abonnement Unibet Coolblue
pi_100227676




No words necessary:



1 van de grootste en mooiste supportershomes van Europa:



Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Het dames elftal voor het opgeheven werd:


Onze topkeeper en international:



De trainer:



Memorabele FCU-wedstrijden:




Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak J
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y
• StringsOfLife - Vak M
• Oidipous - Vak O
• Absurditeit - Vak M
• Zandman030 - Vak H

Vorige delen:
Gebruik de search maar :)

[ Bericht 20% gewijzigd door Tha_Duck op 03-08-2011 09:29:38 ]
pi_100231960
Venlo wordt de eerste verliespartij...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100232222
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:16 schreef Zandman030 het volgende:
Venlo wordt de eerste verliespartij...
Is dat de eerste wedstrijd nadat Utreg kampioen is geworden?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:38:07 #4
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_100232631
Wat een armoe he jongens
pi_100233265
ik ben niet hoopvol..
pi_100239501
Gewoon 3 punten meenemen uit Venlo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100240154
Wat een TT :o
Noot noot.
pi_100250124
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een TT :o
Een duitser die voor ajax is :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100250150
Ps. Zandman = Vak H
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100252676
Ik heb er ook een hard hoofd in, maar altijd achter de club blijven staan luitjes!

Kut TT!

Mooie goal Oar, keeper zit wel beetje mis.
pi_100260120
TT is juist goed... Het is toch nog niks gebleken tijdens de voorbereiding? Dat je van Malaga verliest? Begrijpelijk, maar tegen een Lierse, een Mechelen, een Spakenburg(!!!!!!!). Dat is gewoon schandalig. :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100260545
Of zie het gewoon zo; waar andere clubs in de eerste drie wedstrijden een nederlaag om hun oren krijgen; moeten wij er nog op wachten :P
pi_100261258
Heb de OP aangepast Zandman030.

En gelijk de oude topics eruit gegooid, met de huidige reeksen is dat niet echt meer nuttig omdat het toch vergeten wordt te updaten.
pi_100261268
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 23:15 schreef OmniRocket het volgende:
Ik heb er ook een hard hoofd in, maar altijd achter de club blijven staan luitjes!

Kut TT!
Dat doen we met deze TT! Als we in de winterstop nog niks verloren hebben, dan denk je met weemoed aan deze TT terug!

:')
pi_100261275
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een TT :o
Ik ken reeksen waarin er in elke topic titel een scheldwoord staat, zeggen we daar iets van?
pi_100263458
quote:
Booy: "We moeten vertrouwen geven"
2011-08-02 21:00:00

"Juist in deze fase moeten we het elftal en de staf het vertrouwen geven", aldus technische directeur Foeke Booy. De tegenslagen die het elftal van trainer Erwin Koeman heeft gehad tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen zijn talrijk. Booy: "De voorbereiding moet voor het elftal eigenlijk nog beginnen.”

“Deze fase is normaal gesproken bedoeld voor de trainer om van het team een eenheid te smeden. Het is duidelijk dat dit niet is gelukt in de afgelopen fase”, zo maakte technisch directeur Foeke Booy duidelijk tijdens een bijeenkomst van de FC Utrecht Business Club in Stadion Galgenwaard. “Door het vertrek van Van Wolfswinkel, Mertens' en Strootmans kostte het even tijd om vervangers aan te trekken. Daarnaast namen een aantal spelers (Vorm, Duplan, Mulenga) blessures mee uit het vorige seizoen en raakten spelers tijdens de voorbereidingsperiode geblesseerd (Demouge, Lensky, Vorstermans). Bovendien moesten we de goed presterende Thomas Oar vrijgeven om mee te doen met Australie op het WK onder 20 in Columbia. Voor de trainer is dat allemaal bij elkaar heel moeilijk."

Volgens Booy kan het vanaf nu alleen maar beter. "De nieuwkomers zijn er nu allemaal en een aantal geblesseerden keren net terug in de groep. Vorm is al terug en Duplan keert na het weekend waarschijnlijk weer terug bij de groep. En de blessures van Demouge en De Kogel zijn bijna genezen. Ook zij zitten dicht bij een terugkeer. Helaas moet Jacob Mulenga nog even geduld hebben. Hij kampt nog met een terugslag van zijn hamstring."

Booy is van mening dat de selectie weliswaar jong is, maar dat er toch een goeie mix staat van ervaring en jong talent. "Ik heb vertrouwen in dit team en in de technische staf. Dat de nieuwkomers tijd nodig hebben, weten we. Dat hebben we bij Nana Asare gezien, bij Ricky van Wolfswinkel speelde dat en ook Jacob Mulenga had even tijd nodig om gewend te raken. Ook dit vernieuwde team krijgt de steun en de tijd die nodig is. Het is natuurlijk jammer dat ze die tijd niet in de voorbereiding hebben kunnen gebruiken, maar het is helaas zoals het is."
fcu.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100304116
vannacht gedroomd dat er 4-2 gewonnen wordt van VVV :)
pi_100304476
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 08:52 schreef OmniRocket het volgende:
vannacht gedroomd dat er 4-2 gewonnen wordt van VVV :)
Vannacht gedroomd dat ik niet op tijd was bij Utrecht-De Graafschap was en de eerste helft al was afgelopen... wat de score was weet ik niet meer; ik dacht iets van 1-0 utrecht.
pi_100305048
Sweet dreams 8-)

Vandaag eindelijk mn SSC gekregen. Samen met mn pa en mn maatje Vak P rij 20 !
pi_100321793
De tijden dat ik droomde over FCU zijn heeeeeeeeel lang geleden.
pi_100326609
Vorig jaar was anders best een droom... Eerste helft dan hè?
pi_100343988
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 09:44 schreef DiMacho het volgende:
Sweet dreams 8-)

Vandaag eindelijk mn SSC gekregen. Samen met mn pa en mn maatje Vak P rij 20 !
Jij zit echt verdomde dicht bij mij he ;) Welke stoel zat je ook alweer? Ik P24-8. Maar ben er pas de 2e thuiswedstrijd.
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 09:14:58 #24
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_100344002
quote:
Loopt wel hard leeg bij Utrecht zo. En van Koeman wordt minimaal Europees verwacht. Ben benieuwd.
pi_100344384
2m vraagprijs, laatste bod 1.4m naar verluidt. Als je op 1.5m a 1.6m uitkomt heb je het prima gedaan voor een keeper met een aflopend contract uit eigen jeugd. Maar swansea is geen topclub qua voetbal (wel qua salaris verwacht ik). Dus meneer Vorm valt wel redelijk door de mand.

En er wordt plek 2 tot 6 verwacht geloof ik. Dat is een mooi streven, misschien niet heel realistisch maar aan de andere kant heb ik dat liever dan dat er plek 10 geëist wordt die je met gemak kan halen.

En natuurlijk is er wat weg, maar er is ook wat teruggekomen. Al met al zal het heus wel weer goed komen dit jaar. Dat komt het elk jaar. De azijnpissers die het allemaal zo goed weten ben ik wel een beetje zat van.
pi_100344645
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:14 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Jij zit echt verdomde dicht bij mij he ;) Welke stoel zat je ook alweer? Ik P24-8. Maar ben er pas de 2e thuiswedstrijd.
Volgens mij R20-11/12/13!

Hoop dat Vorm niet voor Swansea gaat. Dat is nou niet een opstap in z'n carrière... Maar in voetballand weet je het nooit. Zal wel een mooi salaris tegenover staan!
pi_100344745
Voor geld doen ze alles, kijk maar naar vd gun. Die ging daar ook heen.

Op dit moment oefent hij weer lekker op zijn grasveldje bij papa en mama in de tuin :')
pi_100347758
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:48 schreef Tha_Duck het volgende:
Voor geld doen ze alles, kijk maar naar vd gun. Die ging daar ook heen.

Op dit moment oefent hij weer lekker op zijn grasveldje bij papa en mama in de tuin :')
Trouwens geen bier of papierenvliegtuigjes op me gaan gooien! Had eigenlijk verwacht hoger te zitten omdat ik toch vrij laat was met aanvragen.... blijkbaar is er toch nog niet zo veel verkocht!
pi_100348122
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 11:38 schreef DiMacho het volgende:

[..]
blijkbaar is er toch nog niet zo veel verkocht!
Daarom deden ze toen ook gratis seizoenskaarten weggeven als je een tv kocht bij saturn... :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100384171
quote:
FC Utrecht begint de competitie met een geïmproviseerde voorhoede. Om verschillende redenen mist coach Erwin Koeman komende zaterdagavond, in de uitwedstrijd tegen VVV Venlo, maar liefst vijf aanvallers. Jacob Mulenga, Tommy Oar, Edouard Duplan, Alexander Gerndt en Leon de Kogel zijn er allemaal niet bij.

Koeman wil daar echter niet te lang bij stil blijven staan. "Zaterdag spelen we met de jongens die er wel zijn", zegt hij op de officiële website van zijn club.

FC Utrecht heeft door transfers, blessures en andere omstandigheden een zeer moeizame voorbereiding achter de rug. Koeman erkent dat, maar hoopt toch op een goed resultaat in Venlo. "We weten hoe de afgelopen weken verlopen zijn en dat de ploeg groeiende is. Maar morgen moeten we er staan, als een team bereid zijn om het samen te doen en ervoor te vechten. Dat past ook bij FC Utrecht. We kunnen hier juist extra motivatie uit halen. Dat heb ik mijn spelers ook voorgehouden. Ik heb er ook absoluut vertrouwen in. Zonder de realiteit uit het oog te verliezen."

Positief voor Koeman is dat keeper Michel Vorm kan spelen. De doelman miste een groot deel van de voorbereiding vanwege een handblessure, maar traint sinds maandag voluit mee. "Hij oogt fit en speelt tegen VVV-Venlo", aldus Koeman.
Ben benieuwd wat voor seizoen we gaan beleven met al die buitenlandse nieuwkomers en een onherkenbaar team waar ik nog niks mee heb. Maar heb toch wel weer erg zin in het seizoen, laten we maar beginnen :)
pi_100388556
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 09:32 schreef Tha_Duck het volgende:
2m vraagprijs, laatste bod 1.4m naar verluidt. Als je op 1.5m a 1.6m uitkomt heb je het prima gedaan voor een keeper met een aflopend contract uit eigen jeugd. Maar swansea is geen topclub qua voetbal (wel qua salaris verwacht ik). Dus meneer Vorm valt wel redelijk door de mand.

En er wordt plek 2 tot 6 verwacht geloof ik. Dat is een mooi streven, misschien niet heel realistisch maar aan de andere kant heb ik dat liever dan dat er plek 10 geëist wordt die je met gemak kan halen.

En natuurlijk is er wat weg, maar er is ook wat teruggekomen. Al met al zal het heus wel weer goed komen dit jaar. Dat komt het elk jaar. De azijnpissers die het allemaal zo goed weten ben ik wel een beetje zat van.
Dit Utrecht zie ik plek 10 echt niet met gemak halen. Doelstelling moet linkerrijtje worden, dat is al lastig zat.
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 13:59:15 #32
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100389630
JAHAHAHAAAA!!!! TOP!!!! 1,8 MILJOEN VERDIEND AAN VORMPIE!!!
:-)
pi_100390792
Ik zie dit team ook niet met gemak voor de tiende plek spelen, ben benieuwd wanneer de term "overbruggingsjaar" gaat vallen. VVV-uit is al een wedstrijd die we moeten vrezen, dat zegt genoeg. Vrijwel alle bovengemiddelde spelers zijn nu weg. Jongens die het niveau vorig jaar niet aankonden (Zullo, Vd Maarel, Nijholt, Oar, Schut) moeten het team gaan dragen, Wat dat betreft zou het mooi in het plaatje passen als Maguire vanavond uitblinkt en voor de 1-0 eindstand zorgt.
pi_100395275
Nog 3 uurtjes, hopelijk verrast Utrecht me vanavond!

Forza Utreg!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 19:44:20 #35
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100399108
Ik ben ook niet zo hoopvol. Het heb idee dat we dit jaar het mongooltje van de klas zijn.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 augustus 2011 @ 20:47:53 #36
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_100401097
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 19:44 schreef Biogarde het volgende:
Ik ben ook niet zo hoopvol. Het heb idee dat we dit jaar het mongooltje van de klas zijn.
Het Paultje van de klas :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 22:45:25 #37
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100405234
Nou.. Dawas weer even billenknijpen soms.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100405846
Jammer dat Lilypaly hem niet erin kopte. Nog ontsnapt toen die gast 1 op 1 met Vorm kwam.
1 puntje toch mooi meegenomen.
pi_100406229
Nou één puntje uit dit Venlo; ik vond Venlo heel slecht spelen en dat zegt genoeg over Utrecht. Daarnaast gelijk een speler geblesseerd... Ik hoop dat ze snel hun vorm vinden (want dat is volgens mij vooral het probleem).

Ohja en dat ze gewoon met een beetje lef gaan spelen en niet als ze met één man meer staan achteruit gaan voetballen....
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:14:31 #40
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_100406310
Ik zie ook net die samenvatting en het valt me op hoeveel spelers jullie missen, zonder echt goede vervanging. Dat is flink genaaid voor Utreg :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_100406367
Met gasten als Demouge in de spits ga je de oorlog niet winnen.
pi_100406435
Zo. Die bal van Lilipaly zat er gewoon in.
Het meervoud van lef is leven
pi_100406863
Het scheelt natuurlijk dat je de helft mist, gewoon een goede wedstrijd van de FC. In de eerste helft speelde Utrecht bij vlagen gewoon erg goed voetbal, mooi om te zien dat Koeman daar blijkbaar erg op hamert. We misten vleugelspelers dus aanvallend was het erg onbeholpen, desondanks stond het verder erg goed.
pi_100408212
Jezus wat was v/d Maarel slecht zeg!
Die kan het niveau echt niet aan!

Nou ja, moeten maar blij zijn met een punt en maar hopen dat het beter wordt als alle geblesseerden weer terug zijn. Dit was in elk geval niet best. En nu ook Vorm nog eens weg.
  zondag 7 augustus 2011 @ 05:06:23 #45
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_100414109
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:03 schreef wortel1981 het volgende:
Jezus wat was v/d Maarel slecht zeg!
Die kan het niveau echt niet aan!

Nou ja, moeten maar blij zijn met een punt en maar hopen dat het beter wordt als alle geblesseerden weer terug zijn. Dit was in elk geval niet best. En nu ook Vorm nog eens weg.
Met vlagen zag ik wuytens goed initiatief tonen. Denk dat hij wel dit team kan motiveren met vertrouwend spel.

Jammer dat Sjakie geen minuten kreeg.
Heb ook niet begrepen waarom mulenga niet in veld stond .. ??

1 punt terecht
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_100420891
Wuytens liep als een kip zonder kop op het middenveld...
Is dat nou de nieuwe spelverdeler? :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100422993
we hadden een goed team vorig jaar..
pi_100424449
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:40 schreef okiokinl het volgende:
we hadden een goed team vorig jaar..
We hadden goede spelers vorig jaar, dat is iets heel anders dan een goed team, want dat hadden we alleen de eerste seizoenshelft.
pi_100424533
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:47 schreef Zandman030 het volgende:
Wuytens liep als een kip zonder kop op het middenveld...
Is dat nou de nieuwe spelverdeler? :')
Natuurlijk niet. Als iedereen terug is gaat Lensky weer spelen op zijn oude vertrouwde plek en neemt Wuytens weer plaats in het centrum van de verdediging.
pi_100425900
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 15:20 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

We hadden goede spelers vorig jaar, dat is iets heel anders dan een goed team, want dat hadden we alleen de eerste seizoenshelft.
dat is waar..
ik bedoel misschien dat als de groep van vorig jaar nog steeds de basis zou zijn, met de nodige aanvullingen en aanpassingen, dan had je misschien progressie gehad. maar nu kan je bijna weer overnieuw beginnen...

mar goed klagen heeft geen zin, we gaan hopen dat ze snel beter worden.
pi_100427612
Tja, 0-0. Leuk voor Vorm dat ie de nul houdt, zullen we maar zeggen.

Heb trouwens vanmiddag Mertens en Strootman zien spelen. Geloof niet dat die gisterenavond wat toegevoegd zouden hebben, wat een drama.
  zondag 7 augustus 2011 @ 22:34:55 #52
198365 Morendo
The Real Deal
pi_100440668
Waar is de ambitie van de club gebleven?
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:07:13 #53
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100442411
Van Seumeren heeft geen ambitie, die wil alleen z'n zakken vullen met transfers.
:-)
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 7 augustus 2011 @ 23:12:49 #54
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_100442693
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:07 schreef T.O.P het volgende:
Van Seumeren heeft geen ambitie, die wil alleen z'n zakken vullen met transfers.
Leugens! :(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:17:43 #55
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100442952
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:12 schreef Paul het volgende:

[..]

Leugens! :(
Als je ziet wat ie er tot nu toe voor teruggekocht heeft, dan vraag je je af wat de clubambities zijn :')

Snap wel dat ie een gat wilde dichten (5 miljoen ergens?), maar daar is ie ruim overheen qua verkopen.

Ondertussen lopen we met 52 Zweden die we niet kennen en heten we FC Ötrecht. Kekke sponsor op je roze shirt, wat kan je gebeuren..

En dan serieus willen mikken op de eerste 6? Maar het liefst bij de eerste 4? Come again? Ik weet niet of het bestuur hun jongens heeft zien voetballen, maar het is nog lang geen team (beetje laat ook om nu pas te roepen dat dat moet groeien. Want dat deden ze in 2005 ook al roepen) Gisteren deed me denken aan vroeger. De scheids die de bal ergens neergooit en iedereen rent er achteraan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Biogarde op 07-08-2011 23:24:41 ]
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:22:46 #56
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100443232
Straks gaan ze nog roepen dat RKC uit ook billenknijpen is. Want de moed zakt tegen VVV al in je schoenen.

Ik heb er al ~25 jaar een seizoenkaart, maar ik ben voor het eerst niet echt hoopvol. En ik weet dat het niet helpt om te bitchen, maar er is nog niets, maar dan ook niets krachtigs geroepen door de club waarbij ik zoiets had van, oke, dit gaat 'm worden.

Koeman roept wat ze 'm influisteren. Want wat moet ie anders zeggen.

Ik vind Utrecht sinds jaren onzeker en rommelig overkomen. Totaal geen 'hier zet ik m'n tanden in'.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 8 augustus 2011 @ 09:28:53 #57
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100452364
Asare staat in de belangstelling van Malaga. Ik zeg DOEN!!


Meer centen in de pocket van Frans, lekkerrrr
:-)
pi_100457983
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:28 schreef T.O.P het volgende:
Asare staat in de belangstelling van Malaga. Ik zeg DOEN!!
In mijn ogen de meest onderschatte en één van de betere voetballers van FC Utrecht.
Heeft me verbaasd dat zijn naam nog niet eerder genoemd is.
Uiteraard hoop ik wel dat ie blijft, want anders word het helemaal een kansloos verhaal.

Volgens mij zijn ze bij de doelstelling een 1 ervoor vergeten te drukken. Doelstelling is plek 12 tot 16 ipv 2 tot 6. Maar goed dit is natuurlijk te triest voor woorden allemaal.
  maandag 8 augustus 2011 @ 12:49:35 #59
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_100458094
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 23:18 schreef troje het volgende:
Zo. Die bal van Lilipaly zat er gewoon in.
Ja, gewoon een goal....maar als je een hawkeye nodig hebt om van VVV te winnen, stop er dan maar mee...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_100458299
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 12:49 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Ja, gewoon een goal....maar als je een hawkeye nodig hebt om van VVV te winnen, stop er dan maar mee...
Haha precies mijn reactie inderdaad! Dan zit er in de basis gewoon iets niet goed...
pi_100460467
Volgens mij zat hij ook niet ineens hoor. Moet helemaal over de lijn zijn en in dat camerabeeld was hij dat lang niet.
pi_100461658
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:55 schreef wortel1981 het volgende:
Volgens mij zat hij ook niet ineens hoor. Moet helemaal over de lijn zijn en in dat camerabeeld was hij dat lang niet.
Ja dat dacht ik in eerste en tweede instantie ook, maar als je kijkt naar de hand van de keeper lijkt ie wel erg ver naar achter te gaan. In derde, vierde en vijfde instantie leek het me wel een goal; maar ja.
pi_100462896
We moeten blij zijn dat VVV ook zo slecht was, anders had je er gewoon vanaf gegaan met 3-0.

Hoe erg dit ook klinkt, maar we moeten dankbaar zijn dat we het voor elkaar gekregen hebben om gelijk te spelen... :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100463625
Hallo medevoetbalvrieneden,
Aangezien Michel Vorm natuurlijk weg is naar Swansae vroeg ik me eigenlijk af wie nu de 1e keeper van utrecht wordt?
Alvast bedankt
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:32:50 #65
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100463931
Dat is geheim.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100464087
quote:
6s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:32 schreef Biogarde het volgende:
Dat is geheim.
Aah toe nou :@
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_100464326
Of weet nog niemand dit ?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_100464385
Nou fernandez schijnt het in ieder geval niet meer te zijn; schijnt nu geblesseerd van het veld afgedragen te zijn...
pi_100464505
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:44 schreef zatoichi het volgende:
Nou fernandez schijnt het in ieder geval niet meer te zijn; schijnt nu geblesseerd van het veld afgedragen te zijn...
Erge blessure? Zou Fernandez het anders wel worden dan?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_100464603
Nou ja ze hadden bij Utrecht de werkvergunning nog niet rond, maar daar hoeven ze nu dus misschien geen haast meer mee te maken...

Cummins is nu de doelman; in ieder geval voor aanstaande wedstrijd.
pi_100464639
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:49 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja ze hadden bij Utrecht de werkvergunning nog niet rond, maar daar hoeven ze nu dus misschien geen haast meer mee te maken...

Cummins is nu de doelman; in ieder geval voor aanstaande wedstrijd.
ok bedankt _O_ Je bent mn held, dat moest ik even weten
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  maandag 8 augustus 2011 @ 15:50:49 #72
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100464669
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

ok bedankt _O_ Je bent mn held, dat moest ik even weten
Hoeveel ga je inzetten?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100464696
Heb je tips; heb nog wat geld op unibet staan 8-)
pi_100464732
quote:
6s.gif Op maandag 8 augustus 2011 15:50 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Hoeveel ga je inzetten?
Gaat om coach van het jaar :D Aangezien vorm nu weg is kan je bij utrecht relatief gezien goedkoop een keeper kopen waardoor ik nu echt t beste team ooit heb _O_
In dit geval dus cummings op goal
bovenberg kwakman hempte
schone wijnaldum martens overtoom
assaidi janko sulejmani

als ik hier mee niet win dan weet ik t ook niet meer :?
Alles zo aanvallend mogelijk :D Bovenberg scoorde vorig seizoen 6x kwakman prikt ook nog wel aardig wat goals mee meestal en hempte schijnt de verrassing te worden
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_100464805
Alleen vervelend is dat als fernandez alsnog terugkomt ik niet genoeg geld heb om cummings te vervangen door hem dus dan moet ik waarschijnlijk mn hele elftal weer omgooien ;(
Kom dan 250,000e tekort ;(
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_100465219
Mocht Asare ook gaan dan hebben we echt nauwelijks meer wat over... Grauwe middenmoot. Het team en het imago waar de afgelopen jaren ambitieus en hard aan gewerkt is en met een paar gerichte aankopen echt bij de top-5 had kunnen aansluiten, is helemaal weggekocht. Waar is de toekomstvisie? Ben echt bang om het lachertje van de competitie te worden, hoog van de toren blazen maar met de B-ploeg van vorig jaar in het veld komen. Eigenlijk begon het al met de keuze voor de kleurloze Erwin Koeman, die me verraste. En waarom zouden jongens die er vorig jaar niet stonden nu ineens massaal doorbreken? Of heeft Frans vlak voor de transferdeadline ineens nog wat in petto?
  maandag 8 augustus 2011 @ 16:06:34 #77
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_100465312
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:03 schreef Stampie22 het volgende:
Of heeft Frans vlak voor de transferdeadline ineens nog wat in petto?
Frans in ontevreden en wil wat van zijn knaken terugzien. Geen Europees? Dan spelers verkopen en in zee gaan met een rare sponsor. Frans is en blijft gewoon een zakenman.
Look behind you! It's your ass!
pi_100465682
Het ging hem alleen om het eigen (nieuwe) stadion... :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100465741
Zijn jullie nou echt allemaal zo negatief over Frans? Zonder deze man waren jullie nog steeds grauwe middenmoter en nooit subtopper geweest.
Al moet ik verder jullie wel gelijk geven dat ie wel klein beetje aan dissen is nu jullie houden geen opstelling over zo inderdaad
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_100465867
En de nieuwe keeper is ook nog eens geblesseerd nu...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100465921
Wordt echt een dramaseizoen mogelijk, foto erbai:

Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100465925
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Zijn jullie nou echt allemaal zo negatief over Frans? Zonder deze man waren jullie nog steeds grauwe middenmoter en nooit subtopper geweest.
Al moet ik verder jullie wel gelijk geven dat ie wel klein beetje aan dissen is nu jullie houden geen opstelling over zo inderdaad
http://nl.wikipedia.org/w(...)esultaten_1971-heden

April 2008 is Frans van Seumeren erbij gekomen.

Ik zie niet veel verschil eigenlijk :P
pi_100466060
Hebben we een keer geld, wordt er niet goed genoeg mee omgegaan. :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100466117
Het is natuurlijk onzin om nu ineens te doen alsof Frans er geen zin meer in heeft en zomaar aan het verkopen is. Hij is zakenman ja, maar wél een zakenman met een clubhart. Ben wel benieuwd naar het plan voor dit seizoen en vind de ambitieuze uitspraken niet zo slim. Het verkopen van al je belangrijke spelers straalt namelijk geen ambitie uit. Maar zakenman of niet: als je voor 7 ton een speler koopt die je nog geen half jaar later voor het tienvoudige kunt verkopen zou je wel gek zijn om het niet te doen. Dat Mertens en Vorm zouden gaan lag voor de hand, het was zelfs opvallend dat ze er vorig seizoen allebei nog waren.
Wat mij vooral opvalt is dat er ineens veel vertrouwen is in spelers die er vorig seizoen duidelijk (nog) niet klaar voor waren. Maar wie weet komen er wel een paar spelers van het kaliber Lasse Schone onze kant op.
pi_100466123
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Zijn jullie nou echt allemaal zo negatief over Frans? Zonder deze man waren jullie nog steeds grauwe middenmoter en nooit subtopper geweest.
Al moet ik verder jullie wel gelijk geven dat ie wel klein beetje aan dissen is nu jullie houden geen opstelling over zo inderdaad
Wij hebben niks aan fransie te danken. Ondanks zijn centen zijn we nog steeds grauwe middenmoter met af en toe een uitschieter dat we europees halen. Er is niks, en dan ook echt niks veranderd in de prestaties op het veld.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100466240
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef Stampie22 het volgende:
Het is natuurlijk onzin om nu ineens te doen alsof Frans er geen zin meer in heeft en zomaar aan het verkopen is. Hij is zakenman ja, maar wél een zakenman met een clubhart. Ben wel benieuwd naar het plan voor dit seizoen en vind de ambitieuze uitspraken niet zo slim. Het verkopen van al je belangrijke spelers straalt namelijk geen ambitie uit. Maar zakenman of niet: als je voor 7 ton een speler koopt die je nog geen half jaar later voor het tienvoudige kunt verkopen zou je wel gek zijn om het niet te doen. Dat Mertens en Vorm zouden gaan lag voor de hand, het was zelfs opvallend dat ze er vorig seizoen allebei nog waren.
Wat mij vooral opvalt is dat er ineens veel vertrouwen is in spelers die er vorig seizoen duidelijk (nog) niet klaar voor waren. Maar wie weet komen er wel een paar spelers van het kaliber Lasse Schone onze kant op.
Het Strootman verhaal heeft niets met FvS te maken, dat is het werk van Booy.
FvS was tezamen met Booy eerst bereid om zeker 4x zoveel neer te leggen, maar toen had Sparta nog eurotekens in de ogen staan. Dit was dus puur geluk bij een ongeluk.

Ik zie het allemaal wel aan, het zal vast wel weer weggepoetst worden met een overwinning op Ajax thuis ofso... -O-
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100466590
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef Zandman030 het volgende:

[..]
Er is niks, en dan ook echt niks veranderd in de prestaties op het veld.
Niet mee eens. We hadden een prachtig team in opbouw, veel talent. Vorige zomer werd de boel knap bij elkaar gehouden, ook dat was weleens anders. Die ambitie en hoop heb ik niet vaak bij FCU gezien. Eerste helft vorig seizoen kwam het eruit. Utreg straalde ambitie en stabiliteit uit, hier ging wat moois gebeuren. De tweede helft is het als vanouds (dat klopt) in elkaar gezakt. Eisten de Europese wedstrijden hun tol, waren spelers met transfers bezig? Geen idee. Maar toch, met een paar versterkingen erbij kon het team dit jaar gaan knallen. Was het maar zo. Wellicht had een Grote Naam als trainer spelers hier gehouden en spelers aangetrokken. En een andere sponsornaam ook :P
pi_100467139
En hadden Toornstra, Verhoek en Roorda "ja" gezegd dan waren de verwachtingen waarschijnlijk ook een heel stuk positiever geweest. Met drie onbekende Zweden en een paar exoten is het voorlopig afwachten. Straks blijkt Gerndt de veelscorende spits die we al jaren zoeken en is die Japanner een sensatie. Wie kende Bulykin vóór vorig seizoen?
pi_100468453
haha mooie dingen van die keeper dat ie nu al stuk is :')
cummins ook geblesseerd
pi_100468506
quote:
Update: Rene van den Berg:
Junior Fernandez naar het ziekenhuis met knieblessure. Men vreest voor een meniscus. Ook Cummins is geblesseerd.
pi_100469132
Cummings ook geblesseerd :o ? Shit shit shit moet ik em gauw wisselen dus
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_100469734
Hoelang gaat het duren met cummings dan?
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_100473371
Die kan er toch vrij weinig van...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100473458
Fernandez 2 maanden minimaal kwijt.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100473477
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Wij hebben niks aan fransie te danken. Ondanks zijn centen zijn we nog steeds grauwe middenmoter met af en toe een uitschieter dat we europees halen. Er is niks, en dan ook echt niks veranderd in de prestaties op het veld.
Dat klopt volgens mij wel. Op papier zag het er allemaal leuk uit, maar echt beter dan voorheen heeft FC Utrecht niet gepresteerd.

Het team wat afgelopen speelronde op het veld stond, lijkt helemaal een matig team te zijn waarmee je het linkerrijtje niet eens gaat halen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:30:03 #96
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_100473612
André Krul _O_
Schermer _O_
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_100474921
Wat een gezeik. Er worden elk jaar clubs leeggekocht, stel je niet zo aan.

En Frans zorgt juist voor veel betere resultaten! In het verleden waren spelers als Strootman voor meer gehaald en minder verkocht en vervolgens was het geld over de balk gegaan voor kut spelers als Roiha, Skoubo en weet ik wat niet meer.

De enige transfers die noemenswaardig waren waren Ricky en Strootman. De rest wilde al jaren weg, en is nu eindelijj gegaan. Dat geeft een stuk rust in je team wat anderen kansen en ruimte geeft.

En er komt heus nog wel iets, en meer dan dit gaat er niet weg.
pi_100474982
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:58 schreef Tha_Duck het volgende:


En er komt heus nog wel iets, en meer dan dit gaat er niet weg.
Dat lijkt me ook wel. Geloof niet dat clubs uit de PL spelers als Demouge en v/d Maarel weg gaan kopen. :')
pi_100476501
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een gezeik. Er worden elk jaar clubs leeggekocht, stel je niet zo aan.
Welke clubs dan? Zo extreem als bij Utreg dit jaar is allang niet meer gebeurd hoor.

quote:
En er komt heus nog wel iets, en meer dan dit gaat er niet weg.
Als die sjeik meer dan 5 miljoen bied is Asare ook gewoon weg hoor.
Ik vind het hele transferbeleid bij de FC echt onvoorstelbaar, maar dat zal wel aan mij liggen.
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:33:36 #100
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100476605
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:31 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Welke clubs dan? Zo extreem als bij Utreg dit jaar is allang niet meer gebeurd hoor.

Den Haag gaat ook compleet leeggeroofd worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 8 augustus 2011 @ 20:39:31 #101
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_100476906
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Den Haag gaat ook compleet leeggeroofd worden.
Precies, wij in Nijmegen zijn ook bang dat Cillessen, Schone en Goossens nog op het einde weggaan, en er zo zijn er nog meer clubs die daar voor bang zijn dat ze helemaal leeggekocht worden. Lullig voor FCU dat het dan net bij hunnie gebeurd.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_100476929
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef LDS het volgende:

[..]

Precies, wij in Nijmegen zijn ook bang dat Cillessen, Schone en Goossens nog op het einde weggaan, en er zo zijn er nog meer clubs die daar voor bang zijn dat ze helemaal leeggekocht worden. Lullig voor FCU dat het dan net bij hunnie gebeurd.
En dat terwijl ze niet eens een heel bijzonder seizoen hebben gedraaid.
pi_100477411
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:39 schreef LDS het volgende:

[..]

Precies, wij in Nijmegen zijn ook bang dat Cillessen, Schone en Goossens nog op het einde weggaan, en er zo zijn er nog meer clubs die daar voor bang zijn dat ze helemaal leeggekocht worden. Lullig voor FCU dat het dan net bij hunnie gebeurd.
Dat zijn er 3, dat vind ik niet leeg gekocht. Utrecht is 7 basisspelers kwijt geraakt.
pi_100477454
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:49 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat zijn er 3, dat vind ik niet leeg gekocht. Utrecht is 7 basisspelers kwijt geraakt.
Dan raakt ADO vandaag ook pas de 1e kwijt. Bulykin en Kubik waren immers gehuurd.
pi_100477533
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan raakt ADO vandaag ook pas de 1e kwijt. Bulykin en Kubik waren immers gehuurd.
ADO vind ik dan weer een ander verhaal, die zijn ook aardig leeg gekocht, maar NEC vergelijken met FCU is complete onzin.
pi_100477565
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:51 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

ADO vind ik dan weer een ander verhaal, die zijn ook aardig leeg gekocht, maar NEC vergelijken met FCU is complete onzin.
ADO leeggekocht? Wie zijn er dan weggekocht?
pi_100477594
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dat terwijl ze niet eens een heel bijzonder seizoen hebben gedraaid.
De eerste seizoenshelft was echt wel heel bijzonder hoor. Het is niet voor niks dat Utrecht nu leeg gekocht word.
pi_100477675
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:52 schreef Halcon het volgende:

[..]

ADO leeggekocht? Wie zijn er dan weggekocht?
Weggekocht/ weggegaan. In elk geval waren ze vorig seizoen belangrijk.
Bulykin, Kubic, Verhoek. Waarschijnlijk DeRijck. Wellicht Immers nog.
pi_100477715
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:54 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Bulykin, Kubic, Verhoek. Waarschijnlijk DeRijck. Wellicht Immers nog.
Bulykin was voor één jaar gehuurd, die zou sowieso weggaan. Kubik ook. Verhoek is de eerste en De Rijck wellicht de tweede. Immers is dan nummer 3...
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:02:16 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100478117
Dat is toch van alle tijden dat subtoppers die goed draaien worden leeggekocht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 8 augustus 2011 @ 21:05:16 #111
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_100478297
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:49 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat zijn er 3, dat vind ik niet leeg gekocht. Utrecht is 7 basisspelers kwijt geraakt.
Ik noem je een Sibum, Davids en Zimling. Dat was ons complete (basis)middenveld. Vleminckx toevallig nog vergeten? Ik vind overigens dat NEC zich ook veel creatiever heeft versterkt, dan FCU, die ook nog eens geld ter beschikking hadden/hebben. Maar we zullen zien op 1 september.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_100480858
Het is jammer voor het team ja; maar financieel gezien is het goed; tja dat we nu dus met een elftal zitten waar je eigenlijk niet zo heel veel mee kan is kut. Maar ik kan me voorstellen dat de prestaties van Utrecht zo op en neer gaat; zolang de gemiddelde lijn maar omhoog gaat, ookal is dat een lijn dat zich uitstrekt over 20 seizoenen. Ik draai graag om de paar jaar een enorm kutseizoen om over 15 jaar het kampioenschap te kunnen vieren.

Volgens mij hebben we bij Utrecht niet eerder dergelijk geld opgehaald en ik vind dat je dat verstandig moet investeren.Voor de rest kom ik wel gewoon lekker kankeren op alle individuele wedstrijden en de staf hoor :D
pi_100481728
nou moeten we weer een nieuwe kieper hebben, schiet toch niet op dan..
pi_100483983
quote:
Overleg directie en SVFCU
2011-08-08 21:15:00

’FC Utrecht staat niet open voor het vertrek van spelers en de transfermarkt voor versterkingen is nog open tot en met 31 augustus. Ook voor FC Utrecht.’ Met die boodschap kwam de directie van FC Utrecht in het onderhoud met het bestuur van de SupportersVereniging van FC Utrecht.

Om onduidelijkheden weg te nemen bij supporters heeft de directie van FC Utrecht maandagmiddag een goed onderhoud gehad met het bestuur van de SVFCU. Namens de directie van FC Utrecht waren daarbij aanwezig Jan Willem van Dop, Foeke Booy en ook aankomend algemeen directeur Wilco van Schaik. Onder supporters leven vele vragen over mogelijke transfers van spelers en over het ambitieniveau van de club. Ook is er veel onduidelijkheid volgens het bestuur van de SVFCU over de besteding van het geld uit de transfers van spelers deze zomer.

Geen verkopen meer
Technisch directeur Foeke Booy was kort en bondig over geruchten over de verkoop van nog meer spelers. “Verhalen over mogelijke transfers van FC Utrecht-spelers kloppen niet”, aldus Booy. “Wuytens en Asare worden echt niet verkocht.”

Ambitieniveau
In de media wordt momenteel veel gezegd en geschreven over het ambitieniveau van FC Utrecht. “Onze ambitie ligt vast in het strategisch plan”, zei voorzitter Jan Willem van Dop. “Daarin staat dat FC Utrecht gaat voor een plek op de ranglijst tussen drie tot en met acht. Dat blijft ons doel. Het verwachtingspatroon is wat anders. Daar waar velen, ook binnen FC Utrecht, aanvankelijk met een schuin oog al keken naar de plekken drie, vier of vijf, zijn we momenteel reëel. We beseffen dat ons elftal door de wijzigingen er anders voor staat. We moeten ons nu richten op de plekken die recht geven op plaatsing voor de play-offs. Maar daar verandert onze vastgestelde ambitieniveau niet mee”, aldus Van Dop.

Aankopen
Het verhaal dat FC Utrecht na de komst van Takagi, de drie Zweden en Junior Fernandez klaar is op de transfermarkt werd tijdens het onderhoud besproken. “Na de komst van Takagi, Martensson, Nilsson en Gerndt heb ik bij de technische aangegeven dat dit voorlopig de laatste aankopen zouden zijn en dat de tijd moest worden genomen om te kijken waar de selectie staat”, gaf Booy aan. “Maar we sluiten onze ogen niet voor de huidige situatie. De komst van Junior Fernandez is daarvan het eerste voorbeeld. Tot en met het einde van deze maand werken we voortdurend aan het op sterkte brengen van onze selectie om zodoende het elftal in balans te brengen. Onze aandacht gaat daarbij onder meer uit naar de keeperspositie. Die moet worden versterkt met een ervaren doelman.” Van Dop vulde hierop aan. “Maar verwacht niet dat we onder druk van buiten overgaan tot aankopen waar we eigenlijk niet achter staan. De speler moet passen in het plaatje en er moet overeenstemming over zijn tussen de technische staf en de directie.”

Besteding transfergelden
Met de verkoop van Van Wolfswinkel, Mertens, Strootman en Vorm moet de clubkas toch boordevol zitten, zo is het beeld bij vele supporters. Ook hierover gaf Van Dop een inkijkje, dit keer in de financiële huishouding. “Deze spelers zaten in een spelersfondsen. Deze fondsen van FC Utrecht met grootaandeelhouder Frans van Seumeren hebben de kosten voor de aankoop van deze spelers voor hun rekening genomen. Afgesproken is dat FC Utrecht meedeelt in de winst. Met andere woorden: 63% van de winst gaat naar het spelersfonds en 37% is voor FC Utrecht. Neem dus van mij aan dat wij heus niet zo maar de volledige opbrengst hebben te besteden. Uit de opbrengst hebben we inmiddels al de nodige spelers aangetrokken. Waarvan Alexander Gerndt de duurste aankoop uit de historie van de club is.”
fcutrecht.nl

Samenvatting gesprek FCU en SVFCU van vanmiddag, er komt vast nog een uitgebreider verslag van de SV.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100484792
Verslag SV:

quote:
Gesprek SVFCU met FC Utrecht


SVFCU heeft vandaag een gesprek met FC Utrecht gehad om de zorgen kenbaar te maken over de kwaliteit van de huidige selectie. Bij dit gesprek waren Foeke Booy, Jan Willem van Dop, Frank Bijlsma en Wilco van Schaik aanwezig namens de club en Hans van Maanen, Teun den Hartog, Frank van der Vlies, Robert Junier en Patricia van Schaik namens de SVFCU.


Wij hebben aangegeven dat we veel reacties hebben gehad van verontruste supporters, die teleurgesteld waren in de resultaten van de voorbereiding en de wedstrijd tegen VVV Venlo. Foeke Booy gaf als reactie hierop dat er rekening gehouden moet worden dat gedurende de voorbereiding het team nog niet compleet was en dat gedurende de voorbereiding er ook nieuwe spelers bij gekomen zijn. Het team dat de oefenwedstrijden heeft gespeeld is niet representatief voor het komende seizoen. Tevens wilde Foeke benadrukken dat het transferseizoen pas op 31 augustus zal sluiten en dat men ook tot die tijd Erwin Koeman de tijd moet gunnen om het team op te bouwen. Dat er in de media gezegd is dat FC Utrecht verder geen aankopen meer gaat doen is niet correct, FC Utrecht zal verder blijven kijken naar eventuele versterkingen. De aankopen die er tot nu toe gedaan zijn kunnen niet gezien worden als vervanging voor de vertrokken spelers, de aankopen die gedaan zijn moeten de juiste balans in de selectie brengen. Daarbij werd ook vermeld dat Jan Wuytens en Nana Asare niet zullen vertrekken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100488652
Hmm uit het verhaal van fcutrecht.nl is duidelijk dat men niet te overhaast wil beslissen waar ik eigenlijk helemaal achter sta.

Dat verhaal van de spelersfondsen is natuurlijk minder leuk om te lezen; zakelijk gezien zeer gunstig voor van Seumeren (goed opgezet) maar als grootaandeelhouder is hij natuurlijk ook mede-beslisser in de verkoop van die spelers.

Daaruit zou je een conclusie kunnen trekken dat hij eigen geld boven belang van de club kiest, al wil ik hem hierin nog best het voordeel van de twijfel geven; hij heeft veel geinvesteerd, en naar mijn idee is de club er in het algemeen beter van geworden.
pi_100488917
63 % naar het fonds, is dat dan voor de aankooppot of voor seumeren?
pi_100496953
Voor de aandeelhouders van dat fonds waarvan van Seumeren dus groot-aandeelhouder is
pi_100496976
Hoeft overigens niet per sé slecht te zijn; blijbaar zijn spelersfondsen winstgevend bij Utrecht; het kan meer mensen stimuleren om in dergelijke constructies te investeren.

Aan de andere kant heeft FC Utrecht zelf dus van de 15 miljoen 5 miljoen over om te investeren. Aangezien Gerndt de duurste aankoop in de clubhistorie is; kun je veilig concluderen dat het geld nu op is.
pi_100499177
Maar Van Seumeren heeft een poos terug geroepen dat opbrengsten voor het fonds opnieuw gebruikt zullen worden voor investeringen.

Ik verwacht dus nog een aantal echt goede aankopen voor de 31e.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100499495
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar Van Seumeren heeft een poos terug geroepen dat opbrengsten voor het fonds opnieuw gebruikt zullen worden voor investeringen.

Ik verwacht dus nog een aantal echt goede aankopen voor de 31e.
Over werk delen van de fondsen heeft hij het dan? Ik neem aan over de 37% van FC Utrecht; hij kan moeilijk zeggen dat de aandeelhouders van de overige 63% hun geld opnieuw moeten inleggen voor nieuwe spelers; tenzij het alleen over zichzelf heeft natuurlijk, of dat dit uit een aandeelhoudersvergadering is gekomen...

Maar ik verwacht zelf ook dat er nieuwe investering komen vanuit een dergelijk fonds; het werkt overduidelijk, dus dat komt vanzelf (waar kan ik me eigenlijk inschrijven ;) ). Ik vind het zelfs op dit moment prima gaan; het voetbal zelf is dan wat twijfelachtig; de algemene staat van de club vind ik beter dan ooit; het voetbal volgt dan vanzelf wel.
pi_100499567
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik verwacht dus nog een aantal echt goede aankopen voor de 31e.
Dit zou me trouwens ook niet verbazen; ik kan me namelijk voorstellen dat de club niets, maar dan ook echt niets naar buiten wil laten komen waar ze mee bezig zijn, aangezien dat met ADO ook al niet echt lekker liep. Zodra Utrecht interesse toont ontstaat er een hoop onrust en worden er enorme bedragen ge-eist waar dit niet realistisch is. Kortom met stilhouden totdat er getekend is ben je als club veel beter uit.
pi_100499608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:29 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Over werk delen van de fondsen heeft hij het dan? Ik neem aan over de 37% van FC Utrecht; hij kan moeilijk zeggen dat de aandeelhouders van de overige 63% hun geld opnieuw moeten inleggen voor nieuwe spelers; tenzij het alleen over zichzelf heeft natuurlijk, of dat dit uit een aandeelhoudersvergadering is gekomen...

Maar ik verwacht zelf ook dat er nieuwe investering komen vanuit een dergelijk fonds; het werkt overduidelijk, dus dat komt vanzelf (waar kan ik me eigenlijk inschrijven ;) ). Ik vind het zelfs op dit moment prima gaan; het voetbal zelf is dan wat twijfelachtig; de algemene staat van de club vind ik beter dan ooit; het voetbal volgt dan vanzelf wel.
Over die 63%, naast Van Seumeren zijn er volgens mij amper mensen die geld in dat fonds hebben zitten. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100501583
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:58 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een gezeik. Er worden elk jaar clubs leeggekocht, stel je niet zo aan.

En Frans zorgt juist voor veel betere resultaten! In het verleden waren spelers als Strootman voor meer gehaald en minder verkocht en vervolgens was het geld over de balk gegaan voor kut spelers als Roiha, Skoubo en weet ik wat niet meer.


FvS zorgt voor betere resultaten? Ik heb het over presteren in de competitie, niet over transfers. Jij vergeet nu ook even dat FCU mét de centen van FvS al 2 jaar geleden bereid was 3.5 neer te leggen voor Strootman, dat ging toen uiteindelijk niet door en met heel veel geluk en door gebruik te maken van de slechte situatie van Sparta heeft FCU uiteindelijk maar 8 ton hoeven betalen in januari...

Dus dat heeft niks met het zakengevoel van FvS te maken,... :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100501828
Dat fonds heeft dacht ik 3 investeerders. FvS en kornuiten om het zo maar even te zeggen.
Hij heeft dit fonds opgesteld met hetzelfde idee als wat grunn heeft.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100504623
En dat idee is? Meer kunnen investeren in de club zonder dat hij dat zelf doet maar dat dit gaat via een "spelersfonds" :)
pi_100506969
Nou, een investeringsmogelijkheid bieden voor welgestelde mensen uit de regio. En zodoende ook geld creëren voor zijn speeltje.

Daarnaast pakt hij hier ook flink winst op. Een rekensom op basis van de transfer van strootman en mertens:

14 miljoen ontvangen voor de verkoop.
inleg van spelersfond 1.4 miljoen voor de aankoop van Mertens en Strootman.

Winst uit verkoop: 14-1.4=12.6 miljoen

12.6 x 0.67 = 8.44 Miljoen.

Er gaat dus 8.44 miljoen naar FvS en zijn vriendjes.

De rest gaat in de kas van FCU.

En de winst voor de investeerders is 8.44 - 1.4= 5.64 Miljoen.

Geen slechte investering dus :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:56:36 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100507044
Daarom zijn het ook investeerders he, je moet nooit de illusie hebben dat die enkel in het belang van de club denken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100507361
ik dacht dat ze er wel wat aan over zouden houden, maar niet zoveel. wel goed dat deze contructie een keer is uitgelegd, volgens mij denken veel mensen toch dat ie gewoon dat geld aan FC geeft.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 14:06:16 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100507463
Rob van Dijk gaat waarschijnlijk tijdelijk de keepershandschoenen aantrekken bij jullie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100507896
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 14:06 schreef Caland het volgende:
Rob van Dijk gaat waarschijnlijk tijdelijk de keepershandschoenen aantrekken bij jullie.
Yep.

quote:
Rob van Dijk nieuwe keeper
09-08-2011
Rob van Dijk wordt vandaag medisch gekeurd als nieuwe doelman van FC Utrecht. Van Dijk krijgt de rol van nestor achter de twee jonge keepers Junior Fernandez en Erik Cummins. FC Utrecht wil Van Dijk voor een seizoen contracteren. “We waren nadrukkelijk op zoek naar een ervaren doelman achter de twee keepers die we al hebben”, aldus technisch directeur Foeke Booy. “Met de komst van Rob van Dijk hebben we zo’n nestor gevonden die zonodig ook bij ons onder de lat kan. Hij is fit en heeft de afgelopen seizoenen bij Feyenoord bewezen van grote waarde te kunnen zijn.”

Daar waar Rob van Dijk vandaag in Nederland de medisch keuring ondergaat, doet vertrekkend doelman Michel Vorm dat vandaag eveneens, maar dan in Londen. De leiding van het Nederlands Elftal gaf Vorm dinsdag vrij om de medische keuring voor zijn overgang naar Swansea City te ondergaan. Als de keuring in Londen goed verloopt en Rob van Dijk medisch eveneens wordt goedgekeurd dan contracteert FC Utrecht de ervaren keeper voor één seizoen.
Van de officiële site.

Prima oplossing.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100509677
Hebben we in ieder geval iets. :)

Had liever gezien dat ze Sinouh erbij hadden gehouden, maar ze wilden hem niet de garantie geven dat hij keeperstrainer zou worden na het stoppen met keepen.

Ze leren dus wel van fouten...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:00:10 #133
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100509934
FC Looprek.

Maar het is iig een ervaren iemand. Scheelt weer.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100521467
Zo keepers ding alweer daadkrachtig opgelost. De rest zal ook wel volgen.

Sorry dat ik niet op reacties reageer, zit roaming via de mobiel in Frankrijk :)
pi_100529316
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:00 schreef Biogarde het volgende:
FC Looprek.

Maar het is iig een ervaren iemand. Scheelt weer.
Van Dijk is voor de Eredivisie geen verkeerde keeper. Je kunt natuurlijk wel ergens een vliegenvanger ophalen, zoals Heerenveen altijd doet of de portemonnee flink trekken, maar de eerste optie kost je punten en bij de tweede optie zit je straks met twee dure keepers.

Ben benieuwd of Van Seumeren de portemonnee gaat trekken of dat hij het zo wel prima vindt met al die transferinkomsten. Dat laatste zou zonde zijn. Wat investeren in jong talent heeft hem juist knaken opgeleverd.
pi_100547396
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Zo keepers ding alweer daadkrachtig opgelost. De rest zal ook wel volgen.

Sorry dat ik niet op reacties reageer, zit roaming via de mobiel in Frankrijk :)
Ik zou dit niet echt daadkrachtig willen noemen... :')
Als ze daadkrachtig waren hadden ze Romero gekocht of van der Sar gecontracteerd! -O-
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100547497
Romero, die zou je eerst moeten zien te vinden (maar ik had er ook aan gedacht ja)
pi_100547695
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:50 schreef zatoichi het volgende:
Romero, die zou je eerst moeten zien te vinden (maar ik had er ook aan gedacht ja)
Beste keeper van de eredivisie op dit moment, als je hem kan vinden inderdaad hehe :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100549401
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 12:47 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Ik zou dit niet echt daadkrachtig willen noemen... :')
Als ze daadkrachtig waren hadden ze Romero gekocht of van der Sar gecontracteerd! -O-
ze hadden eerder al gewoon Veldhuizen moeten ophalen.
pi_100550896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:43 schreef Blupp het volgende:

[..]

ze hadden eerder al gewoon Veldhuizen moeten ophalen.
Of Cilissen. Dat Vorm wegwilde wisten ze al langer en Sinouh was al weg. Naar mijn mening hebben ze veel te lang gewacht met een keeper aantrekken. Nu betaal je de hoofdprijs voor een topkeeper en hebben ze weer een tussenoplossing gehaald. In mijn ogen niet echt daadkrachtig, maar achter de feiten aanlopen.
pi_100551351
Kom nou we hebben toch een keeper; het is gewoon domme pech dat ie geblesseerd raakt Cummins en Krul die kunnen goed profiteren van van Dijk dus over een paar jaar staat het volgende talent bij ons gewoon onder de lat.

Komt wel goed hoor.
pi_100553478
Krul haalt het nooit, Cummins heeft vorig jaar een goed seizoen gedraaid, maar ik twijfel of hij de eredivisie aankan. Op dit moment is hij er nog niet klaar voor i.m.o.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100553612
waar ik echt niet over uit kan is dat ze Cornelisse zomaar hebben laten gaan zonder een vervanger te hebben die qua kwaliteit maar in de buurt komt,
  woensdag 10 augustus 2011 @ 20:15:02 #144
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100564708
Ik las vanmorgen dat de doelstelling nu al niet eens rechtstreeks Europees meer is, maar de playoffs zou al afdoende zijn. Ambitieus! Dus de afgelopen jaren tellen niet meer en we beginnen weer opnieuw?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 augustus 2011 @ 21:42:18 #145
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_100568369
quote:
15s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 20:15 schreef Biogarde het volgende:
Ik las vanmorgen dat de doelstelling nu al niet eens rechtstreeks Europees meer is, maar de playoffs zou al afdoende zijn. Ambitieus! Dus de afgelopen jaren tellen niet meer en we beginnen weer opnieuw?
Dat heet realistisch zijn
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:44:27 #146
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100568502
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:42 schreef Paul het volgende:

[..]

Dat heet realistisch zijn
Klopt. Slaat echter als een lul op een drumstel met je eerdere doelstellingen en daar issie weer; ambities.

Nu geef je aan nog net voor spek en bonen mee te doen. Alsof je nu al zegt; worden we 723e dit jaar, aai over de bol, jammer man. Volgend jaar beter. Of het jaar daarop. Of joh, heeft allemaal tijd nodig. Misschien over 5 jaar weer. Want het moet groeien.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 21:50:54 #147
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100568865
En natuurlijk, ik snap het allemaal wel qua geld, ben niet achterlijk. Maar nu al aangeven dat een plaats 6 t/m 9 ook al voldoende is, dat doet wel een beetje pijn. Dat was niet de 'afspraak'. Want gaan ze dat geld ook daadwerkelijk in het aantrekken van spelers pompen? Of modderen we weer aan? Want daar ben ik bang voor.

En sure, het was de eerste wedstrijd, maar afgelopen week was zo verontrustend.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 10 augustus 2011 @ 21:58:48 #148
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_100569340
Ik snap je probleem niet hoor, ze zijn gewoon realistisch na al die vertrokken spelers. Het is idd ook weer opnieuw beginnen helaas.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 10 augustus 2011 @ 22:04:13 #149
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100569652
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 21:58 schreef Paul het volgende:
Ik snap je probleem niet hoor, ze zijn gewoon realistisch na al die vertrokken spelers. Het is idd ook weer opnieuw beginnen helaas.
Dooddoener alert. Ze zijn vertrokken? Verkocht of ze opende de voordeur en zwaaide voor een allerlaatste keer.

En mijn probleem is het verder niet hoor :') Lig er geen minuut wakker om of van. Maar als zelfs een zaaddodend programma als de VI je uitlacht, dan moet je echt achter je oren krabben.

Dit was iig het laatste wat ik er over gezegd heb. Ligt ook geen hond wakker van overigens. Ik ben sip, heel sip. M'n maten zijn sip. M'n broertje die er al 20 jaar zit is sip. M'n stiefpa is sip.

Utrecht O+ Ondanks alles O+
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100575241
Boeien, over 2 jaar europees en we gaan weer door als vroeger. af en toe een leuk team en dan zit het weer een jaartje vol :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100587069
Ach VI; die moeten gewoon een beetje sensatie tv brengen. Leuk om naar te kijken hoor; maar serieus nemen als ze een beetje lacherig doen...

Dit jaar wordt gewoon een beetje een jaartje dat alle kanten op kan gaan; er staat geen team en dat maakt het lastig. Wellicht dat het over een maand of drie goed draait, en zo niet, dan is er in de winterstop wat werk te doen.

Vooralsnog zijn wij wel wat betreft transfersinkomsten wel de lachende derde; onze club is gezond en we kunnen gaan bouwen. Ja dat het voetbal kut is zal nog wel ff blijven; laten we dan met het publiek er maar weer eens goed achter gaan staan en ook jongens als Nijholt gewoon weer supporten ipv het hele team afbranden zoals vorig jaar veel gedaan werd...

Al moet ik zeggen toen ik gisteren fc Utrecht tv keek en Utrecht - De Graafschap van x aantal jaar geleden werd uitgezonden met Kuijt, Glusevic, van de Berg, van Mol, Vreven enz; ik wel een beetje nostalgisch werd; wat een team was dat zeg...
pi_100587126
Zeg ff iets anders; weet iemand hoe het gaat met Nesu op dit moment?
pi_100589208
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 08:51 schreef zatoichi het volgende:
Al moet ik zeggen toen ik gisteren fc Utrecht tv keek en Utrecht - De Graafschap van x aantal jaar geleden werd uitgezonden met Kuijt, Glusevic, van de Berg, van Mol, Vreven enz; ik wel een beetje nostalgisch werd; wat een team was dat zeg...
:9~
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_100591886
En waar zijn Kuyt, van Mol, vd Bergh, Glusevic etc gebleven? Ook allemaal gratis of voor 3 duppies de deur uitgelopen en de jaren daarna was het niks meer. Toen hadden we geen geld en geen spelers. En oh ja, 30 miljoen schuld.

En dan zeiken op nu :') En serieus Romero willen aantrekken of Cilissen :')

We hadden Velthuizen moeten halen, nu dat niet gelukt is heb je een ander gehaald. Dat die geblesseerd raakt is gewoon fukking pech en moet je niet over zeiken. Het is zeer daadkrachtig opgelost door Rob van Dijk te halen. Een prima keeper die eredivisie waardig is en als de nieuwe jongen weer fit is zal het een prima mentor blijken voor de jonge jongens. Ik vind het slim en daadkrachtig.

Domme opmerkingen als Romero en vd Sar doe ik maar even af als aanstelleritus.
pi_100592931
quote:
Domme opmerkingen als Romero en vd Sar doe ik maar even af als aanstelleritus.
Die moet je inderdaad niet serieus nemen, maar Cilissen en Velthuizen had je wel kunnen halen een maand geleden, nu uiteraard niet meer. Feit blifjt wel dat ze té laat een nieuwe keeper hebben gehaald. Die Fernandez trainde vorige week ook pas voor het eerst mee. Het is inderdaad pech dat hij nu geblesseerd raakt, dat kun je niet voorzien. Is Grandel niet nog beschikbaar? _O-
Geintje uiteraard, van Dijk is op dit moment de meest geschikte kandidaat denk ik.

Ik vind overigens de keuze van Vorm echt onbegrijpelijk. Wie gaat er nu bij Swansea op doel staan? Ik denk echt dat hij zijn carriere nu vergooid heeft. Hij wordt het hele seizoen als schietschijf gebruikt en krijgt er minstens 80 tegen. En ik denk dat de bondscoach hem op een gegeven moment ook links laat liggen. Niet dat ik zeur hoor want nu heeft de FC er wat voor gekregen, maar ik had die keuze nooit gemaakt.
pi_100595974
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:09 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Die moet je inderdaad niet serieus nemen, maar Cilissen en Velthuizen had je wel kunnen halen een maand geleden, nu uiteraard niet meer. Feit blifjt wel dat ze té laat een nieuwe keeper hebben gehaald. Die Fernandez trainde vorige week ook pas voor het eerst mee. Het is inderdaad pech dat hij nu geblesseerd raakt, dat kun je niet voorzien. Is Grandel niet nog beschikbaar? _O-
Geintje uiteraard, van Dijk is op dit moment de meest geschikte kandidaat denk ik.

Ik vind overigens de keuze van Vorm echt onbegrijpelijk. Wie gaat er nu bij Swansea op doel staan? Ik denk echt dat hij zijn carriere nu vergooid heeft. Hij wordt het hele seizoen als schietschijf gebruikt en krijgt er minstens 80 tegen. En ik denk dat de bondscoach hem op een gegeven moment ook links laat liggen. Niet dat ik zeur hoor want nu heeft de FC er wat voor gekregen, maar ik had die keuze nooit gemaakt.
Hij verdient waarschijnlijk wel een paar centen meer....
pi_100599719
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 12:09 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Die moet je inderdaad niet serieus nemen, maar Cilissen en Velthuizen had je wel kunnen halen een maand geleden, nu uiteraard niet meer. Feit blifjt wel dat ze té laat een nieuwe keeper hebben gehaald. Die Fernandez trainde vorige week ook pas voor het eerst mee. Het is inderdaad pech dat hij nu geblesseerd raakt, dat kun je niet voorzien. Is Grandel niet nog beschikbaar? _O-
Geintje uiteraard, van Dijk is op dit moment de meest geschikte kandidaat denk ik.

Ik vind overigens de keuze van Vorm echt onbegrijpelijk. Wie gaat er nu bij Swansea op doel staan? Ik denk echt dat hij zijn carriere nu vergooid heeft. Hij wordt het hele seizoen als schietschijf gebruikt en krijgt er minstens 80 tegen. En ik denk dat de bondscoach hem op een gegeven moment ook links laat liggen. Niet dat ik zeur hoor want nu heeft de FC er wat voor gekregen, maar ik had die keuze nooit gemaakt.
idd gewoon cashen gelijk heeft hij.
pi_100601521
Puur voor geld inderdaad. Jammer maar waar. Maar kijk eens vanuit zijn oogpunt.. Bak geld en dicht bij Nederland. Qua ploeg vergelijkbaar met ons denk ik en hij spreekt ook de taal. Vrouw en kleine zullen wel gewoon in NL blijven. Nee, dat is puur geld.

En Cilissen was geen optie, loopt al tijden met 020 te slijmen maar dat wordt niks.
pi_100611615
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 08:54 schreef zatoichi het volgende:
Zeg ff iets anders; weet iemand hoe het gaat met Nesu op dit moment?
He'll never walk again...
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:08:29 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100644681
Kan de TT beter veranderen in MC Utreg :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100646532
Nou, we zijn nog steeds aan het wachten op de eerste nederlagen, medisch centrum komt daarna wel :P
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100705137
Wat denken we ervan? :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  zondag 14 augustus 2011 @ 10:13:22 #164
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_100705158
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 10:11 schreef Zandman030 het volgende:
Wat denken we ervan? :')
Wil je een eerlijk antwoord? :')
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_100705425
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 08:54 schreef zatoichi het volgende:
Zeg ff iets anders; weet iemand hoe het gaat met Nesu op dit moment?
Van de SVFCU site
quote:
Beste supporters,

Hierbij een update over de gezondheid van Mihai Nesu;

Nesu is nog steeds in de Hoogstaat waar hij hard bezig is met zijn revalidatie. Ons werd meegedeeld dat de steun van supporters hem ontzettend goed doet, al zal iedereen begrijpen dat het op
dit moment erg zware tijden zijn. Wij kunnen dan ook alleen maar vragen aan de supporters om hem met name met brieven en kaarten te blijven steunen. Daarnaast zal tijdens de wedstrijd elke keer zijn naam van de tribunes gescandeerd worden.

Omtrent zijn vooruitgang kunnen wij enkel vermelden dat dit echt stapje voor stapje vooruitgaat. Gedacht moet worden aan wat beweging in de arm en wat gevoel in 1 been. Naast veel oefeningen hoe hier mee om te gaan blijft de hoop bestaan dat daar elke keer iets meer bijkomt. De kracht en positiviteit die Mihai hierbij uitstraalt is een groot voorbeeld voor ons allen.

Tot slot zal SVFCU het Nesu doek laten impregneren zodat het snel op de tribunes te zien is.

Come on Nesu, We love you

Bestuur SVFCU
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:29:49 #166
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_100706290
3 punten vandaag :)
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:33:47 #167
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100706349
4-0.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100706465
0-1 -O-
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100706479
En weer die kutconfetti :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  zondag 14 augustus 2011 @ 11:44:01 #170
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_100706545
Beetje pessimistsche TT, fans van FC Utrecht!
kloep kloep
pi_100707074
We hebben alle redenen om pessimistisch te zijn, daarom duik ik nu nog ff koffiedik in voor de match haha :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  zondag 14 augustus 2011 @ 13:43:07 #172
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_100710038
Jaa die confetti lekker hoor. Lekker die troep in je gezicht
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_100716505
Ik ben blij dat ik niet kon, net thuis van de vakantie :)
pi_100717237
2-2 das beter dan 0-2 :-)
pi_100717938
Nou, niet verloren blijkbaar :')

Tis toch treurig weer hoe het ons meezit met een geblesseerde keeper, Duplan en Demouge. Daar kan geen aankoop tegenop.
  zondag 14 augustus 2011 @ 16:41:17 #176
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_100718193
1 punt Fuck yeah
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  zondag 14 augustus 2011 @ 17:09:17 #177
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_100719266
Jammer, nog even blijven wachten dus.
kloep kloep
pi_100720074
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 10:37 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Van de SVFCU site

[..]

zo triest..
pi_100721661
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 16:33 schreef Tha_Duck het volgende:
Nou, niet verloren blijkbaar :')

Tis toch treurig weer hoe het ons meezit met een geblesseerde keeper, Duplan en Demouge. Daar kan geen aankoop tegenop.
Zijn Duplan en Demouge bepalende spelers dan? :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100723125
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:17 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Zijn Duplan en Demouge bepalende spelers dan? :')
kan jij niet eens ophouden om overal zo'n betweterige smiley achter te zetten?
pi_100723219
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 18:17 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Zijn Duplan en Demouge bepalende spelers dan? :')
Ja.
pi_100724163
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 19:00 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ja.
Ach kom op man, Demouge was bij Willem II al geen echte topper en Duplan is een leuke voetballer maar geen dragende speler.

Ps. :')
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100725729
We wachten nog steeds op nederlagen... Volgende week zie ik ons in ieder geval niet winnen...
pi_100725800
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 20:00 schreef zatoichi het volgende:
We wachten nog steeds op nederlagen... Volgende week zie ik ons in ieder geval niet winnen...
Ik zit nog te twijfelen of ik ga, mijn broertje is er niet en dat is mijn vaste uit maatje :)
pi_100727053
Tja, we hebben gewoon een steengoede tweede helft gespeeld. Gerndt is een toppertje, Nillson is een smerige kloteverdediger die je goed in je ploeg erbij kan hebben en de terugkomst van Mulenga is magistraal. De Graafschap heeft geluk dat ze met zo'n flutdoelpuntje de wedstrijd in handen krijgen want buiten dat was het ook kommer en kwel bij de Graafschap. In ieder geval mooi dat we niet hebben verloren, dat mag ook gezegd worden. Wel MOET er nog een spelverdeler bij, dat missen we nu echt. Verder viel het me op dat Gerndt overal te vinden was behalve in de punt... Wellicht 4-4-2 gaan spelen met Mulenga en Gerndt voorin, Boldewijn en Oar op de zijkanten en dan Martensson en Asare in het centrum? Dat klinkt mij in ieder geval als muziek in de oren. Top 8 MOET haalbaar zijn met dit elftal. :)
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:00:33 #186
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100728956
Takagi is toch de spelverdeler
:-)
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:02:54 #187
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100729105
Ik vind die Boldewijn wel lekker ballen :o

Hij gaf toch een paar goeie ballen hier en daar.

De eerste helft was echt niet om aan te kijken. Wel grappig dat je steeds die spelers als een idioot achter die Gerndt aan zag rennen, maar niemand 'm bij kon houden. Hij neemt grote stappen.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100730522
Ze zouden inderdaad eens die Takagi op het middenveld moeten brengen, je ziet gewoon dat het team creativiteit mist. Ik denk ook dat Wuijtens niet op zijn beste positie speelt nu, heeft niet het balgevoel en de techniek om controlerende annex verdedigende middenvelder te zijn.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100732496
Takagi... Nee, liever niet. Laat hem in ieder geval nog even rijpen. Ik heb liever dat we een type van der Heijden of zelfs Schöne halen. Pas dan krijgt de ploeg een kwaliteitsimpuls die het nodig heeft.
pi_100734944
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef Oidipous het volgende:
Takagi... Nee, liever niet. Laat hem in ieder geval nog even rijpen. Ik heb liever dat we een type van der Heijden of zelfs Schöne halen. Pas dan krijgt de ploeg een kwaliteitsimpuls die het nodig heeft.
Denk alleen niet dat er nog geld is om een speler te kopen. Ze zouden dus echt wat transfervrij op moeten pikken: Een Lasnik o.i.d.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100748674
Wat een wedstrijd.... positieve eraan is dat er vanuit 2-0 toch nog wordt terug gekomen, maar als je in de 60e minuut je eerste kans krijgt laat zien dat het daarvoor heel erg slecht was.
Leek wel alsof de 2-0 achterstand nodig was om ze aan het voetballen te krijgen. Mulenga liet zien fysiek nog sterk te zijn, wel wat geluk bij z'n 2e doelpunt. Asare werkte ook keihard.
Oar paar keer goed op snelheid, maar soms iets te vaak voor eigen succes.
Na de 2-2 ging de storm helaas weer iets liggen en kreeg de Graafschap zelfs nog een paar goede kansen, de eerste waar Schut te kort terugkopt, en daarna werd het ook nog gevaarlijk toen Schut opzij stapte (???).

Bunnikside liet weer zien dat het gewoon net Ajax-publiek is.
Ik heb ze 2* Come on FC Utreg horen zingen na de 1-0 achterstand. Daarna in de 2e helft ergens deden ze het nog een keer 2*. En vervolgens na het niet geven van de strafschop konden ze ineens minutenlang "Braamhaar, etc" scanderen.
pi_100749444
Ik vond het allemaal wel meevallen, heb veel slechtere wedstrijden van de FC gezien iig.

Wel eens met Zandman, je mist echt een spelverdeler centraal op het middenveld, hopelijk trekt Frans zijn portemonnee nog eens open.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100752833
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond het allemaal wel meevallen, heb veel slechtere wedstrijden van de FC gezien iig.
Ik vond het echt dramatisch slecht de eerste 60 minuten.
Je mist creativiteit op het middenveld en je zag goed dat de spelers totaal nog niet op elkaar ingespeeld zijn. Opvallend vond ik ook dat de hele voorhoede en middenveld allemaal linkspoten waren. Het is dat Mulenga er nog wat van maakt anders had je gewoon verloren.
Slechte zaak dat je het zo moeilijk hebt tegen middelmatige ploegen als VVV en de Graafschap, want laten we wel zijn de Graafschap was ook gewoon slecht.
pi_100755334
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 11:34 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Ik vond het echt dramatisch slecht de eerste 60 minuten.
Je mist creativiteit op het middenveld en je zag goed dat de spelers totaal nog niet op elkaar ingespeeld zijn. Opvallend vond ik ook dat de hele voorhoede en middenveld allemaal linkspoten waren. Het is dat Mulenga er nog wat van maakt anders had je gewoon verloren.
Slechte zaak dat je het zo moeilijk hebt tegen middelmatige ploegen als VVV en de Graafschap, want laten we wel zijn de Graafschap was ook gewoon slecht.
Tuurlijk zag je dat, maar met iets meer geluk had je de wedstrijd ''gewoon'' gewonnen, en ik ga er vanuit dat het per wedstrijd iets beter zal gaan.

Klote is ook dat je door een gebrek aan een creatieve middenvelder nu noodgedwongen 4-4-2 met een ruit moet spelen, terwijl je daar eigenlijk de spelers niet voor hebt. (Lensky en Martensson zijn geen buitenste middenvelders, en Wuytens geen verdedigende middenvelder)

Als je nog een creatieve middenvelder kunt halen, kan er 4-3-3 worden gespeeld:

Van Dijk
vd Maarel-Nilsson-Wuytens-Zullo
Martensson-Asare
Creatieve Middenvelder
Mulenga-Gerndt-Oar

Dan wil ik het nog weleens zien.
Eventueel ook een nieuwe rechtsback erbij, en de PO's kunnen echt wel weer worden gehaald imo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100757257
k heb alleen de samenvatting gezien, maar ik vond het allemaal wel meevallen eigelijk. toch behoorlijk wat kansen in de 2de helft, als de afwerking dan wel goed gaat win je gewoon vet.
pi_100758050
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Klote is ook dat je door een gebrek aan een creatieve middenvelder nu noodgedwongen 4-4-2 met een ruit moet spelen, terwijl je daar eigenlijk de spelers niet voor hebt. (Lensky en Martensson zijn geen buitenste middenvelders, en Wuytens geen verdedigende middenvelder)
Mee eens, misschien moeten ze daarom nog wel extra aan elkaar wennen, omdat de spelers van vorig jaar nu ineens ook een ander systeem spelen.
Een creatieve middenvelder is echt nog wel iets wat we nodig hebben al denk ik niet dat hij er nu nog komt.
pi_100758181
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:59 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Mee eens, misschien moeten ze daarom nog wel extra aan elkaar wennen, omdat de spelers van vorig jaar nu ineens ook een ander systeem spelen.
Een creatieve middenvelder is echt nog wel iets wat we nodig hebben al denk ik niet dat hij er nu nog komt.
Ik ben ervan overtuigd dat ie nog komt voor 1 september. :Y
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100758390
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 14:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat ie nog komt voor 1 september. :Y
Laten we hopen dat je gelijk hebt! :Y :P
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100759101
En 6 november is Utrecht dusdanig op elkaar ingespeeld dat we dan onze sterkste wedstrijd spelen >:)
pi_100797964
Engeland onder de indruk van Vorm.

quote:
Also, worth mentioning that Swansea were no pushover either. Their keeper Vorm will win them a a few games this season on his own, he is very good.
quote:
Wow, that hurt a lot less than the score suggests. Played some decent footy in patches, but an upset never really looked like happening. Vorm, apart from the 1st, was very good. Lolololol something about "Vorm > De Gea" to spite the mancs.
quote:
I was impressed by Swansea's possession play- Augustien and Britton in particular look good, and Vorm looks like a very shrewd signing.
quote:
Vorm. Looking like the best £1.5 Million we've spent. De Gea cost 12 times more ;)
quote:
The keeper, Vorm, was definitely their MOTM and looks a steal at £1.5m.
http://www.guardian.co.uk(...)ll#start-of-comments
pi_100799682
ja hij voorkwam is z'n eentje dat het 10-0 werd.
pi_100800525
Echt, al breekt ie zijn beide benen.. Of wint ie de CL. Mij kan het niet zoveel meer schelen :@

Uit het shirt = uit het hart.
pi_100801190
Ik vind het wel mooi voor Michel en blijf m zeker volgen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100802452
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind het wel mooi voor Michel en blijf m zeker volgen.
Dit dus... Mooi voor hem en gun hem het beste.
pi_100803982
Hij speelde dan ook wel erg lekker!
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100805929
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 12:55 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Dit dus... Mooi voor hem en gun hem het beste.
Ow ik ook wel hoor, maar er wordt net gedaan of er nu een derde wereldwonder plaatsvond :')
pi_100805975
Krijgen we niet 10% als ie voor 200 miljoen naar City gaat?
pi_100806844
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:32 schreef Zandman030 het volgende:
Hij speelde dan ook wel erg lekker!
Als je veel te doen hebt kun je je ook onderscheiden natuurlijk.
Maar wat Tha_Duck zegt ben ik het wel mee eens mij zal het ook niet zoveel meer boeien.
pi_100809623
Ik heb meer gevoel bij Vorm dan bij een Kuijt ofso. Kuijt kan me ook m'n reet roesten, dan zie ik nog liever Suarez topscoorder worden in de premier league :P
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100819698
Waarom blijft Koeman het proberen met Wuytens op het middenveld. Je kan daar net zo goed een pop plaatsen, want hij voegt daar echt niks toe. Nilsson ramt alle ballen naar voren of over de zijlijn en Schut slaat Wuytens steevast over.
Op het middenveld komen we daardoor een mannetje tekort om echt druk te zetten en volgens mij kun je gewoon met Lensky - Asare - Martensson op het middenveld spelen.
Ik was al niet kapot van Erwin Koeman maar met 5 verdedigers aantreden tegen de Graafschap is een schande. Oar en Gerndt liepen zich kapot tegen de 4 verdedigers en op het middenveld speelde de graafschap ons regelmatig gemakkelijk weg. We zitten nog vroeg in het seizoen, maar ik hoop dat ze zaterdag echt wat aanvallender gaan spelen en aantreden in een 4-3-3 opstelling zonder een verdediger op het middenveld te zetten.

FC Utrecht: Van Dijk; van der Maarel, Nilsson, Wuytens, Zullo; Martensson, Asare , Lensky; Mulenga, Gerndt, Oar

Op papier heb je in mijn ogen dan een heel redelijk elftal staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wopper1 op 16-08-2011 20:05:39 ]
pi_100822626
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:59 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom blijft Koeman het proberen met Wuytens op het middenveld. Je kan daar net zo goed een pop plaatsen, want hij voegt daar echt niks toe. Nilsson ramt alle ballen naar voren of over de zijlijn en Schut slaat Wuytens steevast over.
Op het middenveld komen we daardoor een mannetje tekort om echt druk te zetten en volgens mij kun je gewoon met Lensky - Asare - Martensson op het middenveld spelen.
Ik was al niet kapot van Erwin Koeman maar met 5 verdedigers aantreden tegen de Graafschap is een schande. Oar en Gerndt liepen zich kapot tegen de 4 verdedigers en op het middenveld speelde de graafschap ons regelmatig gemakkelijk weg. We zitten nog vroeg in het seizoen, maar ik hoop dat ze zaterdag echt wat aanvallender gaan spelen en aantreden in een 4-3-3 opstelling zonder een verdediger op het middenveld te zetten.

FC Utrecht: Van Dijk; van der Maarel, Nilsson, Wuytens, Zullo; Martensson, Asare , Lensky; Mulenga, Gerndt, Oar

Op papier heb je in mijn ogen dan een heel redelijk elftal staan.
Goed punt over Wuytens, maar ik denk dat je nu nog overlopen wordt met dat 3-mans middenveld.

Lensky is niet in vorm en Martensson heeft tot nu toe niet eens de wedstrijd uit kunnen spelen, als je die twee als verdedigende middenvelders opstelt gaat het imo nog vaker fout dan nu in het 4-4-2 ruit systeem van Koeman en Wouters.

Ik denk dat we nog maximaal 2 weken geduld moeten hebben. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100828241
Ik vind trouwens nog steeds confetti op de meest rare plaatsen... -O-
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100828653
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 19:59 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom blijft Koeman het proberen met Wuytens op het middenveld. Je kan daar net zo goed een pop plaatsen, want hij voegt daar echt niks toe. Nilsson ramt alle ballen naar voren of over de zijlijn en Schut slaat Wuytens steevast over.
Op het middenveld komen we daardoor een mannetje tekort om echt druk te zetten en volgens mij kun je gewoon met Lensky - Asare - Martensson op het middenveld spelen.
Ik was al niet kapot van Erwin Koeman maar met 5 verdedigers aantreden tegen de Graafschap is een schande. Oar en Gerndt liepen zich kapot tegen de 4 verdedigers en op het middenveld speelde de graafschap ons regelmatig gemakkelijk weg. We zitten nog vroeg in het seizoen, maar ik hoop dat ze zaterdag echt wat aanvallender gaan spelen en aantreden in een 4-3-3 opstelling zonder een verdediger op het middenveld te zetten.

FC Utrecht: Van Dijk; van der Maarel, Nilsson, Wuytens, Zullo; Martensson, Asare , Lensky; Mulenga, Gerndt, Oar

Op papier heb je in mijn ogen dan een heel redelijk elftal staan.
2 redenen die ik kan bedenken is omdat hij Schut wil hebben spelen. En daar kan ik me wel in vinden opzich. Niet dat het nou een sterspeler is die alles en iedereen verslaat, maar het is een Utregs jochie wat alweer 13 seizoenen bij ons is (las ik in het blaadje gisteren) en hij is 1 van de ouderen en in mijn ogen ook wel enigzins een leider. Echter Wuytens is beter als verdediger, maar dan heb je Schut op de bank.

Andere reden kan zijn dat hij het team zo wil hebben spelen omdat er nog iemand bijkomt op die positie. Maar dat is wel ver gezocht.
pi_100829420
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

2 redenen die ik kan bedenken is omdat hij Schut wil hebben spelen. En daar kan ik me wel in vinden opzich. Niet dat het nou een sterspeler is die alles en iedereen verslaat, maar het is een Utregs jochie wat alweer 13 seizoenen bij ons is (las ik in het blaadje gisteren) en hij is 1 van de ouderen en in mijn ogen ook wel enigzins een leider. Echter Wuytens is beter als verdediger, maar dan heb je Schut op de bank.

Andere reden kan zijn dat hij het team zo wil hebben spelen omdat er nog iemand bijkomt op die positie. Maar dat is wel ver gezocht.
Ja, het is mij om het even wie er achterin speelt. Schut en Wuytens zijn allebei prima mandekkers. Hij zal toch moeten kiezen, en als Wuytens dan op de bank komt dan is dat maar zo.

Hoop ook nog op een middenvelder, maar dat gaat je dan weer miljoenen kosten. Waar is Nijholt trouwens? Krijgt ook nog geen kans volgens mij.
pi_100829568
Nou, nog steeds ongeslagen... Hopen dat mijn seizoenkaart het waard is.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 22:51:38 #216
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100829652
Schut maakte wel weer een sloot fouten hoor. Ik vind het een drama van een speler, maar dat is persoonlijk. En hij is gewoon niet zo snel. Hij heeft ook goede dingen, maar dat is vaak mazzel. Dat zie je in het stadion niet, pas bij de tv beelden zie je dat hij bij het afpakken regelmatig de bal met geluk meekrijgt of los van de tegenpartij. Dat geluk gaat een keer ophouden.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:14:11 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100830986
Schut is toch ook een hele matige verdediger, is daar nog twijfel over dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100830995
Mee eens. Jammer genoeg is hij nooit op zijn oude niveau gekomen. Voor zijn knieën speelde hij beter (en had al een transfer in zijn zak).

Maar als je kijkt naar wat er aan jong en nieuw volk loopt, dan is het kiezen voor leiders als Schut en van Dijk wel te begrijpen.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:19:20 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100831289
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 22:50 schreef SomePerson het volgende:
Hopen dat mijn seizoenkaart het waard is.
Dat is de juiste instelling jongen. ^O^ :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 23:29:38 #220
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_100831913
Ik las op Twitter dat Zullo wat last had van zijn hamstring. hopelijk valt dat allemaal mee.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_100834519
RPBundy twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 18:17:17 Ik ben pas bij FC Utrecht maar 1 van me teamgenoten ga ik gwn kaolo dood maken ..! Kk kleine boeler reageer retweet
RPBundy twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 18:19:34 Ik ga Utecht ook meteen zeggen "Als die kleine flikker doorgaat blaas ik 'm vrij vrij vuile idioot !" reageer retweet
RPBundy twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 18:24:00 @johnnyJWZ_ Hij wil zomaar haten ik zweer 't ik maak 'm dood ! Zolang hij daar nog speelt en 'n andere profclub wil me ben ik weg ! reageer retweet
RPBundy twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 18:25:01 @ATemerah_ dan wat , ik ga dan gwn terug Utrecht is niet me ka leven ! Dan bestaan er nog andere clubs =S reageer retweet
Gezellig.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 00:22:24 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100834679
Wie de fuck is die dwaas :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100834785
Holland Holland Holland w/
pi_100835280
RPBundy twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 23:37:21 RT @Cheverleeyy: Als je 270 kilo weegt , hoe heb je dan sex? » Ahaha je navel is zo groot dat je man je in je navel neukt ! reageer retweet
Lijkt me wel een goede gozer.
pi_100841736
Hehe wat een donk hey _O- 8)7
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100841868
Utrecht wil Daan Bovenberg van Excelsior maar die willen m niet kwijt, en men is weer bezig met Toornstra.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 12:42:03 #227
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_100848127
ik zie ze niet komen
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_100856599
Puur wanbeleid natuurlijk. Cornelisse wegsturen om vervolgens weer een hoop geld te betalen voor een rechtsback van excelsior.

De club is soms niet te volgen hoor.
pi_100856762
Puur wanbeleid ?

Cornelisse was een grootverdiener, en zijn contract zou automatisch worden verlengd voor datzelfde salaris.

Dat past niet in het nieuwe salarisplafond, en ondanks dat Tim het nu aardig doet in Tukkerland, kan niemand hier roepen dat ie het zo fantastisch deed de laatste 2 seizoenen hier....

Bovenberg halen zou ik persoonlijk niet doen, maar dat is een ander verhaal. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100857704
Puur wanbeleid is wat overdreven van me. Hij verdiende minimaal 3,5 ton, dat is te veel.
Maar dan roepen ze dat we jonge talenten op die plek hebben (en in mijn ogen is van der Maarel dat ook) maar om dan na 2 competitiewedstrijden van der maarel al te slachtofferen gaat mij te ver.
Geef die jonge gasten gewoon de kans, en dat ze een keer misgrijpen is heel niet erg.

Ik word gewoon moe van al die 2e rangs spelers die ons zouden moeten versterken. Persoonlijk vind ik dat een back altijd uit de eigen jeugd moet komen. En we hebben ze nog in huis ook (vergeet ook Markiet niet).
Deze selectie bijeen houden met nog 1 middenvelder (echt 1tje die er gelijk staat) en we zijn er.
pi_100858451
Markiet heeft een hele slechte voorbereiding gehad hoorde ik, maar als je dan niet tevreden bent kan je hem net zo goed een kans geven inderdaad.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100858751
Ik meen mij te herinneren dat Markiet ooit in de belangstelling stond van Arsenal, dus in de jeugd zal ie het toch wel goed hebben gedaan.

vd Maarel is van origine een centrale verdediger volgens mij, speelde samen met Vorstermans centraal in Jong FCU voor ie als back naar het 1e werd overgeheveld.

Ben iig van mening dat een back als Bovenberg zeker geen flinke verbetering is ten opzichte van die twee jongens, zeker niet als je de kosten ook meerekent.

Maar een echt goede rechtsback die ook nog restwaarde heeft (itt Cornelisse toen), die zou ik toch best graag zien, dan kan een Markiet of vd Maarel misschien een jaar op huurbasis ergens anders ervaring op doen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100859128
En Demouge iig 6 weken uitgeschakeld...

http://teletekst.nos.nl/?805-01
pi_100859405
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 16:03 schreef Wopper1 het volgende:
Puur wanbeleid natuurlijk. Cornelisse wegsturen om vervolgens weer een hoop geld te betalen voor een rechtsback van excelsior.

De club is soms niet te volgen hoor.
Hou toch op, het laten gaan van Cornelisse is samen met het laten gaan van Silberbauer een van de pluspunten van deze zomer!

Cornelisse is een hele aardige speler, in een goed draaiend team. Dat zie je nu bij Twente bijvoorbeeld. Hij heeft echter een onwijs grote waffel en zorgde regelmatig voor spanningen binnen de groep. Hij is geen leider en de jongere spelers hadden ook niet veel aan hem naar mijn gevoel. Tel daarbij een vorstelijk salaris op, fijne premies en de waarde over 2 of 3 jaar en dan kan je niet anders concluderen dan dat het een goede stap is.

Het lijkt nu extra zuur ivm Nesu. Daar is nooit iemand van uit gegaan, en als Nesu niks overkomen was dan had je achterin helemaal niet zo'n groot probleem met nieuwelingen gehad.

Geef vd Maarel en Markiet maar de kans tot de winter. Is het dan nog niks dan moet je iemand halen en 1 van die 2 lozen. Een beetje vertrouwen en op elkaar inspelen moet je ze wel gunnen.

En als Gerndt er gewoon 3 per wedstrijd in ramt, dan mag je achterin gerust een foutje maken. Niks aan de hand. Deden we jaren terug ook regelmatig met Zwaanswijk. Die gaf ook veel doelpunten weg, maar omdat je Kuyt en Glusevic had merkte je dat niet zo.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:26:34 #235
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_100892145
Wuytens volgende Utrechter met knieblessure
Jan Wuytens is de volgende speler van FC Utrecht die zich meldt in de ziekenboeg. De Belg verliet donderdag het trainingsveld met een knieblessure. De medische staf moest hem daarbij ondersteunen, schrijft Voetbal International.


Hoe ernstig de kwetsuur van Wuytens is moet nog nader onderzocht worden. Feit is dat FC Utrecht momenteel weinig bespaard blijft. Opvallend: het zijn allemaal blessures aan het kniegewricht. Vorig seizoen vielen verschillende spelers, waaronder de zondag teruggekeerde Jacob Mulenga, ook al lange tijd uit.

Frank Demouge en Edouard Duplan gingen woensdag onder het mes voor een kijkoperatie. Bij de spits werd een stukje kraakbeen verwijderd, bij de rechtsbuiten is een deel van de meniscus weggehaald. Doelman Roberto Fernández kampt met dezelfde kwetsuur als Duplan. De herstelperiodes zijn zes tot acht weken.


Bron: http://www.voetbalprimeur(...)et_knieblessure.html

Gaat lekker zo :')
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_100892564
Ja als we zo doorgaan kan het niet anders dan dat er voor zondag weer eens een keertje buikgriep optreedt bij ons... Kan Erwin zelf gaan voetballen...

Ik kwam deze lijst tegen; ik weet niet of dat al bekend was, maar in verhouding hebben we niet echt veel verdiend aan Europees vorig jaar...

http://www.uefa.com/Multi(...)1661125_DOWNLOAD.pdf
  donderdag 18 augustus 2011 @ 13:48:01 #237
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100892955
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 13:37 schreef zatoichi het volgende:
Ja als we zo doorgaan kan het niet anders dan dat er voor zondag weer eens een keertje buikgriep optreedt bij ons... Kan Erwin zelf gaan voetballen...

Ik kwam deze lijst tegen; ik weet niet of dat al bekend was, maar in verhouding hebben we niet echt veel verdiend aan Europees vorig jaar...

http://www.uefa.com/Multi(...)1661125_DOWNLOAD.pdf
Iig meer dan Ajax en Twente in de Champions League :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100894986
Gerndt en Martensson trainden ook niet mee, beide spierblessures.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:35:59 #239
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100895052
Hebben ze nog wat op te stellen? Of mogen supporters meeballen?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100895195
Rob van Dijk speelt zaterdag als vliegende keep als dit zo doorgaat...
pi_100895709
Gerndt en Martensson doen uit voorzorg niet mee las ik, dus die zijn er hopelijk wel bij zaterdag.

Van Dijk

vd Maarel
Nilsson
Schut
Berghuis (Zullo hamstringblessure geloof ik, geen idee of ie op tijd fit is)

Martensson
Nijholt
Lensky

Mulenga
Gerndt
Oar

Tsja..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100896349
:')
pi_100910218
Wuytens zullen we dit weekend dus niet op het middenveld zien.

Wel dramatisch veel geblesseerden zeg.
pi_100910435
Positief daaran: vanaf nu krijgen we gratis en voor niks regelmatig versterkingen :')
pi_100911423
Roda JC Kerkrade en de Badge Groep uit Woerden hebben een overeenkomst gesloten voor shirtsponsoring. Onder de naam ‘Voetbalshop.nl’ zal de Badge Groep een prominente plaats innemen op de achterkant van het Roda JC Kerkrade shirt. De contractduur betreft één jaar, met een optie voor een tweede en derde jaar.
pi_100919091
Tja. Gelukkig kwam The Bank Of Scotland gewoon uit Wijk C.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:41:08 #247
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_100919813
Ik denk niet dat Voetbalshop.nl meer betaalt als Simpel
:-)
pi_100928894
Lekker belangrijk wat een bedrijf uit Woerden doet??

010 is jaren gesponsord door een zijtak van AMEV. Boeien. Of zijn er serieus nog mensen die bepaalde merken niet meer kopen omdat er ooit 'de vijand' (:')) op heeft gestaan ala ABN Amro en het bekende schoonmaakmiddel? In dat geval ben je psychisch echt niet in orde hoor.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:02:17 #249
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_100929037
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 09:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Of zijn er serieus nog mensen die bepaalde merken niet meer kopen omdat er ooit 'de vijand' (:')) op heeft gestaan ala ABN Amro en het bekende schoonmaakmiddel? In dat geval ben je psychisch echt niet in orde hoor.
:@

Maar wat een lijst aan blessures zeg, niet normaal meer.
pi_100931614
zijn toch kleine bedrijfjes, tis te hopen dat die duitsers wat grotere sponsors kunnen vinden.

blijf het gek vinden dat douwe egberts, rabo (snap ik dan wel weer) of andere utrechtse bedrijven moeilijk over te halen zijn.

vitesse uit 2-0 verlies?
pi_100931844
Aangezien iedereen alweer verwacht dat er morgen in Arnheim wordt verloren, denk ik juist dat het tegendeel waar is.

1-2.

(Mulenga, Gerndt)

Zullo, Martensson en Gerndt trainen vandaag gewoon mee trouwens, dus fit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100932445
Ik hoop natuurlijk op winst, maar op papier verlies je :P.
Maar goed dat we op gras spelen.
pi_100932996
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:40 schreef OmniRocket het volgende:
Ik hoop natuurlijk op winst, maar op papier verlies je :P.
Maar goed dat we op gras spelen.
Hoezo ''op papier verlies je'' ?

Alsof Vitesse een superselectie heeft..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100934207
quote:
Zullo, Martensson en Gerndt trainen vandaag gewoon mee trouwens, dus fit.
Gerndt is weer eerder naar binnen gegaan, dus zo fit is ie volgens mij niet.
pi_100934278
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 12:30 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Gerndt is weer eerder naar binnen gegaan, dus zo fit is ie volgens mij niet.
Zolang ie het morgen maar is.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100935825
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Aangezien iedereen alweer verwacht dat er morgen in Arnheim wordt verloren, denk ik juist dat het tegendeel waar is.
Precies; gewoon jinxen die boel; daarom Vitesse wint, heb er zelfs geld op gezet, en aangezien ik toch alleen maar verlies als het om gokken gaat.... :P
pi_100936357
0-5

5x Mulenga :D *O*
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100949181
sneijder naar utreg???? (rodney)

hoop wel met optie tot koop want huren zou zaad zijn
pi_100949390
Die gast moet echt zo ver mogelijk hier vandaan blijven.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100953341
Morgen winnen in Arnhem. Vitesse is los zand, alleen omdat 'supertrainer' Vd Brom voor de groep staat (en een 4-0 overwinning op topclub VVV) doet iedereen ineens alsof het een goede ploeg is. Het is gewoon nog steeds het bij elkaar geraapte zooitje buitenlanders van Jordania. 1-2.
pi_100953459
Het is zondag 6 maart 2011, een zonovergoten dag in stadion Galgenwaard. FC Utrecht ontvangt Roda JC en 18.000 liefhebbers maken zich op voor weer een heerlijk middagje. Als 'Eye of the Tiger' van 'Survivor' traditioneel knalhard uit de boxen schalt, loopt de speaker nog even de namen van de basiself én reserves door. 'Met nummer 1... Michel Vorm....'

Dan volgen Tim Cornelisse, Alje Schut, Jan Wuytens, Mihai Nesu, Edouard Duplan, Michael Silberbauer, Kevin Strootman, Jacob Lensky, Dries Mertens en Ricky van Wolfswinkel... In de dug-out zitten naast trainer Ton du Chatnier de reserves Gianluca Nijholt, Leon de Kogel, Adam Sarota, Khalid Sinouh, Mark van der Maarel, Ismo Vorstermans en Michael Zullo.

Het is donderdag 18 augustus 2011, als trainer Erwin Koeman koppen telt op trainingscomplex Zoudenbalch. Dan roept hij plots tegen assistent Wouters bij een vier-tegen-vierpartijtje: 'Jan! Hier, ook jij maar een hesje...' Het is dat er in de voetballerij bijna geen nuchterder trainer rondloopt dan Erwin Koeman. Anders zou je zomaar medelijden met hem krijgen. Of met de fans die nog niet zo lang geleden rondliepen met kersverse shirts van een kleine tachtig euro met de namen op de rug van 'uithangborden' Mertens, Silberbauer, Van Wolfswinkel, Vorm, Strootman of Cornelisse.

De miljoenen vergoedden veel, maar zelden zag een club zich zo plots als een lekgeprikte band leeglopen, want ook Khalid Sinouh, Erixon Danso en Barry Maguire renden de voorbije weken de Domstad uit. Ontdaan van alle charme, raffinement en nieuwe helden, zuchtten de fans deze zomer diep. Was het daarbij maar gebleven.

Alsof het drama met de Roemeense linksback Mihai Nesu in april, die voor altijd aan een rolstoel gekluisterd zal zijn, de voorbode was voor een onbestendige zomer zonder weerga. Eduard Duplan, meniscus, Frank Demouge, meniscus, doelman Robert Fernandez meniscus en dan kampen tal van (reserve)spelers, onder wie aankoop Alexander Gerndt, Ismo Vorstermans, Michael Zullo, Gianluca Nijholt en Leon de Kogel met kleine kwetsuren. Tot overmaat van ramp meldde steunpilaar Jan Wuytens zich met een ogenschijnlijk zware kniekwetsuur vandaag ook nog in het ziekenhuis. Koeman telt koppen, en zijn zegeningen. Misschien moeten de supporters voor stadion Galgenwaard een kapelletje inrichten...

(Bron:Mark Caldenhoven, AD.nl)
pi_100963001
Wat moet je nou met zo'n stuk? Mijn reactie? Het is zaterdag 20 augustus. Ondanks/dankzij de uitslag kan het nog alle kanten op....
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 04:13:54 #263
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_100964730
Puur op gedreven passie gaan we de rust in met voorsprong. 0-2 ( waarvan 1pingel)

Daarna gebeurd het onvermijdelijke en krijgt van Dijk HOPELIJK maar 1 achter zich.

Winst!

1-2
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 04:25:50 #264
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_100964771
Koeman: 'We houden echt wel elf spelers over, hoor'

Als hij rationeel denkt, en de supportes voor zich wil houden, dan zwaar offensief spelen.

De Kogel en Mulenga voorin.
Alles of niets!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_100966329
Die column heb ik ergens anders al op gereageerd, het is een domme kortzichtige column van iemand die geen idee heeft wat er speelt.

Er waren bijvoorbeeld helemaal geen shirts met Mertens, Wolfie, Strootman, Silberbauer of Cornelisse. Tenzij je als supporter zo dom was dat je je eigen naam niet kan schrijven. Die spelers waren namelijk al weg voor de nieuwe shirts kwamen.

En voor de rest is die column ook los zand. Nutteloos stukje letter dus.

En vanavond wordt het 0-2. Gerndt En Mulenga.
pi_100969260
Ik hoop niet dat het AD gelijk krijgt met de voorspelde opstelling.

Nilsson rechtsback
Oar op het middenveld
Asare in de aanval

:{
pi_100971410
quote:
Rodney Sneijder naar FC Utrecht
2011-08-20 13:39:10

FC Utrecht heeft met Ajax overeenstemming bereikt over de huur van Rodney Sneijder (20) voor de rest van het seizoen met een optie tot koop.

Rodney Sneijder zit sinds 2000 in de jeugdopleiding van Ajax. De geboren Utrechter maakt sinds begin dit seizoen officieel deel uit van de A-selectie van de club uit Amsterdam. De middenvelder speelde nog geen officiële wedstrijden, maar kwam al wel uit in enkele oefenduels voor de hoofmacht. Sneijder sluit na het weekend aan bij de selectie van Erwin Koeman.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:33:56 #268
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100971945
Matige speler.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100972006
Eerst zien dan zeiken! Hij kan wel lekker op de fiets naar de galgenwaard!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:43:48 #270
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100972172
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:35 schreef zatoichi het volgende:
Eerst zien dan zeiken! Hij kan wel lekker op de fiets naar de galgenwaard!
Nog wel een stukkie fietsen hoor.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100972464
Goed nieuws! Ik ben blij met een Nederlandse speler erbij, en ook nog een Utregs jochie!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:01:25 #272
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100972502
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:59 schreef Tha_Duck het volgende:
Goed nieuws! Ik ben blij met een Nederlandse speler erbij, en ook nog een Utregs jochie!
Voetballend bij je aartsvijand nummero uno..
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100972711
Nee, voetballend bij ons in ieder geval dit seizoen.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:12:47 #274
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100972790
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:09 schreef Utca het volgende:
Nee, voetballend bij ons in ieder geval dit seizoen.
Ben benieuwd.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100972862
Ik ook. Afscheidswedstrijd van Edwin v/d Sar voor het eerst zien voetballen eigenlijk, viel me niet tegen maar we zien het wel!
pi_100973089
Koeman rot op! En neem die rodney mee asjeblieft
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100974775
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:01 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Voetballend bij je aartsvijand nummero uno..
gelul over spelers die van ajax komen of ernaar toe gaan. zijn er in de loop der jaren volgen mij al meer als tien geweest.

remember ene Mols?
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 17:08:49 #278
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100975247
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 16:47 schreef farscapevr8 het volgende:

[..]

gelul over spelers die van ajax komen of ernaar toe gaan. zijn er in de loop der jaren volgen mij al meer als tien geweest.

remember ene Mols?
Die onder contract stond een jaar geloof ik en er geen wedstrijd voetbalde?

Of doel je op A'dammers die hier voetbalde? Dat zijn er wel meer.

Maar 't maakt me verder geen zak uit. Kan alleen fanatiekelingen zat die zelfs geen A'damse dingen vreten.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100977416
Wat denk je van Dave vd Bergh? En zo zijn er nog tientallen.

Lekker boeien, als je in het Utreg shirt of NL elftal shirt speelt juich ik voor je. De rest kan omvallen.
pi_100980392
1-1, nog een paar minuten te spelen.

Moet ik nou blij zijn of niet met dat ene punt -O-
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_100980808
Goeie scheids weer vandaag...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_100980874
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:25 schreef Sometimes het volgende:
1-1, nog een paar minuten te spelen.

Moet ik nou blij zijn of niet met dat ene punt -O-
:|W
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 20 augustus 2011 @ 20:41:34 #283
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_100980891
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:25 schreef Sometimes het volgende:
1-1, nog een paar minuten te spelen.

Moet ik nou blij zijn of niet met dat ene punt -O-
_O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:58:18 #284
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_100983053
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:25 schreef Sometimes het volgende:
1-1, nog een paar minuten te spelen.

Moet ik nou blij zijn of niet met dat ene punt -O-
Ja.

:')_____!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_100983943
2 zaken denk ik vandaag.
Allereerst de wedstrijd:
Belabberde scheids met een onterechte pingel. Rood was natuurlijk terecht, maar brengt ons wel weer verder in de problemen. Over de hele wedstrijd gezien natuurlijk terecht verloren. Wat ik wel goed vond om te zien waren Mulenga, Gerndt en het duo Schut-Nilsson. Dat liep best leuk. Asara was ook bij vlagen goed bezig en Rob van Dijk doet niet onder voor Vorm, uittrappen waren zelfs beter zover ik zag. Maar het is nog te moeilijk allemaal, mede door alle blessures en gedoe. Als iedereen fit is dan zal het alllemaal wel wat beter gaan lopen, maar goed, dat duurt nog wel een maand of 1"5 :'(

De andere zaak, die nu eigenlijk belangrijker wordt:
Hebben we maandag nog een trainer? Blijkbaar loopt het niet goed tussen Koeman en het bestuur en ik vind de reactie van Koeman om eerlijk te zijn een beetje dom. Dit soort dingen handel je intern af. Maar dan ga ik voorbij aan het feit wat er gebeurd is... Met een beetje pech waren het 3 'fantastische' wedstrijden..
pi_100985243
Hebben we Sneijder nu wel met optie tot koop? Ik hoor dat Ajax aan het einde van het seizoen alsnog zelf mag beslissen.
Als dat waar is dan vind ik het zonde, want dan ben je meer een opleidingsinstituut en blokkeer je je eigen jeugd.

Erwin Koeman is dus gewoon gepiepeld door foeke booy. Belachelijk dat een trainer nergens bij betrokken is.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:16:06 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_100985289
Vaag dat bij jullie een trainer 0 inspraak heeft wat betreft aankopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100994200
Nee het is vaag dat dit allemaal gezegd wordt. De waarheid zullen we wel nooit horen.
pi_100994710
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:14 schreef Wopper1 het volgende:
Erwin Koeman is dus gewoon gepiepeld door foeke booy. Belachelijk dat een trainer nergens bij betrokken is.
Een trainer is een passant, dit is niet de eerste keer dat een TD een speler haalt zonder eerst te overleggen met de trainer.

Het had alleen beter intern uitgevochten kunnen worden, maar ik snap Koeman wel zo vlak na zo'n wedstrijd...

Wordt vast wel uitgepraat deze week.

Vond trouwens dat je weer kon zien wat de potentie van dit team is, WAT een snelheid ook voorin met Oar, Mulenga en Gerndt.

Als de automatismen erin zijn geslepen en we misschien nog een echte goede aankoop erbij krijgen zie ik ons nog wel verrassen wat later in 't seizoen.

[ Bericht 15% gewijzigd door PBateman1978 op 21-08-2011 10:26:50 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 21 augustus 2011 @ 10:54:50 #290
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_100995220
De fc zou de fc niet zijn als er ergens dit seizoen weer iets gebeurt waardoor het bijdraait. Vele ogen zijn op de club gericht vanwege de exodus aan smaakmakers, de euro's die ze in de kassa hebben gelegd en de versterkingen die ervoor binnen zijn gekomen.
Het is nu een beetje los zand, maar zoals altijd in de vesting vlakbij de kromme rijn: alles sal reg kom..

Je zal zien, als de ziekenboeg weer wat leegloopt, de spelers elkaar beginnen te verstaan en mensen op stoom raken, dan komt het ware team naar boven...

Maar voor nu is het elke week billenknijpen, want laten we wel wezen: 2 punten als totaal tegen vvv, de graafschap en vitesse....hmmm
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_100996275
Ondertussen zijn ze bij Swansea wel tevreden over Vorm:



:D
pi_100998009
Hehe vette fotosoep _O-

OT: Ik lach de ballen uit mijn broek als die sneijder geen wedstrijd speelt :') , hoop het zelfs van harte. Dat gun ik hem wel :Y :)
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_100999928
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 13:11 schreef Zandman030 het volgende:
Hehe vette fotosoep _O-

OT: Ik lach de ballen uit mijn broek als die sneijder geen wedstrijd speelt :') , hoop het zelfs van harte. Dat gun ik hem wel :Y :)
Hoezo dat dan? Als die jongen een meerwaarde is zou het toch stom zijn om hem niet te laten spelen? Of heb jij liever Sarota, Nijholt en Takagi in het veld en elke week punten verspelen?
pi_101000072
Nijholt heeft minstens evenveel talent als sneijder, en om dan iemand van buitenaf te halen die eind juni weer gaat trainen in Abcoude-Noord vind ik dan nutteloos en het feitelijk ondermijnen van je eigen jeugdopleiding en talent.

Takagi een puntenverspeler? Ik zou het niet weten, heeft nog geen competitiewedstrijd gespeeld dacht ik?

Sarota is gewoon shit ja
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:45:53 #295
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_101003484
En op el zie ik barry mguire bij vvv lopen...blijft jammer
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_101003647
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101004772
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 14:16 schreef Zandman030 het volgende:
Sarota is gewoon shit ja
Maar die startte gister wel in de basis en Nijholt en Takagi niet.
Laten we die Sneijder eerst maar eens een kans geven, schijnt een groot talent te zijn. En zeker als je optie tot koop hebt is dat alleen maar beter. Nijholt zal in mijn ogen nooit een vaste waarde voor de FC worden.
pi_101004886
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:12 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Maar die startte gister wel in de basis en Nijholt en Takagi niet.
Laten we die Sneijder eerst maar eens een kans geven, schijnt een groot talent te zijn. En zeker als je optie tot koop hebt is dat alleen maar beter. Nijholt zal in mijn ogen nooit een vaste waarde voor de FC worden.
Optie tot koop zonder vastgestelde prijs. Met andere woorden: Ajax kan alsnog eisen wat ze willen wanneer sneijder een fantastisch seizoen hier speelt.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101004930
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 16:14 schreef Zandman030 het volgende:

[..]

Optie tot koop zonder vastgestelde prijs. Met andere woorden: Ajax kan alsnog eisen wat ze willen wanneer sneijder een fantastisch seizoen hier speelt.
Officiële bron ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_101005012
Ik wil eerst een officiële bron zien dat er een volwaardige optie tot koop is bedwongen. Meer dan de leugens van booy is er niet te vinden jammer genoeg.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_101005029
Fin
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')