Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
quote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Nagrandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Quel'Thalasquote:
Realm: Ravencrestquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)
quote:
Realm: Twisting Netherquote:
quote:
Realm: Wildhammerquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Ja, chakra is gewoon een buff, klik je dat weg als je dat uit wilt zetten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, rare vraag misschien, maar ik heb al in geen eeuwigheid in holy gespeeld en sinds de vorige keer blijft je chakra 'aan'. Kan je dat ook 'uit' zetten?
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, maar je blijft net zo lang in die chakra tot je of een andere chakra in gaat of hem zelf annuleert.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:27 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, rare vraag misschien, maar ik heb al in geen eeuwigheid in holy gespeeld en sinds de vorige keer blijft je chakra 'aan'. Kan je dat ook 'uit' zetten?
Zal het nog even duidelijker zeggen, bij flag games EFC krijgt een debuff, Arcane mage pakt berserker buff en krijgt ToT. En dan smokebomb en een full nuke op hem. Tevens kun je wel BG's spelen met arcane zie het vaak genoeg, ligt er gewoon aan met wie je speelt, als wij met een 8man premade group spelen wil het makkelijk omdat iedereen op elkaar let. Hetzelfde geldt in RBG, alleen solo bg's zou ik niet doen omdat niemand echt op je let en je dus snel target #1 als ze weten dat je een arcane bentquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
60K crits op je PVE baasje of lowgeared PVPer misschien, maar tegen 4K resi ga je dat lang niet redden.
Besides, arcane is voor noobs, in PVP ben je zo afgeslacht tegen een goeie fury warrior.
Auchindounquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee serieus, een realm PVE-PVP met hoge Alliance population.
Vast nog te veel horde of zoquote:
Ik zit nu op BF die heeft 0,3 Ally voor elke 1 hordie. :3quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vast nog te veel horde of zo0.4:1
Ik heb het dan ook over 1vs1 of 2vs2 gevechten. Geen gank-fest.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef Chau het volgende:
[..]
Zal het nog even duidelijker zeggen, bij flag games EFC krijgt een debuff, Arcane mage pakt berserker buff en krijgt ToT. En dan smokebomb en een full nuke op hem. Tevens kun je wel BG's spelen met arcane zie het vaak genoeg, ligt er gewoon aan met wie je speelt, als wij met een 8man premade group spelen wil het makkelijk omdat iedereen op elkaar let. Hetzelfde geldt in RBG, alleen solo bg's zou ik niet doen omdat niemand echt op je let en je dus snel target #1 als ze weten dat je een arcane bent
Je wilde toch een hoge alliance populatie? Wat is er dan mis met 1 : 0.4?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:40 schreef drumstickNL het volgende:
Ik zit nu op BF die heeft 0,3 Ally voor elke 1 hordie. :3
Da's best goed hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilde toch een hoge alliance populatie? Wat is er dan mis met 1 : 0.4?
Dus het heeft je (als blood elf) 10 hele strange dusts minder gekost.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:46 schreef TwyLight het volgende:
535 is gewoon 525 want je begint met 10
Nou ik word daar niet echt wijzer van.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:32 schreef Sjiznit het volgende:
Interessante post op MMO-champion over de volgende expansion.
http://www.mmo-champion.com/content/2399-Mists-of-Pandaria?
Persoonlijk zou me dat retevet lijken. Kom maar op met groene eilanden en panda's als playable race (L)
jazekerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dus het heeft je (als blood elf) 10 hele strange dusts minder gekost.
Dus na Kil'jaeden, The Lich King en Deathwing krijgen we over een jaar of wat blije springende klote pandas.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:32 schreef Sjiznit het volgende:
Persoonlijk zou me dat retevet lijken. Kom maar op met groene eilanden en panda's als playable race (L)
Silvermoon elke dag 10 hordes in TBquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nee serieus, een realm PVE-PVP met hoge Alliance population.
Ik mag hopen dat dat pas over enkele jaren komt. Ik heb nog bij lange na niet alle content gezien en dan zou ik echt tijd tekort komenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:03 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dus na Kil'jaeden, The Lich King en Deathwing krijgen we over een jaar of wat blije springende klote pandas.
Hey, dat zou wel dat panda-achtige figuurtje in je archaeologytab verklarenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:32 schreef Sjiznit het volgende:
Cata is live sinds 7 december. het zou mij niet verbazen als we december 2012 de volgende expansion krijgen. Blizzard weet ook wel dat ze in de holidayseason de beste verkoop doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:13 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat pas over enkele jaren komt. Ik heb nog bij lange na niet alle content gezien en dan zou ik echt tijd tekort komen
iemand?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:19 schreef Thrilled het volgende:
log net uit naast een priest met veel betere gear dan ik.. zie ik dat ie allemaal sta + int op zn gear heeft.. totaal geen spirit.. is hij dan een pvp priest of is spirit totaal onbelangrijk geworden voor priests?
Had die gewoon pvp gear aan of pve gear?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:36 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb inderdaad het gevoel dat ik geen ruk heb gehad aan die +10 enchanting .. die 10 punten die ik nu omhoog moet naar 535 zijn t duurste van die hele enchanting levels..
En om nog even brutaal mijzelf te quoten..
[..]
iemand?
Ik ben slechts een level 49 priest dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken. INT is natuurlijk nummer 1, maar wat heb je aan een grote manapoel als die niet snel hervuld. Hoge spirit lijkt me dus ook nodig al is het maar voor de manaregenaration tijdens gevechten. Mijn gedachte was liever iets minder int en een hogere manaregeration tijdens gevechten dan een heel grote manavoorraad die maar heel traag hersteld. Maar ik ben geen expert en weet dus niet of deze insteek de correcte is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:36 schreef Thrilled het volgende:
Ik heb inderdaad het gevoel dat ik geen ruk heb gehad aan die +10 enchanting .. die 10 punten die ik nu omhoog moet naar 535 zijn t duurste van die hele enchanting levels..
En om nog even brutaal mijzelf te quoten..
[..]
iemand?
Hmm, schiet me opeens te binnen, heeft een priest niet een skill die een shield op iemand kan gooien die t/m 40% HP kan gaan van een priest?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ben slechts een level 49 priest dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken. INT is natuurlijk nummer 1, maar wat heb je aan een grote manapoel als die niet snel hervuld. Hoge spirit lijkt me dus ook nodig al is het maar voor de manaregenaration tijdens gevechten. Mijn gedachte was liever iets minder int en een hogere manaregeration tijdens gevechten dan een heel grote manavoorraad die maar heel traag hersteld. Maar ik ben geen expert en weet dus niet of deze insteek de correcte is.
geen idee, ik ben nog niet een priest expert in WoW. eigenlijk ben ik met niets een expert in WoW.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:47 schreef Chau het volgende:
[..]
Hmm, schiet me opeens te binnen, heeft een priest niet een skill die een shield op iemand kan gooien die t/m 40% HP kan gaan van een priest?
Ik mag hopen dat het zéér onwaarschijnlijk is dat ze daadwerkelijk panda's gaan toevoegen dat je als ras kan "spelen". Ze zijn nu al aardig wat spelers kwijt met de komst van Cataclysm. Zodra ze er 'kungfu' panda's aan gaan toevoegen heeft geen enkele speler meer vertrouwen in Blizzard.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:59 schreef Chau het volgende:
Als blizz die in de game gaan gooien verneuken ze gewoon het hele verhaal rond ze. Zou echt jammer zijn imo.
Doe eens een link naar je character.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:07 schreef Thrilled het volgende:
Pff zit nu weer in een dungeon en raak zooo snel OOM.. tank dood, ragequit en weer wachtenIk begin mijn priest vervelend te vinden...
Dit ben ik:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Doe eens een link naar je character.
Ik vind mijn priest steeds leuker, maar ik ben nog geen 85
Pandaren vechtstyle is gebaseerd op oosterse vechtkunsten, denk dat ze ook het beste leger hebben van alle races.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:58 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het zéér onwaarschijnlijk is dat ze daadwerkelijk panda's gaan toevoegen dat je als ras kan "spelen". Ze zijn nu al aardig wat spelers kwijt met de komst van Cataclysm. Zodra ze er 'kungfu' panda's aan gaan toevoegen heeft geen enkele speler meer vertrouwen in Blizzard.![]()
Plus, krijgen zowel de hordes als de alliance dan een panda?![]()
Of gaat we evil panda's raggen tijdens raids met bamboo stokjes?![]()
We zien in de toekomst wel wat het gaat worden denk ik.
Moordenaarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Dit lijkt tot nu toe redelijk te kloppen (was uitgelekt):
[ afbeelding ]
En dan komt deze nieuwe expansion zomer 2012 (véél te vroeg!). En die daar op december 2013.
Dit is een DPS priest. moet je niet naar kijken voor je healing priest. Hij is ook nog eens dual shadow spec. Kun je dus al niet vergelijken met een holy of disc priest llijkt mij. Waarom zoek je in game niet iemand met een holy of disc spec en vraag hem eensquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
En dit is de priest waar ik het over had, zonder spirit gear, volledig Int enchants etc.. :
http://eu.battle.net/wow/en/character/karazhan/Azubah/simple
"Very manly staff"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dit ben ik:
http://eu.battle.net/wow/en/character/karazhan/Reyin/simple
ten eerste dacht ik dat jij de tweede link was. dom dom dom, niet goed gelezen. Ik dacht dus dat je met dual spec beide shadow ging healen in dungeons. Wat niet het geval is, ik las brak.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:30 schreef Thrilled het volgende:
Maar om op die dps priest terug te komen, ook ik ben dual specced omdat ik shadow nodig heb/had voor quests/levellen.. wil best respeccen hoor, daar niet van, maar t lijkt me dat ik shadow nog vaak nodig kan hebben in gevallen waarin ik zelf klappen uit moet delen..
Heb net inderdaad een priest om hulp gevraagd in Org en die heeft me even bekeken..zijn conclusie was om vooral spirit te gaan zoeken omdat dat iets aan de lage kant was..
Echter zag ik dat ook hij maar een mana pool had van 82k ofzo, en ik 74k met buffs.. dus denk dat er toch nog iets mis zit in mijn talents of rotation...
Geen wonder dat je zo snel oom bentquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef Thrilled het volgende:
.. ik blijf toch flash heals spammen..
quote:as Holy
Tank Healing
To heal the tank as holy during periods of steady predictable damage we will be spamming
Heal, keeping a Renew rolling on the tank. This won’t quite keep up with the damage being taken, so
Greater Heal is used when tank health is low enough to not create any overheal.
Before the pull you can use a heal to enter Chakra: Serenity and possibly cast a renew on the tank. As the
fight begins, you will put renew on the tank and then use heal as much as possible to conserve mana,
except for two flash heals to build your serendipity stack so that you will have a hastened greater heal
ready to go if needed. Use HW:Serenity on cooldown as it is mana-efficient and the increased crit healing
buffs the next few heals you cast on that target. Continue on with Heal, using SoL procs and flash heals
to maintain/rebuild the serendipity stack and keep HW:S on cooldown. For times of increased damage, you
can change to HW:S - GHeal - 2x Flash heal, repeating as necessary (keeping in mind that this will cost
a large amount of mana) until you can return to your maintenance rotation. (A cancel-cast macro on
HW:Serenity will probably be useful to keep from being stuck in a slow-casting Heal.)
Is dat wat, Rift?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:37 schreef Silmarwen het volgende:
Man man wat een QQ weer over de expansion. Elke exp hetzelfde gemiep. Panda's /care. Ik heb alleen het gevoel dat ik deze exp amper heb meegekregen. Drie maanden Rift, amper geraid.Snel mijn alliance char op 85 krijgen en gaan met die banaan.
Nu als fury warrior aan het levelen, gaat best aardig!
Rift heeft er voor gezrogd dat mijn oude guild uit elkaar gevallen is. Meer dan de helft van ons core raiding team is rift gaan spelen toen het uit kwam, waardoor onze guild zo goed als dood was daarna.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Is dat wat, Rift?
Ik zag hier eerst nog wel eens een topic over voorbij komen, maar dat is zeker al dood?
Maar hoe gaat het nu met Rift? Was het een tijdelijke rage of nemen ze langzaam en gestaag de rol van WoW over?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Rift heeft er voor gezrogd dat mijn oude guild uit elkaar gevallen is. Meer dan de helft van ons core raiding team is rift gaan spelen toen het uit kwam, waardoor onze guild zo goed als dood was daarna.
5 BH runs, alle keren 6x pvp loot gedropped. Schijt bossquote:
quote:Hello everyone,
We are currently experiencing some technical issues with some of our servers and we are working on resolving them as soon as possible.
I apologise for any inconvenience caused by this.
In unrateds zie ik zelden iemand een healer beschermen, en als de healer dood gaat vervolgens ook nog zeuren over dat die geen heals krijgt..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:44 schreef Pritt het volgende:
Unrated battlegrounds zijn echt slecht voor mijn gezondheid.
Zitten nonstop te ragen op die rags die hun healers niet verdedigen.
Dat probeer ik ook aan te houden, dus als ik items vind die iets hogere int hebben als mijn huidige item met int en spirit dan gebruik ik ze niet. Liever iets minder mana en betere manregenaration.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:41 schreef D_tjuh het volgende:
Las net een post hier over of spirit belangrijk is voor priests. JA! Het is nog steeds een super belangrijke stat, je wilt spirit (liefst) op elk item hebben..
Moonkins zie ik vaak wel reds gebruikenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook aan te houden, dus als ik items vind die iets hogere int hebben als mijn huidige item met int en spirit dan gebruik ik ze niet. Liever iets minder mana en betere manregenaration.
Maar ik vraag me wel af voor welke class die INT only items dan bedoeld zijn. Er zal toch een class moeten zijn die ze goed kan gebruiken?
Hebben die dan geen snelle manaregeration nodig tijdens gevechten.quote:
Dus:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:04 schreef Sapstengel het volgende:
Gemmen voor mana regeneration is sowieso niet nodig voor een dps class. Mages hebben evocation en mana gems. De regen die spirit gems zouden geven is echt te verwaarlozen en uiteindelijk alleen maar een dps verlies.
Nee dat is niet zo, die judgement geeft een % van base mana terug en dat is voor elke paladin op level 85 het zelfdequote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
Hangt ook weer erg van de healing class af. Voor priests is Spirit erg goed en voor Resto ook.
Holydins hebben er juist weinig aan, die hebben bijvoorbeeld een ability die je zoveel % van je mana geeft bij een judgement. Grotere manapool = meer mana terug. Int heeft dan een hogere regen dan spirit.
Kijk stengel, leer je ook nog wat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo, die judgement geeft een % van base mana terug en dat is voor elke paladin op level 85 het zelfde
Ik heb het ook al niet meer gedaan sinds ik de mount hebquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
Doet iemand die dailies nog nadat het allemaal unlocked is? Ik moet nog een achievement halen maar kan me er echt niet meer toe zetten die dailies elke dag te doen.
Inderdaad, sinds 10 uur al lekker bezigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:20 schreef Blistering het volgende:
Ik ben al de hele morgen ingame hoor
Ik heb pas 1 vendor unlocked, en doe ze al niet meer. Wat een schijthekel heb ik toch aan dailiesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
Doet iemand die dailies nog nadat het allemaal unlocked is? Ik moet nog een achievement halen maar kan me er echt niet meer toe zetten die dailies elke dag te doen.
Ik ben nog niet eens aan FL daillies begonnen. Ik doe nog TB daillies voor de draak en het paard. Maar ik ben er nog lang niet en ik ben die daillies ook al goed zat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:27 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 vendor unlocked, en doe ze al niet meer. Wat een schijthekel heb ik toch aan dailies![]()
Ben maar een pally tank aan het levelen. Misschien dat als de me verveelt, ik me wel weer tot een weekje dailies aan kan zetten
Mjah dat soort dingen doe ik nooit op alts. Heb in het verleden wel Argent Tournament gedaan en nu af en toe die Molten Front crap. Enige reputation die ik doe zijn de dungeon factions, gewoon door die tabard te dragen tijdens het farmen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:29 schreef TwyLight het volgende:
GVD nu weet ik weer waarom ik nooit alts level. Als ik me bedenk wat ik allemaal weer moet grindenReputation, dailies, mounts
Ach ik leer ook steeds meer. Op mijn main heb ik gewoon teveel zaken gemist omdat ik het simpelweg niet wist. Toen ik level 60 haalde op mijn main, had ik nog maar twee reps op exalted. op mijn priest heb ik al 5 reps op exalted en ik ben nog maar level 50. Op mijn main heb ik gewoon t/m level 50 op 1 tabard rondgelopen (SW)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:29 schreef TwyLight het volgende:
GVD nu weet ik weer waarom ik nooit alts level. Als ik me bedenk wat ik allemaal weer moet grindenReputation, dailies, mounts
Zal ik je eens wat vertellen, mijn pally is nu level 42 en ik herinnerde me gisteren dat ik even een tabard aan moest doenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach ik leer ook steeds meer. Op mijn main heb ik gewoon teveel zaken gemist omdat ik het simpelweg niet wist. Toen ik level 60 haalde op mijn main, had ik nog maar twee reps op exalted. op mijn priest heb ik al 5 reps op exalted. Op mijn main heb ik gewoon t/m levekl 50 op 1 tabard rondgelopen (SW)
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen, mijn pally is nu level 42 en ik herinnerde me gisteren dat ik even een tabard aan moest doen
Toen ik deze pally rollde dacht ik ook, ik ga het doen, ik ga het doen, i got this. Tot ik level 20 was en ik dacht, hmm neeeequote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik wil heel graag die titel voor het uitvoeren van de questen in elk gebied, alleen lijkt het me zoveel werk. En op mijn main lijkt me er helemaal niets aan om door die lowlevelquests heen te moeten.
Op mijn main mis ik twee regios in de Eastern Kingdoms. Cataclysm regios heb ik binnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Toen ik deze pally rollde dacht ik ook, ik ga het doen, ik ga het doen, i got this. Tot ik level 20 was en ik dacht, hmm neeee
God ja, gelukkig heb ik die nog net op tijd kunnen doen. Wat kut was dat zeg, moest je ook nog echt zoeken waar je quests kon doen enzoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe ja die ook. "Vroeger" had je maar twee achievements, 680 quests in Kalimdor en 550 in Eastern Kingdoms ofzo, niet die specifieke per zone.
Ik zat toen op 75% ongeveer van beide, maar na The Shattering zijn die allemaal weg. Heb nu ook geen zin eigenlijk om al die crap te doen, ook al wil ik die titel graag en kan ik de achievement points gebriuken.
Cata regios heb ik al binnen. alleen al die low level dingen in Kalimdor trekken me totaal niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:42 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga het ook niet eens proberen wat ik loop op het einde geheid vast. Ik trek het echt niet om quests te doen in Vash'jir
Ja inderdaad, zat ergens een of andere gare quest die begon met een item drop en je dan net miste ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
God ja, gelukkig heb ik die nog net op tijd kunnen doen. Wat kut was dat zeg, moest je ook nog echt zoeken waar je quests kon doen enzo
Van die escort quests?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:48 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb heel vaak dat als je dan zo'n companion krijgt voor een quest dat ik die kwijt raak
Ik moet ook nog een aantal rares ja, zit op 12/20 ofzo. Dan nog Oracles/Frenzyheart en Kalu'Ak. Waterlords, Brood of Nozdormu etc.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:48 schreef Blistering het volgende:
Ik moet Cataclysm nog. Wellicht binnenkort 'ns mee beginnen. Loop echt achter op m'n DK.
Moet nog alle Archeo rares halen, alle wotlk reps fixen (eigenlijk alleen frenzyheart), all Cataclysm reps, BT/MH reps en ff de fishing/cookies achievements regelen.
Ohja en de laatste AT mounts halen. En dan ook nog alle Cata zones afmaken met quests.
Ffuuuuu
Ja dat is ook irritant ja, maar ik bedoel meer zoals bij de dailies dat je dan zo'n lasher krijgt die uit ember pools moet drinken. Zulk soort dingen raak ik altijd kwijt en dan moet ik terug om een nieuwe te halenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van die escort quests?
Die zijn echt een hel whehe. Een of andere langzaam lopende idioot die altijd vooruit rent als je een mob aggro'd en dan ineens weer 100 meter terug rent om vanaf daar weer langzaam te gaan lopen
Ow hm, mja op mn priest heb ik toch nog geen hele boeiende shoulders op het moment (speel er ook niet zo heel veel op de laatste tijd), maar hoe minder reps te grinden, hoe beter natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:03 schreef TwyLight het volgende:
alleen de head enchants, de shoulder enchants zijn BoP
Ik maak de laatste tijd geen wipes mee in low level dungeons (1 keer maar toen gaf ik aan dat ik een item moest pakken voor een quest, rent die tank door ver uit zicht, toen heb ik hem maar dood laten gaan, leert hij hopelijk eens luisterenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:04 schreef TwyLight het volgende:
FFFFFFFUUUUUUUUUUUU
Zat net weer met een aantal mongolen in Dire Maul hoorna 7 wipes ben ik maar geleaved
Verliezen van booster groupsquote:
Mensen die 1 of andere achterlijk hoge rating spelen en dan een wat minderen gaan boostenquote:
Je kent het boosten van mensen in instances? Zodat deze sneller level up gaan? Met Arena booster groups gaat het om de rating ipv het level.quote:
Tanks en Healers zijn over het algemeen in low level groups wel goed te doen, die weten ten minste wat ze doen, 't zijn voornamelijk de DPS'ers die echt geen flauw idee hebben wat ze doen. Gisteren ook in Dire Maul bezig geweest. M'n vriendin had een manabreak, en ik wacht netjes totdat we weer kunnen, begint er een druid alles al te pullen onder het mom van 'gogogo, don't wait so long'. En dat niet 1 keer, maar echt 10 keer in die dungeon. Dan ga ik ook niet m'n best doen om mobs af te pakken van 'm, en laten we m maar gewoon dood gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik maak de laatste tijd geen wipes mee in low level dungeons (1 keer maar toen gaf ik aan dat ik een item moest pakken voor een quest, rent die tank door ver uit zicht, toen heb ik hem maar dood laten gaan, leert hij hopelijk eens luisteren). maar ik ben dan ook degene die iedereen in leven houdt
. En ik moet bekennen dat dat eigenlijk maar wat simpel is, ik hoop dat de hogere levels meer uitdagingen bieden.
*pakt portemonnee*quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je kent het boosten van mensen in instances? Zodat deze sneller level up gaan? Met Arena booster groups gaat het om de rating ipv het level.
Je betaald bv. 50K gold aan een mannetje en dit mannetje gaat met sidekick samen met jou een 3v3 team maken. Terwijl jij relaxed achteruit zit in je stoel maken 'mannetje met sidekick' een ander team af. Dit gaat zo door tot je afgesproken rating behaald hebt.
Moet je je voorstellen dat je een vrouw hebt die zelf voorstelt om weer eens te gaan wow'en.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:21 schreef TwyLight het volgende:
Echt waar vind je een vriendin die WoW speeltik heb het al wel eens geprobeerd iemand er aan te krijgen maar dat is niet echt gelukt
Mijn vriendin speelt WoWquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:21 schreef TwyLight het volgende:
Echt waar vind je een vriendin die WoW speeltik heb het al wel eens geprobeerd iemand er aan te krijgen maar dat is niet echt gelukt
Ik ken mijn vriendin via deze topicreeks zelfsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:21 schreef TwyLight het volgende:
Wil je het ook eens in ABN proberen. Ik begrijp er werkelijk niets van.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:23 schreef pl4kkie het volgende:
Heb je 3k resi en hitten ze als je gewoon in pve gear bent in 3 klappen dood. Is toch achterlijk. Probeer je hun tehitten sla je geen deuk in een pakje boter. Nu snap ik ook waarom arena zo vertiefd is geworden
Ligt eraan, meeste boost services hebben gewoon 2.7k rated mensen spelen. Niet te spreken over de mensen die je naar gladiator ranking brengt als je genoeg betaald. Ligt er dus net aan wat voor service je neemt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Verliezen van booster groupsDat is gewoon alst ware 3 vs 2. Als je dat niet kan winnen kan je net zo goed gelijk stoppen.
Warriors zeker? Tijd dat die eens een flinke nerf krijgen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:23 schreef pl4kkie het volgende:
Heb je 3k resi en hitten ze als je gewoon in pve gear bent in 3 klappen dood. Is toch achterlijk. Probeer je hun tehitten sla je geen deuk in een pakje boter. Nu snap ik ook waarom arena zo vertiefd is geworden
En paladins. Ja ik weet ik heb niet de beste gear, ben soms ook niet dood tekrijgen met self heals als enh shaman. Maar tegen warriors is niet normaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef Pritt het volgende:
[..]
Warriors zeker? Tijd dat die eens een flinke nerf krijgen.
10 min CD.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:36 schreef TwyLight het volgende:
paladins zijn helemaal leuk in bg's, heb je ze bijna dood -> Lay on Hands![]()
![]()
trololol u mad? second life
Juh dat wek, maar je kan het wel gewoon elke keer gebruiken in een arena. In essentie heb je 2 levens als je het op het goede moment gebruikt.quote:
Ja dat soort idioten heb je dus echt volop in WSG en AB enzo. Gare killfarmers die in het midden of ergens naast een basis gaan vechten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:50 schreef Marco001 het volgende:
pff, was net Warsong aan het doen, zat er een gast in de groep die op iedereen zat te ragen omdat ze geen kills farmden maar daadwerkelijk achter de vlag aangingen... Heeft mij ook nog noob genoemd toen ik backup vroeg voor een capture.. XD
no need to say: we werden volledig gewhiped: 0-3
Leukste is dan nog dat de EFC er gewoon tussen door kan lopen omdat bijna iedereen in het midden last heeft van tunnelvision en niet eens oplettenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat soort idioten heb je dus echt volop in WSG en AB enzo. Gare killfarmers die in het midden of ergens naast een basis gaan vechten.
Haha dat doe ik ook altijd inderdaad. Gewoon in travelform langs de zijkant van WSG rennen, meestal kom je er gewoon langs.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:01 schreef Chau het volgende:
[..]
Leukste is dan nog dat de EFC er gewoon tussen door kan lopen omdat bijna iedereen in het midden last heeft van tunnelvision en niet eens opletten
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:06 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, vandaag even een dagje mijn DK geleveld. Na 5 uur tijd in totaal 8.3mil XP bij elkaar gespeeld en level 85. Nummer 8 inmiddels.
En bij TP als niemand je gezien heeft als je de flag pakt, gewoon in het water blijven en de rivier afzwemmenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ook altijd inderdaad. Gewoon in travelform langs de zijkant van WSG rennen, meestal kom je er gewoon langs.
TP?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:04 schreef Chau het volgende:
[..]
En bij TP als niemand je gezien heeft als je de flag pakt, gewoon in het water blijven en de rivier afzwemmen
Doe je goed. Veel plezier met gearen, mounts, reps e.d te verzamelenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:06 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, vandaag even een dagje mijn DK geleveld. Na 5 uur tijd in totaal 8.3mil XP bij elkaar gespeeld en level 85. Nummer 8 inmiddels.
Mja, dat gaan we dus lekker niet doen. Heb mijn main waar ik genoeg verzamel. Heb afgelopen week wel ff 2 alts redelijk gegeared. Nu beide 357 ilvl.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Doe je goed. Veel plezier met gearen, mounts, reps e.d te verzamelen.
Wat is dat nou voor onzin?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:48 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Lay on hands kan niet in arena
Alle spells met een cd groter of gelijk aan 10min zijn gelocked voor arena.quote:
Nee, voorbeeld:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:23 schreef Mercy het volgende:
Vraagje, Hoe zit dat met Heirlooms ?
Klopt het dat als ik een plate item koopt en die op een mage, warlock, of priest zet dat deze zich dan aanpast aan het char, en cloth word ?
en op een hunter, shaman leather ?
Oke dan had ik het toch goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee, voorbeeld:
Een paladin kan vanaf level 40 plate items gebruiken, een plate heirloom wordt voor die class dan mail onder level 40 en daarna plate. Het zelfde geldt voor shamans die vanaf level 40 mail kunnen dragen. Mail heirlooms worden dan vanaf level 40 mail, en op lager level leather.
Plate heirlooms worden geen leather of mail voor shamans
Voor je clothies heb je niks aan leather he. Andersom kan het welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:53 schreef Mercy het volgende:
[..]
Oke dan had ik het toch goedtnx
Ik ga dan leather kopen, omdat de meesten alts die ik heb leather of cloth zijn.
Nee, maar als resto druid kan je best een tijd in cloth intellect zooi lopen. Helemaal niet zon probleem. Andersom is gewoon glad onmogelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:57 schreef pl4kkie het volgende:
Maar cloth items worden geen leather op 40
Das waar, eigenlijk tot 80 kan je in cloth lopen, want dan krijg je roch pas die speciliazation of zo iets.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:02 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Nee, maar als resto druid kan je best een tijd in cloth intellect zooi lopen. Helemaal niet zon probleem. Andersom is gewoon glad onmogelijk
Zoiets ja, maar zelfs voor die specialization hoef je het niet te doen op low levels. Heirloom alleen is al beter dan "normale" gear. Als je dan de goede heirlooms hebt ik nog een bonus. Heb zelf ook mijn hunter geleveld met intellect mail zooi die ik van mijn shammy had.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:05 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Das waar, eigenlijk tot 80 kan je in cloth lopen, want dan krijg je roch pas die speciliazation of zo iets.
Ik weet ook niet hoe belangrijk pure armor rating is voor caster specs als Elemental (Shaman), Balance (Druid) en Restoration (beide). Vooral quest rewards hebben de neiging om een beetje van beide te geven (bijvoorbeeld +intelligence en + agility op een leather item) zodat geen enkele class wat tekort komt. Als ik dan een cloth item tegen kom dat nóg meer +intelligence geeft dan dat leather item en ook nog eens +stamina in plaats van +agility dan ga ik liever voor het cloth item, ook al zou ik eigenlijk leather moeten dragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:11 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar zelfs voor die specialization hoef je het niet te doen op low levels. Heirloom alleen is al beter dan "normale" gear. Als je dan de goede heirlooms hebt ik nog een bonus. Heb zelf ook mijn hunter geleveld met intellect mail zooi die ik van mijn shammy had.
Op low level is het voor mij vaak redelijk simpel. Pak de gear met de meeste van je main stat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe belangrijk pure armor rating is voor caster specs als Elemental (Shaman), Balance (Druid) en Restoration (beide). Vooral quest rewards hebben de neiging om een beetje van beide te geven (bijvoorbeeld +intelligence en + agility op een leather item) zodat geen enkele class wat tekort komt. Als ik dan een cloth item tegen kom dat nóg meer +intelligence geeft dan dat leather item en ook nog eens +stamina in plaats van +agility dan ga ik liever voor het cloth item, ook al zou ik eigenlijk leather moeten dragen.
(Dan heb ik het over low-level gear, hè? Op een gegeven moment kom je alleen nog maar gespecialiseerde gear tegen, dus dan hoef je helemaal niet te kiezen.)
Ik trek het al niet op 1 char door alleen dungeons. Heb dat soort dingen al lang opgegeven. Vind ik niet leuk, en als het niet leuk is is het geen spel. Tadaa, niet meer doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:59 schreef Blistering het volgende:
Fuck zeg, avondje Archaeology is niet goed voor een mens. 2de char met 525 nu iig, hopelijk krijg ik snel die mount, maar dat zal wel niet
.
En valor cap halen op 2 chars trek ik ook echt niet week in week uit.
True, is ook zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:03 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik trek het al niet op 1 char door alleen dungeons. Heb dat soort dingen al lang opgegeven. Vind ik niet leuk, en als het niet leuk is is het geen spel. Tadaa, niet meer doen.
En stimmt. Of ik nu 1 run doe of 5/6 iedere week, uiteindelijk krijg ik toch die items wel. En aangezien ik niet raid heb ik er geen fuck aan, dus eigenlijk tevergeefse moeite dat buffelen voor valor cap iedere weekquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
Precies, ik heb ook geen zin meer om week in week uit die valors te farmen. Heb iig twee tier pieces op m'n druid gekocht, rest is minor upgrades dus geen zin.
ik heb een setje Leather shoulders gekocht, en als ik deze aan mijn mage of priest geeft wordt het cloth.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef TwyLight het volgende:
items worden ALLEEN gedowngrade voor classes die het item vanaf level 40 WEL kunnen dragen. een cloth drager kan dus geen leather aan
Dat zou dus niet mogen. Cloth dragers kunnen nooit iets anders dan cloth dragen. Het geldt eigenlijk alleen voor warrios, paladins, shaman en hunters. Warriors en pallies dragen mail voor 40 en plate na. Die kunnen Plate heirlooms voor 40 dragen wat dat doen alsof het mail is. Voor hunters en shaman is het leather voor 40 en mail na. Die dragen dus mail heirlooms die doen alsof het leather is voor 40.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:53 schreef Mercy het volgende:
[..]
ik heb een setje Leather shoulders gekocht, en als ik deze aan mijn mage of priest geeft wordt het cloth.
Als ik cloth had gekocht dan was dat volgens mijn geen leather geworden dus vandaar die vraag over plate/mail
Valt best tegen, als je 3-0 verliest in flags. Is 65-69 overigens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:08 schreef TwyLight het volgende:
Ja die is dan ook makkelijk op low level met een rogue of hunter
Als je die in elke bg makkelijk kan halen zit je echt in een kut battlegroupquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:12 schreef TwyLight het volgende:
Ik had hem op mijn hunter in de aller eerste bg die ik deed lol, helemaal vol met looms
Nou gefeliciteerd, je team heeft verloren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:05 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
BAM, Wreckingball achi.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, je team heeft verloren.
Typische rogue-attitude.
En dat komt door mij?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef Pritt het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd, je team heeft verloren.
Typische rogue-attitude.
IK wil wel een x battlen tegen jou als je rogue 85 is. Tegen me enh shaman. Face 2 facequote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En dat komt door mij?
En die rogue attitude bevalt me overigens prima, ik heb het ook zo goed als opgegeven om te wachten op spelers die snappen wat ze doen. Solo to the bone.
Vroeger met mn mage wilde ik nog wel eens tacts spelen, maar de groups waar je in komt zijn meestal al tarded bij voorbaat en doen zomaar wat.Daarom RBG of solo killing. Prima.
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Ik wil niet pretenderen dat ik zelf alles goed doe, maar ik probeer altijd wel zo goed mogelijk met anderen samen te spelen. Maar als we dan nog geen minuut onderweg zijn en iedereen is al doodleuk voor zichzelf bezig... ja, dan ga ik toch niet mijn best doen om tig man zo ver te krijgen dat ze tactics toepassen? Dat lukt je toch niet en het resultaat is dat jij achterblijft met een verknalde BG terwijl je 'team'leden zich prima vermaakt hebben door lekker hun eigen gangetje te gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En dat komt door mij?
En die rogue attitude bevalt me overigens prima, ik heb het ook zo goed als opgegeven om te wachten op spelers die snappen wat ze doen. Solo to the bone.
Vroeger met mn mage wilde ik nog wel eens tacts spelen, maar de groups waar je in komt zijn meestal al tarded bij voorbaat en doen zomaar wat.Daarom RBG of solo killing. Prima.
Ik dacht vroeger dat het noobs waren omdat ze HK's gingen farmen.... maar sinds kort weet ik waarom dat is. Het zijn geen noobs, maar hebben de hoop al opgegeven omdat toch iedereen zomaar wat doet. Daarom doen ze zelf ook gewoon zomaar wat omdat ze zin hebben in 1vs1 of 2vs1 pvp en niet eens in het WSG/AB spel zelf. Zo doe ik het tegenwoordig ook, tenzij het erop lijkt dat de groep echt van goede huize is en snapt hoe ze moeten spelen. Helaas kom je dat alleen rond dit tijdstip tegen, overdag is die kans gering.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Ik wil niet pretenderen dat ik zelf alles goed doe, maar ik probeer altijd wel zo goed mogelijk met anderen samen te spelen. Maar als we dan nog geen minuut onderweg zijn en iedereen is al doodleuk voor zichzelf bezig... ja, dan ga ik toch niet mijn best doen om tig man zo ver te krijgen dat ze tactics toepassen? Dat lukt je toch niet en het resultaat is dat jij achterblijft met een verknalde BG terwijl je 'team'leden zich prima vermaakt hebben door lekker hun eigen gangetje te gaan.
Zit je op sylvanas dan??quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:48 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
IK wil wel een x battlen tegen jou als je rogue 85 is. Tegen me enh shaman. Face 2 face
Met een hunter of rogue helemaal vol met looms kan je die op low level in elke bg zowat wel halen. Die twee classes zijn zo OP dan. Zit ook vaak met alleen hunters rogues en 1 of 2 mages lolquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je die in elke bg makkelijk kan halen zit je echt in een kut battlegroup
Er zijn twee dingen die je moet bedenken:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef Thrilled het volgende:
En probeerde net ook 'heal' te gebruiken ipv flash heal.. maar die healt voor geen meter8k staat er op de spell omschrijving terwijl mn flash heal 15k healt en die vind ik soms al aan de lage kant.. ik blijf toch flash heals spammen..
Maw: Thrilled blijft een slechte healer en slaat advies maar in de wind van mensen die wel weten hoe het moetquote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:14 schreef GI het volgende:
Je kan zoveel spirit hebben als je maar wil, maar als je bewust de verkeerde spel gebruikt zal je altijd manaproblemen houdt. Flash heal is je "O NEE! HIJ GAAT NUU ! DOOOD!!!" spell. Die gebruik je om een tank van 5% naar 60% te krijgen met 1 of twee casts.
Hohoho niet zo kort door de bocht.. waar slaat dat nou op? Ik vraag om advies en deel mijn standpunt, omdat ik zo 3 jaar lang heb geheald in dungeons en er prima doorheen kwam.. Dan is het lastig om ineens 180 graden te moeten draaien qua speelstijl...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maw: Thrilled blijft een slechte healer en slaat advies maar in de wind van mensen die wel weten hoe het moet
Volgens mij bedoel je zoiets? http://wow.curse.com/down(...)de-skill-window.aspxquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:52 schreef Thrilled het volgende:
Lekker bezig
Oh weet iemand toevallig een addon die je enchanting en/of tailoring (en elke andere prof) schermpje groter maken? Meer zoals je questlog is zeg maar, met 2 aparte vensters.. Nu kan ik meestal maar 6 of 7 enchants of tailored items tegelijk zien.. maar dat browsed behoorlijk irritant..
Of jullie dat julllie niet die healer kapotmakenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:15 schreef pl4kkie het volgende:
Honor farm bot spotted in TP
Echt wat een triestelingen zeg in TP. Ally heeft 1 healer maar een achterlijk goede en zijn maatje een warrior die door hem gehealed wordt. Staan we met 5 man tegen die warrior en niemand tegen die priest. Zijn ze godver mongool ofzo.
Hij zegt het zelf alquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:06 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Of jullie dat julllie niet die healer kapotmaken
quote:Staan we met 5 man tegen die warrior en niemand tegen die priest. Zijn ze godver mongool ofzo.
De ochtend, maakt het begrijpend lezen net wat moeilijker.quote:
Ik bedoelde meer dat hij anderen mongool noemt maar in feite zelf ook niet op de healer beuktquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:13 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
De ochtend, maakt het begrijpend lezen net wat moeilijker.
Chest, shoulders en helm (justice vendor). Ongeveer 6.000 JP in totaal. Cloak is nog 5k gold ofzo(guild vendor).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:16 schreef lipjes het volgende:
wat kost een beetje leuke heirlooms voor een hunter trouwens?
Guild heirlooms zijn volgens mij 1200 gold per stuk dacht ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:17 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Chest, shoulders en helm (justice vendor). Ongeveer 6.000 JP in totaal. Cloak is nog 5k gold ofzo(guild vendor).
Tof! Even wat verder zoeken bracht me op deze:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:57 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je zoiets? http://wow.curse.com/down(...)de-skill-window.aspx
Ik heb m zelf nog niet geprobeerd, maar ik kwam m vandeweek tegen, want ik ben er zelf naar op zoekVanavond ga ik m eens proberen in ieder geval.
Ja ieder z'n ding natuurlijk, ik vind het zelf fijn om zoveel mogelijk controle te hebben over allesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:27 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Tof! Even wat verder zoeken bracht me op deze:
http://wow.curse.com/down(...)de-trade-skills.aspx
En die is toch net iets mooier vind ik, en ik hoef verder geen specifieke zoekmogelijkheden, ben tevreden met wat Blizzard aanbiedIk ga hem nu uitproberen..
Ja het is laat en beetje typos. Ik sta vaak alleen op de healer tebeuken maar de rest blijft op de dps en zich maar afvragen waarom ze niet dood gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:15 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat hij anderen mongool noemt maar in feite zelf ook niet op de healer beukt
Als de tegenstander ook vol looms loopt, zoals vaak in mijn battlegroup, is dat niet zo heel eenvoudig, 0 deaths.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Met een hunter of rogue helemaal vol met looms kan je die op low level in elke bg zowat wel halen. Die twee classes zijn zo OP dan. Zit ook vaak met alleen hunters rogues en 1 of 2 mages lol
Zoals iedereen zegt het is idd niet meer flash heal spammen enzo. Die vreten mana, Nu is het beter om hots op tehouden en de goedkope heal spel te spammen. Het is ff wennen maar je moet nu echt op je rotatie letten en niet zo maar allerlei heals in de rondte gooien. Dan hou je geen boss fight uitquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hohoho niet zo kort door de bocht.. waar slaat dat nou op? Ik vraag om advies en deel mijn standpunt, omdat ik zo 3 jaar lang heb geheald in dungeons en er prima doorheen kwam.. Dan is het lastig om ineens 180 graden te moeten draaien qua speelstijl...Dat zinnetje van mij: " ik blijf toch flash heals spammen.." is meer bedoelt als: "ik merk aan mezelf dat ik toch weer terug val op het spammen van flash heals.."
Nja anyway..
Gisteravond de eerste heroic gehealt met alle tips die hier stonden.. had van te voren een nieuwe talent tree opgezocht en met de combinatie shielden / HoT / en continue heal spammen heb ik me er doorheen geslagen.. veel harder werken dan in cataclysm maar het lukte.. 1 whipe omdat ik de boss tactics verkeerd opvatte maar verder niemand dood.. raakte ook veel minder vaak OOM, tenzij de tank 2 of 3 trash groepjes achter elkaar ging clearen..
Heb ook al mn spirit enchants toegepast op mn gear dus kan wel zeggen dat ik op de goede weg ben.. Moet daarbij ook wel zeggen dat mijn flash heal zeker geen 55% kan healen.. had gister een tank met 175k hp.. maar dat komt misschien nog als mijn gear beter word..
Had in ieder geval wel gelijk een nieuwe (f*cking lelijke) staff gewonnen..:
http://eu.battle.net/wow/en/item/63461
Alsof ik 3 jaar terug in de tijd stap..
idd, en de mana break is vaker ook nog een doorn in het oog van tanks.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:45 schreef Thrilled het volgende:
Dat is zeker zo.. baal er wel van dat de rest van je party daar meestal geen rekening mee houd.. Ook healers willen graag kunnen looten nadat ze gedronken hebben.. vaak ren ik van gevecht tot gevecht en ren voor mn gevoel de longen uit mn lijf
Hier heb je een punt. Maar,, je hebt ook tanks die slacken als de tering. Na elke trashpull (1 groepje) 1-2 min wachten voor niks.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:02 schreef lifeblind het volgende:
Sowieso als mensen commentaar hebben op de snelheid m'n tanken (heb 't nogal op mn prot warrior, die in de 40 is), reageer ik vaak alleen maar met ' shut up and roll a tank yourself' en verder niets. Sowieso lopen zeiken op mensen als ze nog lang niet hun primary tree vol hebben en alle abilities slaat nergens op. (Lvl 15, je eerste dungeon doen en dat er dan iemand loopt te miepen "AGGROOOOOO", nou dan is 't klaar bij mij hoor)
Nee idd, er zijn zeker wel gevallen waar het gewoon nergens op slaat natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:05 schreef Olment het volgende:
[..]
Hier heb je een punt. Maar,, je hebt ook tanks die slacken als de tering. Na elke trashpull (1 groepje) 1-2 min wachten voor niks.
Dan zeg ik dr wel wat van, maar als het soms gebeurt hoor je mij ook niet
Dat is wel zo. Ik zelf speel ook alles, maar als ik een daagje op me tank heb lopen knallen en dan op me dps gaat ben ik altijd de eerste die dood gaat. Puur omdat je dan zo in de pulling mood zit xD. En idd omdat ikzelf ook healer speel check ik altijd de healers mana voordat ik verder ga.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:02 schreef lifeblind het volgende:
Je kan altijd precies merken of mensen zelf ook nog andere classes/roles spelen. Een tank die zelf manabreaks voorstelt, of in ieder geval in de gaten houd of de healer bijna OOM is ofzo, heeft wat vaker zelf ook een healer ergens rondlopen lijkt het wel. Hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. Ik heb nu van alle roles wel iets rondlopen (melee dps, ranged dps, healer, tank), en dan pas ga je echt opletten wat alle classes doen (dat was bij mij in ieder geval zo).
Sowieso als mensen commentaar hebben op de snelheid m'n tanken (heb 't nogal op mn prot warrior, die in de 40 is), reageer ik vaak alleen maar met ' shut up and roll a tank yourself' en verder niets. Sowieso lopen zeiken op mensen als ze nog lang niet hun primary tree vol hebben en alle abilities slaat nergens op. (Lvl 15, je eerste dungeon doen en dat er dan iemand loopt te miepen "AGGROOOOOO", nou dan is 't klaar bij mij hoor)
Herkenbaarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Ik zelf speel ook alles, maar als ik een daagje op me tank heb lopen knallen en dan op me dps gaat ben ik altijd de eerste die dood gaat. Puur omdat je dan zo in de pulling mood zit xD. En idd omdat ikzelf ook healer speel check ik altijd de healers mana voordat ik verder ga.
Dat soort gastenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:14 schreef lipjes het volgende:
bij osn was het gisteren nog erger
wij gingen een dungeon in, maatje van ons moest nog even wat te snacken pakken
hebben we een DK tank, heb ik sowieso al een hekel aan en dat maatje van me is healer
die tank begint gelijk (zoals altijd) klaagt over de healer en doet votekick.
en dat terwijl ik ervoor nog zei dat hij zo terug was
healer weg, tank leaved gelijk en maatje kan niet meer meedoen wegens dungeon deserter
en tussen het joinen en het kicken zat nog niet eens 1 minuut zelfsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat soort gasten, sla jezelf echt.
Hier net een mage in ZG die 8k dps deed op de laatste boss, ook onbegrijpelijk.
hij drukte ook op join en sprintte even weg, we hadden al een half uur op een tank zitten wachten dusjaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:15 schreef Sjiznit het volgende:
Mja afk gaan in een 30min dungeon vind ik vaak ook wel heel hinderlijk. Doe dat dan ervoor of erna, zo lang duurt het allemaal niet meer.
Of van die mensen die Joinen, gelijk zeggen "brb 1 min". dan heb ik zoiets van,, nou Oké dan, ga wel verder. En dan kunnen ze makkelijk 10min weg blijven :Squote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:15 schreef Sjiznit het volgende:
Mja afk gaan in een 30min dungeon vind ik vaak ook wel heel hinderlijk. Doe dat dan ervoor of erna, zo lang duurt het allemaal niet meer.
Ik ben het gewend om te zien dat mensen rond de 5-7k dps doen in zalandari hc's. Vind het wel erg raar want zoveel dps deed ik in resto tijdens wotlk al, nu 5 lvls hoger en veeel dikkere gear doen sommige nog minder. Learn 2 play classquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:15 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hier net een mage in ZG die 8k dps deed op de laatste boss, ook onbegrijpelijk.
Haha ja iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:10 schreef lifeblind het volgende:
[..]
HerkenbaarAls ik een keer in de zoveel tijd op mn paladin ga dps vergeet ik soms wel eens dat ik juist niet moet taunten
Dan is 't gewoon heel snel excuses aanbieden aan de party (als t echt finaal mis is gegaan daardoor) met de melding dat ik mainspec tank ben
Half uur op een tank wachten als je met een healer bent? Is dat zo erg op jullie server? bij ons is het maximaal 5 min als healer que met dps in de partyquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
hij drukte ook op join en sprintte even weg, we hadden al een half uur op een tank zitten wachten dusja
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:58 schreef Chau het volgende:
Ik ben nu bezig een prot warr te levelen voor PvP purpose, denk ga even een dungeon doen. Zit ik vervolgens na 30min komt de Q, hebben we een verdomde warrior in fury spec zonder OS. Zegt die vervolgens na een wipe dat we ondankbaar zijn en door hem een snelle Q krijgen en dat we anders nog langer moesten wachten...
Yessssquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:27 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Tof! Even wat verder zoeken bracht me op deze:
http://wow.curse.com/down(...)de-trade-skills.aspx
En die is toch net iets mooier vind ik, en ik hoef verder geen specifieke zoekmogelijkheden, ben tevreden met wat Blizzard aanbiedIk ga hem nu uitproberen..
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Of van die mensen die Joinen, gelijk zeggen "brb 1 min". dan heb ik zoiets van,, nou Oké dan, ga wel verder. En dan kunnen ze makkelijk 10min weg blijven :S
Queue dan niet ofzo. Sommige mensen zijn zo retard.
[..]
Ik ben het gewend om te zien dat mensen rond de 5-7k dps doen in zalandari hc's. Vind het wel erg raar want zoveel dps deed ik in resto tijdens wotlk al, nu 5 lvls hoger en veeel dikkere gear doen sommige nog minder. Learn 2 play class
daarom heb ik bijna alle classes en specs al wel eens gedaan, helpt heel goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:26 schreef Silmarwen het volgende:
Eigenlijk moet iedereen verplicht zijn een healer, een tank een ranged en een melee hebben. Het maakt je een betere speler. Als tank let je op mana, als healer op LoS en freak je niet als de tank aggro kwijtraakt, als melee/ranged snap je waar je moet staan en hoe irritant het is als je overaggro'd of in goo blijft staan. En je general knowledge of bossfights is gewoon veeeeeel beter.
Klopt, maar wat nog erger is dat als ik join in een dungeon en zeg: Respec & Regear omdat ik dan nog Fear gear en spec heb dat ze gelijk beginnenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Of van die mensen die Joinen, gelijk zeggen "brb 1 min". dan heb ik zoiets van,, nou Oké dan, ga wel verder. En dan kunnen ze makkelijk 10min weg blijven :S
Queue dan niet ofzo. Sommige mensen zijn zo retard.
Yep, ik heb 2 tanks, warrior en pala (warrior 85, pala 42) en beide is als tank instant queuequote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:28 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Half uur op een tank wachten als je met een healer bent? Is dat zo erg op jullie server? bij ons is het maximaal 5 min als healer que met dps in de party
Echt? ben ik even blij dat ik op een andere server zit. Ik heb nog nooit langer als 5 minuten hoeven wachtenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:21 schreef TwyLight het volgende:
Tank is instant queue, maar als healer sta ik soms ook nog gerust 15 minuten in een queue hoor
Same here. Tank is altijd instant. Healer is max 5 min. En dps is ook vaak maximaal een minuut of 20quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Echt? ben ik even blij dat ik op een andere server zit. Ik heb nog nooit langer als 5 minuten hoeven wachten
Tank is hier ook instant, healer normaal 2-5 min. dps meestal rond de 12-14 minuten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:39 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Same here. Tank is altijd instant. Healer is max 5 min. En dps is ook vaak maximaal een minuut of 20
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:27 schreef Olment het volgende:
Gister Baradin Hold gedaan, warrior en dk tank. Wat was die DK een retared.
We deden eerst die nieuwe boss (idk naam) en daarna Argaloth.
Nieuwe boss ging goed, maar Argaloth ging klote. DK tank bleef tijdens die firestorm gewoon staan waar die aant tanken was. Taunten niet, en bleef tijdens 2e firestorm ook staan.
Het is dat ik als shaman kan taunten en dit op het juiste moment deed waardoor ik de Flame Slash (oid) kreeg en niet de andere tank, hierdoor kon de cd van de tank net genoeg aflopen (hij had al 2 van deze attacks gesoaked omdat de DK tank niet taunten)
Wat bleek, zijn pizza was aan het aanbranden en hij was ff weg gegaan zonder dus wat te zeggen:S
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
![]()
Had ik ook een keer. Kwam die gozer terug, ''Kid shit himself, srry''.
Lol.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:40 schreef Olment het volgende:
[..]
whhhaaha, Ik snap het natuurlijk wel, als je bezig bent en je ruikt ineens verbrande pizza dan kun je redden wat er te redden valt, of de hele ellende laten aanbranden omdat je aant gamen bent.
Ik zou ook weg gaan, maaar,, ik zou wel wat zeggen in ieder geval.
die van mij komen er maar niet bij in de OPquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:13 schreef lipjes het volgende:
zo, al mijn chars maar even toegevoegt aan de OP
wie past de OP aanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:21 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
die van mij komen er maar niet bij in de OP. Heb wel de wiki aan gepast.
How do most gnomes die?quote:He paints his nuts red and pretends to be an apple tree
quote:Picking apples
Denk dat je door dit een reeks is je de wijzigingen uit de wiki zelf moet halen. Ze worden niet doorgevoerd hierinquote:
Bij het volgende deel moet de gene de Wiki kopieren als OP, dan komt het er wel bijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:25 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Denk dat je door dit een reeks is je de wijzigingen uit de wiki zelf moet halen. Ze worden niet doorgevoerd hierin
dan is dr toch geen lol aanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:31 schreef TwyLight het volgende:
ofofof we doen gewoon geen characters meer in de OP
Dat is ook alleen maar de eerste paginaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:36 schreef TwyLight het volgende:
Alsof iemand de OP gebruikt. Is alleen maar irritant dat je eerst een kilometer moet scrollen
Gaan we ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:52 schreef Chau het volgende:
Komt soms wel zo over dat mensen dood gaan omdat ze niet in de OP staan
Haha inderdaad, heb wel eens wat printscreens gelezen van smoesjes om een group te leaven:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
![]()
Had ik ook een keer. Kwam die gozer terug, ''Kid shit himself, srry''.
Jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha inderdaad, heb wel eens wat printscreens gelezen van smoesjes om een group te leaven:
"Have to go, wife giving birth"
"Shit, my kitchen is on fire, gotta go!"
enz.
jullie brengen mij wel op goede ideeënquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja. ''Dog ate my kid'', ''Cat just got ran over'' enzo.
Dog raped my wife, kid ate my spacecake. Genoeg mogelijkhedenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:43 schreef Olment het volgende:
[..]
jullie brengen mij wel op goede ideeën
och wij hadden het gisteren ook leukquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:48 schreef Olment het volgende:
De reden dat ik leave is 9/10x dps die faalt als een stekker (ook na meerdere malen uitleggen wat ze fout doen en hoe ze goed kunnen doen)
of een tank die geen rekening houdt met mana vd tank, of gewoon door gaat als dr iemand dood is, ik (als healer) ress die dan, en dan gaat tank dood omdat die duchtig out of range is en gaat wat zitten flame op mij omdat ik hem niet heal :S
dat ken ik idd, "dps" die snel queue'd als tank voor snelle dungeon, en dan een plate gaan whispen om te tanken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
och wij hadden het gisteren ook leuk
kregen een druid als tank, oke prima
hij is er net 10 sec ik, ik krijg een whisper van hem: do you want to tank?
ik: no sorry, no attacks & gear & spec
dus ik had al zoiets van, dat gaat niet zo lekker nu maarja, het gaat wel.
overal CC in een WOTLK dungeon om er maar doorheen te komen, komt die op het einde: i am the best
wij: ja juist jongen
Geef je groot gelijk, jij stelt je al goed op om je dps role weg te doen om te tanken. Dan mag je ook op dps spul rollen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:55 schreef lifeblind het volgende:
Komt bij mij ook wel eens voor idd als ik als DPS queue, uiteindelijk kan ik dan alsnog gaan tanken -.- Maar ik ga dan echt wel op dps gear needen als ik 't nodig heb, want ik heb gequeued daarvoor, dat interesseert me dan echt niet meer.
Verkeerde topic vriendquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:57 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...).000-euro-per-maand/
180.000 euro per maandterwijl de 747AM eigenlijk ''gratis'' is
600k, 2x rond de 300k mensen. Komen wel weer accounts bij zegt Blizz vanwege die lvl20. Maarja of ze blijven spelen is een tweede.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:56 schreef ConscienceNL het volgende:
Er zijn nu al bijna 1 miljoen mensen gekapt met WoW sinds Cata. Goh, hoe zou dat komen? Omdat Cata BORING is.
Het staat er de eerste keer 600k en de 2de keer 300k verlorenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:15 schreef Chau het volgende:
[..]
600k, 2x rond de 300k mensen. Komen wel weer accounts bij zegt Blizz vanwege die lvl20. Maarja of ze blijven spelen is een tweede.
Ah, my bad. Las alleenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:25 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het staat er de eerste keer 600k en de 2de keer 300k verloren
in mijn RSS.quote:World of Warcraft lost another 300,000 Subscribers last quarter
Ik sta ook alleen nog te wachten op SWTOR en dan stop ik ook gewoon met WoW. Komen heel wat nieuwe MMO's uit en ook Blizzard brengt nieuwe MMO's uit. Kunt immers niet zelf achterblijven met MMO's terwijl de rest 'betere' MMO's uitbrengt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:47 schreef Rikketik het volgende:
Er zullen nog wel meer mensen stoppen zodra Star Wars: The Old Republic uit komt. En tja, de game is zes jaar oud... Ik vond het ergens al knap dat rond de release van Cataclysm nog zoveel mensen de game speelden. Daarbij is één miljoen lost subsribers veel, maar tegelijkertijd ontbreekt de context. Hoe groot is de nieuwe aanwas? Is dit vaker voorgekomen en zou je derhalve kunnen spreken van een tijdelijke dip? Om maar even een paar dingen te noemen die je jezelf kunt afvragen voordat je deze één miljoen kwijtgeraakte subscribers tot medestanders bombardeert in je eigen kleine vete tegen Cataclysm.
Deze zal vast en zeker nog wel een keer van toepassing zijn. Niet geloofwaardig, maar zeker geen leugen in sommige gevallen i supposequote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"Have to go, wife giving birth"
En dan steeds 66g dokken zekerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Gewoon steeds bij een trainer omwisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |