Echt hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Meneer kon zelf niks verzinnen en gaat een beetje mijn kwaliteitstopic na-apen.
- weg -quote:
quote:
Dat zeg je stiekem per PM en DM's aan fokkers!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat bewijs bedoelde ik niet.
Bewijs dat ik het heb gezegd...
Kut...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:25 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat zeg je stiekem per PM en DM's aan fokkers!!!
Hehe, eindelijk durven toegeven?quote:
Ze is zo wanhopig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:49 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja mij stuurt ze dat ook elke keer
Mweh, vooruit. Neuken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:51 schreef MissVanity het volgende:
Beide heren, mijn oprechte excuses.
Deze keer bij jou?quote:
Ja is goed. Vanavond uurtje of 8?quote:
Prima, ik neem wijn mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 15:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja is goed. Vanavond uurtje of 8?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Prima, ik neem wijn mee.
[ afbeelding ]
Dit keer wil ik wel wat nieuwe standjes proberen, goed? En dan erna weer lekker knuffelen.quote:
Ja baas. Is goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:22 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dit keer wil ik wel wat nieuwe standjes proberen, goed? En dan erna weer lekker knuffelen.
Oh, en ik wil geen tanden meer voelen.
Je leert het wel. Zal ik de boeien enzo weer meenemen?quote:
als hij dood is, waarom zou je dan in godsnaam de dierenambulance willen bellen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:05 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
NU ISSIE DOOD KLOODTZAK!!
SNEL! BEL DE DIERENAMBULANCE!
TATUUUTATUUUUTATUUUU
Sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:46 schreef Rodawa het volgende:
Hee hallo, mijn topic is geen plek om te daten, ja?!
Wat nou daten? We gaan gewoon bumsen. Zeikerd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:46 schreef Rodawa het volgende:
Hee hallo, mijn topic is geen plek om te daten, ja?!
Oh, dan is het goed. Mijn excuses.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wat nou daten? We gaan gewoon bumsen. Zeikerd.
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:51 schreef Rodawa het volgende:
Wel een pareltje dit, al zeg ik het zelf.
Nee, ik was ff weg en ik ben net weer thuis. Er gingen ineens wat mensen offtopic, dus die moest ik ff corrigeren.quote:
Oja, sorry.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:53 schreef MissVanity het volgende:
[..]Je moet er wat meer moeite instoppen hoor.
Het valt dood hier.
Ik vroeg je nog naar de vlieg. Ik kreeg geeneens antwoord
Wat zieligquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, ik was ff weg en ik ben net weer thuis. Er gingen ineens wat mensen offtopic, dus die moest ik ff corrigeren.
[..]
Oja, sorry.Ik heb aan de vlieg zelf gevraagd hoe het gaat, maar hij ligt nog steeds knock out.
Ik weet niet precies hoe dat moet bij een vlieg. Was daar vroeger niet een reclame van? Die kan ik helaas niet terugvinden op youtube, maar ja... dat arme beestje heeft al zo'n 8 uur geen lucht gehad, dus de tijd begint wel te dringen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Wat zieligHielp mond op mond beademing niet?
Die is dus doodquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dat moet bij een vlieg. Was daar vroeger niet een reclame van? Die kan ik helaas niet terugvinden op youtube, maar ja... dat arme beestje heeft al zo'n 8 uur geen lucht gehad, dus de tijd begint wel te dringen.
Weet niet, misschien wou hij liever gecremeerd worden.quote:
Rustig jongen. We zoeken het samen even uit. Ik zoek naar een kist. Zoek jij een plekje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Weet niet, misschien wou hij liever gecremeerd worden.En anders weet ik niet wat voor kist ik moet hebben! Pfff ik raak helemaal in paniek nu.
wauw zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon te dom voor ONZ, ga naar PUB ofzo. Met je hoofd
Ja tuurlijk. Daar hadden we nog niemand voor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:14 schreef Psy-freak het volgende:
Mag ik het graf graven? Mn voorouders zijn duits.
woei!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Daar hadden we nog niemand voor.
Jouw UI is trouwens wel heel schattigquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:04 schreef smegmanus het volgende:
Trek z'n vleugels uit en noem hem "loop".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |