Pcies, Single malts drink je puur en blends mix je met frisdrank oidquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Singles zijn alleen minstens 3x zo duur, dus een beetje zonde.
Klinkt exclusiefquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:26 schreef MsMessy het volgende:
Ook een favoriet hier is de Macallan Elegancia
Whaha dan was je wel aardig van t padje iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
Nadeel van sterke drank is alleen wel dat je raar kan gaan doen. Zo werd ik laatst wakker op mijn balkon, niet eens op of in een stoel maar gewoon op het beton.
Gelukkig heeft niemand me gezien en de politie gebeld of zo
Wel een luchthaven aankoop geloof ik. Maar er staat hier maar een exclusieve fles en die is nog niet open. De Macallan 1851 inspiration.quote:
Goed besluit wel, je wordt nog wel eens verstandigquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:30 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga proberen om voor 3 uur in mn nest te liggen, anders lig ik morgen weer hele dag in mn nest
Als ik een fles drank uit dat jaartal had zal ik echt benieuwt zijn hoe dat dan smaakt. Je drinkt dan toch iets wat je voorouders gebrouwen konden hebben, Ik zal zeker drinkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wel een luchthaven aankoop geloof ik. Maar er staat hier maar een exclusieve fles en die is nog niet open. De Macallan 1851 inspiration.
Die moet ook genoeg gekost hebben denk ik zo!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wel een luchthaven aankoop geloof ik. Maar er staat hier maar een exclusieve fles en die is nog niet open. De Macallan 1851 inspiration.
Nou het maar een inspiration geen daadwerkelijke fles uit dat jaar want dat is echt onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Als ik een fles drank uit dat jaartal had zal ik echt benieuwt zijn hoe dat dan smaakt. Je drinkt dan toch iets wat je voorouders gebrouwen konden hebben, Ik zal zeker drinken
Nagemaakt dus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou het maar een inspiration geen daadwerkelijke fles uit dat jaar want dat is echt onbetaalbaar.
Valt wel mee, het is een fles van rond de 100 euro.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Die moet ook genoeg gekost hebben denk ik zo!
Ah oke dacht al, want volgens mij zijn flesse drank uit 1851 echt fking duur, als je er al aan kan komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:35 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou het maar een inspiration geen daadwerkelijke fles uit dat jaar want dat is echt onbetaalbaar.
Dat zal ik niet snel uitgeven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is een fles van rond de 100 euro.
In de catagorie tweede hypotheek vrees ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ah oke dacht al, want volgens mij zijn flesse drank uit 1851 echt fking duur, als je er al aan kan komen
Zoiets jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:37 schreef JJH het volgende:
[..]
In de catagorie tweede hypotheek vrees ik.
ik denk dat in de titanic zelf nog wel wat ligt. Of hebben ze die al helemaal leeg gehaald?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:40 schreef _Fanta het volgende:
Ik zat laatst de titanic te kijken, en daar schonken ze vooral veel cognac viel me op. Nu weet ik niet welke brand dat was. Maar zullen dr nog flessen zijn uit t zelfde jaar en zelfde brand als toen de titanic zonk? Dat lijkt me echt episch om glas van te drinken
Tuurlijk wel. Je kunt prima Hennessy uit dat jaar bestellen mits geld aanwezig:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:40 schreef _Fanta het volgende:
Ik zat laatst de titanic te kijken, en daar schonken ze vooral veel cognac viel me op. Nu weet ik niet welke brand dat was. Maar zullen dr nog flessen zijn uit t zelfde jaar en zelfde brand als toen de titanic zonk? Dat lijkt me echt episch om glas van te drinken
Nee die ligt te diep om makkelijk leeg te halen want anders hadden ze dat allang gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:42 schreef JJH het volgende:
[..]
ik denk dat in de titanic zelf nog wel wat ligt. Of hebben ze die al helemaal leeg gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |