NEUHHHHHquote:
Denk dat wij die moeten maken.... blijkbaar doet de oude garde al 1271 topics zonderquote:
quote:
jij pakt hem tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lees de laatste 5 posts maar terug
ik was je aan het waarschuwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lees de laatste 5 posts maar terug
En omdat ik dat dus niet in de gaten had, duurde het even voor ik opende. Dank je voor het waarschuwen kokquote:
oh, tja, dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat wij die moeten maken.... blijkbaar doet de oude garde al 1271 topics zonder
ik waarschuwde eerderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En omdat ik dat dus niet in de gaten had, duurde het even voor ik opende. Dank je voor het waarschuwen kok
Sorry, mijn schuld Drassss, ik had niet in de gaten dat ze aan het hunten waren en pakte perongeluk de lapoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef Drassss het volgende:
Ah we zijn hier. Ik vond het al zo stil.
Kokje stelde een nieuwe TT voor, maar toen had ik deze al geopendquote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, mijn schuld Drassss, ik had niet in de gaten dat ze aan het hunten waren en pakte perongeluk de lapo
Geen probleem!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, mijn schuld Drassss, ik had niet in de gaten dat ze aan het hunten waren en pakte perongeluk de lapo
jajajajajajajajaja, maak dat je kat(ten) maar wijsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die smoesjes heb je nog steeds niet verleerd hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
graag ook wat verder naar het oosten, laat maar knallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen probleem!
Ah Utrecht ook al een onweer waarschuwing morgen.
Oosten moet zeker lukken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
graag ook wat verder naar het oosten, laat maar knallen![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
graag ook wat verder naar het oosten, laat maar knallen![]()
wat zij zegtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij hebt toch morgen ook nog weekend? Fietsen is gezond voor je
is ook pas leuk als het donker is, dus overdag alle tijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij hebt toch morgen ook nog weekend? Fietsen is gezond voor je
Oh, de lijstjes staan nog voor op jou?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
is ook pas leuk als het donker is, dus overdag alle tijd
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
als er nog iemand meer trek heeft, tast toe
[ afbeelding ]
ben al kaaschips aan het wegstouwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon doorproppenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben al kaaschips aan het wegstouwen
sla even over, zit nog vol van de lamskebab met vuel verse knoflooksausquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
He Bol, weet jij toevallig of er vanuit jouw regio lokale kazen naar Amsterdam geexporteerd worden? Zag op het internet best wat lekkere kaasje, maar heb ze hier nog niet zo snel gevondenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben al kaaschips aan het wegstouwen
Mister J.Lo dit keer wel netjes geleverdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
sla even over, zit nog vol van de lamskebab met vuel verse knoflooksaus
pfff zou het niet wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He Bol, weet jij toevallig of er vanuit jouw regio lokale kazen naar Amsterdam geexporteerd worden? Zag op het internet best wat lekkere kaasje, maar heb ze hier nog niet zo snel gevonden
blue d'auvergnequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He Bol, weet jij toevallig of er vanuit jouw regio lokale kazen naar Amsterdam geexporteerd worden? Zag op het internet best wat lekkere kaasje, maar heb ze hier nog niet zo snel gevonden
Trusten Bol. Tot morgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef bollokus het volgende:
zo ga nog een stukje my name is earl kijken en dan tukken
ciao allen![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
@Ceetje, hoe waren je eerste twee dagen op het werk eigenlijk? Hadden ze daar de rode loper wel voor je uitgerold? Zag dat Mary het hier vergeten is
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef bollokus het volgende:
ciao allen![]()
ja ja, ik geloof jequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is niet waar, was uitgerold, maar Ceetje kwam niet. Dus opgerold en voor Marrije weer uitgerold, en toen kwamen jullie er met jullie zwarte kakken over heen denderen, dus die rode loper was zwart en versleten voor ze echt kwam
ja, schandalig hè, ikke nog ingeseind en alles, geen rode loperquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef superkokje het volgende:
@Ceetje, hoe waren je eerste twee dagen op het werk eigenlijk? Hadden ze daar de rode loper wel voor je uitgerold? Zag dat Mary het hier vergeten is
truste bol, tot snel weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef bollokus het volgende:
ciao allen![]()
en jij kon niet spontaan een paar dagen extra vakantie nemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, schandalig hè, ikke nog ingeseind en alles, geen rode loper![]()
![]()
Op het werk is het rustig, qua personele bezetting dan ivm de vakantieperiode. Echter, het was dat mijn bureau niet meer gewicht kon verdragen, maar het lag tot de laatste centimeter volgestouwd. Mijn functioneringsgesprek dat ik morgen zou hebben is verplaatst naar 30 augustus omdat het baasje nog wat langer vakantie neemt en daarna vanwege reeds gemaakte afspraken niet in de gelegenheid is, ahum. Verder doet iedereen alsof er niets aan den hand is, dus ik doe gewoon gezellig mee met doen alsof er niets aan de hand is
jajajajajajajajaja,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is niet waar, was uitgerold, maar Ceetje kwam niet. Dus opgerold en voor Marrije weer uitgerold, en toen kwamen jullie er met jullie zwarte kakken over heen denderen, dus die rode loper was zwart en versleten voor ze echt kwam
zelf gemaaktquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mister J.Lo dit keer wel netjes geleverd
nee, maar ik denk wel dat ik vrijdag vrij neem, en volgende week donderdag (dan is mijn oudste dochter jarig), en misschien de hele laatste week van augustus wel ook gewoon, en de laatste week van september, en in de herfstvakantie en rondom kerst enzo. Ik moet tenslotte van hen mijn dagen opmakenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
en jij kon niet spontaan een paar dagen extra vakantie nemen
gaperon d'auvergne, Fourme d'ambertquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en zo werkt hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, maar ik denk wel dat ik vrijdag vrij neem, en volgende week donderdag (dan is mijn oudste dochter jarig), en misschien de hele laatste week van augustus wel ook gewoon, en de laatste week van september, en in de herfstvakantie en rondom kerst enzo. Ik moet tenslotte van hen mijn dagen opmaken
zo willen zij dat het werkt. Normaal neem ik mijn vakantie van 3 weken, en dagen die ik vrij wil/moet zijn. Rest werd dan netjes uitbetaald en ik kon evt. ook extra dagen meenemen. Maar dat doen ze niet meer zeggen ze, alles moet op, anders ben ik het kwijt. Ik weet ook wel dat dat niet mag, maar als ze het zo toch willen, dan krijgen ze het toch zo......... Proberen kan ik het altijd natuurlijk, en als ze een keer nee zeggen, dan vraag ik wel meteen of ze het dan wel uitbetalenquote:
quote:
Ik zat zelf aan deze te denken, maar die van jou heb ik ook in lekker boekje gezetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaperon d'auvergne, Fourme d'ambert
volgens mij ook, ze stuurde een DMmetje over het andere lijntjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
Muisje vind andere lijntje leuker denk ik
had je effe moeten zeggen, zowat een hele dag door van noord tot zuid door frankrijk gereden tot 2x toe, had best effe bij een lokale kaasboer willen stoppen voor je hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik zat zelf aan deze te denken, maar die van jou heb ik ook in lekker boekje gezet
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
Muisje vind andere lijntje leuker denk ik
Ik wil de update voor morgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]level 2 bij Bol
![]()
dus wat is je probleem
kaasjes en worstjesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
had je effe moeten zeggen, zowat een hele dag door van noord tot zuid door frankrijk gereden tot 2x toe, had best effe bij een lokale kaasboer willen stoppen voor je hoor
die is ook lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik zat zelf aan deze te denken, maar die van jou heb ik ook in lekker boekje gezet
[ afbeelding ]
ook nog saint nectaire,quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
andere lijntje is wél leuk ja, moest ff mijn css aanpassen, kaasje zoeken, ceetje dm-en dus gewoon ff druk. Jullie zijn leuker hoor
Zal de Conradstraat zijn, is in de buurt. Krijg dan meestal wel een tweetje van de politie, nu dus nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Overval Conradstraat of vechtpartij Stationsplein?
dan zijn ze toch je fiets aan het zoeken denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal de Conradstraat zijn, is in de buurt. Krijg dan meestal wel een tweetje van de politie, nu dus niet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan zijn ze toch je fiets aan het zoeken denk ik
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
komt geen politiehelicopter voor op dit tijdstip meer hoor
toen we gewoon nog een fiets terug jatte op het damrakquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Waar is de service gebleven he.. vroeger..
flauw hoor, hebben ze dat niet over voor de belastingbetalende burger?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
komt geen politiehelicopter voor op dit tijdstip meer hoor
moet je geen lijm gebruiken maar gladder spulquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:07 schreef Drassss het volgende:
Dit gaat een vervelende plaknacht worden trouwens.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet je geen lijm gebruiken maar gladder spul
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet je geen lijm gebruiken maar gladder spul
Handen zitten vast.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
zit iedereen al half te slapen? Het is in ene zo rustig hier
filmen!!!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
Schijnwerper gaat aan dus denk dat ze de overvallers in vizier hebben #sensatieindebuurt
Kokkie kwam met de verklaring ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toch de verkeerde lijm in deze plaknacht gebruikt dan?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kokkie kwam met de verklaring ja.
Heel twitter gaat los over die heli in Amsterdam trouwens
wel zwaaien hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
Schijnwerper gaat aan dus denk dat ze de overvallers in vizier hebben #sensatieindebuurt
Ik sta allang voor het raam, heb een nieuwe twitter foto nodigquote:
vermaak ons met beelden, film es watquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik sta allang voor het raam, heb een nieuwe twitter foto nodig
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vermaak ons met beelden, film es wat
dat mag ik hopen, anders moet je dekking zoekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geloof dat de heli is weggevlogen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
niet neergestort per ongeluk? Of geland?
hey, dorp hier, paint van PTA aubquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoor hem nog in de verte is richting PTA gevlogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |