HELEMAAL NIET JONGEN!Nquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:09 schreef Trollscience het volgende:
Zijn de mods crackverslaafd ofzo. Deze meuk
wat? je ziet toch zo dat dit verzonnen is? verzonnen topics sowiesoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:13 schreef ConscienceNL het volgende:
- hoi, je bent irritantkeep up the good work -
Heb je een nieuwe smiley ontdekt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:16 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
wat? je ziet toch zo dat dit verzonnen is? verzonnen topics sowieso
Jij bent ook gewoon te dom voor ONZ, ga naar PUB ofzo. Met je hoofdquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:16 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
wat? je ziet toch zo dat dit verzonnen is? verzonnen topics sowieso
Dan had ik er geen topic meer over kunnen openen denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:13 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik las vliegtuigIk vond het al vreemd...
op dit tijdstip naar de pub? ben niet gekquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon te dom voor ONZ, ga naar PUB ofzo. Met je hoofd
Nee, dat is waar. Moest wel heel hard lachen om de reacties enzo. Omdat ik dacht dat het om een vliegtuig ging. Toen las ik de OP nogmaals. Stond er vliegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan had ik er geen topic meer over kunnen openen denk ik.
Jij verzint wel meer hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Moest wel heel hard lachen om de reacties enzo. Omdat ik dacht dat het om een vliegtuig ging. Toen las ik de OP nogmaals. Stond er vliegTuig heb ik er gewoon bijverzonnen ofzo..
Hihi lueken woordgarpje man.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:18 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
op dit tijdstip naar de pub? ben niet gek
Doe dan ook eens lief jaquote:
Zoals?quote:
Ik weet niet precies wat ik hiervan moet denken... had je liever gezien dat ik een vliegtuig had gekopt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Moest wel heel hard lachen om de reacties enzo. Omdat ik dacht dat het om een vliegtuig ging. Toen las ik de OP nogmaals. Stond er vliegTuig heb ik er gewoon bijverzonnen ofzo..
Nee. Dat had je nu veel au. Als je geluk had gehad. Anders was je dood.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik hiervan moet denken... had je liever gezien dat ik een vliegtuig had gekopt?
okequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hihi lueken woordgarpje man.
[..]
Doe dan ook eens lief ja
Beetje opscheppen dat ik je geneukt hebt.quote:
Oooh.. wat een avontuur, zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:19 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ondertussen in Psy-freaks dromen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Beetje opscheppen dat ik je geneukt hebt.
Mocht je willen!
Oh myquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:23 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Beetje opscheppen dat ik je geneukt hebt.
Mocht je willen!
Jawel!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 13:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Oh myDat heb ik dus echt nooit gezegd...
Bewijs!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |