Die jurkjes van Bl0emetjE vind ik zo enorm schattig, die zullen je kleinste mup nu wel perfect passen? *verkapt doe eens een foto posten verzoek*quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef mignonne het volgende:
Ranja![]()
geniaal!
En jaaaaaa heerlijk jurkjes weermn kleine mup kon eindelijk de twee jurkjes weer aan vandaag en gister die Bl0emetjE ooit voor zus haar maakte. En morgen gaan we weer voor t mim-pi jurkje van poppedein's meiske
snel alle jurkjes dr doorheen voordat t weer weer omslaat
ja ze zitten echt als gegoten nuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:57 schreef Spewey het volgende:
[..]
Die jurkjes van Bl0emetjE vind ik zo enorm schattig, die zullen je kleinste mup nu wel perfect passen? *verkapt doe eens een foto posten verzoek*![]()
Morgenochtend gaan we voor een jurkje van Zara met stips (bijpassend luierbroekje is zo lief!) en na het middagslaapje voor een te schattig seersucker jurkje.
Ben zo blij dat ik een meisje heb wat nog niet kan vertellen wat ze wel en niet aan wil.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:00 schreef Rixtje het volgende:
Nog een linkje voor in de OP www.hummbee.com
Haha (sorry, ik lach je niet uit hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:32 schreef pessie het volgende:
Ik vraag me toch iets af, is het niet praktischer om de letters weg te halen waar sites niet mee beginnen? Zoals de X en Y?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:51 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek!
Ik vond die jurkjes altijd zo sprookjesachtig mooi staan bij A. Mignonne. Ze staan overigens ook heel leuk bij je jongste hoor
Ziet er netter uit denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haha (sorry, ik lach je niet uit hoor) waarom in vredesnaam? Kost het je extra energie om die drie letters te lezen?
Volgens mij ook van die Baukje. Weet 't niet zeker. Zal eens in 't labeltje kijken. Heb hem via MP gekocht in elk geval.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Waar is die van Sorbootje??? Wow!
Handig! Maar goed, de mijne loopt nog niet zelfstandig, dus heb nog even (een maand ofzo vermoed ik)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:27 schreef Keshet het volgende:
Pessie, volgens Wickie heeft de HEMA ze vanaf maat 19! Dan weet je dat.
nou lekker dan, jij wisselt je personeel wel heel vlot inquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:08 schreef Keshet het volgende:
Mignonne! Je kindjes!Dat jurkje!
![]()
That's it Spewey. Jij bent vanaf nu gewoon mijn personal shopper!
Sorbo, die foto heb ik vroegah al eens gezien maar ik blijf 'm prachtig vinden. Isabeau!Dat jurkje ook trouwens!
Ik ga even crossposten: Weet iemand waar je regenlaarsjes kunt kopen in maatje 18/19? Bij voorkeur niet online.
Nee, nu hoeft de TS alleen maar een linkje onder de letter te plakken. Anders moeten er weer enters, spaties en letters tussen geplakt worden. Vooral iemand die op haar telefoon een nieuw deel opent heeft het zo makkelijker denk ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:32 schreef pessie het volgende:
Oeh de nieuwe OP ziet er goed uit! Ik vraag me toch iets af, is het niet praktischer om de letters weg te halen waar sites niet mee beginnen? Zoals de X en Y?
Kijk maar ff want ik ga op jacht op 'm te vinden! Ships, ik zie het al, dat zijn one-of-a-kind kleertjes of niet? Ik zie zag het al helemaal voor me met Saarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:28 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Volgens mij ook van die Baukje. Weet 't niet zeker. Zal eens in 't labeltje kijken. Heb hem via MP gekocht in elk geval.
sorry, deze gaat na elin naar poppedein en t appeltjespakje van jelte gaat naar Pollequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:36 schreef twentemeisje het volgende:
Dat appeltjesjurkje![]()
. Kan ik die niet bij je reserveren???
[..]
Kijk maar ff want ik ga op jacht op 'm te vinden! Ik zie het al helemaal voor me met Saar.
Saar is toch veul kleiner KD, tegen die tijd past Leentje er allang niet meer inquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
sorry, deze gaat na elin naar poppedein en t appeltjespakje van jelte gaat naar Polle
awesome regeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |