quote:
Eeuwig? En wat nou als FOK! wordt opgedoekt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
eeuwige credits voor Tjetmaster
Oh, maar je over dat 'waar' niet zo druk, was geloof ik tijdens een van de bb of dgk reeksen een hype om alleen maar 'waar....' topics te openen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
Nu zal iedereen wel tevreden zijn over de TT. Er zit geen WAAR in en geen CAPS
internet archivequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:34 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Eeuwig? En wat nou als FOK! wordt opgedoekt?
weet ik. Ook dat dat waar lange tijd gebruikt is hier..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar je over dat 'waar' niet zo druk, was geloof ik tijdens een van de bb of dgk reeksen een hype om alleen maar 'waar....' topics te openen.
De caps vond ik een keer leuk omdat jij een statement probeerde te maken
quote:
ik wilde de volgende tekst tikken, maar weet hem gewoon niet meerquote:
Witte en rooie!quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik wilde de volgende tekst tikken, maar weet hem gewoon niet meer![]()
Wittequote:
volgens dat liedje welquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Witteik wist niet eens dat die bestonden
Als je dat rode eraf haalt is het witquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij zingt het echt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
youtube filmpje want ik snap echt niet waar jullie 't over hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hij zingt het echt.
Misschien bedoelt bij de binnenkant
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
youtube filmpje want ik snap echt niet waar jullie 't over hebben
is dat echt zo?? ik heb anders geleerd dat dat geen goed Nederlands is...quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, Kaatje ik heb 't even nagevraagd bij wat taalnazi's maar 'het zal wel niet...' is gewoon een staande uitdrukking
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
Ik heb hoofdpijn,en hoef ook geen bananen
hey Kokkiequote:
avond kokjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
FlorenceMousequote:Op maandag 1 augustus 2011 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
* MaryMouse komt aan met een glaasje water en een paracetamolletje
Waarom denk ik dan weer direct aanquote:
Geen idee, waarom je daar aan denkt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan weer direct aan
ja vertelquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:55 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Geen idee, waarom je daar aan denkt.
't was een vraag die ik aan jullie stelden omdat ik er zelf 't antwoord niet op weetquote:
zwaar wil ik niet echt zeggen. Veul denken en praten. Totaal wat anders dan in potten roerenquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was een vraag die ik aan jullie stelden omdat ik er zelf 't antwoord niet op weet![]()
Kokkie zwaar dagje gehad dus
Was wel leuk leerzaam de meeting met de andere chefs?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
zwaar wil ik niet echt zeggen. Veul denken en praten. Totaal wat anders dan in potten roeren
leerzaam wil ik niet zeggen, Kaart voor de herfst gemaakt, voorbereidingen voor banquet kaart nieuwe seizoen. Planning gemaakt met welke fabrikanten we werken. Tips en trics gedeeld. en nog zo watquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was wel leuk leerzaam de meeting met de andere chefs?
Oh, serieus plannings werk dus. Maar de tips en trucs delen is toch wel leerzaam of ben jij de 'most senior' van 't stel?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
leerzaam wil ik niet zeggen, Kaart voor de herfst gemaakt, voorbereidingen voor banquet kaart nieuwe seizoen. Planning gemaakt met welke fabrikanten we werken. Tips en trics gedeeld. en nog zo wat
in ieder geval de oudstequote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, serieus plannings werk dus. Maar de tips en trucs delen is toch wel leerzaam of ben jij de 'most senior' van 't stel?
Zijn de andere chefs veel jonger?quote:Op maandag 1 augustus 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
in ieder geval de oudste![]()
Pikt er altijd wel dingen uit ja. Spreken ook over dingen waar een ander tegen aan loopt en verschillen onderling
quote:
Ik hoopte nog dat er niks zou zijn vannachtquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Drassss
![]()
kleine celletjes in Minnesota, geen streamers
Dat is een betere temperatuur dan wij hier gehad hebbenquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:19 schreef Drassss het volgende:
Feitje, Juli 2011 warmste maand ooit in Oklahoma. 89.1 F
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |