abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101253726
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2011 12:17 schreef erodome het volgende:
Ik geloof wel in een andere wereld, alleen het geestenstuk, als in overblijfselen van dode mensen die ronddolen, ben ik niet echt zeker van, als ik daar over nadenk blijven er altijd meer vragen dan antwoorden over.
Ik weet ook niet hoe t precies zit, maar k zie wel eens schimmen eig al sinds kind af aan.
Volgens mij is t gewoon een energie die we waarnemen k geloof ook niet dat het zo zwart wit is als men denkt. Of we nemen wat waar uit een andere dimensie dat zou ook nog kunnen in mijn denken.
pi_101921523
ik wordt bang van dit soort topics
pi_101993163
Geregeld, zo nu en dan valt er iets in de keuken om. Geen idee hoe het kan eigenlijk...
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef honkeytonk het volgende:
Wat een kutusername trouwens :r
[/quote]
pi_101993243
Kut mijn tv valt ineens om bedankt ts :(
Everything seems to be different.
pi_101998624
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 23:08 schreef ChineseTakeAway het volgende:
ik wordt bang van dit soort topics
Je hoeft ze natuurlijk niet te lezen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef yes_no_maybe het volgende:
Kut mijn tv valt ineens om bedankt ts :(
Jammer voor je, maar nu weer serieus ontopic graag.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_102082532
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef Tyr80 het volgende:
Lag laatst in bad toen de lamp van het plafond viel en in honderden scherven uiteen spatte. Zo'n schroefding die ik altijd helemaal aandraai na het verwisselen van de lamp.

Telt dat ook?
nee
een lamp kan lostrillen als hij slecht contact maakt, dat heb ik al zien gebeuren, hoorde hem tikken door slecht contact, en zo kwam hij steeds meer los+warmte en afkoeling kan dat ook veroorzaken :)
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
pi_102095478
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef SirShagalot het volgende:

[..]

nee
een lamp kan lostrillen als hij slecht contact maakt, dat heb ik al zien gebeuren, hoorde hem tikken door slecht contact, en zo kwam hij steeds meer los+warmte en afkoeling kan dat ook veroorzaken :)
Het is niet aan jou dit te beoordelen als wel echt of niet.
pi_102096213
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef SirShagalot het volgende:

[..]

nee
Als hij losdraait maakt hij op een gegeven moment geen contact meer en kan hij dus niet meer warm worden en verder draaien.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_102122009
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:13 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Het is niet aan jou dit te beoordelen als wel echt of niet.
ik zeg het maar hoor
aangezien ik hetzelfde meegemaakt heb, al meerdere keren bij dezelfde lamphouder
eerst knetteren door slecht contact, tot de lamp eruitvalt
niets buitensgewoon aan, je kan het gewoon zien gebeuren
just saying
zo zijn er voor veel dingen een verklaring
net als geluiden horen boven, ons huis kraakt af en toe wel eens in de zomer of winter
dat zijn de houten balken van het dak die uitzetten of krimpen, mensen die dat niet gewoon zijn schrikken zich een bult :P
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
pi_102301357
Bij mij thuis is eens een spiegel van de muur gevallen. Die spiegel hing aan een haak aan de muur en moet je eerst ongeveer 3 tot 4 cm omhoog tillen voordat je hem van de muur kan halen. Nadat de spiegel van de muur was gevallen was de haak aan de muur nog gewoon intact en ook de bevestigingsbeugel van de spiegel was nog heel. Die spiegel hing daar al 6-7 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')