Wat was er gevallenquote:
Je leest niet goed. Lees z'n startpost maar.quote:
Nee, dat niet, weleens meegemaakt dat als ik beneden ben ik boven wat hoor vallen terwijl er verder niemand is, ik snap zulke dingen gewoon niet, ook zoals dat met het keukenrol, iets kan toch niet zomaar uit zichzelf vallen, ik probeer het te begrijpen en het logisch te verklaren maar het lukt niet echtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef Narasan het volgende:
[..]
Je leest niet goed. Lees z'n startpost maar.
Ja. Ik heb 't ook wel eens meegemaakt. TLC, heb jij ook wel eens voetstappen gehoord terwijl je alleen bent?
Valt er dan ook daadwerkelijk iets of hoor je alleen maar wat? Er zijn vaak logische verklaringen zoals tocht door een huis waardoor iets omwaaid bijvoorbeeld. Een huisdier, iets wat zoiezo al onstabiel stond. Wasmachine die trilt en daardoor dingen laat bewegen (dat gebeurt echt).quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, dat niet, weleens meegemaakt dat als ik beneden ben ik boven wat hoor vallen terwijl er verder niemand is, ik snap zulke dingen gewoon niet, ook zoals dat met het keukenrol, iets kan toch niet zomaar uit zichzelf vallen, ik probeer het te begrijpen en het logisch te verklaren maar het lukt niet echt
Het zou wel vaag zijn als je katten daar zitten met een snuifbuisje in hun neus en een paar dikke lijnen op tafel ..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:20 schreef MissVanity het volgende:
Ben toen gaan kijken of het mijn katten waren. Die waren het niet.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:22 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Het zou wel vaag zijn als je katten daar zitten met een snuifbuisje in hun neus en een paar dikke lijnen op tafel ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |