Ik weet ook niet hoe t precies zit, maar k zie wel eens schimmen eig al sinds kind af aan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:17 schreef erodome het volgende:
Ik geloof wel in een andere wereld, alleen het geestenstuk, als in overblijfselen van dode mensen die ronddolen, ben ik niet echt zeker van, als ik daar over nadenk blijven er altijd meer vragen dan antwoorden over.
Je hoeft ze natuurlijk niet te lezenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:08 schreef ChineseTakeAway het volgende:
ik wordt bang van dit soort topics
Jammer voor je, maar nu weer serieus ontopic graag.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:23 schreef yes_no_maybe het volgende:
Kut mijn tv valt ineens om bedankt ts
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:37 schreef Tyr80 het volgende:
Lag laatst in bad toen de lamp van het plafond viel en in honderden scherven uiteen spatte. Zo'n schroefding die ik altijd helemaal aandraai na het verwisselen van de lamp.
Telt dat ook?
Het is niet aan jou dit te beoordelen als wel echt of niet.quote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef SirShagalot het volgende:
[..]
nee
een lamp kan lostrillen als hij slecht contact maakt, dat heb ik al zien gebeuren, hoorde hem tikken door slecht contact, en zo kwam hij steeds meer los+warmte en afkoeling kan dat ook veroorzaken
Als hij losdraait maakt hij op een gegeven moment geen contact meer en kan hij dus niet meer warm worden en verder draaien.quote:Op zondag 18 september 2011 01:49 schreef SirShagalot het volgende:
[..]
nee
een lamp kan lostrillen als hij slecht contact maakt, dat heb ik al zien gebeuren, hoorde hem tikken door slecht contact, en zo kwam hij steeds meer los+warmte en afkoeling kan dat ook veroorzaken
ik zeg het maar hoorquote:Op zondag 18 september 2011 14:13 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Het is niet aan jou dit te beoordelen als wel echt of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |