Hij blijft een held.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch blijven er Ajacieden die elk jaar hopen dat hij wordt aangetrokken. Overbetaalde blessuregevoelige randdebiel dat het is.
Ronaldo's traantjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij blijft een held.
[ afbeelding ]
Zijn tweede gele kaart omdat hij zich liet provoceren (ok ok schwalbe van Figo) later die wedstrijd kostte Nederland mede wel de wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij blijft een held.
[ afbeelding ]
Nou en, hij heeft Ronaldo wel te pakken gehad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn tweede gele kaart omdat hij zich liet provoceren (ok ok schwalbe van Figo) later die wedstrijd kostte Nederland mede wel de wedstrijd.
Wegens praten....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef -Willempie- het volgende:
Boula ook nog ff rood gepakt, zie ik
Die noppen staan er nog steeds inquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij blijft een held.
[ afbeelding ]
Kijk eens goed..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:46 schreef debeterebob het volgende:
Vind het vooral mooi dat Monchen Gladbach bovenaan staat. Verder ook een echte Bundesliga stand met geen enkele club zonder puntverlies
Ja en hoequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef -Willempie- het volgende:
Boula ook nog ff rood gepakt, zie ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Klopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:11 schreef TLC het volgende:
Dat Koln zit ook elk jaar onderin mee te bungelen he
Clublegende Uwe Seeler begint zich er al mee te bemoeien en Frank Arnesen zegt de trainer te steunen....dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Benieuwd of Michael Oenning de Kerst haalt.
Kleurloze trainer, maar ik wil hem niet 100% de schuld geven van de stroeve seizoensstart.
Nu klopt mijn vorige punt welquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:57 schreef XL het volgende:
Eindelijk weer eens Borussia bovenaan, dat was toch alweer 16 jaar geleden!
In dit elftal kan je bijna niet top presteren als jonge nieuwe speler. Al ben ik bang dat dit over paar jaar wel de conclusie zal zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:40 schreef TLC het volgende:
Mag je het eigenlijk al n beetje zeggen dat Bruma gewoon tekort komt voor de echte top ?
Geniaal.quote:HSV-speler geblesseerd door paniekaanval in vliegtuig
Paolo Guerrero is zijn vliegangst duidelijk nog niet de baas. De Peruaanse aanvaller van Hamburger SV dacht dit weekeinde een vliegreis naar Zwitserland voor een oefenwedstrijd wel aan te kunnen, maar raakte tijdens de vlucht in paniek. Hij verkrampte zo hevig dat een oude dijbeenblessure weer opspeelde.
Guerrero zorgde eerder al voor problemen omdat hij weigerde in een vliegtuig te stappen. HSV moest hem twee maanden missen omdat de spits niet terug durfde te reizen vanuit Zuid-Amerika. De Duitse club stuurde destijds zelfs een fysiotherapeut naar Lima om hem daar maar te helpen met de revalidatie van een zware knieblessure.
Deze keer lijken de gevolgen mee te vallen. Guerrero, de best verdienende speler van HSV, werd zondag alweer hardlopend gespot in de omgeving van Hamburg.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)l-in-vliegtuig.dhtml
Bayers in leuk bezig...1-0 door Gomez, maar Freiburg komt er in het eerste kwartier niet aan te pas. Ook Hoffenheim schijnt de goede vorm van de eerste weken voort te zetten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:43 schreef poiuytr het volgende:
Sport1 die Bayern of Dortmund niet uitzendt maar vanavond HSV wel
Aardig kansje voor Kagawa net....die Japanner van Stuttgart heeft al gescoord uit de kluts.Echt een mazzeltje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:48 schreef Caland het volgende:
Bijna de 0-1 voor Hertha, buitenkant paal.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:50 schreef Paul-89 het volgende:
Dat Duits commentaar maakt het altijd net wat leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |