fapfapfapquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Deze heeft mijn female Night Elf Warrior een tijdje gedragen: http://www.wowhead.com/item=14915#.
Niets mis mee.
FFFUUUquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Vriend logt in voor de raid (Ragnaros 25 hc): gametime expired.
Dus hij wil bijkopen, klikt ergens per ongeluk op de backtoets (vlak voor je naar de ideal pagina wordt geredirect) en krijgt nu de mededeling dat hij een uur lang gametijd niet kan ophogen![]()
Hij gaat nu Blizzard bellen dat hij in Immersion zit en ze hem nodig hebben
Ze cancelen de betaling (die niet betaalt is) nu voor hemquote:
Hopen dat die dan snel geholpen kan wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Vriend logt in voor de raid (Ragnaros 25 hc): gametime expired.
Dus hij wil bijkopen, klikt ergens per ongeluk op de backtoets (vlak voor je naar de ideal pagina wordt geredirect) en krijgt nu de mededeling dat hij een uur lang gametijd niet kan ophogen![]()
Hij gaat nu Blizzard bellen dat hij in Immersion zit en ze hem nodig hebben
60K crits op je PVE baasje of lowgeared PVPer misschien, maar tegen 4K resi ga je dat lang niet redden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:06 schreef Chau het volgende:
[..]
Ik ken iemand die nu gewoon frost mage met focus op mastery, 2 pve trinkets met mastery en het is pewpew. Helemaal arcane mage in RBG op EFC. Kom je eraan met je 60k crits.
Speel zelf nu een moonkin in RBG. Geweldige burst damage die je kunt leveren, wat mij nog wel opvalt hoevaak het volgende trucje werkt. Bij TP heb je aan de Alliance side een soort van ravijn, indien je attack groep daar in de buurt is en de EFC ook. Laat je DK de EFC pullen en dan push je als moonkin/ele de EFC eraf. Duurt ook eerst 5sec ofzo tot de je eigen flag terug komt naar de spawn point.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
je speelt veel te lang WoW. Ik ben echt continue met mijn spells in de weer en weet amper waar alles zit
Levitate bij die Earthquake dudes in Stonecore. Helpt ook enorm, anders kan je 50k per partymember healen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jee, dingen verschillen heel erg per gevecht natuurlijk. Je spells en spec heel goed kennen en op het juiste moment herinneren wat waar erg handig zou kunnen zijn.
Hoe lang speel je dan al? Ik zou echt aanraden om met keybinds gelijk te beginnen, des te eerder raak je er aan gewend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:12 schreef Mercy het volgende:
[..]wij hebben echt veel gemeen qua spelen
Doe ik ook standaardquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:25 schreef Sjiznit het volgende:
Levitate bij die Earthquake dudes in Stonecore. Helpt ook enorm, anders kan je 50k per partymember healen.
Auchindounquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef drumstickNL het volgende:
Kent iemand nog goede PVP-PVE realms met hoge Alliance population?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |