Die jurkjes van Bl0emetjE vind ik zo enorm schattig, die zullen je kleinste mup nu wel perfect passen? *verkapt doe eens een foto posten verzoek*quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef mignonne het volgende:
Ranja![]()
geniaal!
En jaaaaaa heerlijk jurkjes weermn kleine mup kon eindelijk de twee jurkjes weer aan vandaag en gister die Bl0emetjE ooit voor zus haar maakte. En morgen gaan we weer voor t mim-pi jurkje van poppedein's meiske
snel alle jurkjes dr doorheen voordat t weer weer omslaat
ja ze zitten echt als gegoten nuquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:57 schreef Spewey het volgende:
[..]
Die jurkjes van Bl0emetjE vind ik zo enorm schattig, die zullen je kleinste mup nu wel perfect passen? *verkapt doe eens een foto posten verzoek*![]()
Morgenochtend gaan we voor een jurkje van Zara met stips (bijpassend luierbroekje is zo lief!) en na het middagslaapje voor een te schattig seersucker jurkje.
Ben zo blij dat ik een meisje heb wat nog niet kan vertellen wat ze wel en niet aan wil.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:00 schreef Rixtje het volgende:
Nog een linkje voor in de OP www.hummbee.com
Haha (sorry, ik lach je niet uit hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:32 schreef pessie het volgende:
Ik vraag me toch iets af, is het niet praktischer om de letters weg te halen waar sites niet mee beginnen? Zoals de X en Y?
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:51 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Kiek!
Ik vond die jurkjes altijd zo sprookjesachtig mooi staan bij A. Mignonne. Ze staan overigens ook heel leuk bij je jongste hoor
Ziet er netter uit denk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Haha (sorry, ik lach je niet uit hoor) waarom in vredesnaam? Kost het je extra energie om die drie letters te lezen?
Volgens mij ook van die Baukje. Weet 't niet zeker. Zal eens in 't labeltje kijken. Heb hem via MP gekocht in elk geval.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:58 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Waar is die van Sorbootje??? Wow!
Handig! Maar goed, de mijne loopt nog niet zelfstandig, dus heb nog even (een maand ofzo vermoed ik)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:27 schreef Keshet het volgende:
Pessie, volgens Wickie heeft de HEMA ze vanaf maat 19! Dan weet je dat.
nou lekker dan, jij wisselt je personeel wel heel vlot inquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:08 schreef Keshet het volgende:
Mignonne! Je kindjes!Dat jurkje!
![]()
That's it Spewey. Jij bent vanaf nu gewoon mijn personal shopper!
Sorbo, die foto heb ik vroegah al eens gezien maar ik blijf 'm prachtig vinden. Isabeau!Dat jurkje ook trouwens!
Ik ga even crossposten: Weet iemand waar je regenlaarsjes kunt kopen in maatje 18/19? Bij voorkeur niet online.
Nee, nu hoeft de TS alleen maar een linkje onder de letter te plakken. Anders moeten er weer enters, spaties en letters tussen geplakt worden. Vooral iemand die op haar telefoon een nieuw deel opent heeft het zo makkelijker denk ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:32 schreef pessie het volgende:
Oeh de nieuwe OP ziet er goed uit! Ik vraag me toch iets af, is het niet praktischer om de letters weg te halen waar sites niet mee beginnen? Zoals de X en Y?
Kijk maar ff want ik ga op jacht op 'm te vinden! Ships, ik zie het al, dat zijn one-of-a-kind kleertjes of niet? Ik zie zag het al helemaal voor me met Saarquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:28 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Volgens mij ook van die Baukje. Weet 't niet zeker. Zal eens in 't labeltje kijken. Heb hem via MP gekocht in elk geval.
sorry, deze gaat na elin naar poppedein en t appeltjespakje van jelte gaat naar Pollequote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:36 schreef twentemeisje het volgende:
Dat appeltjesjurkje![]()
. Kan ik die niet bij je reserveren???
[..]
Kijk maar ff want ik ga op jacht op 'm te vinden! Ik zie het al helemaal voor me met Saar.
Saar is toch veul kleiner KD, tegen die tijd past Leentje er allang niet meer inquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:38 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
sorry, deze gaat na elin naar poppedein en t appeltjespakje van jelte gaat naar Polle
awesome regeling
pech gehad; ik had al dibs na Lenaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:41 schreef Kleurdoos het volgende:
dan moet je m overnemen van poppedein
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:12 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
pech gehad; ik had al dibs na Lena
haha neej pas 2 dingenquote:
Ja! Die zag ik ook van het weekend, die zijn zo schattig! Ik bedacht we dat wij nog helemaal geen schoentjes hebben... en mot wel wat te showen hebben naturlichhhquote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind die jongensregenlaarsjes van de hema trouwens fantastisch (die nieuwe met sterretjes)
ik heb een hoop zootjes (ook gevoerde) voor in de draagdoek Oquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:51 schreef Jipster het volgende:
Ja, daar wil ook wat van kopen. Er zijn toch een paar van die merken van slofjes? *Gaat ff zoeken...*
mini en als ie loopt dan zijn we ook alweer een jaar verder, hebben ze vast NOG leukere laarsjesquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ooit kan Polle toch op die laarzen lopen KD?Of zijn ze er alleen in mini maatjes?
Jumpsuit van Baba![]()
[ afbeelding ]
Het rompgedeelte is alleen allejezus lang in verhouding tot de beentjes. Ik hoop dat dit goed gaat komen voor mijn langpoot. Dit is maat 74/80.
ik zou sowieso voor een maat groter gaan ivm voering en ook nog een paar sokkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Poppedein, het is meer dat ik er naar keek en dacht 'de beentjes zouden nu al bijna passen maar de rest van het pakje nog laaaaaaang niet.'
KD, de aapies die jij post wil ik heel graag voor Puck voor de winter maar ik vind de maat zo lastig inschatten.
daar heb ik sock-ons voor <3 zwart blauw, bruin en grijs voor Pollequote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:45 schreef Poppejans het volgende:
Ik ben ook fan van de a@pies boots![]()
![]()
Wolf heeft de bruine met bruine voering in maat M en L gehad. Die L echt helemaal versleten want toen kroop hij heel veel en leerde lopen.
De M zijn nog helemaal mooi, dus voor een tweede ronde bewaard.
Die dingen gaan makkelijk aan omdat er verborgen elastiek in zit, en Wolf kreeg ze zelf niet uit(itt alle sokken)
dat is bij een vriendin van me ook gebeurd 3 jaar geledenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
want ik keek naar mn kast, en bedacht me toen dat mijn zusje op de echo ook een jongen was
*klik*quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:14 schreef Claudia_x het volgende:
Als je alles zou verkopen zou je er waarschijnlijk winst op maken, KD.
Ik heb nog een tip die hier een tijd geleden voorbijkwam: slofjes bij Kidsdynamite. De slofjes zijn leuk en goedkoop en je betaalt geen verzendkosten. Ik had deze slofjes voor Ivan in maat 22-23 (12-18 maanden). Die heb ik nu trouwens te koop staan.
[ afbeelding ]
Misschien ga ik deze voor komende winter kopen.
[ afbeelding ]
Gek genoeg staat in de omschrijving dat ze juist voor de winterperiode heel geschikt zijn. Maar ik ken mezelf, ik trek Ivan binnenshuis geen sloffen aan. Als ik hem al iets aandoe dan is het een paar dikke, geitenwollen sokken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:19 schreef Kleurdoos het volgende:
en waarschijnlijk ontzettend onhandig met de herfst en winter voor de deur
Hij is er!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Ssserpente
mijn bestelling is een stapje verder 01.08.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar 03.08.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Ik heb er zelfs één reserveslofje bij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Claudia ik wil die vliegtuig slofjes wel
Ja dat verhaal ken ik nog wel jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs één reserveslofje bij.
Mijn schoonmoeder ging eens uit wandelen met Ivan en ineens had hij nog maar een slofje aan. Daarop heb ik meteen een nieuw paar besteld.
Nee, die is mooiquote:
tot 24 mnd staat er, en ze zijn nog in alle maten leverbaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:28 schreef Twinkly het volgende:
Leggings!!
OH ik wil deze!!Maar ze gaan maar tot maat 12-18 mnd
Oh ik had het op mijn telefoon bekeken en toen stond er tot 18 mnd! Even kijkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
tot 24 mnd staat er, en ze zijn nog in alle maten leverbaar.
Maar ik zie nergens hoe die maten vallen bij dat model, welke schoenmaat het eigenlijk is.
Bij die leren slofjes staat dat wel
Ik vind ze dus ook heel erg
Die had ik ook voor Pim en heb ik weer geretourneerd omdat hij na het wassen 8 cm in de lengte was gekrompenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:54 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nee, die is mooi!!!!
Die van Name It van ikenmijnkind. Maar Niels vindt de auto's wel heel mooi, dat was ook de reden dat ik hem gekocht had.
[ afbeelding ]
Oh jee! Moest je toen ook zelf de verzendkosten betalen voor het terugsturen, terwijl het een gebrek aan het artikel is?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Die had ik ook voor Pim en heb ik weer geretourneerd omdat hij na het wassen 8 cm in de lengte was gekrompen
Nee, de service was prima gelukkig. Alleen was Pim ook heel dol op het shirt, dus dat was wel jammer...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh jee! Moest je toen ook zelf de verzendkosten betalen voor het terugsturen, terwijl het een gebrek aan het artikel is?
Arme Pim. Goh, ik dacht dat Name It kleding altijd van goede kwaliteit was.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef Draadjes het volgende:
[..]
Nee, de service was prima gelukkig. Alleen was Pim ook heel dol op het shirt, dus dat was wel jammer...
Ohja, die ook! En dat was echt een leuk shirtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:24 schreef Spewey het volgende:
Soms hebben ze echt crappy kwaliteit, net als dat shirt met die chimpansee die losliet tijdens 1ste keer wassen, eigenlijk nooit in me opgekomen dat ik die nog had terug kunnen sturen.
hier is ie mooi geblevenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:24 schreef Spewey het volgende:
Soms hebben ze echt crappy kwaliteit, net als dat shirt met die chimpansee die losliet tijdens 1ste keer wassen, eigenlijk nooit in me opgekomen dat ik die nog had terug kunnen sturen.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef Spewey het volgende:
Zit je nou m'n was-skills te dissen?!
Ik kan ze niet voor zo weinig vinden hoor... wat doe ik fout?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Als je zoekt op wereldwijd, gelijk kopen, soft sole. Laagste prijs eerst. En dan krijg je slofjes voor 4,70
allerlei soorten hebben ze
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef Spewey het volgende:
Zit je nou m'n was-skills te dissen?!
ik ga even voor je zoekenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:38 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik kan ze niet voor zo weinig vinden hoor... wat doe ik fout?
Nee toch? Want ze hebben ook de nieuwe collectie die ook op de name it site staat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef Twinkly het volgende:
Ik had een heel fijn en mooi vestje en ik heb een paar broekjes gehad en die waren ook van mooie kwaliteitMaar ze blijven niet voor niets over zodat ze in de winkel van ikenmijnkind belanden toch
Net als die leggings is het uit China ook geen geld hè?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Denk dat t gewoon pech is soms, ik heb geloof 1 shirtje gehad dat wat uit model was van name-it. Verder blijft t meeste gewoon mooi si mijn ervaring.
Zelfs broeken met kruipen enzo. Maar goed Floris is nooit een enorme kruiper geweest, vooral ergens achter lopen was leuk
Fannetje!
http://shop.ebay.nl/i.htm(...)c0.m14&_sop=15&_sc=1
als t goed is krijg je zo de goede link
Daar kickt m'n schuldgevoel in.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik kreeg extra spul bij de leggings als dank terwijl we er met 2,20 per legging en geen verzendkosten al zo gruwelijk weinig voor betaald hadden.
Ik ga me dan wel afvragen hoe slecht de maker en verkoper het dan wel niet hebben
Dat is niet netjes nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
En die verkoper zet je wel af als ie wil hoor
Eerst kon ik deze niet vinden en alleen via bieden. hadden we geboden (kwam op t zelfde neer), had ie zelf een paar cent meer geboden.
We zagen dat je ze ook gelijk kon kopen nadat we de bieding gedaan hadden
Wat dml zegt dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef Meimeltje het volgende:
Son, hoe gaat het met betalen via ebay? Is al jaren geleden dat ik daar iets gekocht heb en dat heb ik toen altijd opgehaald, maar China is beetje ver weg
Die zijn 14cm en dat is maat 23-24 volgens mij. Dat vond ik toch wel heel erg groot.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:17 schreef Fannetje het volgende:
Tnx Sonnetje, ik heb twee paar besteld. Wel in 12-18 maanden, Anne heeft vrij grote voetjes en ik had hier nog niet gelezen dat ze groot vallen...
Hmmzz als dat zo is dan moet ik ook niet groter dan die maat nemen. Even z'n schoentjes opmetenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die zijn 14cm en dat is maat 23-24 volgens mij. Dat vond ik toch wel heel erg groot.
anders even contact met de verkoper opnemen om te vragen of je een maatje kleiner akn krijgenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:21 schreef Fannetje het volgende:
Oh echt? Maat 23/24... da's natuurlijk veul te grootIk lees me ook niet echt in zeg... nou ja, kan altijd nog een kleiner maatje bestellen.
Ik had slofjes die te groot waren van Puck. Precies dezelfde als deze maar dan ergens anders vandaan. Toen ze echt nog behoorlijk te groot waren bleven ze niet goed aan zitten. Inmiddels vallen ze niet zo groot meer en blijven ze beter aan. Relatief dan. Ik bedoel we hebben het over baby'squote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:29 schreef Fannetje het volgende:
Ik zie Anne voorlopig echt niet lopen, dus daar hoeven ze niet kleiner voor te zijn.
Poep, ben ik al te laat zeker om met je mee te bestellen Meimeltje??quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef Meimeltje het volgende:
Ben blij dat ik geen meisje heb, dat kon ik al helemaal niet meer kiezen
dat dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef Meimeltje het volgende:
Ben blij dat ik geen meisje heb, dat kon ik al helemaal niet meer kiezen
Dat ik jou dan gewoon betaal? Heel graag!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat dus
Ik wil eventueel ook wel voor je bestellen pj
kan ik t bij jou af laten leveren
Ze hebben volgens mij alles wel, de maat kun je in een berichtje sturen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
edit: ow die ik wou zijn er helemaal niet (meer) in 18-24 mnd![]()
![]()
iig erg lief van je aanbod Sonnetje!
yw!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:57 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat ik jou dan gewoon betaal? Heel graag!
Deze 2 in de 18-24 mnd
die bruine dino's wou ik en de hagedissen of vliegtuigjes
edit: ow die ik wou zijn er helemaal niet (meer) in 18-24 mnd![]()
![]()
iig erg lief van je aanbod Sonnetje!
Voetjes even opmeten? Het lijkt mij echt wel minimaal t/m maat 24.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zit ook al te kijken voor Lars, maar die maat....
hij heeft nu maat 23
Zou die 18-24 maand dan niet meteen te klein zijn?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:31 schreef octopussy het volgende:
Nou potver. Ik moet me nog 2 weken inhouden jah!
KD, dit heeft Elin written all over:
http://www.next.co.uk/x48690s3
Ok kan het de komende tijd in elk geval op de hormonen gooien.... Darn wat een leuke kleren zeg...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:39 schreef Poppedein het volgende:
Het scheelt dat je er ook bloemen en champagne kunt kopen
Sorry schatje...it was the evil part of me[ afbeelding ]*
Het lukte mij eerst ook niet Poppedein, maar je moet je via deze link registreren: http://www.nextdirect.com/nl/en/homequote:Op donderdag 4 augustus 2011 07:54 schreef Poppedein het volgende:
Wat een ongelooflijk leuk spul bij Next. Ik had gister nog niet bij de grote meisjesafdeling gekeken, maar ohhEn gewoon ook maar 5 euro verz.kosten naar NL. maar t lukt me al niet eens om te registreren omdat ie geen genoegen neemt met mn NL tel.nr en adres
maar goed ook!
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:56 schreef wickie het volgende:
Ik heb net met mezelf afgesproken dat ik er mag bestellen als ik eventueel overtijd loop. Als troostmiddel
Geen idee... Ik heb 'm er ook in staan speweyquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:57 schreef Spewey het volgende:
[..]
En terecht!
Zou dit gruwelijk kriebelen?
[ afbeelding ]
wat een leukie iddquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:31 schreef octopussy het volgende:
Nou potver. Ik moet me nog 2 weken inhouden jah!
KD, dit heeft Elin written all over:
http://www.next.co.uk/x48690s3
dan haal je toch een paartje bij h&mquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:39 schreef Poppedein het volgende:
Ja joh BJ, ga me een beetje aan lopen sporen! En TM al net zo met t plaatsen van de juiste registratie link...
Nee, voorlopig bestel ik niets... Eerst maar weer eens geld gaan verdienen, dan kijk ik tegen de herfst nog wel eens naar die veel te leuke spullen (ik wil nep-uggs voor Lena)
Nee die vind ik niet zo leuk, ik wil zoietsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dan haal je toch een paartje bij h&m
Ennnn dankjewel TM!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:57 schreef twentemeisje het volgende:
ik kom er net achter dat ze je bij Next wel heel erg naaien als je als international customer besteld...
Ik had een winkelmandje in de UK-versie van de site gevuld, daarin was mijn totaalbedrag excl. verzendkosten 72 pond. Als ik het via de internationale link invul dan kom ik op 116 euro ex. Dat is wel een hele royale wisselkoers... (72 pond is ca. 83 euro...). Dit is wat ik nodig hadik heb dus zojuist veel geld bespaard en mijn winkelmandje weer leeg gekiept
.
Dat is natuurlijk nog een betere optie... Die hoeft vast de verzendkosten niet terug...quote:
superleuk die Vansquote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:30 schreef Sorbootje het volgende:
't Beauke heeft de oude vans van Thijs aanZe passen ein-de-lijk. Ik vind ze stoer!
En ook ein-de-lijk 't korte DPAM spijkerbroekje. Ze is gegroeid!
[ afbeelding ]
oh wat liefquote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:30 schreef Kleurdoos het volgende:
waaronder deze sloffen voor elin
[ afbeelding ]
voornamelijk door de muts he!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:22 schreef mignonne het volgende:
oh nee ik kan echt niets met giletjes![]()
ik vind ze heel leuk bij andere kindjes maar om een of andere reden is het typisch zoiets wat ik nooit zelf zou kopen. Suf is dat.
Ik ben heel benieuwd naar deze:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C23%2095370%2045003%2031%206832%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
maar keistom dat er alleen zo'n bovenaf foto op staat
rubberen rode laarsjes, ik kan me er wel een voorstelling bij makenmaar er zit een dingetje aan de zijkant, ik zou t totaal willen zien. Volgens mij zijn ze heel schetig <3
En dit vind ik ook leuk:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C23%2093876%2008021%2058%206696%202.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Volgens mij moet ik dat wel zelf kunnen maken met stofjes en knoopjes die ik nog heb liggen
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:36 schreef Kleurdoos het volgende:
http://www.next.co.uk/x48696s1
ook wel isabeauíg
ja helluwquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:53 schreef Kleurdoos het volgende:
en toen zag ze dat H&M de collectie weer had volgepropt met nieuw spul
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:31 schreef Poppedein het volgende:
das echt stom, een romper waar ook rompers op staan
die is hier zelfs al een paar x in V&A voorbij gekomen Mef ;-) maar leuk is ie zeker! Maar wacht niet te lang hoor, de pijpen vallen absoluut niet lang, niet zo heel erg omdat je m toch gauw als zomers pakje zult aantrekken, maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |