Hij blijft een held.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch blijven er Ajacieden die elk jaar hopen dat hij wordt aangetrokken. Overbetaalde blessuregevoelige randdebiel dat het is.
Ronaldo's traantjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij blijft een held.
[ afbeelding ]
Zijn tweede gele kaart omdat hij zich liet provoceren (ok ok schwalbe van Figo) later die wedstrijd kostte Nederland mede wel de wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij blijft een held.
[ afbeelding ]
Nou en, hij heeft Ronaldo wel te pakken gehad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn tweede gele kaart omdat hij zich liet provoceren (ok ok schwalbe van Figo) later die wedstrijd kostte Nederland mede wel de wedstrijd.
Wegens praten....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef -Willempie- het volgende:
Boula ook nog ff rood gepakt, zie ik
Die noppen staan er nog steeds inquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij blijft een held.
[ afbeelding ]
Kijk eens goed..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:46 schreef debeterebob het volgende:
Vind het vooral mooi dat Monchen Gladbach bovenaan staat. Verder ook een echte Bundesliga stand met geen enkele club zonder puntverlies
Ja en hoequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef -Willempie- het volgende:
Boula ook nog ff rood gepakt, zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Klopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:11 schreef TLC het volgende:
Dat Koln zit ook elk jaar onderin mee te bungelen he
Clublegende Uwe Seeler begint zich er al mee te bemoeien en Frank Arnesen zegt de trainer te steunen....dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Benieuwd of Michael Oenning de Kerst haalt.
Kleurloze trainer, maar ik wil hem niet 100% de schuld geven van de stroeve seizoensstart.
Nu klopt mijn vorige punt welquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:57 schreef XL het volgende:
Eindelijk weer eens Borussia bovenaan, dat was toch alweer 16 jaar geleden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |