Ik deel mijn bed met een diabeetquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Ynske het volgende:
hmm dr komt een muggenplaag aan, ben benieuwd hoeveel ze me dit keer te pakken nemen
dat geld veelal alleen voor vrouwen alleenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike zegt : Egypte?! Nou daar wil ik niet naar toe hoor! (Alsof het ooit makkelijk zou gaan) want dan kun je eigenlijk alleen maar op het resort zitten van wat ik heb begrepen want her en der wordt het afgeraden om bv de binnenstad in te gaan. En het is een zwaar islamitisch land!
dat helpt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik deel mijn bed met een diabeet
Lokaal = bier?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lokaal = slap spul, dat weet je he?![]()
Met je vochthuishouding komt het dan in ieder geval goed.
De Griekse eilanden hebben ook genoeg leuke all-inclusive opties.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mike zegt : Egypte?! Nou daar wil ik niet naar toe hoor! (Alsof het ooit makkelijk zou gaan) want dan kun je eigenlijk alleen maar op het resort zitten van wat ik heb begrepen want her en der wordt het afgeraden om bv de binnenstad in te gaan. En het is een zwaar islamitisch land!
Wij bleven wel alleen op het resort, maar we waren dan ook zonder mannen en met 2 vrouwen is het echt niet tof daar buiten het resortquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze vinden hem altijd heerlijk en laten mij liggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat helpt?
op wensenlijstje voor vent zet
Zegt ze blij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik deel mijn bed met een diabeet
quote:
Jezus, ik mag wel een lijstje bij gaan houden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Griekse eilanden hebben ook genoeg leuke all-inclusive opties.
Corfu is bijv. maar 2,5 uur vliegen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, ik mag wel een lijstje bij gaan houden.
wacht, :
-Cherso
-Corfu
-Hara dinges van Greys
-Turkije
Van boven : ZIE JE NOU WEL! JE KOMT HET RESORT NIET AF VOLGENS GREYS!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij bleven wel alleen op het resort, maar we waren dan ook zonder mannen en met 2 vrouwen is het echt niet tof daar buiten het resort
Maar het was groot zat en we kwamen er toch niet om bruut te stappen en te shoppen.
Maar dan is Turkije misschien beter voor jullie, Alanya ofzo
Als je een beetje drukte buiten het resort wilt.
Nee die hebben genoeg gekregen!! Waren overigens twee dure bakjes tonijn, als ik katten eten geef, dan krijgen ze wel eten met stijlquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Dizer, leuke foto
Kregen die linker en rechter ook wat van de tonijn, of vrat die grote in het midden alles op?
oh oh roepenquote:
Of "Laat je likkuuuuh! "quote:
quote:
Ah, je kent ze?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Jullie moeten gewoon lekker 2 weken Alanya, de hele dag KUT! roepen, bier zuipen, en 's avonds mokken over de half warme gehaktballen, en dat er geen patat bij de sushi is
Mihiiiiiiiiiiike.... dat is alleen ALS JE MET ALLEEN VROUWEN BENT!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Van boven : ZIE JE NOU WEL! JE KOMT HET RESORT NIET AF VOLGENS GREYS!*zucht*
nou, ik ga wel gewoon naar het reisbureau ook. Want ik wil een hele dag all inclusive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |