abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100240894
Heb je dat ook weleens meegemaakt dat iets in je huis zomaar omver valt en je weet bij God niet hoe dat kan ? :@

Zo was ik gisteren tv aan het kijken in de serre terwijl ik ineens een geluid in de keuken hoorde, ging ik kijken lag een nieuwe rol keukenpapier verder op de grond, die gewoon op het keukentafeltje stond.
Er was verder niemand anders, ook geen wind noch iets van een trilling. En nee, muizen ook niet want dan had ik dat wel opgemerkt :{w

;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_100240944
Nee, nooit meegemaakt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_100241150
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, nooit meegemaakt.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 18:40:17 #4
13250 Lod
Sapere aude!
pi_100241169
Alle voorwerpen hier vallen met een reden of aanwijsbare oorzaak.
GNU Terry Pratchett
pi_100241182
- wegwezen -

[ Bericht 86% gewijzigd door vogeltjesdans op 02-08-2011 18:56:52 ]
Hier staat niets.
pi_100241197
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:40 schreef Prospos het volgende:
- reactie op edit verwijderd -
Wat was er gevallen ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door vogeltjesdans op 02-08-2011 18:57:08 ]
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_100241625
Topic opgeschoond om het nog een kans te geven.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_100241830
- zo leuk he -

[ Bericht 84% gewijzigd door vogeltjesdans op 02-08-2011 23:51:18 ]
pi_100241865
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 19:03 schreef DJKoster het volgende:
- reactie op edit verwijderd -
^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door vogeltjesdans op 02-08-2011 23:51:42 ]
pi_100242515
Ik hoor s'nachts wel eens beneden wat vallen. Schijt dan echt in m'n broek :')
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 19:31:07 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100242598
Ja wel eens gehad. Een paar glazen die ik op de kast gezet had, 1 er van was wel 25 cm opgeschoven om vervolgens van de kast te vallen.. dat verbaasd me nog steeds.
The truth was in here.
pi_100242722
Gebeurt wel eens, maar vaak heb ik dan gewoon de muziek te hard aanstaan :')
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 22:11:04 #13
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_100249583
Kan ook de wind zijn
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_100250263
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef waj1 het volgende:
Kan ook de wind zijn
Je leest niet goed. Lees z'n startpost maar.
Ja. Ik heb 't ook wel eens meegemaakt. TLC, heb jij ook wel eens voetstappen gehoord terwijl je alleen bent?
pi_100251631
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef Narasan het volgende:

[..]

Je leest niet goed. Lees z'n startpost maar.
Ja. Ik heb 't ook wel eens meegemaakt. TLC, heb jij ook wel eens voetstappen gehoord terwijl je alleen bent?
Nee, dat niet, weleens meegemaakt dat als ik beneden ben ik boven wat hoor vallen terwijl er verder niemand is, ik snap zulke dingen gewoon niet, ook zoals dat met het keukenrol, iets kan toch niet zomaar uit zichzelf vallen, ik probeer het te begrijpen en het logisch te verklaren maar het lukt niet echt :'(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_100252119
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef TLC het volgende:

[..]

Nee, dat niet, weleens meegemaakt dat als ik beneden ben ik boven wat hoor vallen terwijl er verder niemand is, ik snap zulke dingen gewoon niet, ook zoals dat met het keukenrol, iets kan toch niet zomaar uit zichzelf vallen, ik probeer het te begrijpen en het logisch te verklaren maar het lukt niet echt :'(
Valt er dan ook daadwerkelijk iets of hoor je alleen maar wat? Er zijn vaak logische verklaringen zoals tocht door een huis waardoor iets omwaaid bijvoorbeeld. Een huisdier, iets wat zoiezo al onstabiel stond. Wasmachine die trilt en daardoor dingen laat bewegen (dat gebeurt echt).

TS kan nooit weten of er wind in de keuken was op het moment dat die keukenrol omviel terwijl hij/zij ergens anders was.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 08:54:17 #17
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_100260731
Ik heb dat best vaak.
Ik geef gewoon standaard van alles wat ik niet kan verklaren mijn huisdieren de schuld.
Anders word ik bang.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
pi_100265787
Heb soms wel het gevoel dat ik niet alleen ben in een kamer.
Big deal.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 12:20:36 #19
342898 MissVanity
pi_100266139
Gister hoorde ik duidelijk iemand snuiven toen ik alleen thuis was.
Ben toen gaan kijken of het mijn katten waren. Die waren het niet.
Dat was wel freaky...
pi_100268410
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:20 schreef MissVanity het volgende:
Ben toen gaan kijken of het mijn katten waren. Die waren het niet.
Het zou wel vaag zijn als je katten daar zitten met een snuifbuisje in hun neus en een paar dikke lijnen op tafel .. _O-
  woensdag 3 augustus 2011 @ 14:35:32 #21
342898 MissVanity
pi_100271113
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:22 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Het zou wel vaag zijn als je katten daar zitten met een snuifbuisje in hun neus en een paar dikke lijnen op tafel .. _O-
:') Grappig
pi_100271525
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:35 schreef MissVanity het volgende:

[..]

:') Grappig
Niet echt, het waren je katten namelijk niet ... brr :6
pi_100286174
Niks om je druk over te maken. Gebeurt bij mij in huis ook wel eens,aantal keer gehad dat me brood,van het aanrecht naar beneden is gevallen,zonder duidelijke oorzaak. Ook een paar keer gehad met me douchegel. En ook zonder dat de wasbak nat is,de zeep naar beneden glijd. Maar goed,zal deels tussen me oren zitten,omdat ik dan al snel denk,er is meer aan de hand in huis. Vaak noem ik het maar gewoon,opa die langs komt,de beste man,is er al een tijdje niet meer.
I am the hour,freaks devour
pi_100288838
Al een paar keer. Dat dingen netjes en stabiel op de kast liggen/staan en niet bij het randje. Ben je tv aan het kijken en valt het ineenkeer op de grond zonder duidelijke reden :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_100295587
in de nacht voordat mijn moeder begraven werd stond er een fotolijstje van haar op de t.v. die zomaar ineens op de grond viel en de schemerlamp die we uit haar huis hadden meegenomen viel daarna op de grond :?
pi_100322944
Wel voorwerpen die op een wonderbaarlijke manier kwijtraken, zoals een laptoplader waarvan ik zeker weet dat-ie mijn huis niet verlaten heeft, maar toch echt nergens meer te vinden is.
url
pi_100324052
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef pinine het volgende:
in de nacht voordat mijn moeder begraven werd stond er een fotolijstje van haar op de t.v. die zomaar ineens op de grond viel en de schemerlamp die we uit haar huis hadden meegenomen viel daarna op de grond :?
Tjah ze wilde dus niet dat je die lamp meenam.
pi_100349079
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 19:09 schreef Drommelsch85 het volgende:
Wel voorwerpen die op een wonderbaarlijke manier kwijtraken, zoals een laptoplader waarvan ik zeker weet dat-ie mijn huis niet verlaten heeft, maar toch echt nergens meer te vinden is.
Jaaaa dat ken k, k kan bijv nergens mn kilometer teller van mn fiets terug vinden terwijl k die toch echt heb opgeborgen.
pi_100349119
Dat hier dingen vallen gebeurt niet zo vaak , wel dat er een tijdje geleden een theeglas zomaar uitelkaar sprong meer dan een uur naar t afwassen.
Wel geluiden soms, maar ik stoor me er niet zo veel meer aan, ga met salie door mn huis en t is weer een tijdje rustig
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 13:18:28 #30
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_100350860
Hier vallen fotolijstjes wel eens om. Heb toch het idee dat het door de verplaatsing van lucht in huis komt hoor, als bijvoorbeeld de roosters open staan. Wel vind ik het altijd zo creepy als mijn kat naar één punt blijft staren en miauwen en er zit geen spin of zoiets.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:36:46 #31
343879 LolaLovesYou
Je bent een schatje!
pi_100353726
Mensen moeten through the wormhole gaan kijken,
daar worden wel wat interessante vindingen uitgelegd die je hersens voor de gek kunnen houden,
zelfs zo genaamd spoken en god aanwezigheid voelen is een verklaring voor gevonden.

Een paar van mijn vrienden zijn helemaal into het paranormale.
Maar gewoon 90% wat ik ze hoor gillen is makkelijk te verklaren. De overige 10% ook, maar het is leuker te bedenken dat het misschien je dooie oma is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 12:22 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Jaaaa dat ken k, k kan bijv nergens mn kilometer teller van mn fiets terug vinden terwijl k die toch echt heb opgeborgen.
Er is een boek geschreven, geen idee wie de schrijver is of de naam, die gaat over de wereld waar dingen heen gaan die kwijt raken/verdwijnen. En over een dame die daar in terecht komt.
Ik denk dat een aantal mensen hier dat een leuk boek zouden vinden.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 14:39:20 #32
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100353858
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:36 schreef LolaLovesYou het volgende:
Er is een boek geschreven, geen idee wie de schrijver is of de naam, die gaat over de wereld waar dingen heen gaan die kwijt raken/verdwijnen. En over een dame die daar in terecht komt.
Dat is fictie mag ik toch aannemen?
The truth was in here.
pi_100356704
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:36 schreef LolaLovesYou het volgende:

[..]

Klinkt bekend maar k heb geen idee meer hoe het heete.
pi_100356727
quote:
13s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef waj1 het volgende:
Kan ook de wind zijn
Dat kan je testen dmv kaarsen of er tocht is
pi_100357386
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 13:18 schreef eefje801 het volgende:
Hier vallen fotolijstjes wel eens om. Heb toch het idee dat het door de verplaatsing van lucht in huis komt hoor, als bijvoorbeeld de roosters open staan. Wel vind ik het altijd zo creepy als mijn kat naar één punt blijft staren en miauwen en er zit geen spin of zoiets.
Heb het gehad dat mijn zoon als kleintje in een andere kamer dan nu sliep, daar had hij nog weleens paniek door wat hij "wolkenmensen" noemde.
Net voor hij aan het schreeuwen sloeg raakte 1 van mijn katten altijd overstuur, die dan perse naar boven wilde, om dan naar de kamer van mijn zoontje te gaan, zich tussen mijn zoontje en waar hij naar wees te plaatsen om dan de oren plat te leggen en te blazen en grommen naar het luchtledige.

Weet tot op de dag van vandaag niet goed wat ik daarvan moet denken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_100389312
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 16:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Heb het gehad dat mijn zoon als kleintje in een andere kamer dan nu sliep, daar had hij nog weleens paniek door wat hij "wolkenmensen" noemde.
Net voor hij aan het schreeuwen sloeg raakte 1 van mijn katten altijd overstuur, die dan perse naar boven wilde, om dan naar de kamer van mijn zoontje te gaan, zich tussen mijn zoontje en waar hij naar wees te plaatsen om dan de oren plat te leggen en te blazen en grommen naar het luchtledige.

Weet tot op de dag van vandaag niet goed wat ik daarvan moet denken...
Dat lijkt me best eng.
pi_100434562
Ik heb het laatst nog gehad. Ik was aan de wastafel in mijn badkamer bezig, toen ik ineens een fles schoonmaakmiddel hoorde vallen. Ik schrok me echt kapott! Hij stond op een plateautje, en niet op een manier waarop het makkelijk of snel zou kunnen omvallen... snap het nog steeds niet, maargoed, ik heb het losgelaten. Ik weet het gewoon niet.
pi_100451081
heel af en toe

constant beweging in de wereld he

dan krijg je dat
pi_100452932
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 05:29 schreef Aukje83 het volgende:
Heel af en toe. Constant beweging in de wereld he. Dan krijg je dat.

Ga ergens anders heen als je komt trollen ;). Dag :W !

Heb hier in huis wel eens gehad dat ik voetstappen en harde klappen heb gehoord in de gangen boven, terwijl ik onder in de woonkamer zat!
pi_100453847
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 13:44 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Dat lijkt me best eng.
Dat was idd een beetje richting griezelig, na 2 keer heb ik wat opgeschoond en dan gin het heel even beter, maar het kwam toch steeds weer terug.
Nadat een paar keer was gebeurd zo, opschonen en een weekje/2weken later weer terug hebben we de kleine verhuist naar een andere kamer, daar heeft hij nooit meer last gehad.

Maar de kat gaf elke keer weer dezelfde reactie, of dat nu een reactie was op iets wat er was of op de kleine, ik weet het nogsteeds niet.

Meestal ben ik niet zo onzeker met dat soort zaken, staren katten naar het luchtledige dan ga ik ervanuit dat ze luisteren, katten leven nu eenmaal meer via de oren dan mensen doen.
Valt er wat om dan denk ik dat het toch verkeerd heeft gestaan, of dat een kat het heeft verschoven, maar bij dit, zeker met de overtuiging van de kleine dat hij "wolkenmensen" zag, twijvelde ik toch.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_100456294
Ooit is 's nachts een spiegel van de muur gevallen op een stenen vloer. Het maakte echt een enorm kabaal, en dacht dat er een steen door de ruit was gegooid :')
pi_100465980
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:57 schreef Narasan het volgende:

[..]

Ga ergens anders heen als je komt trollen ;). Dag :W !

sorry? wat ik zeg is voor mij precies de waarheid en de enige causaliteit die me overtuigt.

quote:
Heb hier in huis wel eens gehad dat ik voetstappen en harde klappen heb gehoord in de gangen boven, terwijl ik onder in de woonkamer zat!
Ah, vandaar.
pi_100532427
het recentste wat ik vreemd vond was de waterkoker. Het zal de stroom wel geweest zijn want de stekker was wel in het stopcontact. Maar ik was wat tv aan t kijken en vanuit de keuken hoorde ik steeds dat klikje van de waterkoker als je m aanzet en als ie weer uitgaat. Maar omdat ik dat ding niet had aangeraakt (en ik woon alleen dus mn medebewoner kon t niet zijn :') ) sloeg ik er geen acht op. Na een paar keer toch maar wezen kijken en bleek dat dat ding helemaal was drooggekookt. Dus dat ie daadwerkelijk is aangegaan zonder dat ik de waterkoker had aangeraakt....

Ik vond het vreemd maar het zal wel aan de stroom hebben gelegen... (maar dat ie dan alsnog een paar keer aan en weer uit gaat etc...? :@ )
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_101210787
We hebben dat weleens met de hond gehad, wij zetten hem savonds altijd in de bijkeuken, daar staat zijn mand, drink- voedbakken ect. en er zijn van die momenten dat hij zo bang is en daar echt niet na binnen wil, hij verzet zich dan ook echt.. terwijl er niets is..
pi_101211380
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:25 schreef Kiekmieg het volgende:
We hebben dat weleens met de hond gehad, wij zetten hem savonds altijd in de bijkeuken, daar staat zijn mand, drink- voedbakken ect. en er zijn van die momenten dat hij zo bang is en daar echt niet na binnen wil, hij verzet zich dan ook echt.. terwijl er niets is..
Zou jij zelf in de bijkeuken willen slapen?
pi_101213644
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:38 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Zou jij zelf in de bijkeuken willen slapen?
Waar slaat dat op?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:37:31 #47
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_101214510
Lag laatst in bad toen de lamp van het plafond viel en in honderden scherven uiteen spatte. Zo'n schroefding die ik altijd helemaal aandraai na het verwisselen van de lamp.

Telt dat ook?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_101216863
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef Tyr80 het volgende:
Lag laatst in bad toen de lamp van het plafond viel en in honderden scherven uiteen spatte. Zo'n schroefding die ik altijd helemaal aandraai na het verwisselen van de lamp.

Telt dat ook?
Jep
pi_101248239
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat was idd een beetje richting griezelig, na 2 keer heb ik wat opgeschoond en dan gin het heel even beter, maar het kwam toch steeds weer terug.
Nadat een paar keer was gebeurd zo, opschonen en een weekje/2weken later weer terug hebben we de kleine verhuist naar een andere kamer, daar heeft hij nooit meer last gehad.

Maar de kat gaf elke keer weer dezelfde reactie, of dat nu een reactie was op iets wat er was of op de kleine, ik weet het nogsteeds niet.

Meestal ben ik niet zo onzeker met dat soort zaken, staren katten naar het luchtledige dan ga ik ervanuit dat ze luisteren, katten leven nu eenmaal meer via de oren dan mensen doen.
Valt er wat om dan denk ik dat het toch verkeerd heeft gestaan, of dat een kat het heeft verschoven, maar bij dit, zeker met de overtuiging van de kleine dat hij "wolkenmensen" zag, twijvelde ik toch.
We zien t niet maar dat wil niet betekenen dat het er niet is. Zoals stroom t zit in t stopcontact maar je ziet t niet maar t is er wel. Zelfde met entiteiten en als mensen dan zeggen stroom kan je meten, ja entiteiten ook ze stralen nl energie af.
Dus wie weet wat je kind allemaal wel niet zag. En dieren horen zien en ruiken idd veel beter dan wij.
pi_101249305
Ik geloof wel in een andere wereld, alleen het geestenstuk, als in overblijfselen van dode mensen die ronddolen, ben ik niet echt zeker van, als ik daar over nadenk blijven er altijd meer vragen dan antwoorden over.
pi_101253726
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:17 schreef erodome het volgende:
Ik geloof wel in een andere wereld, alleen het geestenstuk, als in overblijfselen van dode mensen die ronddolen, ben ik niet echt zeker van, als ik daar over nadenk blijven er altijd meer vragen dan antwoorden over.
Ik weet ook niet hoe t precies zit, maar k zie wel eens schimmen eig al sinds kind af aan.
Volgens mij is t gewoon een energie die we waarnemen k geloof ook niet dat het zo zwart wit is als men denkt. Of we nemen wat waar uit een andere dimensie dat zou ook nog kunnen in mijn denken.
pi_101921523
ik wordt bang van dit soort topics
pi_101993163
Geregeld, zo nu en dan valt er iets in de keuken om. Geen idee hoe het kan eigenlijk...
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een kutusername trouwens :r
[/quote]
pi_101993243
Kut mijn tv valt ineens om bedankt ts :(
Everything seems to be different.
pi_101998624
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:08 schreef ChineseTakeAway het volgende:
ik wordt bang van dit soort topics
Je hoeft ze natuurlijk niet te lezen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef yes_no_maybe het volgende:
Kut mijn tv valt ineens om bedankt ts :(
Jammer voor je, maar nu weer serieus ontopic graag.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_102082532
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef Tyr80 het volgende:

Telt dat ook?
nee
een lamp kan lostrillen als hij slecht contact maakt, dat heb ik al zien gebeuren, hoorde hem tikken door slecht contact, en zo kwam hij steeds meer los+warmte en afkoeling kan dat ook veroorzaken :)
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
pi_102095478
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef SirShagalot het volgende:

[..]

nee
een lamp kan lostrillen als hij slecht contact maakt, dat heb ik al zien gebeuren, hoorde hem tikken door slecht contact, en zo kwam hij steeds meer los+warmte en afkoeling kan dat ook veroorzaken :)
Het is niet aan jou dit te beoordelen als wel echt of niet.
pi_102096213
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef SirShagalot het volgende:

[..]

nee
Als hij losdraait maakt hij op een gegeven moment geen contact meer en kan hij dus niet meer warm worden en verder draaien.
pi_102122009
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:13 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Het is niet aan jou dit te beoordelen als wel echt of niet.
ik zeg het maar hoor
aangezien ik hetzelfde meegemaakt heb, al meerdere keren bij dezelfde lamphouder
eerst knetteren door slecht contact, tot de lamp eruitvalt
niets buitensgewoon aan, je kan het gewoon zien gebeuren
just saying
zo zijn er voor veel dingen een verklaring
net als geluiden horen boven, ons huis kraakt af en toe wel eens in de zomer of winter
dat zijn de houten balken van het dak die uitzetten of krimpen, mensen die dat niet gewoon zijn schrikken zich een bult :P
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
pi_102301357
Bij mij thuis is eens een spiegel van de muur gevallen. Die spiegel hing aan een haak aan de muur en moet je eerst ongeveer 3 tot 4 cm omhoog tillen voordat je hem van de muur kan halen. Nadat de spiegel van de muur was gevallen was de haak aan de muur nog gewoon intact en ook de bevestigingsbeugel van de spiegel was nog heel. Die spiegel hing daar al 6-7 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')