quote:
Eeuwig? En wat nou als FOK! wordt opgedoekt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
eeuwige credits voor Tjetmaster
Oh, maar je over dat 'waar' niet zo druk, was geloof ik tijdens een van de bb of dgk reeksen een hype om alleen maar 'waar....' topics te openen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
Nu zal iedereen wel tevreden zijn over de TT. Er zit geen WAAR in en geen CAPS
internet archivequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Eeuwig? En wat nou als FOK! wordt opgedoekt?
weet ik. Ook dat dat waar lange tijd gebruikt is hier..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar je over dat 'waar' niet zo druk, was geloof ik tijdens een van de bb of dgk reeksen een hype om alleen maar 'waar....' topics te openen.
De caps vond ik een keer leuk omdat jij een statement probeerde te maken
quote:
ik wilde de volgende tekst tikken, maar weet hem gewoon niet meerquote:
Witte en rooie!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik wilde de volgende tekst tikken, maar weet hem gewoon niet meer![]()
Wittequote:
volgens dat liedje welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Witteik wist niet eens dat die bestonden
Als je dat rode eraf haalt is het witquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij zingt het echt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
youtube filmpje want ik snap echt niet waar jullie 't over hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij zingt het echt.
Misschien bedoelt bij de binnenkant
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
youtube filmpje want ik snap echt niet waar jullie 't over hebben
is dat echt zo?? ik heb anders geleerd dat dat geen goed Nederlands is...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, Kaatje ik heb 't even nagevraagd bij wat taalnazi's maar 'het zal wel niet...' is gewoon een staande uitdrukking
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
Ik heb hoofdpijn,en hoef ook geen bananen
hey Kokkiequote:
avond kokjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
FlorenceMousequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
* MaryMouse komt aan met een glaasje water en een paracetamolletje
Waarom denk ik dan weer direct aanquote:
Geen idee, waarom je daar aan denkt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan weer direct aan
ja vertelquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Geen idee, waarom je daar aan denkt.
't was een vraag die ik aan jullie stelden omdat ik er zelf 't antwoord niet op weetquote:
zwaar wil ik niet echt zeggen. Veul denken en praten. Totaal wat anders dan in potten roerenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was een vraag die ik aan jullie stelden omdat ik er zelf 't antwoord niet op weet![]()
Kokkie zwaar dagje gehad dus
Was wel leuk leerzaam de meeting met de andere chefs?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
zwaar wil ik niet echt zeggen. Veul denken en praten. Totaal wat anders dan in potten roeren
leerzaam wil ik niet zeggen, Kaart voor de herfst gemaakt, voorbereidingen voor banquet kaart nieuwe seizoen. Planning gemaakt met welke fabrikanten we werken. Tips en trics gedeeld. en nog zo watquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was wel leuk leerzaam de meeting met de andere chefs?
Oh, serieus plannings werk dus. Maar de tips en trucs delen is toch wel leerzaam of ben jij de 'most senior' van 't stel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
leerzaam wil ik niet zeggen, Kaart voor de herfst gemaakt, voorbereidingen voor banquet kaart nieuwe seizoen. Planning gemaakt met welke fabrikanten we werken. Tips en trics gedeeld. en nog zo wat
in ieder geval de oudstequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, serieus plannings werk dus. Maar de tips en trucs delen is toch wel leerzaam of ben jij de 'most senior' van 't stel?
Zijn de andere chefs veel jonger?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
in ieder geval de oudste![]()
Pikt er altijd wel dingen uit ja. Spreken ook over dingen waar een ander tegen aan loopt en verschillen onderling
quote:
Ik hoopte nog dat er niks zou zijn vannachtquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss
![]()
kleine celletjes in Minnesota, geen streamers
Dat is een betere temperatuur dan wij hier gehad hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef Drassss het volgende:
Feitje, Juli 2011 warmste maand ooit in Oklahoma. 89.1 F
Valt mee, paar jaar maar.quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn de andere chefs veel jonger?
Wel handig zo'n werkoverleg, niet handig als dezelfde organisatie onderling verschillende werkwijzen hebben.
43 graden daar vanmiddagquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een betere temperatuur dan wij hier gehad hebben
Ook een uitdaging toch? Denk dat je zeker met gezamenlijke inkoop e.d. al een aardige kosten besparing kan verwezelijken. Moeten jullie natuurlijk wel allemaal min of meer dezelfde kaart voeren, en dat kan misschien creatieve zieltjes kwestenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
Valt mee, paar jaar maar.
Alles is nog groeiende. zijn pas twee jaar geleden begonnen met professionalisering proces. Meer dingen gelijk gezamelijke inkoop e.d. voor die tijd deed ieder zijn ding. HEt is onmogelijk om alles van het ene op het andere moment gelijk te hebben, 4 windstreken, dus andere gasten andere karakters. Koks hebben allemaal een andere leerschool en creativiteit. allemaal dingen waar je mee te maken krijgt.
Hmmm, zodra de temperaturen boven de 100F uitkomen is 't niet aangenaam meerquote:
doen we ook.Voor de partijen 70% gelijk, daarnaast ieder kwartaal een kaart die gelijk is. Daarnaast 30% banqueting en een maandkaart vrij invulbaar per locatiequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook een uitdaging toch? Denk dat je zeker met gezamenlijke inkoop e.d. al een aardige kosten besparing kan verwezelijken. Moeten jullie natuurlijk wel allemaal min of meer dezelfde kaart voeren, en dat kan misschien creatieve zieltjes kwesten
Aha, ik snap hem (heb wel eens gespiekt hoor op de kaarten). Dus het kalf-aan-het-spit party en de andere partijen waar je lekker los kon gaan zijn jouw 30%. Wel goed dat de maandkaart per locatie mag verschillen, anders zou je toch snel een 'vandervalk' gevoel kunnen krijgen, en volgens mij is dat niet het type publiek wat jullie willen binnen halenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
doen we ook.Voor de partijen 70% gelijk, daarnaast ieder kwartaal een kaart die gelijk is. Daarnaast 30% banqueting en een maandkaart vrij invulbaar per locatie
Kijk voor jezelf http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN/quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
Is het nog spannend daar in Washington? Of moet ik nog lang wachten...?
heeft ook te maken met de regio waar de baan ligt. Ik kan BV osseworst op de kaart zetten omdat we best veel gasten uit het westen hebben, maar in limburg is dat aan de straatstenen niet kwijt te rakenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aha, ik snap hem (heb wel eens gespiekt hoor op de kaarten). Dus het kalf-aan-het-spit party en de andere partijen waar je lekker los kon gaan zijn jouw 30%. Wel goed dat de maandkaart per locatie mag verschillen, anders zou je toch snel een 'vandervalk' gevoel kunnen krijgen, en volgens mij is dat niet het type publiek wat jullie willen binnen halen
Ja was het al aan het volgen, maar dacht dat jullie het al iets langer aan het bekijken warenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk voor jezelf http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN/
Now and than.... af en toequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja was het al aan het volgen, maar dacht dat jullie het al iets langer aan het bekijken waren
Veel randstedelingen dus, ja Amsterdamse osseworst van Loumanquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft ook te maken met de regio waar de baan ligt. Ik kan BV osseworst op de kaart zetten omdat we best veel gasten uit het westen hebben, maar in limburg is dat aan de straatstenen niet kwijt te raken
Gaat nog minstens een uur duren voor er een uitslag isquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:31 schreef Drassss het volgende:
Is het nog spannend daar in Washington? Of moet ik nog lang wachten...?
Wat is hij laag zeg of zou hij net naar beneden zijn gezet?quote:
Is laag en een mean machinequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat is hij laag zeg of zou hij net naar beneden zijn gezet?
Dat 10% gebied is wel aardig.. alleen gaat het nu pas beginnen helemaal west in South-Dakota. Gaat nog een lange nacht worden wil je dat gaan volgen
Ik ben nog redelijk wakker, maar om nu te zeggen dat ik sta te springen om te volgen, mhaw neequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is laag en een mean machine
ga 't niet kunnen volgen, moet morgen weer braaf naar 't baasje toe
was ik ook niet van planquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk wakker, maar om nu te zeggen dat ik sta te springen om te volgen, mhaw nee
quote:
heb nieuwe geblindeerde voorzetramen, kan ik ze eindelijk testenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lekker, en mooi weer ook moet je je
tevoorschijn halen
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb nieuwe geblindeerde voorzetramen, kan ik ze eindelijk testen
gewoon wennenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoe is 't afgelopen met de mistige voorzetramen? was 't poetsen of glazenwasser?
Sjips.... dan was de gecorrigeerde afwijking al aardig. Maar ff vraagje lensen voor achter de kachel, hoe doe je 't dan als je ff wat moet lezen?quote:
Had ik niet gezien, ook leuk beestje... waarom wil ik dan eigenlijk direct een before-and-after path of destruction op google maps zienquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:49 schreef Drassss het volgende:
Heb je dat beestje in Rusland gezien Muis?
Heb geen nieuwe ogenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sjips.... dan was de gecorrigeerde afwijking al aardig. Maar ff vraagje lensen voor achter de kachel, hoe doe je 't dan als je ff wat moet lezen?
Je ziet geen verschilquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Had ik niet gezien, ook leuk beestje... waarom wil ik dan eigenlijk direct een before-and-after path of destruction op google maps zien
Dus nu naast een keukendoek voor het normale werk een 'wonderdoekje' om je voorzetramen op te poetsenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb geen nieuwe ogenging niet goed. gaven te weinig rust waardoor bekende klachten aanhielden. Met voorzetramen minder last, meer rust. Kan ook lezen zonder glas, heb nbiet zo'n sterke afwijking
quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je ziet geen verschil? Het was al één grote ellende daar.
Weet het ook niet, denk toch dat het in de korte afstand zit. ogen teveel moeten werken en niet goed kunnen schakelen waardoor eerder duizelingen. Ik zeg maar wat heb anders geen verklaring. Merk het 's morgens al als ik de bril niet op hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus nu naast een keukendoek voor het normale werk een 'wonderdoekje' om je voorzetramen op te poetsen![]()
Wel beter als je minder last hebt, toch vreemd dat er voor jou zo'n verschil zit tussen ogen en voorzetramen. Ik heb last van de ogen als ik op 't werk ben, maar dat komt gewoon omdat de lucht te droog is.
Jep... dat is nog goed te zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
iemand wees mij er eerder deze week pas op dat je op Google Earth nog steeds de impact van de Enschede vuurwerkramp kunt zien
Ik weet niet of je veel 'uit je ooghoeken kijkt' maar wat mij wel opgevallen is is dat ik met voorzetramen dat beter kan dan met plakogen. En op zo'n schakelmoment ja moeten je hersenen werken, mogelijk dat je daardoor de duizelingen krijgt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Weet het ook niet, denk toch dat het in de korte afstand zit. ogen teveel moeten werken en niet goed kunnen schakelen waardoor eerder duizelingen. Ik zeg maar wat heb anders geen verklaring. Merk het 's morgens al als ik de bril niet op heb
ik heb geen idee. Weet wel dat een pupil wat verder van mijn neus staat dan de andere. Was mij nog nooit opgevallen, maar volgens glaszetter meer dan gemiddeldquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of je veel 'uit je ooghoeken kijkt' maar wat mij wel opgevallen is is dat ik met voorzetramen dat beter kan dan met plakogen. En op zo'n schakelmoment ja moeten je hersenen werken, mogelijk dat je daardoor de duizelingen krijgt.
Eerste keer dat ik daar aanreed was een klein jaartje na de ramp, groot deel van de huizen stonden er nog, was alsof ik in een oorlogsgebied was aangeland. Toen op TV was het 'mooi' in eenquote:
Tja dat had ik met New Orleans of de Tornado 6km van me vandaan de dag erna.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik daar aanreed was een klein jaartje na de ramp, groot deel van de huizen stonden er nog, was alsof ik in een oorlogsgebied was aangeland. Toen op TV was het 'mooi' in eenmanier, maar pas toen ik 't zelf zag besefte ik de omvang ervan
* MaryMouse checkt twitter foto,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb geen idee. Weet wel dat een pupil wat verder van mijn neus staat dan de andere. Was mij nog nooit opgevallen, maar volgens glaszetter meer dan gemiddeld
das een pasfoto die gemaakt is in een periode van 70 tot 80 uur per week en af en toe een borrelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse checkt twitter foto,ogen half gesloten
Ik weet alleen wel dat de 'ideale vrouw' symetrische ogen heeft, en dat 99,9% die niet heeft
Dat had ik dus met Andrew, 6 jaar nadat die langsgekomen was. Verwoesting kan je op film vastleggen, en broadcasten, maar pas als je gezien hebt hoe 't echt is besef je de 'magnitude' ervan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja dat had ik met New Orleans of de Tornado 6km van me vandaan de dag erna.
Verwoesting heeft wel iets alleen is in woorden niet echt te beschrijven.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
das een pasfoto die gemaakt is in een periode van 70 tot 80 uur per week en af en toe een borrel
Ik plak sowieso niet goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nieuw fotootje dan
![]()
Mijne is twee maandjes oud, kneep alleen met mijn ogen tegen de zon in
Wacht maar tot de sneeuw kniehoog ligt en ik met mijn fototoestel op skies langskom omdat de hoge drempel dan gelijkvloers voor me is..... Wedden dat ik gaquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:13 schreef superkokje het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. Ik ben er weg van
.Voor straks welterusten
We zullen zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wacht maar tot de sneeuw kniehoog ligt en ik met mijn fototoestel op skies langskom omdat de hoge drempel dan gelijkvloers voor me is..... Wedden dat ik gaen je weet vast te plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |