SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Radio49 Marathon Aanmeldtopic Radio 49 marathon topic (6/7 augustus)
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
What, wat doe ik?quote:
alweer of nog steeds?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb de radio aanstaan, maar ik doe niet mee met kwisjes enzoWant ik ga mijn administratie maar eens bijwerken
leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb de radio aanstaan, maar ik doe niet mee met kwisjes enzoWant ik ga mijn administratie maar eens bijwerken
Ja, iedere deelnemer voor zich he?quote:
neequote:
Een behoorlijk stuk van de Ardennen is aardig leeg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:03 schreef WickedTunes het volgende:
Minder dan NL, had ik niet verwacht...
onze polders ook... al zijn die nu wel volgebouwd....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:04 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Een behoorlijk stuk van de Ardennen is aardig leeg.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:05 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
onze polders ook... al zijn die nu wel volgebouwd....
* Rik leeft nog als 15 jaar terug
Okequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh trouwens.
Morgen 15.00 iedereen luisteren!
Ik draai niet! Ik weet niet wie wel draait!
maar surprise, dus iedereen met een lichte nieuwsgierigheid.. LUISTEREN
Wie was trouwens de "gereserveerd" van afgelopen vrijdag?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh trouwens.
LOLquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:07 schreef LightLuke het volgende:
Ah fuck er zit een wesp binnen [ afbeelding ]
Jaja... heb je bijzondere gaven dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh trouwens.
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
Luke, ik heb nog een nummertje voor je! Voor je lange show: Breakfast at Tiffany's.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:07 schreef LightLuke het volgende:
Ah fuck er zit een wesp binnen [ afbeelding ]
webhawk, nu 2 x niet op komen dagen.. dus er wordt niet meer voor hem gereserveerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wie was trouwens de "gereserveerd" van afgelopen vrijdag?
Ja dan is gelijk kamer/radiostudio naar de klotequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ [url=http://aussieexotics.com/forum/dlattach/attach,37610/image/http://aussieexotics.com/(...)otivational-Posters-(possibly-NWS)/kill-it-with-fire-demotivational-poster-1235695993-2569.0.html.jpg]afbeelding[/url] ]
kan ik je nog zippy sturen met top 3?quote:
napalmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ [url=http://aussieexotics.com/forum/dlattach/attach,37610/image/http://aussieexotics.com/(...)otivational-Posters-(possibly-NWS)/kill-it-with-fire-demotivational-poster-1235695993-2569.0.html.jpg]afbeelding[/url] ]
Wil je die wesp nu dood of nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:08 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ja dan is gelijk kamer/radiostudio naar de klote
inwoners van landenquote:
Oh, dat is saaiquote:
Whahah... 2 zielen...quote:
24 miljoen heb ik wel genoeg aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is saai... Ik dacht hoeveel we gingen winnen in de Lotto.
lekker snelquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:11 schreef robdriessen het volgende:
Heb het land niet gehoord maar ... .14.000.000
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:12 schreef LightLuke het volgende:
Punten tussenstand:
1 MsMessy 4pnt
2. LightLuke, Zokunen 3pnt
3. WickedTunes, charmed_angel 2pnt
4. ValHallen, robdriessen 1pnt
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:12 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet er vandoor. Was leuk Trollen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:12 schreef robdriessen het volgende:
quote:
Flauw hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik word telkens dood gemaakt met een blije mus
Sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ciao!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:12 schreef robdriessen het volgende:
Whahaha....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb nog wel 1 dode wesp en 2 dode vliegen voor je!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja beetje flauwquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jah wat toevallig zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:17 schreef 129383 het volgende:
[..]
jah wat toevallig zegOpzoeken is voor losersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
Je doet t leuk hoor? Ga ik ook es doen met micquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Je doet t leuk hoor? Ga ik ook es doen met mic![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef 129383 het volgende:
leuk spam filter , gmailSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is dat.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik keek naar c_a.. en besloot daar totaal iets anders te doen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:25 schreef WickedTunes het volgende:
Wow!!!! Doen wij wel:
[ afbeelding ]
50.555.222
quote:
ah vandaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:27 schreef MsMessy het volgende:
Sorry pas geleden met een quiz op tv wat demografische shit opgezocht en wel een beetje veel onthouden misschien. Ik doe wel even niet meer mee, want dit is niet leuk voor de rest.
Te weinig mongolen...quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:28 schreef TrollenFTW het volgende:
Als cijfertjes: 3.000.000 had jij een punt gekregen btw
quote:
ik liet het vak vallen zodra het kon... brrrquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:33 schreef 129383 het volgende:
ik moet betere cijfers voor aardrijskunde halen
ook maar nederlandersquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:33 schreef 129383 het volgende:
ik moet betere cijfers voor aardrijskunde halen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:34 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ik liet het vak vallen zodra het kon... brrr
Ook het dieren nieuws!?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ben ondertussen dierenweetjes aan het opzoeken en mijn playlist aan het maken
JA! HAHAquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:35 schreef 129383 het volgende:
het is wel eens leuk om pim pam pet op de radio te doen
en niet alleen maar vertellen hoevaak een wandelende tak een stijve krijgt he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ben ondertussen dierenweetjes aan het opzoeken en mijn playlist aan het maken
vliegtuigJE, ze weten dus niet hoeveel inzittendenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:35 schreef LightLuke het volgende:
BREAKING: Bij lelystad is een vliegtuig neergestort
Op mijn p2000 staat vliegtuigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
vliegtuigJE, ze weten dus niet hoeveel inzittenden
Whoooo... naaaais!quote:
Zeer blij dat jij het bijhoudt. Ik was het na 4 landen eigenlijk vergetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:41 schreef LightLuke het volgende:
Punten tussenstand:
1 MsMessy 6pnt
2. LightLuke, charmed_angel 4pnt
3. Zokunen, Knetterkrankjorum 3pnt
4. WickedTunes 2pnt
5. ValHallen, robdriessen 1pnt
Gokken ken ik wel, maar btje feeling erbij zou toch nice zijnquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is gewoon stom gokken toch
hoe kan dit niet je spel zijn?
Lolquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:42 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Zeer blij dat jij het bijhoudt. Ik was het na 4 landen eigenlijk vergeten
Ik gokquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:50 schreef WickedTunes het volgende:
wft? gokt iedereen nu gewoon richting 80m? Of zit men wel te googlen?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:50 schreef WickedTunes het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
Ik ben er weer.
En ik heb een Kinder Bueno!
Moet je even na gaan dat ik vrijdag 5 uur moet vullen hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:50 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik weet echt niet meer wat ik tussendoor moet zeggen
Er is een ongeluk gebeurd in Enschede waarbij een paard is omgekomenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:50 schreef TrollenFTW het volgende:
o_O Sick.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:50 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Moet je even na gaan dat ik vrijdag 5 uur moet vullen he
ik durf niet eens een nieuwe tab te open met zo weinig geheugenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:50 schreef WickedTunes het volgende:
domme 'prive feitjes' van telegraaf.nlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:50 schreef TrollenFTW het volgende:
Veren? Die van vogels, of springveren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik gok
zit wel op google maar zoek feitjes over veren
Ojaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
domme 'prive feitjes' van telegraaf.nl
Ik hoef echt niet te weten wat de tattoo van Wesley heeft gekost, hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
domme 'prive feitjes' van telegraaf.nl
Zit wel te surfen en te pm-en en ik zou niet meer meedoen * MsMessy tikt zichzelf op de vingers, foei!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:50 schreef WickedTunes het volgende:
vogelsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veren? Die van vogels, of springveren?
Jammer, je hebt een fijne stem om naar te luisterenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:50 schreef TrollenFTW het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer, je hebt een fijne stem om naar te luisteren
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jammer, je hebt een fijne stem om naar te luisteren
of laatste nws feitjes over het betreffende land...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:50 schreef TrollenFTW het volgende:
we raden aantal inwoners van landen... nu: Libiequote:
3quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ZwabberHoeveel inwoners in Libie?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |