Alle belangrijke spelers laten gaan, alleen maar jeugd voor in de plaats. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HSV zuigt ook ballen, zoals vorig jaar.
Precies. Voetballen kunnen al die Chelsea-talenten wel, maar verwachten dat ze er direct staan is misschien niet erg realistisch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle belangrijke spelers laten gaan, alleen maar jeugd voor in de plaats. Dan krijg je dat.
Via officiele clubticketshop lijkt het me lastig, vorig jaar was het voor de doorsnee wedstrijden al bijna niet te doen... Wellicht bij die Nederlandse aanbieders met busreis etc. erbij, geen idee. Mij wel gelukt om via de shop kaarten voor BVB - Hertha te krijgen (wel creditcard nodig)quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:16 schreef DeMessias het volgende:
Licht offtopic maar wegens interesse om te gaan: Hoe moeilijk is het om tickets vast te krijgen voor de Ruhr derby?
ZOu wel gaar zijn als hij naar PSV zou gaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:53 schreef Kingstown het volgende:
Arnautovic beveelt zich aan voor Fred Rutten.
Ja lol...behoorlijk, maar in de Duitse media is men er redelijk van overtuigd dat het er aan zit te komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ZOu wel gaar zijn als hij naar PSV zou gaan
Niet normaal nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd zeg, had zeker 8-0 moeten staan. Zonder te overdrijven.
Kut ouwe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
Shit, een mooie wedstrijd gemist dus..
Mwa eenrichtingsverkeer met een hoop gemiste kansen, Werder Bremen 5 - 3 SC Freiburg lijkt me dan leukerquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
Shit, een mooie wedstrijd gemist dus..
Vijf doelpunten gemistquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa eenrichtingsverkeer met een hoop gemiste kansen, Werder Bremen 5 - 3 SC Freiburg lijkt me dan leuker
Toch blijven er Ajacieden die elk jaar hopen dat hij wordt aangetrokkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:23 schreef -Willempie- het volgende:
Boula ook nog ff rood gepakt, zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |