NEUHHHHHquote:
Denk dat wij die moeten maken.... blijkbaar doet de oude garde al 1271 topics zonderquote:
quote:
jij pakt hem tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lees de laatste 5 posts maar terug
ik was je aan het waarschuwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lees de laatste 5 posts maar terug
En omdat ik dat dus niet in de gaten had, duurde het even voor ik opende. Dank je voor het waarschuwen kokquote:
oh, tja, dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk dat wij die moeten maken.... blijkbaar doet de oude garde al 1271 topics zonder
ik waarschuwde eerderquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En omdat ik dat dus niet in de gaten had, duurde het even voor ik opende. Dank je voor het waarschuwen kok
Sorry, mijn schuld Drassss, ik had niet in de gaten dat ze aan het hunten waren en pakte perongeluk de lapoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef Drassss het volgende:
Ah we zijn hier. Ik vond het al zo stil.
Kokje stelde een nieuwe TT voor, maar toen had ik deze al geopendquote:
tuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, mijn schuld Drassss, ik had niet in de gaten dat ze aan het hunten waren en pakte perongeluk de lapo
Geen probleem!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sorry, mijn schuld Drassss, ik had niet in de gaten dat ze aan het hunten waren en pakte perongeluk de lapo
jajajajajajajajaja, maak dat je kat(ten) maar wijsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die smoesjes heb je nog steeds niet verleerd hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
graag ook wat verder naar het oosten, laat maar knallenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen probleem!
Ah Utrecht ook al een onweer waarschuwing morgen.
Oosten moet zeker lukken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
graag ook wat verder naar het oosten, laat maar knallen![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
graag ook wat verder naar het oosten, laat maar knallen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |