Wat was er gevallenquote:
Je leest niet goed. Lees z'n startpost maar.quote:
Nee, dat niet, weleens meegemaakt dat als ik beneden ben ik boven wat hoor vallen terwijl er verder niemand is, ik snap zulke dingen gewoon niet, ook zoals dat met het keukenrol, iets kan toch niet zomaar uit zichzelf vallen, ik probeer het te begrijpen en het logisch te verklaren maar het lukt niet echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef Narasan het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Lees z'n startpost maar.
Ja. Ik heb 't ook wel eens meegemaakt. TLC, heb jij ook wel eens voetstappen gehoord terwijl je alleen bent?
Valt er dan ook daadwerkelijk iets of hoor je alleen maar wat? Er zijn vaak logische verklaringen zoals tocht door een huis waardoor iets omwaaid bijvoorbeeld. Een huisdier, iets wat zoiezo al onstabiel stond. Wasmachine die trilt en daardoor dingen laat bewegen (dat gebeurt echt).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, dat niet, weleens meegemaakt dat als ik beneden ben ik boven wat hoor vallen terwijl er verder niemand is, ik snap zulke dingen gewoon niet, ook zoals dat met het keukenrol, iets kan toch niet zomaar uit zichzelf vallen, ik probeer het te begrijpen en het logisch te verklaren maar het lukt niet echt
Het zou wel vaag zijn als je katten daar zitten met een snuifbuisje in hun neus en een paar dikke lijnen op tafel ..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:20 schreef MissVanity het volgende:
Ben toen gaan kijken of het mijn katten waren. Die waren het niet.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:22 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Het zou wel vaag zijn als je katten daar zitten met een snuifbuisje in hun neus en een paar dikke lijnen op tafel ..
Tjah ze wilde dus niet dat je die lamp meenam.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef pinine het volgende:
in de nacht voordat mijn moeder begraven werd stond er een fotolijstje van haar op de t.v. die zomaar ineens op de grond viel en de schemerlamp die we uit haar huis hadden meegenomen viel daarna op de grond
Jaaaa dat ken k, k kan bijv nergens mn kilometer teller van mn fiets terug vinden terwijl k die toch echt heb opgeborgen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:09 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wel voorwerpen die op een wonderbaarlijke manier kwijtraken, zoals een laptoplader waarvan ik zeker weet dat-ie mijn huis niet verlaten heeft, maar toch echt nergens meer te vinden is.
Er is een boek geschreven, geen idee wie de schrijver is of de naam, die gaat over de wereld waar dingen heen gaan die kwijt raken/verdwijnen. En over een dame die daar in terecht komt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:22 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Jaaaa dat ken k, k kan bijv nergens mn kilometer teller van mn fiets terug vinden terwijl k die toch echt heb opgeborgen.
Dat is fictie mag ik toch aannemen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:36 schreef LolaLovesYou het volgende:
Er is een boek geschreven, geen idee wie de schrijver is of de naam, die gaat over de wereld waar dingen heen gaan die kwijt raken/verdwijnen. En over een dame die daar in terecht komt.
Ik denk dat een aantal mensen hier dat een leuk boek zouden vinden.
Klinkt bekend maar k heb geen idee meer hoe het heete.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:36 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Er is een boek geschreven, geen idee wie de schrijver is of de naam, die gaat over de wereld waar dingen heen gaan die kwijt raken/verdwijnen. En over een dame die daar in terecht komt.
Ik denk dat een aantal mensen hier dat een leuk boek zouden vinden.
Heb het gehad dat mijn zoon als kleintje in een andere kamer dan nu sliep, daar had hij nog weleens paniek door wat hij "wolkenmensen" noemde.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:18 schreef eefje801 het volgende:
Hier vallen fotolijstjes wel eens om. Heb toch het idee dat het door de verplaatsing van lucht in huis komt hoor, als bijvoorbeeld de roosters open staan. Wel vind ik het altijd zo creepy als mijn kat naar één punt blijft staren en miauwen en er zit geen spin of zoiets.
Dat lijkt me best eng.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb het gehad dat mijn zoon als kleintje in een andere kamer dan nu sliep, daar had hij nog weleens paniek door wat hij "wolkenmensen" noemde.
Net voor hij aan het schreeuwen sloeg raakte 1 van mijn katten altijd overstuur, die dan perse naar boven wilde, om dan naar de kamer van mijn zoontje te gaan, zich tussen mijn zoontje en waar hij naar wees te plaatsen om dan de oren plat te leggen en te blazen en grommen naar het luchtledige.
Weet tot op de dag van vandaag niet goed wat ik daarvan moet denken...
Ga ergens anders heen als je komt trollenquote:Op maandag 8 augustus 2011 05:29 schreef Aukje83 het volgende:
Heel af en toe. Constant beweging in de wereld he. Dan krijg je dat.
Dat was idd een beetje richting griezelig, na 2 keer heb ik wat opgeschoond en dan gin het heel even beter, maar het kwam toch steeds weer terug.quote:
sorry? wat ik zeg is voor mij precies de waarheid en de enige causaliteit die me overtuigt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:57 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ga ergens anders heen als je komt trollen. Dag
!
Ah, vandaar.quote:Heb hier in huis wel eens gehad dat ik voetstappen en harde klappen heb gehoord in de gangen boven, terwijl ik onder in de woonkamer zat!
Zou jij zelf in de bijkeuken willen slapen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:25 schreef Kiekmieg het volgende:
We hebben dat weleens met de hond gehad, wij zetten hem savonds altijd in de bijkeuken, daar staat zijn mand, drink- voedbakken ect. en er zijn van die momenten dat hij zo bang is en daar echt niet na binnen wil, hij verzet zich dan ook echt.. terwijl er niets is..
Waar slaat dat op?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:38 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Zou jij zelf in de bijkeuken willen slapen?
Jepquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef Tyr80 het volgende:
Lag laatst in bad toen de lamp van het plafond viel en in honderden scherven uiteen spatte. Zo'n schroefding die ik altijd helemaal aandraai na het verwisselen van de lamp.
Telt dat ook?
We zien t niet maar dat wil niet betekenen dat het er niet is. Zoals stroom t zit in t stopcontact maar je ziet t niet maar t is er wel. Zelfde met entiteiten en als mensen dan zeggen stroom kan je meten, ja entiteiten ook ze stralen nl energie af.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat was idd een beetje richting griezelig, na 2 keer heb ik wat opgeschoond en dan gin het heel even beter, maar het kwam toch steeds weer terug.
Nadat een paar keer was gebeurd zo, opschonen en een weekje/2weken later weer terug hebben we de kleine verhuist naar een andere kamer, daar heeft hij nooit meer last gehad.
Maar de kat gaf elke keer weer dezelfde reactie, of dat nu een reactie was op iets wat er was of op de kleine, ik weet het nogsteeds niet.
Meestal ben ik niet zo onzeker met dat soort zaken, staren katten naar het luchtledige dan ga ik ervanuit dat ze luisteren, katten leven nu eenmaal meer via de oren dan mensen doen.
Valt er wat om dan denk ik dat het toch verkeerd heeft gestaan, of dat een kat het heeft verschoven, maar bij dit, zeker met de overtuiging van de kleine dat hij "wolkenmensen" zag, twijvelde ik toch.
Ik weet ook niet hoe t precies zit, maar k zie wel eens schimmen eig al sinds kind af aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:17 schreef erodome het volgende:
Ik geloof wel in een andere wereld, alleen het geestenstuk, als in overblijfselen van dode mensen die ronddolen, ben ik niet echt zeker van, als ik daar over nadenk blijven er altijd meer vragen dan antwoorden over.
Je hoeft ze natuurlijk niet te lezenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:08 schreef ChineseTakeAway het volgende:
ik wordt bang van dit soort topics
Jammer voor je, maar nu weer serieus ontopic graag.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef yes_no_maybe het volgende:
Kut mijn tv valt ineens om bedankt ts
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef Tyr80 het volgende:
Lag laatst in bad toen de lamp van het plafond viel en in honderden scherven uiteen spatte. Zo'n schroefding die ik altijd helemaal aandraai na het verwisselen van de lamp.
Telt dat ook?
Het is niet aan jou dit te beoordelen als wel echt of niet.quote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef SirShagalot het volgende:
[..]
nee
een lamp kan lostrillen als hij slecht contact maakt, dat heb ik al zien gebeuren, hoorde hem tikken door slecht contact, en zo kwam hij steeds meer los+warmte en afkoeling kan dat ook veroorzaken
Als hij losdraait maakt hij op een gegeven moment geen contact meer en kan hij dus niet meer warm worden en verder draaien.quote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef SirShagalot het volgende:
[..]
nee
een lamp kan lostrillen als hij slecht contact maakt, dat heb ik al zien gebeuren, hoorde hem tikken door slecht contact, en zo kwam hij steeds meer los+warmte en afkoeling kan dat ook veroorzaken
ik zeg het maar hoorquote:Op zondag 18 september 2011 14:13 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Het is niet aan jou dit te beoordelen als wel echt of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |