Die jurkjes van Bl0emetjE vind ik zo enorm schattig, die zullen je kleinste mup nu wel perfect passen? *verkapt doe eens een foto posten verzoek*quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef mignonne het volgende:
Ranja![]()
geniaal!
En jaaaaaa heerlijk jurkjes weermn kleine mup kon eindelijk de twee jurkjes weer aan vandaag en gister die Bl0emetjE ooit voor zus haar maakte. En morgen gaan we weer voor t mim-pi jurkje van poppedein's meiske
snel alle jurkjes dr doorheen voordat t weer weer omslaat
ja ze zitten echt als gegoten nuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:57 schreef Spewey het volgende:
[..]
Die jurkjes van Bl0emetjE vind ik zo enorm schattig, die zullen je kleinste mup nu wel perfect passen? *verkapt doe eens een foto posten verzoek*![]()
Morgenochtend gaan we voor een jurkje van Zara met stips (bijpassend luierbroekje is zo lief!) en na het middagslaapje voor een te schattig seersucker jurkje.
Ben zo blij dat ik een meisje heb wat nog niet kan vertellen wat ze wel en niet aan wil.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:00 schreef Rixtje het volgende:
Nog een linkje voor in de OP www.hummbee.com
Haha (sorry, ik lach je niet uit hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:32 schreef pessie het volgende:
Ik vraag me toch iets af, is het niet praktischer om de letters weg te halen waar sites niet mee beginnen? Zoals de X en Y?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:51 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek!
Ik vond die jurkjes altijd zo sprookjesachtig mooi staan bij A. Mignonne. Ze staan overigens ook heel leuk bij je jongste hoor
Ziet er netter uit denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haha (sorry, ik lach je niet uit hoor) waarom in vredesnaam? Kost het je extra energie om die drie letters te lezen?
Volgens mij ook van die Baukje. Weet 't niet zeker. Zal eens in 't labeltje kijken. Heb hem via MP gekocht in elk geval.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Waar is die van Sorbootje??? Wow!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |