ze echt kwam
ja, schandalig hè, ikke nog ingeseind en alles, geen rode loperquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
@Ceetje, hoe waren je eerste twee dagen op het werk eigenlijk? Hadden ze daar de rode loper wel voor je uitgerold? Zag dat Mary het hier vergeten is
truste bol, tot snel weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef bollokus het volgende:
ciao allen![]()
en jij kon niet spontaan een paar dagen extra vakantie nemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, schandalig hè, ikke nog ingeseind en alles, geen rode loper![]()
![]()
Op het werk is het rustig, qua personele bezetting dan ivm de vakantieperiode. Echter, het was dat mijn bureau niet meer gewicht kon verdragen, maar het lag tot de laatste centimeter volgestouwd. Mijn functioneringsgesprek dat ik morgen zou hebben is verplaatst naar 30 augustus omdat het baasje nog wat langer vakantie neemt en daarna vanwege reeds gemaakte afspraken niet in de gelegenheid is, ahum. Verder doet iedereen alsof er niets aan den hand is, dus ik doe gewoon gezellig mee met doen alsof er niets aan de hand is
jajajajajajajajaja,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is niet waar, was uitgerold, maar Ceetje kwam niet. Dus opgerold en voor Marrije weer uitgerold, en toen kwamen jullie er met jullie zwarte kakken over heen denderen, dus die rode loper was zwart en versleten voor ze echt kwam
zelf gemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mister J.Lo dit keer wel netjes geleverd
nee, maar ik denk wel dat ik vrijdag vrij neem, en volgende week donderdag (dan is mijn oudste dochter jarig), en misschien de hele laatste week van augustus wel ook gewoon, en de laatste week van september, en in de herfstvakantie en rondom kerst enzo. Ik moet tenslotte van hen mijn dagen opmakenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
en jij kon niet spontaan een paar dagen extra vakantie nemen
gaperon d'auvergne, Fourme d'ambertquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en zo werkt hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maar ik denk wel dat ik vrijdag vrij neem, en volgende week donderdag (dan is mijn oudste dochter jarig), en misschien de hele laatste week van augustus wel ook gewoon, en de laatste week van september, en in de herfstvakantie en rondom kerst enzo. Ik moet tenslotte van hen mijn dagen opmaken
zo willen zij dat het werkt. Normaal neem ik mijn vakantie van 3 weken, en dagen die ik vrij wil/moet zijn. Rest werd dan netjes uitbetaald en ik kon evt. ook extra dagen meenemen. Maar dat doen ze niet meer zeggen ze, alles moet op, anders ben ik het kwijt. Ik weet ook wel dat dat niet mag, maar als ze het zo toch willen, dan krijgen ze het toch zo......... Proberen kan ik het altijd natuurlijk, en als ze een keer nee zeggen, dan vraag ik wel meteen of ze het dan wel uitbetalenquote:
quote:
Ik zat zelf aan deze te denken, maar die van jou heb ik ook in lekker boekje gezetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaperon d'auvergne, Fourme d'ambert
volgens mij ook, ze stuurde een DMmetje over het andere lijntjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
Muisje vind andere lijntje leuker denk ik
had je effe moeten zeggen, zowat een hele dag door van noord tot zuid door frankrijk gereden tot 2x toe, had best effe bij een lokale kaasboer willen stoppen voor je hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik zat zelf aan deze te denken, maar die van jou heb ik ook in lekker boekje gezet
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
Muisje vind andere lijntje leuker denk ik
Ik wil de update voor morgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]level 2 bij Bol
![]()
dus wat is je probleem
kaasjes en worstjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
had je effe moeten zeggen, zowat een hele dag door van noord tot zuid door frankrijk gereden tot 2x toe, had best effe bij een lokale kaasboer willen stoppen voor je hoor
die is ook lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik zat zelf aan deze te denken, maar die van jou heb ik ook in lekker boekje gezet
[ afbeelding ]
ook nog saint nectaire,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
andere lijntje is wél leuk ja, moest ff mijn css aanpassen, kaasje zoeken, ceetje dm-en dus gewoon ff druk. Jullie zijn leuker hoor
Zal de Conradstraat zijn, is in de buurt. Krijg dan meestal wel een tweetje van de politie, nu dus nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Overval Conradstraat of vechtpartij Stationsplein?
dan zijn ze toch je fiets aan het zoeken denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal de Conradstraat zijn, is in de buurt. Krijg dan meestal wel een tweetje van de politie, nu dus niet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan zijn ze toch je fiets aan het zoeken denk ik
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
komt geen politiehelicopter voor op dit tijdstip meer hoor
toen we gewoon nog een fiets terug jatte op het damrakquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Waar is de service gebleven he.. vroeger..
flauw hoor, hebben ze dat niet over voor de belastingbetalende burger?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
komt geen politiehelicopter voor op dit tijdstip meer hoor
moet je geen lijm gebruiken maar gladder spulquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:07 schreef Drassss het volgende:
Dit gaat een vervelende plaknacht worden trouwens.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet je geen lijm gebruiken maar gladder spul
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet je geen lijm gebruiken maar gladder spul
Handen zitten vast.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
zit iedereen al half te slapen? Het is in ene zo rustig hier
filmen!!!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
Schijnwerper gaat aan dus denk dat ze de overvallers in vizier hebben #sensatieindebuurt
Kokkie kwam met de verklaring ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toch de verkeerde lijm in deze plaknacht gebruikt dan?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kokkie kwam met de verklaring ja.
Heel twitter gaat los over die heli in Amsterdam trouwens
wel zwaaien hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
Schijnwerper gaat aan dus denk dat ze de overvallers in vizier hebben #sensatieindebuurt
Ik sta allang voor het raam, heb een nieuwe twitter foto nodigquote:
vermaak ons met beelden, film es watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik sta allang voor het raam, heb een nieuwe twitter foto nodig
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vermaak ons met beelden, film es wat
dat mag ik hopen, anders moet je dekking zoekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geloof dat de heli is weggevlogen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
niet neergestort per ongeluk? Of geland?
hey, dorp hier, paint van PTA aubquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoor hem nog in de verte is richting PTA gevlogen
PTA = Passenger Terminal Amsterdam, oftewel daar komen de Love Boat achtige cruiseschepen aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey, dorp hier, paint van PTA aub
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
PTA = Passenger Terminal Amsterdam, oftewel daar komen de Love Boat achtige cruiseschepen aan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
met van die bejaarden aan boord zeker
aaah, die met de handschoentjes, golftas in de kofferbak, spencertje, geruite bermuda tot over de knie, parelsnoertje, pas gekapte coupe en burberry sjaaltje en Dior zonnebrilquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat is verderop aan de west kant van het CS, daar heb je de bejaarden die van de rivercruises afkomen. PTA zijn de golftypetjes
Die ja, die hun veel te dikke mannetjes met ray bans afblaffen dat ze wel op moeten schieten met de enorme hoeveelheid hutkoffers die van boord gebracht moeten wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
aaah, die met de handschoentjes, golftas in de kofferbak, spencertje, geruite bermuda tot over de knie, parelsnoertje, pas gekapte coupe en burberry sjaaltje en Dior zonnebril
wat is er mis met ray banquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die ja, die hun veel te dikke mannetjes met ray bans afblaffen dat ze wel op moeten schieten met de enorme hoeveelheid hutkoffers die van boord gebracht moeten worden
oh, ik dacht dat ze daar personeel voor meebrachtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die ja, die hun veel te dikke mannetjes met ray bans afblaffen dat ze wel op moeten schieten met de enorme hoeveelheid hutkoffers die van boord gebracht moeten worden
met ray ban niets, maar wel met de dikke mannetjes die zich als slaafje laten gebruiken door hun trophy wifequote:
dan wel jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vanalles, zeker als je er op gaat zitten
kan de mijne helaas niet meer dragenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vanalles, zeker als je er op gaat zitten
neus kapot, oren eraf of ligt het aan de bril zelf?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan de mijne helaas niet meer dragen
geslepen glazen in je ray ban laten zetten kan toch welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan de mijne helaas niet meer dragen
met lenzen in kan je toch best een normale zonnebril dragen (ook een ray ban), ik doe niets anders, en ik heb nog wel een Dolce & Gabbanaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geslepen glazen in je ray ban laten zetten kan toch wel
nee, rokje te kort (moet tot over de knie) en er zitten geen mouwtjes in het shirt en het zijn de totaal verkeerde schoenen (daar kom je geen golfbaan mee op)quote:
in deze niet, glazen zit een ronding in, waardoor het onbetaalbaar wordt. Heb het wel gevraagd. Nu een goeiekope op sterktequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geslepen glazen in je ray ban laten zetten kan toch wel
heb geen lenzenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
met lenzen in kan je toch best een normale zonnebril dragen (ook een ray ban), ik doe niets anders, en ik heb nog wel een Dolce & Gabbana
Maar het handschoentje klopt he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, rokje te kort (moet tot over de knie) en er zitten geen mouwtjes in het shirt en het zijn de totaal verkeerde schoenen (daar kom je geen golfbaan mee op)
jij staat de hele dag in de keuken, hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoezo vooroordelen.
Kan je zeggen dat ze er niet zo bijlopen bij ons
heb ramen in de keuken en loop regelmatig in het restaurantquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jij staat de hele dag in de keuken, hoe weet jij dat nou
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ramen in de keuken en loop regelmatig in het restaurant
weggevlogenquote:
De wens is de vader van de gedachte he....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoezo vooroordelen.
Kan je zeggen dat ze er niet zo bijlopen bij ons
ik pas evenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte he....
ook niet denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
behalve als lieke in zo'n outfitje rondloopt
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
behalve als lieke in zo'n outfitje rondloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Drassss het volgende:
Krijg toch tieten. Een hele kleine kans op onweer morgen volgens Estofex
ik heb al tieten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
Laat maar, volquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
Kom nikky ff meehelpen Dit topic moet vol vol te baggeren
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Drassss het volgende:
Krijg toch tieten. Een hele kleine kans op onweer morgen volgens Estofex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar zijn de level 2's gebleven
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Foetsiequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar zijn de level 2's gebleven
quote:
kokje en ik hebben er al meer gepost, waar blijf je nou?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nooit gedacht dat ik ooit nog eens in ONZ zou posten
doe je dat danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nooit gedacht dat ik ooit nog eens in ONZ zou posten
had nog een ander ONZ draadjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kokje en ik hebben er al meer gepost, waar blijf je nou?
was ik ook van planquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga mijn nestje opzoeken trusten allemaal
ik ga ook m'n bedje opzoeken, ook truste allemaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga mijn nestje opzoeken trusten allemaal
wij hebben zo nu en dan ook wel regen gehad. Vanmiddag zelfs even heel hard.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
Ook goeienavond...
Heeft de hele dag hier geregend, nu gaat de zon schijnen
Hmmmm, lekker voor je.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wij hebben zo nu en dan ook wel regen gehad. Vanmiddag zelfs even heel hard.
Morgen wordt het weer zonnig en warm
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmmm, lekker voor je.
Ik ben blij dat ik morgenmiddag een vergadering in een ander gebouw heb, met zon en warmte maakt het toch al zieke gebouw waar ik normaal in werk mij nog zieker
Ja, helaas welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:48 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met je maag? Nog van streek?
ik zag je tweet op Twitter. Jammer , maar ook vervelend te hebben.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, helaas wel![]()
Ik had vanavond uit eten zullen gaan met vrienden
zou het met je maagzweer te maken hebben?quote:
Ik denk het wel, je moet geen koffie drinken met een maagzweer, en ik had er vanmorgen drie op, en bij de lunch een tomatensalade. Half uur later begon de pijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zou het met je maagzweer te maken hebben?
Sommige dingen kunnen de pijn verergeren ja, maar dan had het nu toch wel weer over moeten zijn. Heb je daar geen medicijnen voor dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk het wel, je moet geen koffie drinken met een maagzweer, en ik had er vanmorgen drie op, en bij de lunch een tomatensalade. Half uur later begon de pijn.
jawel, normale dosering 1 per dag, maximaal 3 per dag, heb er rond een uur of 5 nog een ingenomen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen de pijn verergeren ja, maar dan had het nu toch wel weer over moeten zijn. Heb je daar geen medicijnen voor dan?
Helpt het ook niet als je gaat liggen? Een vriendin van mij had het ook, en had minder last als ze ging liggen, volgens mijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jawel, normale dosering 1 per dag, maximaal 3 per dag, heb er rond een uur of 5 nog een ingenomen.
Heb nu een warme kruik tegen mijn maag, als ik ga liggen ben ik bang in slaap te vallen, en veel te vroeg wakker te worden. Probeer 't nog een uurtje uit te houden, neem dan een pilletje en dan mijn bed in.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Helpt het ook niet als je gaat liggen? Een vriendin van mij had het ook, en had minder last als ze ging liggen, volgens mij
groot gelijk en die kruik zal wel lekker aanvoelen. Het ontspant je buik/maag altijd wel ietsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb nu een warme kruik tegen mijn maag, als ik ga liggen ben ik bang in slaap te vallen, en veel te vroeg wakker te worden. Probeer 't nog een uurtje uit te houden, neem dan een pilletje en dan mijn bed in.
??????????????????quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:05 schreef Drassss het volgende:
Foto gezien van een mogelijk beestje omgeving Nijmegen?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:05 schreef Drassss het volgende:
Foto gezien van een mogelijk beestje omgeving Nijmegen?
Ik ben vanavond even je slaafje danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb vanavond geen zin om naar andere draadjes te gaan
Wow dat lijkt inderdaad op een beestje, jammer dat er niet te zien is of er rotatie plaats vond.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben vanavond even je slaafje dan
http://twitpic.com/60dic8
Mja, kan ook zomaar lage bewolking zijn net voor een lijntje. Filmpje zou helpen, maar die is er helaas nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow dat lijkt inderdaad op een beestje, jammer dat er niet te zien is of er rotatie plaats vond.
Dat bedoel ik, maar evengoed een mooie fotoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mja, kan ook zomaar lage bewolking zijn net voor een lijntje. Filmpje zou helpen, maar die is er helaas niet
Ik denk (maar Drassss is de expert) dat als het de grond geraakt had dat hij toch zeker 1 meter doorsnede zou hebben, en dat zou je dan wel zien aan schade op de grond.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef kaatje50 het volgende:
die foto had ik al bij de weerman van RTL4 gezien vanavond. Hij vertelde er nog bij dat hij niet wist of het de grond geraakt had
Zoveel water in Groningen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef Drassss het volgende:
Seker!
Zou Kahaarin haar huis aan het redden zijn?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef Drassss het volgende:
Lijkt me ook en als het echt iets was zou je echt wel op nu.nl of waar dan ook berichten gelezen hebben. Maargoed het was in minder bevolkt gebied.. kan iets schelen.
Het regent daar nu echt pijpenstelen en dat zal de komende uren ook nog zo blijven jaArnhem en omgeving heeft bijna 60mm gehad!
Ben blij dat het hier droog isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef Drassss het volgende:
Lijkt me ook en als het echt iets was zou je echt wel op nu.nl of waar dan ook berichten gelezen hebben. Maargoed het was in minder bevolkt gebied.. kan iets schelen.
Het regent daar nu echt pijpenstelen en dat zal de komende uren ook nog zo blijven jaArnhem en omgeving heeft bijna 60mm gehad!
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
bedoel je die tong?? )qouten en emo's doen het weer even niet) Die was voor Drasss bedoeld. Ik had het al gezien en is geen tornado of windhoos geworden......
Ja, ik was ook al sceptisch over de fotoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef kaatje50 het volgende:
bedoel je die tong?? )qouten en emo's doen het weer even niet) Die was voor Drasss bedoeld. Ik had het al gezien en is geen tornado of windhoos geworden......
had geen zin jou daar op te wijzen, ik wist al dat het loos alarm wasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
het was Drassss die mij wees op een mogelijk beestje en níet jij
maar ja, als de foto gemaakt is door iemand die iets te vaak naar twister heeft gekeken, maar verder niets van tornado's weet is het wel begrijpelijk dat je daar aan denkt. Zelfs op de filmpjes van windhozen hier in NL zie je duidelijk de rotatiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik was ook al sceptisch over de foto
blijft het toch nog een mooie fotoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik was ook al sceptisch over de foto
Uiteraard, ook helemaal niet ergquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar ja, als de foto gemaakt is door iemand die iets te vaak naar twister heeft gekeken, maar verder niets van tornado's weet is het wel begrijpelijk dat je daar aan denkt. Zelfs op de filmpjes van windhozen hier in NL zie je duidelijk de rotatie
En ikke maar 1% maar sinds ik weet hoe het eruit ziet herken ik wel rotatie hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard, ook helemaal niet ergIk weet ook maar 10% van al die tornado rotzooi hoor
Niet meer naar silo's kijken hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ikke maar 1% maar sinds ik weet hoe het eruit ziet herken ik wel rotatie hoor![]()
Dankzij Kahaarin en jou
* MaryMouse klopt Drassss op zijn rugquote:
Te laat, helppp..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse klopt Drassss op zijn rug
* MaryMouse voert de heimlich manoevre uit op Drassssquote:
Daar mag je niet om lachenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
Is kokkie misschien zijn souterain weer aan het leegscheppen
Stomp jezelf even goed in/onder je maag i.p.v. help roepen en stikkenquote:
pffffffffffffquote:
gedaan, is onderweg. Kijk ik hier op 112 - meldingenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss loopt rood aan..... 1-1-2 bellen Kaatje
had dat eerder gedaan, kan ik die ambulance weer afbellenquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef Drassss het volgende:
Nog nieuws over die heli gister, Muis?
sensatiezoekerquote:
quote:
Goede plek.. ruik je hem tenminste nietquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
want dat lijk dat al een paar maanden in een rioolput hier drie straten vandaan lag is wél in het nieuws geweest
iek, die zal gestonken hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
want dat lijk dat al een paar maanden in een rioolput hier vier straten vandaan lag is wél in het nieuws geweest
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goede plek.. ruik je hem tenminste niet
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goede plek.. ruik je hem tenminste niet
wie heeft er nu gelijk? Heb je iets geroken Mousequote:
schadevergoeding aan de dader vragenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zouden daar mijn verstoppingen vandaag gekomen zijn
Mag toch hopen dat hij allrisk verzekerd isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
schadevergoeding aan de dader vragen
Drassss, ze gingen kijken omdat er verstoppingen waren, niemand had iets gerokenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:40 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
wie heeft er nu gelijk? Heb je iets geroken Mouse
Zullen ze die eerst moeten vindenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:41 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
schadevergoeding aan de dader vragen
onze politiemensen vinden de daders toch altijd, zo niet, wijzen ze er gewoon een aanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zullen ze die eerst moeten vinden
Heb ik ook, heb er zelf een grootgebrachtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
Altijd vertrouwen hebben in onze agenten
Is het een gemoedelijke of een stadse geworden?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb ik ook, heb er zelf een grootgebracht![]()
Gelukkig maar, is altijd makkelijker ze te benaderen als ze vriendelijk zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind onze buurtagente wel een sympathiek mens
Eindhoven, en toevallig een vriendelijke jongemanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Is het een gemoedelijke of een stadse geworden?
Denk dat ze daarom wel de buurtagente is geworden, haar voorganger was ook een geschikte man, van die hadden we toen we heel veel overlast hier hadden zelfs zijn rechtstreekse e-mail adres gekregenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:49 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, is altijd makkelijker ze te benaderen als ze vriendelijk zijn
Eindhovuhquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Eindhoven, en toevallig een vriendelijke jongeman
ik denk dat de buurtagenten daar ook wel op geselecteert worden. Vriendelijkheid en benaderbaar. Moet ook wel, als je ook de medewerking van de buurtbewoners wil hebbenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat ze daarom wel de buurtagente is geworden, haar voorganger was ook een geschikte man, van die hadden we toen we heel veel overlast hier hadden zelfs zijn rechtstreekse e-mail adres gekregen
vallen jullie ook onder Brabant Zuid Oost??quote:
Nee, net niet. Zit echt op de grensquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
vallen jullie ook onder Brabant Zuid Oost??
Brabant Noord dan? Net als wij....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nee, net niet. Zit echt op de grens
quote:Towers blowing up over Norman. Anticyclone breaking down a bit overhead. We are not going to break the record unless a heat burst happens.
Noord-Oost. Volgens mij is dat niet hetzelfde?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Brabant Noord dan? Net als wij....
Volgens mij gewoon een pittig windje daar in Norman.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
ik snap dit tweetje van Reed Timmer niet
[..]
Aha, heeft hij het tenminste wel weer eens over het weer, en niet over zijn nieuwe rollerskatesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een pittig windje daar in Norman.
Denk het niet, maar weet het ook niet zekerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Noord-Oost. Volgens mij is dat niet hetzelfde?
Stervens warm ook weer. 111Fquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aha, heeft hij het tenminste wel weer eens over het weer, en niet over zijn nieuwe rollerskates
Denk niet dat dat onze regio is. Ik wist helemaal niet dat er een regio Noord'-Oost wasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Stervens warm ook weer. 111F
Hmm Kaat. Ik denk dat het toch net een andere regio is. Ik val onder de regio Uden/Veghel/Oss..
Jep, waren al iets van 60 doden ofzo dit jaar door die hitte. Echt waanzin.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
Zag gister een tweetje voorbij komen dat hij hoopte dat het all time record van 113F gepasseerd kon worden. Pffff, dat is 45C
ik vind 25 graden al genoegquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
Zag gister een tweetje voorbij komen dat hij hoopte dat het all time record van 113F gepasseerd kon worden. Pffff, dat is 45C
Ach hier heb je al doden door de hitte als het langer dan 3 dagen boven 27C of hoger isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep, waren al iets van 60 doden ofzo dit jaar door die hitte. Echt waanzin.
Tja je hebt nog de plaatsen Boxmeer enzo. Dat valt volgens mij ook onder NOquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat onze regio is. Ik wist helemaal niet dat er een regio Noord'-Oost was
ik denk dat hier minder mensen airco in huis hebben. In Amerika heeft bijna iedereen een aircoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach hier heb je al doden door de hitte als het langer dan 3 dagen boven 27C of hoger is
Dat is wel een feit denk ik ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk dat hier minder mensen airco in huis hebben. In Amerika heeft bijna iedereen een airco
Kan ik me wel iets bij voorstellen, maar zijn Texas en de andere zuidelijke staten niet net zo warm??quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is wel een feit denk ik ja.
Collega van mij vertelde mij eens dat Florida nooit als bewoonde staat had bestaan zonder de uitvinding van de airco
Florida is erg vochtig en zeker zuidelijk heel veel moerasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Kan ik me wel iets bij voorstellen, maar zijn Texas en de andere zuidelijke staten niet net zo warm??
Dat wist ik, is het door die vochtigheid moeilijker er te leven? Heb daar niet zo'n verstand vanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Florida is erg vochtig en zeker zuidelijk heel veel moeras
Zie het als de Biesbosch. Je hebt die steden, maar daar buiten is het gewoon één groot moerasland waar de krokodil je buurman isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:21 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat wist ik, is het door die vochtigheid moeilijker er te leven? Heb daar niet zo'n verstand van
Wij mopperen hier wel eens op ons kikkerlandje, maar we hebben het zo slecht nog niet hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:21 schreef Drassss het volgende:
Eigenlijk is het ook maar een dramatisch land om in te leven met zoveel klimaats veranderingen. Economisch helemaal niet handig.. tja.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zie het als de Biesbosch. Je hebt die steden, maar daar buiten is het gewoon één groot moerasland waar de krokodil je buurman is
heb daar wel beelden van gezien. De Everglades toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zie het als de Biesbosch. Je hebt die steden, maar daar buiten is het gewoon één groot moerasland waar de krokodil je buurman is
iek, daar kan ik geenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je daar over lokale wegen rijdt zie je echt borden staan met waarschuwing voor de alligators, die zomaar de weg kunnen oversteken
Klopt, machtig gebied vond ik het. Geweldig om daar met zo'n bootje doorheen te varen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb daar wel beelden van gezien. De Everglades toch?
Everglades staan er om bekend, maar zelfs een heel stuk noordelijker heb je ze hoor. Ik reed op een lokale weg in de buurt van Gainesville, met links en rechts van de weg echt honderden van die beestjesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb daar wel beelden van gezien. De Everglades toch?
Ik ben eens zo dom geweest om zo'n alligator tot op 3 feet te benaderen om een mooie foto te kunnen maken. Kreeg later te horen dat ik superstom was, bleek hetzelfde beest een week eerder nog een vrouw zo toegetakeld te hebben dat haar been afgezet moest wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
iek, daar kan ik geenvoor hebben hoor. Mooie dieren, maar gruwelijk eng
Die krengen zijn verdomd snel hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben eens zo dom geweest om zo'n alligator tot op 3 feet te benaderen om een mooie foto te kunnen maken. Krijg later te horen dat ik superstom was, bleek hetzelfde beest een week eerder nog een vrouw zo toegetakeld te hebben dat haar been afgezet moest worden
Maar iets wat mij zowel bij de alligators in Florida als bij de krokodillen op Borneo is opgevallen is, is dat die beesten 'bang' zijn voor regen. Zodra het begint te regenen schieten ze allemaal het water inquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die krengen zijn verdomd snel heZe liggen erbij alsof ze 20 bier op hebben en al uren in de zon te pitten maar owee...
Geen idee. Ik was er bij hoog water. Kon je amper van die beestjes zien.. Achja vond de omgeving vooral indrukwekkend.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar iets wat mij zowel bij de alligators in Florida als bij de krokodillen op Borneo is opgevallen is, is dat die beesten 'bang' zijn voor regen. Zodra het begint te regenen schieten ze allemaal het water in
Oklahoma mag je best overslaan, je mist niksquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:29 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zou het allemaal wel een keer willen zien, maar niet daar wonen...
Als.......ik ooit rijk zal worden, zou ik alle staten wel willen bezoeken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben eens zo dom geweest om zo'n alligator tot op 3 feet te benaderen om een mooie foto te kunnen maken. Kreeg later te horen dat ik superstom was, bleek hetzelfde beest een week eerder nog een vrouw zo toegetakeld te hebben dat haar been afgezet moest worden
Ik heb het daar erg naar mijn zin gehad hoor toen ik daar woonde. Zou best terug willen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:29 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zou het allemaal wel een keer willen zien, maar niet daar wonen...
Als.......ik ooit rijk zal worden, zou ik alle staten wel willen bezoeken.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga d'r nog maar over dromen, ga![]()
![]()
![]()
Mouse, beterschap, hoop dat het morgen weer beter gaat
Ik ga er ook van tussen, heb kok getweet dat ie veilig kan komen omdat ik ga slapenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:32 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga d'r nog maar over dromen, ga![]()
![]()
![]()
Mouse, beterschap, hoop dat het morgen weer beter gaat
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
Hoi CeetjeKaatje
![]()
ik heb wel een beetje koppijn
heb last van chronische kniepijn, maar.......koppijn vind ik het ergste wat er is. Kan daar lang niet zo goed mee omgaan als elders pijn hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:07 schreef Ceetje.. het volgende:
ojeetje toch, da's nie fijn, koppijn. Ik maak het vandaag ook niet zo laat, ben nog steeds moe (snap er niks van)
ik denk eerder de naweeën van de anderhalve week die ik voor mijn vakantie zo enorm veel gewerkt heb. Zou dat kunnen? Op vakantie heb ik het echt kei relaxed gehad, maar sinds maandag, niks als koppijn en gewoon moe, doodmoequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
heb last van chronische kniepijn, maar.......koppijn vind ik het ergste wat er is. Kan daar lang niet zo goed mee omgaan als elders pijn hebben.
Beterschap meiden.
@Ceetje, misschien toch naweeën van de vakantie??
Verlate reaktie? Ik wordt namelijk daardoor altijd ziek in mijn vakantiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik denk eerder de naweeën van de anderhalve week die ik voor mijn vakantie zo enorm veel gewerkt heb. Zou dat kunnen? Op vakantie heb ik het echt kei relaxed gehad, maar sinds maandag, niks als koppijn en gewoon moe, doodmoe
daar had ik geen tijd voor. Voelde op een gegeven moment wel zo'n keelpijn opkomen, maar ik heb een paracetamol gepakt en gedacht: nee, ik word nu niet ziek, kan ik niet gebruiken op vakantie. Misschien dat het idd een verlate reactie is. Kan anders zo vroeg echt helemaal niet slapen, lig nooit voor een uur of 12 in bed eigenlijk (zoals gij wel weet)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verlate reaktie? Ik wordt namelijk daardoor altijd ziek in mijn vakantie
Dan is het goed mogelijk, zo heb ik de laatste twee weken op mijn werk doorgebracht, en dacht pas toen ik vrij was, nu mag ik ziek wordenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar had ik geen tijd voor. Voelde op een gegeven moment wel zo'n keelpijn opkomen, maar ik heb een paracetamol gepakt en gedacht: nee, ik word nu niet ziek, kan ik niet gebruiken op vakantie. Misschien dat het idd een verlate reactie is. Kan anders zo vroeg echt helemaal niet slapen, lig nooit voor een uur of 12 in bed eigenlijk (zoals gij wel weet)
die laatste anderhalve week voor mijn vakantie heb ik niet eens bij ziek zijn stilgestaan, had ik geen tijd voor, ik had ook geen tijd om adem te halen toen het werk gedaan was, want toen kon ik inpakken en instappen en weg waren we, hahahahahaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan is het goed mogelijk, zo heb ik de laatste twee weken op mijn werk doorgebracht, en dacht pas toen ik vrij was, nu mag ik ziek worden
Ach ook hoofdpijn went hoor, heb al sinds mijn 6e jaar last van migraine, en ook bij weertypen als deze of stress krijg ik hoofdpijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
heb last van chronische kniepijn, maar.......koppijn vind ik het ergste wat er is. Kan daar lang niet zo goed mee omgaan als elders pijn hebben.
Beterschap meiden.
@Ceetje, misschien toch naweeën van de vakantie??
Alles went, behalve een v...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach ook hoofdpijn went hoor, heb al sinds mijn 6e jaar last van migraine, en ook bij weertypen als deze of stress krijg ik hoofdpijn.
mannen, je kunt beter kippen houden (heb je tenminste nog eieren van)quote:
Een vrouw dat is duidelijk!quote:
rijmt nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een vrouw dat is duidelijk!
en dan in de vakantie heb je weer geen tijd toe te geven aan de vermoeidheid. Is zonde van je vakantie.. Dan krijg je erna natuurlijk toch de klap...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die laatste anderhalve week voor mijn vakantie heb ik niet eens bij ziek zijn stilgestaan, had ik geen tijd voor, ik had ook geen tijd om adem te halen toen het werk gedaan was, want toen kon ik inpakken en instappen en weg waren we, hahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |