quote:
Eeuwig? En wat nou als FOK! wordt opgedoekt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
eeuwige credits voor Tjetmaster
Oh, maar je over dat 'waar' niet zo druk, was geloof ik tijdens een van de bb of dgk reeksen een hype om alleen maar 'waar....' topics te openen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
Nu zal iedereen wel tevreden zijn over de TT. Er zit geen WAAR in en geen CAPS
internet archivequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Eeuwig? En wat nou als FOK! wordt opgedoekt?
weet ik. Ook dat dat waar lange tijd gebruikt is hier..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar je over dat 'waar' niet zo druk, was geloof ik tijdens een van de bb of dgk reeksen een hype om alleen maar 'waar....' topics te openen.
De caps vond ik een keer leuk omdat jij een statement probeerde te maken
quote:
ik wilde de volgende tekst tikken, maar weet hem gewoon niet meerquote:
Witte en rooie!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik wilde de volgende tekst tikken, maar weet hem gewoon niet meer![]()
Wittequote:
volgens dat liedje welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Witteik wist niet eens dat die bestonden
Als je dat rode eraf haalt is het witquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij zingt het echt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
youtube filmpje want ik snap echt niet waar jullie 't over hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij zingt het echt.
Misschien bedoelt bij de binnenkant
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
youtube filmpje want ik snap echt niet waar jullie 't over hebben
is dat echt zo?? ik heb anders geleerd dat dat geen goed Nederlands is...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, Kaatje ik heb 't even nagevraagd bij wat taalnazi's maar 'het zal wel niet...' is gewoon een staande uitdrukking
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
Ik heb hoofdpijn,en hoef ook geen bananen
hey Kokkiequote:
avond kokjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
FlorenceMousequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
* MaryMouse komt aan met een glaasje water en een paracetamolletje
Waarom denk ik dan weer direct aanquote:
Geen idee, waarom je daar aan denkt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan weer direct aan
ja vertelquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Geen idee, waarom je daar aan denkt.
't was een vraag die ik aan jullie stelden omdat ik er zelf 't antwoord niet op weetquote:
zwaar wil ik niet echt zeggen. Veul denken en praten. Totaal wat anders dan in potten roerenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was een vraag die ik aan jullie stelden omdat ik er zelf 't antwoord niet op weet![]()
Kokkie zwaar dagje gehad dus
Was wel leuk leerzaam de meeting met de andere chefs?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
zwaar wil ik niet echt zeggen. Veul denken en praten. Totaal wat anders dan in potten roeren
leerzaam wil ik niet zeggen, Kaart voor de herfst gemaakt, voorbereidingen voor banquet kaart nieuwe seizoen. Planning gemaakt met welke fabrikanten we werken. Tips en trics gedeeld. en nog zo watquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was wel leuk leerzaam de meeting met de andere chefs?
Oh, serieus plannings werk dus. Maar de tips en trucs delen is toch wel leerzaam of ben jij de 'most senior' van 't stel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
leerzaam wil ik niet zeggen, Kaart voor de herfst gemaakt, voorbereidingen voor banquet kaart nieuwe seizoen. Planning gemaakt met welke fabrikanten we werken. Tips en trics gedeeld. en nog zo wat
in ieder geval de oudstequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, serieus plannings werk dus. Maar de tips en trucs delen is toch wel leerzaam of ben jij de 'most senior' van 't stel?
Zijn de andere chefs veel jonger?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
in ieder geval de oudste![]()
Pikt er altijd wel dingen uit ja. Spreken ook over dingen waar een ander tegen aan loopt en verschillen onderling
quote:
Ik hoopte nog dat er niks zou zijn vannachtquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss
![]()
kleine celletjes in Minnesota, geen streamers
Dat is een betere temperatuur dan wij hier gehad hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef Drassss het volgende:
Feitje, Juli 2011 warmste maand ooit in Oklahoma. 89.1 F
Valt mee, paar jaar maar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn de andere chefs veel jonger?
Wel handig zo'n werkoverleg, niet handig als dezelfde organisatie onderling verschillende werkwijzen hebben.
43 graden daar vanmiddagquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een betere temperatuur dan wij hier gehad hebben
Ook een uitdaging toch? Denk dat je zeker met gezamenlijke inkoop e.d. al een aardige kosten besparing kan verwezelijken. Moeten jullie natuurlijk wel allemaal min of meer dezelfde kaart voeren, en dat kan misschien creatieve zieltjes kwestenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
Valt mee, paar jaar maar.
Alles is nog groeiende. zijn pas twee jaar geleden begonnen met professionalisering proces. Meer dingen gelijk gezamelijke inkoop e.d. voor die tijd deed ieder zijn ding. HEt is onmogelijk om alles van het ene op het andere moment gelijk te hebben, 4 windstreken, dus andere gasten andere karakters. Koks hebben allemaal een andere leerschool en creativiteit. allemaal dingen waar je mee te maken krijgt.
Hmmm, zodra de temperaturen boven de 100F uitkomen is 't niet aangenaam meerquote:
doen we ook.Voor de partijen 70% gelijk, daarnaast ieder kwartaal een kaart die gelijk is. Daarnaast 30% banqueting en een maandkaart vrij invulbaar per locatiequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook een uitdaging toch? Denk dat je zeker met gezamenlijke inkoop e.d. al een aardige kosten besparing kan verwezelijken. Moeten jullie natuurlijk wel allemaal min of meer dezelfde kaart voeren, en dat kan misschien creatieve zieltjes kwesten
Aha, ik snap hem (heb wel eens gespiekt hoor op de kaarten). Dus het kalf-aan-het-spit party en de andere partijen waar je lekker los kon gaan zijn jouw 30%. Wel goed dat de maandkaart per locatie mag verschillen, anders zou je toch snel een 'vandervalk' gevoel kunnen krijgen, en volgens mij is dat niet het type publiek wat jullie willen binnen halenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
doen we ook.Voor de partijen 70% gelijk, daarnaast ieder kwartaal een kaart die gelijk is. Daarnaast 30% banqueting en een maandkaart vrij invulbaar per locatie
Kijk voor jezelf http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN/quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
Is het nog spannend daar in Washington? Of moet ik nog lang wachten...?
heeft ook te maken met de regio waar de baan ligt. Ik kan BV osseworst op de kaart zetten omdat we best veel gasten uit het westen hebben, maar in limburg is dat aan de straatstenen niet kwijt te rakenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aha, ik snap hem (heb wel eens gespiekt hoor op de kaarten). Dus het kalf-aan-het-spit party en de andere partijen waar je lekker los kon gaan zijn jouw 30%. Wel goed dat de maandkaart per locatie mag verschillen, anders zou je toch snel een 'vandervalk' gevoel kunnen krijgen, en volgens mij is dat niet het type publiek wat jullie willen binnen halen
Ja was het al aan het volgen, maar dacht dat jullie het al iets langer aan het bekijken warenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk voor jezelf http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN/
Now and than.... af en toequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja was het al aan het volgen, maar dacht dat jullie het al iets langer aan het bekijken waren
Veel randstedelingen dus, ja Amsterdamse osseworst van Loumanquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft ook te maken met de regio waar de baan ligt. Ik kan BV osseworst op de kaart zetten omdat we best veel gasten uit het westen hebben, maar in limburg is dat aan de straatstenen niet kwijt te raken
Gaat nog minstens een uur duren voor er een uitslag isquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
Is het nog spannend daar in Washington? Of moet ik nog lang wachten...?
Wat is hij laag zeg of zou hij net naar beneden zijn gezet?quote:
Is laag en een mean machinequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat is hij laag zeg of zou hij net naar beneden zijn gezet?
Dat 10% gebied is wel aardig.. alleen gaat het nu pas beginnen helemaal west in South-Dakota. Gaat nog een lange nacht worden wil je dat gaan volgen
Ik ben nog redelijk wakker, maar om nu te zeggen dat ik sta te springen om te volgen, mhaw neequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is laag en een mean machine
ga 't niet kunnen volgen, moet morgen weer braaf naar 't baasje toe
was ik ook niet van planquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk wakker, maar om nu te zeggen dat ik sta te springen om te volgen, mhaw nee
quote:
heb nieuwe geblindeerde voorzetramen, kan ik ze eindelijk testenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lekker, en mooi weer ook moet je je
tevoorschijn halen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb nieuwe geblindeerde voorzetramen, kan ik ze eindelijk testen
gewoon wennenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoe is 't afgelopen met de mistige voorzetramen? was 't poetsen of glazenwasser?
Sjips.... dan was de gecorrigeerde afwijking al aardig. Maar ff vraagje lensen voor achter de kachel, hoe doe je 't dan als je ff wat moet lezen?quote:
Had ik niet gezien, ook leuk beestje... waarom wil ik dan eigenlijk direct een before-and-after path of destruction op google maps zienquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef Drassss het volgende:
Heb je dat beestje in Rusland gezien Muis?
Heb geen nieuwe ogenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sjips.... dan was de gecorrigeerde afwijking al aardig. Maar ff vraagje lensen voor achter de kachel, hoe doe je 't dan als je ff wat moet lezen?
Je ziet geen verschilquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik niet gezien, ook leuk beestje... waarom wil ik dan eigenlijk direct een before-and-after path of destruction op google maps zien
Dus nu naast een keukendoek voor het normale werk een 'wonderdoekje' om je voorzetramen op te poetsenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb geen nieuwe ogenging niet goed. gaven te weinig rust waardoor bekende klachten aanhielden. Met voorzetramen minder last, meer rust. Kan ook lezen zonder glas, heb nbiet zo'n sterke afwijking
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je ziet geen verschil? Het was al één grote ellende daar.
Weet het ook niet, denk toch dat het in de korte afstand zit. ogen teveel moeten werken en niet goed kunnen schakelen waardoor eerder duizelingen. Ik zeg maar wat heb anders geen verklaring. Merk het 's morgens al als ik de bril niet op hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus nu naast een keukendoek voor het normale werk een 'wonderdoekje' om je voorzetramen op te poetsen![]()
Wel beter als je minder last hebt, toch vreemd dat er voor jou zo'n verschil zit tussen ogen en voorzetramen. Ik heb last van de ogen als ik op 't werk ben, maar dat komt gewoon omdat de lucht te droog is.
Jep... dat is nog goed te zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
iemand wees mij er eerder deze week pas op dat je op Google Earth nog steeds de impact van de Enschede vuurwerkramp kunt zien
Ik weet niet of je veel 'uit je ooghoeken kijkt' maar wat mij wel opgevallen is is dat ik met voorzetramen dat beter kan dan met plakogen. En op zo'n schakelmoment ja moeten je hersenen werken, mogelijk dat je daardoor de duizelingen krijgt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Weet het ook niet, denk toch dat het in de korte afstand zit. ogen teveel moeten werken en niet goed kunnen schakelen waardoor eerder duizelingen. Ik zeg maar wat heb anders geen verklaring. Merk het 's morgens al als ik de bril niet op heb
ik heb geen idee. Weet wel dat een pupil wat verder van mijn neus staat dan de andere. Was mij nog nooit opgevallen, maar volgens glaszetter meer dan gemiddeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of je veel 'uit je ooghoeken kijkt' maar wat mij wel opgevallen is is dat ik met voorzetramen dat beter kan dan met plakogen. En op zo'n schakelmoment ja moeten je hersenen werken, mogelijk dat je daardoor de duizelingen krijgt.
Eerste keer dat ik daar aanreed was een klein jaartje na de ramp, groot deel van de huizen stonden er nog, was alsof ik in een oorlogsgebied was aangeland. Toen op TV was het 'mooi' in eenquote:
Tja dat had ik met New Orleans of de Tornado 6km van me vandaan de dag erna.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik daar aanreed was een klein jaartje na de ramp, groot deel van de huizen stonden er nog, was alsof ik in een oorlogsgebied was aangeland. Toen op TV was het 'mooi' in eenmanier, maar pas toen ik 't zelf zag besefte ik de omvang ervan
* MaryMouse checkt twitter foto,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb geen idee. Weet wel dat een pupil wat verder van mijn neus staat dan de andere. Was mij nog nooit opgevallen, maar volgens glaszetter meer dan gemiddeld
das een pasfoto die gemaakt is in een periode van 70 tot 80 uur per week en af en toe een borrelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse checkt twitter foto,ogen half gesloten
Ik weet alleen wel dat de 'ideale vrouw' symetrische ogen heeft, en dat 99,9% die niet heeft
Dat had ik dus met Andrew, 6 jaar nadat die langsgekomen was. Verwoesting kan je op film vastleggen, en broadcasten, maar pas als je gezien hebt hoe 't echt is besef je de 'magnitude' ervan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja dat had ik met New Orleans of de Tornado 6km van me vandaan de dag erna.
Verwoesting heeft wel iets alleen is in woorden niet echt te beschrijven.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
das een pasfoto die gemaakt is in een periode van 70 tot 80 uur per week en af en toe een borrel
Ik plak sowieso niet goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuw fotootje dan
![]()
Mijne is twee maandjes oud, kneep alleen met mijn ogen tegen de zon in
Wacht maar tot de sneeuw kniehoog ligt en ik met mijn fototoestel op skies langskom omdat de hoge drempel dan gelijkvloers voor me is..... Wedden dat ik gaquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:13 schreef superkokje het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. Ik ben er weg van
.Voor straks welterusten
We zullen zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wacht maar tot de sneeuw kniehoog ligt en ik met mijn fototoestel op skies langskom omdat de hoge drempel dan gelijkvloers voor me is..... Wedden dat ik gaen je weet vast te plakken
Kon niet uitblijven laatstequote:
Is het mooi weer in Grunn? Kom ik binnenkort een weekje denk ik.quote:
Ja, het is hier behoorlijk warm. Maar over een paar dagen zou dat voor heel Nederland weer voorbij zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:30 schreef spuitje het volgende:
Is het mooi weer in Grunn? Kom ik binnenkort een weekje denk ik.
Hebben binnen kort familiedag en een groot deel ervan moet zich in de buitenlucht gaan afspelen. Heb gevraagd of er een alternatief was voor als het slecht weer zou zijn. Is er dus niet. Nou ja, ben niet van suiker, maar hoop toch stiekem op goed weer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het is hier behoorlijk warm. Maar over een paar dagen zou dat voor heel Nederland weer voorbij zijn.
Je kunt tegenwoordig toch vrijwel overal zo'n partytent kopen of huren? Ook al doe je maar zoiets:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hebben binnen kort familiedag en een groot deel ervan moet zich in de buitenlucht gaan afspelen. Heb gevraagd of er een alternatief was voor als het slecht weer zou zijn. Is er dus niet. Nou ja, ben niet van suiker, maar hoop toch stiekem op goed weer.
Zit er nog vakantie voor je in, of heb je die al gehad?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:45 schreef Dementor het volgende:
Ondanks de vakantieperiode nog aardig druk.
Het loopt zo lastig met zo'n dingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig toch vrijwel overal zo'n partytent kopen of huren? Ook al doe je maar zoiets:
[ afbeelding ]
Jullie gaan steppen? Ik zal er eens op letten die dag, of ik een hele stoet steppers langs zie komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Het loopt zo lastig met zo'n dingWe gaan geloof ik toeren op een segway en dan in de avond een BBQ in Paterswolde. Zal wel goed komen allemaal.
Ja, dat was het filmpje wat ik je stuurde. Dat het een 5je is geworden wist ik nog niet. Hij zag er nog behoorlijk lief uit in het begin, maar binnen 30 seconde was het opeens een BEEST!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
Hoi Drassss, heb je 't gelezen over die EF-5 in Rusland?
Zeldzaam krachtige tornado treft Russische stad
Dat filmpje had ik wel bekeken, en dat 't zo'n beest was had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, dat was het filmpje wat ik je stuurde. Dat het een 5je is geworden wist ik nog niet. Hij zag er nog behoorlijk lief uit in het begin, maar binnen 30 seconde was het opeens een BEEST!
Ja, die wodka drinker stond er zo godsgruwelijk dichtbij.. dat kon gewoon echt nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat filmpje had ik wel bekeken, en dat 't zo'n beest was had ik niet gezien.
Ik denk dat jij niet eens naar binnen was gegaan, maar waarschijnlijk metquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, die wodka drinker stond er zo godsgruwelijk dichtbij.. dat kon gewoon echt niet
Nowayquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet eens naar binnen was gegaan, maar waarschijnlijk metwas blijven kijken
Was ook een gek beestje, idd na ongeveer 30 sec zie je 'm opblazen en vervolgens weer als een kleinere alle kanten op schieten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
NowayIk vond het maar een leip en gek ding dat alle kanten op ging.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:46 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond allemaal![]()
![]()
filmpjeeeee? tornado in Russia?
die zit nog na te genieten van het vakantiegeweld natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Kahaarin is trouwens nog steeds niet online geweest
Heyy Ceeeeeequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:46 schreef Ceetje.. het volgende:
goeienavond allemaal![]()
![]()
filmpjeeeee? tornado in Russia?
ik niet, ik heb alleen perzikken en druivenquote:
kersen, aardbeien, framboosjes, en m'n perenboompje wordt momenteel gestut met stokken omdat ie anders bezwijkt onder de peren die erin hangen, hahahahahaha, pics op de twitteurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik niet, ik heb alleen perzikken en druiven
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kersen, aardbeien, framboosjes, en m'n perenboompje wordt momenteel gestut met stokken omdat ie anders bezwijkt onder de peren die erin hangen, hahahahahaha, pics op de twitteur![]()
Als ze zondag nog niet gepost heeft ga ik haar maar spammenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die zit nog na te genieten van het vakantiegeweld natuurlijk
ben net buiten foto wezen maken, zojuist gepostquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb daar alleen bommel voorbij zien komen
Ik kon me iets vaags herinneren dat ze na de vakantie nog iets ging doen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ze zondag nog niet gepost heeft ga ik haar maar spammen
hey, ze heeft nog vakansie, laat haar even rustig acclimatiseren hiero, het gaat zo weer regenen, de donkere wolken komen er hier al aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ze zondag nog niet gepost heeft ga ik haar maar spammen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben net buiten foto wezen maken, zojuist gepost
conference, handperen, maar vorig jaar had ik er ook zoveel, heb er ook jam en stoofperen van gemaakt, smaakten net zo goed als echte stoofperen en de jam, was ook heul erg jammieeequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gezien, wat voor peren zijn het, hand of moes?
Ja, zou je wel gelijk in kunnen hebben, ze zou de 30e terug komen in NL, maar geloof idd dat haar man deze week nog vrij is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kon me iets vaags herinneren dat ze na de vakantie nog iets ging doen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
conference, handperen, maar vorig jaar had ik er ook zoveel, heb er ook jam en stoofperen van gemaakt, smaakten net zo goed als echte stoofperen en de jam, was ook heul erg jammieee![]()
daarom, effe afwachten muisje, die komt echt wel weer, maar ze geniet gewoon nog effe van haar vakantie, geef haar eens ongelijk met dit mooie*KUCH* weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, zou je wel gelijk in kunnen hebben, ze zou de 30e terug komen in NL, maar geloof idd dat haar man deze week nog vrij is.
zal het doen. Zodra ik geoogst heb (volgende maand schijnt dat te moeten) dan ga ik weer aan den slag. Ik gebruik de jam niet alleen om op brood te smeren, maar als dip bij een blokje hele oude kaas issie ook erg aan te bevelen!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
stuur maar een potje mijn kant op
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zal het doen. Zodra ik geoogst heb (volgende maand schijnt dat te moeten) dan ga ik weer aan den slag. Ik gebruik de jam niet alleen om op brood te smeren, maar als dip bij een blokje hele oude kaas issie ook erg aan te bevelen!!
ohja, kan ik ook nog doenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ohja, kan ik ook nog doen![]()
![]()
iemand koffie trouwens![]()
ben wel toe aan een bakkie.
Hele buurt zat hier aan de vleesverbrander. De rookontwikkeling was tot in de verre omtrek te zien, en ruiken kon je het ook onderhand tot in Amsterdam volgens mij
Ik wist niet dat er in portugal kameleons voorkwamenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:02 schreef Ceetje.. het volgende:
heb een foto van mijn jongste in portugal, met een jong kameleonnetje op haar arm, vonden ze daar in de struiken, mooi beestje, zal 'm wel een keertje posten de foto
ik ook niet, maar hij zat er toch echt en ons Tess plukte hem toch echt uit de struiken, waar ook mama Kameleon zatquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er in portugal kameleons voorkwamen
Iemand was vast zijn huisdieren kwijtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, maar hij zat er toch echt en ons Tess plukte hem toch echt uit de struiken, waar ook mama Kameleon zat
in de wiki zojuist gekeken, in zuideuropa komen ze ook voor, landen rondom de middellandse zee. Volgens de lokale bewoners zaten er wel meer daarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Iemand was vast zijn huisdieren kwijt
Wou net hetzelfde zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in de wiki zojuist gekeken, in zuideuropa komen ze ook voor, landen rondom de middellandse zee. Volgens de lokale bewoners zaten er wel meer daar
ach, hij zat er, hoe ie daar kwam, zei ie er niet bij. Ze komen oorspronkelijk uit Afrika, dus misschien een kameleon-bootvluchteling, Zuid portugal ligt hemelsbreed niet zover van Afrika hèquote:
Heb ik twee katten voor, die vangen ze en vreten ze opquote:
zeg dat ja, en ook klote wespen. Bij mijn buuf onder de carport zat een enorm nest, hebben ze vandaag gelukkig uitgeroeid. Kon zonder gevaar voor eigen leven mijn huis niet meer in vanmiddagquote:
die van mij is uitgeteld, en de andere is te lui om er zelfs nog maar naar te kijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ik twee katten voor, die vangen ze en vreten ze op
Ceeeeeee tje .. hoeist nuquote:
quote:
de wespen hebben me net ook prikkelend verwelkomdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb weer bijen gezien hier
![]()
dus waarschijnlijk een nieuwe colonie
mag niet klagen... druk drukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollokus
je hebt ons gevonden
![]()
Hoe is het met je.... lang niet langs geweest
Hoe is het met de koetjes en de veldjes?quote:
goed hoor, druk met nieuwe aanwinst Bommel (lees: om de kids bij het beestje weg te houden af en toe), vakantie gehad, en nu weer "werkende", je kent dat wel......... Zit trouwens nog druk te blazen, maar die wolken willen niet echt meewerkenquote:
koetjes goed, kalfjes groot, velden... smekend om regenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe is het met de koetjes en de veldjes?
het begint hier nu wel te rommelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goed hoor, druk met nieuwe aanwinst Bommel (lees: om de kids bij het beestje weg te houden af en toe), vakantie gehad, en nu weer "werkende", je kent dat wel......... Zit trouwens nog druk te blazen, maar die wolken willen niet echt meewerken
sinds 2 uur weer home alone... samen met de dogquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:15 schreef Ceetje.. het volgende:
is je visite weer richting NL, of heb je de hut nog vol ?
gelukkig *blaast nog wat harder en spoort Mark aan om ook mee te blazen maar die wil niequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
het begint hier nu wel te rommelen
zit niet veel in die buien hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
het begint hier nu wel te rommelen
ik weet, en er staat volgens mij ook weinig op het programmaquote:
hij heeft wel een schitterend huis gekregen hoor, Digo!! Petje af voor de bouwer!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
sinds 2 uur weer home alone... samen met de dog
heerlijk trouwens weer even alleen naar een maandlang bezoek
wel wat zo te zien morgen en overmorgen, maar of het genoeg is om de veldjes van voldoende water te voorzien betwijfel ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik weet, en er staat volgens mij ook weinig op het programma
Morgen vooral in het oosten als het goed is. Ik zal wel zorgen voor de foto'squote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel wat zo te zien morgen en overmorgen, maar of het genoeg is om de veldjes van voldoende water te voorzien betwijfel ik
ja hij is gaaf he!, ben er ook echt trots opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij heeft wel een schitterend huis gekregen hoor, Digo!! Petje af voor de bouwer!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen vooral in het oosten als het goed is. Ik zal wel zorgen voor de foto's
denk het niet.. hebben minstens wel een mm of 60 nodig eigenlijk willen we een beetje uit de brand zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel wat zo te zien morgen en overmorgen, maar of het genoeg is om de veldjes van voldoende water te voorzien betwijfel ik
ik zit in het zuidenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Morgen vooral in het oosten als het goed is. Ik zal wel zorgen voor de foto's
langs welke weg zijn jullie gereden..... lyon of clermont??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:22 schreef Ceetje.. het volgende:
toen we door frankrijk reden overigens: geweldig altijd weer die velden vol met zonnebloemen
jup, en en de soort grond waar je in kan komen etc etc. hier is het niet rendabel ivm kosten, aanschaf, put slaan etc etcquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef Ceetje.. het volgende:
Bol, hangt het in Frankrijk af van een bepaalde regio ofzo of je je land mag bewateren? Zagen namelijk genoeg velden waar ze in frankrijk volop aan het bewateren waren met een soort van rijdende systemen
quote:
Nee, een segway is geen step. En ik ga jou echt niet vertellen waar en wanneer die familiedag is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie gaan steppen? Ik zal er eens op letten die dag, of ik een hele stoet steppers langs zie komen
neeee, lyon is beetje van de route als je richting Noord Portugal rijdt. We zijn via Parijs, Bordeaux, Bayonne, San Sebasitan, Burgos, Valladolid, Salamanca, Guardo geredenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
langs welke weg zijn jullie gereden..... lyon of clermont??
cool spuitje, maar toch wel met golftas he!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, een segway is geen step. En ik ga jou echt niet vertellen waar en wanneer die familiedag is.
klopt, was een beetje aan spanje aan het denkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeee, lyon is beetje van de route als je richting Noord Portugal rijdt. We zijn via Parijs, Bordeaux, Bayonne, San Sebasitan, Burgos, Valladolid, Salamanca, Guardo gereden
hoi kok, dacht al dat je weer in slaap gevallen wasquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
Dacht ach laat ik ook is komen kijken![]()
Goede avond
Hey, daar hebben we de topchef!! goeienaaf, mooi weer en toch een vroegertje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
Goede avond
Haha, dat weet ik wel maar ik vind het toch een step. Dat wordt een komisch gezicht, een hele sliert mensen op van die dingen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, een segway is geen step. En ik ga jou echt niet vertellen waar en wanneer die familiedag is.
kokkie hoest met de ballen en pannen??quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
Goede avond
Daar reden we de voorgaande jaren altijd heen, Lyon, wat een hell, daar reden we altijd midden in de nacht, en de kids maar roepen: harder papa, het is net een achtbaan hiero. Ik ben stekenachtblind dus ik zie bijna niets en vind het altijd doodengquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt, was een beetje aan spanje aan het denken![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoi kok, dacht al dat je weer in slaap gevallen was
vrije dagquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Hey, daar hebben we de topchef!! goeienaaf, mooi weer en toch een vroegertje?
wat dacht jij, topkokkie ga nie bbq-en nie voor de uitgehongerde massa, gelijk heb jequote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Daar reden we de voorgaande jaren altijd heen, Lyon, wat een hell, daar reden we altijd midden in de nacht, en de kids maar roepen: harder papa, het is net een achtbaan hiero. Ik ben stekenachtblind dus ik zie bijna niets en vind het altijd doodeng
Ik zie ze regelmatig hier voorbij komen zo'n sliert van mensen op segways; is wel komisch jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, dat weet ik wel maar ik vind het toch een step. Dat wordt een komisch gezicht, een hele sliert mensen op van die dingen.
alles doet het nogquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
kokkie hoest met de ballen en pannen??
dat zie ik hier nou nooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zie ze regelmatig hier voorbij komen zo'n sliert van mensen op segways; is wel komisch ja
dat bedoel ik. Vandaag gewerkt op het fietsjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat dacht jij, topkokkie ga nie bbq-en nie voor de uitgehongerde massa, gelijk heb je
Heb je nog wat van de Tour gezien in het echt of ben je niet op terassentocht gegaanquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Vandaag gewerkt op het fietsje
was wel gepland met broertje op zaterdag, zal best wel menige *plop* te horen zijn geweestquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nog wat van de Tour gezien in het echt of ben je niet op terassentocht gegaan
jup, een paar fietsers gezien en meerdere plopjes gehoord!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je nog wat van de Tour gezien in het echt of ben je niet op terassentocht gegaan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
was wel gepland met broertje op zaterdag, zal best wel menige *plop* te horen zijn geweest
*plop*quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, een paar fietsers gezien en meerdere plopjes gehoord!
dan fiets je toch gewoon de andere kant opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
juist in die warmte. Stond een straffe wind hier. en altijd tegen natuurlijk
Goed voor je beenspierenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
juist in die warmte. Stond een straffe wind hier. en altijd tegen natuurlijk
dan was ik niet op bestemming gekomenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan fiets je toch gewoon de andere kant op![]()
Chill man.... goed voor je longen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
alsof ik die niet heb met al die dagen staan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Chill man.... goed voor je longen dan
dat is precies de bedoelingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer dat je werk niet op fietsafstand isquote:
met dit weer wel, hoewel na een dag van 10 tot 12 uur 10 km fietsen ook niet alles is. Heb het wel gedaan, maar niet regelmatigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer dat je werk niet op fietsafstand is
gewoon goed voor je .... eeeeeehhhh, dinges ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lekker en voor de beweging(conditie)doe verder niks aan sport, dus baal van de slecht weer periode. Ben een mooi weer fietserquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gewoon goed voor je .... eeeeeehhhh, dinges ofzo?
Waarom doe je het eigenlijk?
10 km is toch goed te doen, ik vond het juist altijd wel lekker zeker na een lange dag om lekker op de fiets naar huis te gaan ipv bus pakkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
met dit weer wel, hoewel na een dag van 10 tot 12 uur 10 km fietsen ook niet alles is. Heb het wel gedaan, maar niet regelmatig
dat is dus geen briesjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef bollokus het volgende:
lol, het waait hier weer eens hard. hoor bij de buurman alle pannen weer naar beneden vallen
ik doe liever aan denksport, moet na de vakantie weer gaan sporten van de fysio, word al moe als ik er aan denkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
lekker en voor de beweging(conditie)doe verder niks aan sport, dus baal van de slecht weer periode. Ben een mooi weer fietser
moet niet vergeten dat het ook laat op de avond is, dus graag naar huis wilt. Moet zeggen als ik hier in het centrum zou werken, zou ik het wel doen. is maar 6kmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
10 km is toch goed te doen, ik vond het juist altijd wel lekker zeker na een lange dag om lekker op de fiets naar huis te gaan ipv bus pakken
ik heb geen fiets meerquote:
Dat werkt ook prima! Zo heb ik me ook 3 jaar kunnen vermaken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben niet zo fanatiek, gewoon een sportfiets met triatlon stuur
ik had een opoefietsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb een mamafiets, maar ik fiets er weinig op
had tot vorig jaar een mountainbike van 20 jaar oudquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat werkt ook prima! Zo heb ik me ook 3 jaar kunnen vermaken.
hoeft ie zich in ieder geval niet te vervelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Bol weer weg of alle draadjes van de afgelopen weken aan het nalezen
Rechtsboven bij profiel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef Ceetje.. het volgende:
hoe wijzig ik m'n onderschrift ook alweer? Alhoewel, ik ben inmiddels al weer toe aan vakantie, en zin in vakantie heb ik eigenlijk ook al wel weer.....
nee hoor, maar ook met andere dingen bezig ja .. moet nog column schrijven en zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
boven in knopjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef Ceetje.. het volgende:
hoe wijzig ik m'n onderschrift ook alweer? Alhoewel, ik ben inmiddels al weer toe aan vakantie, en zin in vakantie heb ik eigenlijk ook al wel weer.....
Column schrijven? In het Frans? voor wat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee hoor, maar ook met andere dingen bezig ja .. moet nog column schrijven en zo
in het nederlands voor het oude camper forumquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Column schrijven? In het Frans? voor wat?
Aha, had het wel stoer gevonden als je een column voor een of ander frans boerenvakblad hadd geschrevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
in het nederlands voor het oude camper forum
moet ik dat ook nog doen? De draadjes van 3 weken teruglezen? Heb ik veul gemist?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
Tuurlijk!! Doe ik ook mijn ruitjesbroek aan en mijn Burberry sjaaltje om!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
cool spuitje, maar toch wel met golftas he!
Wat muziekclipjes, wat weerwaarschuwingen, wat tornadootjes en verder het gewone spulquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moet ik dat ook nog doen? De draadjes van 3 weken teruglezen? Heb ik veul gemist?
vergeet het spencertje niet en de handschoentjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tuurlijk!! Doe ik ook mijn ruitjesbroek aan en mijn Burberry sjaaltje om!
draagt er maar 1 bij golfquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vergeet het spencertje niet en de handschoentjes
quote:
pic's or it didn't happendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tuurlijk!! Doe ik ook mijn ruitjesbroek aan en mijn Burberry sjaaltje om!
vrouwen twee (dan breken de delicaat gelakte nageltjes niet van het oppakken van het balletje of het in de grond steken van de T niet)quote:
sorry hoor wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vrouwen twee (dan breken de delicaat gelakte nageltjes niet van het oppakken van het balletje of het in de grond steken van de T niet)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vrouwen twee (dan breken de delicaat gelakte nageltjes niet van het oppakken van het balletje of het in de grond steken van de T niet)
boosquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
sorry hoor wist niet dat je boos werd
zijn de enigen die golfen, hahahahahahaha. Meestal golfen ze niet, maar gooien ze alleen hun tas in de kofferbak (laten ze erin gooien) en zitten de hele dag bij Kokje in het restaurant en op het terras, hahahahahaha. Wij hebben hier ook een golfbaan, vertel mij watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat soort wijven dames horen niet te golven
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:14 schreef bollokus het volgende:
deftig buitje.. weinig regen maar veel wind en massa's flitsen... jammer dat de batterij leeg is
misschien is Bol wel goed in tekenen of kan ie er een olieverfje van maken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jammer, had wel weer een spectaculair filmpje van de ontladingen willen zien
Als ik kokkie zo hoor doen ze zelfs dat de laatste tijd nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zijn de enigen die golfen, hahahahahahaha. Meestal golfen ze niet, maar gooien ze alleen hun tas in de kofferbak (laten ze erin gooien) en zitten de hele dag bij Kokje in het restaurant en op het terras, hahahahahaha. Wij hebben hier ook een golfbaan, vertel mij wat
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
Anders maak ik wel een paintje voor je Muis?
neuh, tuurlijk nie, veuls te slecht weer geweest "in den lande" dus die zitten allemaal ergens in Zuid Frankrijk op het jacht te wachten tot het mannetje thuiskomt van de golfbaan en verdoen hun tijd intussen met het leegroven van de winkels in en rondom St. Tropezquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik kokkie zo hoor doen ze zelfs dat de laatste tijd niet
denk dat je verkeerd geïnformeerd bent. Is afhankelijk van het soort golfbaan. Je moet onderscheidt maken tussen privé en commerciële banen. Bij ons is ligt het allemaal iets genuanceerderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zijn de enigen die golfen, hahahahahahaha. Meestal golfen ze niet, maar gooien ze alleen hun tas in de kofferbak (laten ze erin gooien) en zitten de hele dag bij Kokje in het restaurant en op het terras, hahahahahaha. Wij hebben hier ook een golfbaan, vertel mij wat
jup, maar zit er niet in vandaag misschien straks nog als de batterij weer opgeladen isquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jammer, had wel weer een spectaculair filmpje van de ontladingen willen zien
paintje om het uit te leggen voor mequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat je verkeerd geïnformeerd bent. Is afhankelijk van het soort golfbaan. Je moet onderscheidt maken tussen privé en commerciële banen. Bij ons is ligt het allemaal iets genuanceerder
oke, dan zitten ze niet bij jou, maar hier zitten ze wel, en in Den Bosch, Engelen ook hoor, de vrouwen van onze baasjes verdoen er heel wat tijd lately, hihihihihihi Maar nu nie, ze zijn op vakantie, baasjes zijn golfen, vrouwtjes sjoppenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat je verkeerd geïnformeerd bent. Is afhankelijk van het soort golfbaan. Je moet onderscheidt maken tussen privé en commerciële banen. Bij ons is ligt het allemaal iets genuanceerder
Nu wachten op noodweer in Nederland, zodat we weerkaarten kunnen bestuderenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss zijn paintjes
![]()
Reed had er laatst ook een getwitterd, maar die snapte ik niet, die van jou wel
pics, zal ik er hier morgen op de golfbaan een paar proberen te makenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
paintje om het uit te leggen voor me
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
paintje om het uit te leggen voor me
paint = verf dus op je een verfje wilt maken om het uit te leggenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nu wachten op noodweer in Nederland, zodat we weerkaarten kunnen bestuderen
oh dat, zal is kijken, maar ben niet zo van het mensen schilderenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
paint = verf dus op je een verfje wilt maken om het uit te leggen
Als ik iets niet begrijp maakt Drassss altijd een plaatje in paint voor me. Jij zei dat 't bij jouw wat genuanceerde lag, en ik begrijp privé vs commerciaal, maar niet de nuancequote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
oh dat, zal is kijken, maar ben niet zo van het mensen schilderen
Wie wat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Frutsel heeft de linkjes in het linkjes topic geupdate, ik ben nu druk aan het studeren op de hoge en lage druk gebieden en de isobaren
Ik had via FB gevraagd om een update van het topic, Fruts reageerde een beetje van ach niemand kijkt ernaar, maar heeft ze wel geupdatequote:
Een vriend van mijn vader golft ook hier in 't dorp, is in april/mei heel wat te doen geweest om de kleding die de dames dragen tijdens het golfen. Ze mogen nu niet meer in korte broek en met een hemdje aan, maar moeten verplicht een bermuda tot over de knie dragen en een poloshirt met iig een kort mouwtje eraanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik iets niet begrijp maakt Drassss altijd een plaatje in paint voor me. Jij zei dat 't bij jouw wat genuanceerde lag, en ik begrijp privé vs commerciaal, maar niet de nuance
ander publiek, Bij ons komen ook mensen die een keer of 6 per jaar golfen. zogenaamde greenfee spelers. Die zijn niet lid van een golfclub. daarbij is heet lidmaatschap niet zo hoog als bij privé banen. Die zijn vaak eigendom van de leden van de vereniging, dus mensen met (nog)meer geldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik iets niet begrijp maakt Drassss altijd een plaatje in paint voor me. Jij zei dat 't bij jouw wat genuanceerde lag, en ik begrijp privé vs commerciaal, maar niet de nuance
Is wel een bepaalde dresscode, maar niet zo extreem als die bij jullie. Welke baan is dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Een vriend van mijn vader golft ook hier in 't dorp, is in april/mei heel wat te doen geweest om de kleding die de dames dragen tijdens het golfen. Ze mogen nu niet meer in korte broek en met een hemdje aan, maar moeten verplicht een bermuda tot over de knie dragen en een poloshirt met iig een kort mouwtje eraan![]()
![]()
zou dat zijn omdat te korte broekjes en te uitdagende shirtjes niet goed zijn voor de handicaps
![]()
Nooit naar gekekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had via FB gevraagd om een update van het topic, Fruts reageerde een beetje van ach niemand kijkt ernaar, maar heeft ze wel geupdate![]()
De Elementen: Bookmarks
yep, ik ken het, ik ben jarenlang secretaresse geweest van een fervent golfer. Toen ik daar 20 jaar geleden kwam werken werd mij gevraagd de jaarlijkse golfdag te organiseren. Ik wist niet eens wat een handicap was of een greenfee, hihihihihiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
ander publiek, Bij ons komen ook mensen die een keer of 6 per jaar golfen. zogenaamde greenfee spelers. Die zijn niet lid van een golfclub. daarbij is heet lidmaatschap niet zo hoog als bij privé banen. Die zijn vaak eigendom van de leden van de vereniging, dus mensen met (nog)meer geld
De dorpswaard, klein baantje maar hoor, mag geen naam hebben, maar wel een grote verenigingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
Is wel een bepaalde dresscode, maar niet zo extreem als die bij jullie. Welke baan is dat?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
krijg net een tweet dat ze een charmeur in het secretstory huis hebben gedropt die gaat proberen relaties te vernietigen
![]()
![]()
![]()
secret story France? Kunnen wij dat ook ergens meekrijgen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
krijg net een tweet dat ze een charmeur in het secretstory huis hebben gedropt die gaat proberen relaties te vernietigen
![]()
![]()
![]()
heb geen tv, maar krijg wel de tweets binnen van TF 1quote:
klopt, inkoop rijst de pan uit, en kan niet (helemaal) doorberekent worden. Wij hebben bijv. de prijzen van banqueting vaststaan voor dit jaar, dus is wel een kostenpost. Kan je ik wel een klein beetje ondervangen door scherp in te kopen en slim te calculeren, maar blijft lastigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
las vandaag dat er afgelopen maand flink wat faillissementen waren in met name de kleinere horeca bedrijven. Teveel last van de recessie, slechte weer, en hogere inkoop/produktie kosten
weet ik niet heb het ook nog niet genzienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
secret story France? Kunnen wij dat ook ergens meekrijgen?
Dus je volgt SSTFR welquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja en als je meer kosten maakt dan binnen haalt heb je een negatieve omzetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt, inkoop rijst de pan uit, en kan niet (helemaal) doorberekent worden. Wij hebben bijv. de prijzen van banqueting vaststaan voor dit jaar, dus is wel een kostenpost. Kan je ik wel een klein beetje ondervangen door scherp in te kopen en slim te calculeren, maar blijft lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |